דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (34 סניפים)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.73
ציון ממוצע
224
חוות דעת בשנה האחרונה
1523
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
21
0
0
3 חודשים אחרונים
48
1
5
6 חודשים אחרונים
89
1
7
שנה אחרונה
209
1
14
כל הזמן
1387
12
124
נמצאו 1523 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
ב-30/1/2012 רכשנו מחשב שולחני עם צג ומע' הפעלה וינדוס-7 בסניף ב"ש.
ברצוני לציין לטובה את הייעוץ האיכותי שקיבלנו ושסייע לנו לתפור חבילה שתתאים לצרכנו,
את משך ההמתנה הקצר לאספקה (תוך שני ימי עבודה),
ואת טיב המוצר- היה קל מאוד להרכיב את המחשב ולהפעילו.Plug && play אמיתי.
יישר כח!
מאור
מוצר:
מחשב PC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב באייבורי לאחר המלצה של אחי, המחשב עבד מצוין עד לפני שבוע שהספק כוח הלך, באותו רגע לקחתי את המחשב לחנות, ואחרי רבע שעה יצאתי משם עם ספק כוח חדש בחינם

אני חייב לציין שאני רגיל לשמוע תירוצים והתחמקויות על מנת לא למלא את התחייבות האחריות, וכאן קיבלתי שירות אדיב והוגן, בלי אפילו לנסות להרוויח עלי עוד כמה שקלים

ועל כך - כל הכבוד!
מוצר:
מחשב לא רלוונטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין כמו אייבורי ....
שרות מצויין ואנשים נחמדים
ניתקעתי ביום עבודה מאחר והמחשב הפסיק לעבוד לא ידעתי מה לעשות חבר אמר לך למעבדה של אייבורי ..
תוך דקות הטכנאי בסניף איתר את התקלה והחליף את החלק התקול
ודבר נוסף זה עלה לי רק 85 שקלים ...עלות החלק.
מוצר:
זיכרון ddr2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 5.2.2012 רכשתי בסניף בבני ברק ליד קניון איילון. אני חייב לציין שעד שמקבלים שם שירות צריך להמתין חצי שעה, זה המון זמן בהתחשב בכך שאתה בה לרכוש מוצר שראית באתר. חבל שאין שם מספיק כוח אדם. יש לציין שהנציג היה בסדר גמור ואני לא מאשים אותו באיטיות שבה רוכשים בסניף. מקווה שחברה תשנה ההתנהלות בסניף.
תגובת החנות:
בעיית העומס בסניף הייתה ידועה, עקב כך תוגבר כח האדם בסניף.
התנצלנו בפני הלקוח והזמנו אותו להכנס לרכישה חוזרת אצלינו בעתיד.

מוצר:
אזניות Roccat Kulo 7.1 USB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי אוזניות איכותיות לגיימינג במחיר של עד 500 ש"ח וההתלבטות היתה בין RAZR ל
Thermaltake , בסופו של דבר לאחר בדיקה יותר מעמיקה והתרשמות של רוכשים אחרים בפורומים לקחתי את HT-SHO001 שאכן נותנות תמורה למחיר
מוצר:
אוזניות HT-SHO001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ר"ג , השרות היה מקצועי מאוד
איש המכירות האדיב ( רועי) הציע לי מארזים שונים שיתאימו לדרישות שלי ולבסוף בחרתי ב V9

מוצר:
מארז VJ40001W2Z
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שחיפשתי ראוטר שיתן מענה לכיסוי אלחוטי של דירה גדולה ותמיכה במהירות של 12MB התלבטתי בין כמה דגמים של חברות שונות ולאחר המלצה של ערן מהמעבדה ברחובות לקחתי את ה TPLINK שנתן מענה מצויין למה שחיפשתי .
מוצר:
ראוטר אלחוטי 1043ND
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר התלבטות בין כמה דגמים של חברות שונות המליץ לי אבירן מנהל הסניף בקרית גת על סידרת ה ELEMENTS של WD (למרות שלא עבדתי איתם בעבר)
מה שהתברר כמוצר מצויין שעושה את העבודה .
תודה על השרות אין ספק שאחזור לסניף
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני ELEMENTS 320GB USB3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות הלקוחות של החברה נהדר שאין כמותו- לאחר שלא הייתי מרוצה מהמוצר אותו קיבלתי נציג החברה הנחמד ביותר היה איתי בקשר יומיומי עד לקבלת מוצר חדש משודרג ומעולה!
מוצר:
Wii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האתר וביקשתי לאסוף מהסניף הקרוב לביתי לאחר שעה חזרו אלי על מנת לודא את פרטי ההזמנה ובסוף היום אספתי מסניף אשקלון שרות מהיר ויעיל .
H80 מוצר מצויין למי שמחפש שקט וקירור חזק
מוצר:
קירור מים H80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אחרי כמה הצעות מחיר לחנות אייבורי בנצרת עילית. היחס היה מקצועי ומיידי. קיבלתי את כל המידע שהייתי צריך ונציג השירות הבין מיד מה אני מחפש ומה רמת ההבנה שלי במחשבים וידע להסביר בקלילות מה היתרונות של כל מחשב. השירות היה אדיב ואישי עם תוספת של ניסיונם האישי (איזה מחשב יש להם, איזה תקלות הם פגשו וכדומה). הם גם השוו את המחיר שלהם להצעה מחנות מתחרה בעיר.
אחלה חנות
מוצר:
מחשב נייד rv520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 3שנים קניתי מסך מחשב של פירמה לא
ידועה לפי המלצת חברת ivory כולל אחריות
ל 4שנים.
עלי לציין על תיפקודו המצוין של המסך כולל הרמקולים המובנים שקולם ברור ונעים
ולא כמו מותג סמסונג לדוגמא המוציא קול
צרוד שורקני כאילו יוצא מצינור.
לאחר 3 שנים הופיעו כתמים בחלק התחתון של המסך.פניתי לivory קיבלתי טיפול מצוין
היציעו גם מסך חילופי למשך זמן התיקון.
התיקון בוצע לשביעות רצוני המלאה.תודתי
לחברה על הצעתם לרכוש מסך עם אחראיות ל4
שנים ועל טיפולם המצוין.
מוצר:
מסך מחשב e2207ws pro lite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתמול הגעתי לסעיף פ"ת שבסגולה לקנות מחשב,נתקלתי בנציג מכירות ושמו רון.
על השירות אין בכלל מה לדבר,היה מאוד כיף ונעים לשבת מול הנציג,סבלני,חייכן,והכי חשוב ענה על כל השאלות באדיבות רבה.
אין ספק שמאותו רגע אמרתי לעצמי כל דבר בעתיד שאני ארצה לקנות,אני אגיע לאיבורי פ"ת ואבקש את רון.
מזמן לא קיבלתי שירות כזה טוב ואדיב ואין ספק שאני אחזור לשם רק בגלל אותו נציג.
ממליץ בחום לגשת אל רון ואני בטוח שהוא ישמח לתת לכם שירות כמו שנתן לי.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף, זכיתי לשירות יעיל, זריז ואפקטיבי מצוות המקום. כל פנייה בהמשך לרכישה שביצעתי טופלה היטב ואף זכיתי לשירות אדיב מעבר לרגיל לאור נדיבות הצוות המקומי.
מוצר:
MP3 micro
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי היום לסניף ברמת גן לרכוש מחשב נייח להורי, קיבלתי שרות מצויין , המוכר (אלירן) הציע לי את אחד הדגמים מהמלאי, עברתי על המפרט , בדיוק מה שרציתי.
בקיצור חווית קניה מעולה הגעתי שילמתי וקיבלתי את המחשב במקום
אני רוכש מאייבורי כבר כמעט 20 שנה , מוצרים מעולים , מחירים טובים ושרות מעולה
המשיכו כך!!
עופר
מוצר:
מחשב נייח מחשב שולחני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרו להודיעני כי המוצר שהזמנתי אינו קיים בצבע שהוזמן (כחול), ואם אני מעוניין באותו מוצר בצבע אחר (לבן או שחור), עלי להוסיף עוד 30 ש"ח. זהו פתרון בלתי-סביר. על החברה היה להתנצל על פרסום מטעה, ולהציע לי מוצר תחליפי ללא תוספת מחיר. ביטלתי את ההזמנה ואחפש לי מוצר דומה במקום אחר.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה באתר, מלאי המוצר אזל ועקב כך הוצע ללקוח מוצר דומה אך הלקוח סירב לכך. בעקבות סירוב הלקוח לא בוצעה הזמנה כלל ולא חוייב כספית הלקוח.

מוצר:
עכבר למחשב נייד V470
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מאייבורי שני פריטים באותו היום, בהפרש של כמה שעות. אחד מהם הגיע תוך מס' ימים ללא קושי. כשהשני בושש להגיע, התקשרתי. שאלתי בשרות לקוחות מה קורה למוצר, ואם אפשר לקבל מספר חבילה בדואר (בד"כ בקניות באינטרנט לא צריך לבקש נתון כזה). אמר לי מי שעבד שם - "אה, כן, לא היה לנו את הפריט הזה במלאי רק עכשיו הוא הגיע". אז שאלתי אותו: למה זה מופיע בסטטוס "סיום טיפול" באתר? אז הוא ענה שזה כי החיוב עבר. אמרתי לו שזה לא מספיק שאני שילמתי, הם גם צריכים לספק את המוצר. ואני חושבת שזה לא נכון שמוצר חסר להם במלאי והם לא מודיעים ללקוח. המוצר הזה דחוף לי מאוד, ואם הייתי יודעת שאין להם הייתי מזמינה במקום אחר. לא היה לו מה לענות לי. חלפו חמישה ימים, והתקשרתי שוב. הם נתנו לי מספר חבילה, כשהכנסתי אותו לאתר של הדואר, נכתב לי:" אין נתונים על דבר הדואר מסוג רשום שמספרו RR003270982IL מכוון שחלף פרק הזמן בהם נשמרים נתוני המשלוח." מה שאני רוצה לדעת הוא - איפה ההזמנה שלי??
תגובת החנות:
הלקוחה ביצעה הזמנה באתר בתאריך 13/11/11.
המוצר הועבר לדואר למשלוח ללקוחה לאחר ביצוע ההזמנה
אך התעכב בסניף הדואר דבר שלא היה בשליטתנו, בעקבות כך קיבלה הלקוחה את המוצר בעיכוב קל .
התנצלנו בפני הלקוחה על המקרה והיא פוצתה בגין העיכוב .

מוצר:
תיק למחשב נייד HAMA13PW
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר דרך האתר, שממש קל לשימוש לדעתי בקנייה. המוצר הגיע במהירות ממש, יותר ממה שציפיתי שיגיע. קניתי בדואר רשום (לא שליח) ותוך יומיים המוצר היה אצלי בבית. אחת ההזמנות היותר מהירות שעשיתי. המוצר הגיע במצב מעולה. כאילו קניתי אותו בחנות. אין שום תלונות. פשוט כיף, תמשיכו בשירות המעולה. אני בטוח אקנה שוב.
מוצר:
דיסק קשיח חיצוני WDBAAU0020HBK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצויין.
קניתי הארד דיסק חיצוני,
והתקלקל כעבור שנה וחצי ( אחריות ל 3 שנים),
הלכתי לחנות בנתניה והחליפו לי בשניות בלי לשאול הרבה שאלות לחדש.
ממליץ בחום
מוצר:
הארד דיסק חיצוני
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב

רציתי לשתף את כול הקונים בחוות הדעת שלי
חיפשתי את המשחק PROTOTYPE PS3 בסניף תלפיות פנה אלי בחור נעים הליכות בשם שבתאי ובנימוס שאל במה יוכל לעזור לי
שאלתי עם יש להם את המשחק והוא חיפש עבורי בסבלנות רבה יש לציון שניכנס לחנות עוד בחור שביקש את עזרתו ומר שבתאי אמר לו יפה אני יסיים לתת ללקוח שירות והתפנה עלייך ( יש גם לציון שמר שבתאי בחור מצחיק מאוד) בהמשך שבתאי ביצע עבורי הזמנה נתן לי קבלה ואמר לי שהמשחק יגיע עוד 7 ימים ( כי היה חג ) ממש לאחר החג קיבלתי את המשחק עטוף בניילון מקורי + חשבונית נוספת לזו שקיבלי ממש עבודה יפה ומיקצועית
אני תמיד יחזור לירכוש באייבורי המחירים שם ניפלאים וכל הכבוד על השירות והסבלנות שניתנת שם. לך איש המכירות היקר שבתאי תודה אישית על הסבלנות והמקצעיות מי שלא יודע יש להם אתר מעולה ומחירים מצוינים ששווה תמיד להכנס וליראות מה חדש.
בקיצור צוות לעיניין
תודה רבה וניפגש בקרוב
מוצר:
משחק לפלייסטיישין 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מאייבורי מחשב נידד של דל המחשב מעולה והשירות מצויין!! נתקעתי קצת בתחילת העבודה עם המחשב ונציגי הטלפון של אייבורי עמדו לרשותי גם מעבר לשעות העבודה ועזרו לי לסדר את הבעיה! ממליצה בחום על רכישה מאייבורי!1 ותודה לאייבורי על השירות המעולה:))
מוצר:
מחשב נייד inspiron
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.