דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים נייחים וניידים, טלפונים סלולרים וסמאטרפונים, טאבלטים, קונסולות ומשחקים, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (36 סניפים)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי מחשבים וסלולר
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי מחשבים וסלולר ?
4.82
ציון ממוצע
235
חוות דעת בשנה האחרונה
1302
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
17
0
1
3 חודשים אחרונים
57
0
3
6 חודשים אחרונים
105
0
5
שנה אחרונה
224
0
11
כל הזמן
1181
11
110
נמצאו 1302 חוות דעת גולשים על אייבורי מחשבים וסלולר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח. זמן הספקה 5 ימים. אחרי 21 יום עדיין לא קיבלתי את המוצר. שירות לקוחות מהיר, אך חסר תועלת. תהליך הביטול ארוך, עדיין לא קיבלתי החזר.
תגובת החנות:
צר לנו על כך שהלקוח לא היה מרוצה אך אייבורי עושה הכול על מנת לתת את השירות המהיר ביותר ללקוח אך לפעמים הדבר לא תלוי רק בה אלא בגורם צד ג'
כגון חברת השליחויות.
ב-25/11/08 הלקוח הזמין את המוצר ב-26/11/08 המוצר יצא לדואר .
ב-11/12/08 יום חמישי אחר הצהריים , פנה הלקוח לחברת אייבורי מחשבים בטענה שהמוצר עדיין לא הגיע אליו.
נאמר ללקוח שרק יום ראשון נוכל לבדוק מול הדואר ונחזור אליו ביום ראשון אחר הצהריים עם תשובה .
חזרנו ללקוח והצענו לו דיסק חדש שישלח אליו עם שליח או החזר כספי ופיצוי, הלקוח העדיף החזר כספי ופיצוי ב-14/12/08 הלקוח זוכה וב-16/12/08
הוא קיבל את הכסף מחברת האשראי כך שתהליך הזיכוי לא היה ארוך כפי שצוין .

מוצר:
כונן קשיח WDH1U10000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תוך כמה דקות הרימו אלי טלפון מהחנות לוודא ולאשר את פרטי ההזמנה.
למחרת קיבלתי SMS שהמוצר נשלח + פרטים למעקב בדואר ישראל, ולמחרת המוצר הגיע הביתה עם עם שליח.
בהחלט חווית קניה מעולה!! כל הכבוד!
מוצר:
רמקולים S220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיסק קשיח בערב פנוי שהיה לי,
והדיסק הגיע תוך זמן האספקה שהובטח באתר.
עד כה עובד מצויין ללא תקלות.
נרשם באתר שהדיסק כולל כבל IDE ולמרות זאת לא צורף כבל מתאים, אך זה לא שינה לי כי החלפתי את הדיסק בדיסק אחר.
הזמנתי מהם עד כה פעמיים ובשני המקרים לא היו בעיות מיוחדות.
מוצר:
דיסק קשיח WD1600AAJB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סה"כ ידעתי בדיוק מה אני מזמין. כבר למחרת התקשרו אליי לאמת את ההזמנה ובאותו היום, המוצר נשלח והגיע אליי בדואר תוך 4 ימים.
מוצר:
כונן קשיח ST3500320AS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קל להזמין, משלוח זריז וזול, מחיר מצוין.
אין לי מה להוסיף, כנראה לא רגילים לחוות דעת חיובית ופשוטה.

אני מרוצה.





מוצר:
ספק כח למחשב 450W
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את התיק לדיסקים שעולה בסה"כ 35 ש"ח - כך שזה מוצר שהרווח שלהם עליו די קטן, הזמנתי אותו ביום שני (הובטח שיגיע תוך 5 ימי עסקים, כלומר ביום ראשון בשבוע שאחרי) וביום ראשון התקשרתי אליהם ואמרו לי שכפיצוי אני אקבל אותו למחרת, עם שליח עד הבית (במקום בדואר רשום, שליח אצלהם עולה כסף והם נתנו לי בחינם!) וכתוספת גם אוזניות מתנה! למחרת השליח הגיע עם המוצר ועם האזניות באריזה.

כשבועיים אחרי, הזמנתי מחזיק מפתחות דיגיטלי, המוצר הגיע בזמן והם התקשרו להודיע לי שהוא נשלח, אבל היתה לו בעיה עם הטעינה, הלכתי למעבדה שלהם בבאר שבע והוא החליף לי אותו במקום.
מוצר:
נרתיק לדיסקים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזזמנתי סאן דיסק דיסק און קי ביום שישי בלילה. בהזמנה ציינתי שאני מעוניין לאסוף את המוצר בסניף שלהם בחיפה. ביום שני בערב התקשרו להודיע שהמוצר ממתין לי בסניף. ביום שלישי הגעתי לשם ולקחתי אותו.

שירות מהיר, יעיל ומוצלח מאוד.
מוצר:
זכרון נייד USB 2GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסו לחנות של ivory בחוצות המפרץ.
קיבל אותנו בנועם לירון בינטו.שירות יעיל ונעים עם הסבר קצר ותשובות ענייניות לשאלותינו. המחיר ששילמנו תאם
בדיוק למחיר שפורסם בזאפ.
אמשיך לקנות בחנות זו אם המחיר יצדיק.
מוצר:
מדפסת משולבת j6413
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר בצהריים. לאחר מספר שעות נציג מטעמם התקשר לאמת פרטים.
לאחר שחלפו עשרה ימים ולא קיבלתי את המוצר, שלחתי מייל לשירות הלקוחות. חזר אלי אחד הנציגים שלהם ועזר לי לאתר את החבילה. בסוף התברר שהחבילה הגיעה כבר למחרת ההזמנה ומי שעיכב אותה היה סניף הדואר הגאונים.
שירות מצויין, מוצר מצויין - מומלץ בחום!
מוצר:
כרטיס רשת USB אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך האינטרנט, מיד הגיע אישור. אח"כ החלטתי להוסיף שליח. צילצלתית נענתי באדיבות והמדפסת הגיע כעבור יום אחד עם שליח.
זו אינה הקניה הריאשונה שלי באיבורי. קניתי שם שני מחשבים ותמחד נתקלתי בעובדים ידענים ומסורים. שרותי המעבדה מעולים ואמשיך לקנות אצלם במידה ונהחירים יצדיקו זאת.
מוצר:
מדפסת HP 5610 all in one
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה בחנות בראשל"צ,
הסבר מקצועי , הכוונה נכונה , כל שנאמר לגבי המוצר אכן נכון , מרוצה מהמוצר מהשירות ומהמחיר .
תודה !
מוצר:
מדפסת hp5610
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקניה נעשתה בסניף אייבורי ירושלים.
המתנה לרכישה לקח חצי שעה אם לא יותר
כאשר יש פקיד וחצי בכדי לשרת את הקהל שבאים לרכוש .
שלא לדבר על התור למעבדה שם...
בהגיע תורי השירות היה קצר ומעולה.
מוצר:
נגן MP3 SANSA-EXPRESS
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בחרתי בחנות בשל המחיר הזול (הכי זול כשלוקחים המשלוח החינמי בחשבון).
זמן האספקה שצוין היה הכי מהיר (5 ימי עבודה לעומת 14 במקומת אחרים)
ההזמנה עברה חלק, המוצר הגיע בדואר רשום תוך הזמן שצוין, ארוז היטב, מתאים בדיוק למפרט.
מוצר:
Disk On Key Sandisk U3 4GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף באר שבע לרכוש מחשב נייד. המוכר היה מקצועי ואדיב ונתן לי את כל המידע הדרוש.
המחיר היה שם הכי זול בסופו של דבר למפרט שרציתי והזמנתי שם את המחשב, והוא הגיע ממש מהר - אחרי יום כבר היה מוכן בסניף. ממליץ לקנות שם
מוצר:
מחשב נייד M662
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באינטרנט - עוד באותו היום התקשר אלי בחור בשם כפיר מהשירות לקוחות ואמר לי שההזמנה מוכנה בסניף. התפעלתי לטובה מהמהירות וקיוויתי שגם השירות ואיכות המוצר יהיו בהתאם, ולא התאכזבתי. הלכתי למחרת לקחת את המוצר בסניף ותוך 5 דקות יצאתי משם עם הרמקולים וחיוך. סה"כ התרשמתי לטובה מאוד מהחנות ואני מאמין שאחזור לרכוש שם בעתיד.
מוצר:
רמקולים SBS380
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגבי ביצוע ההזמנה - אייבורי אלופים/שולטים!

נלקח באיסוף עצמי, אבל הגיע באיחור רב מאוד, הובטח שניתן יהיה לאסוף את המחשב לאחר מספר ימים, אך עניין זה התעכב למספר שבועות!
- אם החנות לא מסוגלת לעמוד ביעד, אז שלא תבטיח ולא תאכזב את הלקוח - מבחינתי זה משלוח/אספקה באיחור

לגבי שאר הדברים טעון שיפור משמעותי:
הן לגבי השירות אשר אני אישי טורטרי למעלה מ8 פעמים לתיקון בעיית חומרה במחשב וזאת לאחר מספר פניות לשירות הלקוחות בו אני מסביר שאני בעצמי טכנאי מחשבים ולוח האם תקול!
נכון - הוסבר לי שהמחשב תקין ועובדה גם שהוא חזר 8 פעמים לחנות מאותה סיבת תקלה! להסביר זה לא מספיק, צריך גם לתקן את הבעיה!
בכל פעם נסעתי מנהריה לחיפה בכדי להביא את המחשב, לחכות יומיים עד "לתיקון" ואז לחזור ולאסוף את המחשב "שתוקן".

תמיכה טכנית בחברת אייבורי המליצה לי לקנות מערכת הפעלה חוקית בטענה שהתקנה מדיסק אחר גורמת לבעיות החוזרות ונשנות במחשב.
נפרדתי מכ400 שקל על מערכת הפעלה

כמעט לאחר סיום שנת האחריות החליפו לי את לוח האם והכל חזר להיות תקין.
אם אני לא טועה בפעם האחרונה החנות שלחה על חשבונה את המחשב אלינו

מאז קניית מוצר זה לא דרכה רגלי במקום זה או סניף אחר של אייבורי - הקנייה נעשה בחיפה!

חשוב לציין הקניה נעשתה לפני כשנתיים וחצי ולדעתי שזהו המקום ואולי גם הזמן ליידע את כולם על חוויתי זו!
תודה ויום טוב :)
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי היא עגמת נפש גדולה. בקשתי להזמין באמצעות הטלפון מחשב שראיתי באתר. דרשו ממני כרטיס אשראי. בקשתי לראות קודם בפקס את פרטי ההזמנה לפני שאני מוסר פרטי כרטיס אשראי אבל נתקלתי בסירוב מוחלט. מסרתי פרטי כרטיס אשראי ורק כעבור זמן מה שלחו את פרטי ההזמנה בפקס, והפרטים של מחשב אחר נחות.כעסתי אבל אין אפשרות לשוחח עם איש המכירות ישירות אלא רק ניתן להשאיר לו הודעה באמצעות פקידה ששולחת הודעה במייל(מנגנון מסורבל ומקומם). עברו עליי סיוטים עד שחזרו אלי ועד שהצלחתי לקבל אישור הזמנה עם המחשב שבקשתי. אם לא היו גורמים לי למסןר פרטי כרטיס אשראי לפני שראיתי את ההזמנה כבר הייתי מוותר על החנות הזאת..אבל הסיוט האמיתי רק התחיל ..זה היה שישי בצהרים. ביום ראשון בשעה 12:00 הייתי חייב את המחשב. לאחר שחזרתי על בקשתי הרבה פעמים הוסיפו בהזמנה שתנאי להזמנה הספקה על יום ראשון בשעה 12:00 . כך נכתב ונחתם. ביום ראשון נאמר לי מסניף ירושלים שאין שום מחשב עבורי מיועד ליום ראשון הסברתי שאני טס לחופשה בעוד שעתיים וזה מצחיק לאמר לי לבוא לקבל את המחשב במועד אחר. ואז התברר שאין להם בכלל את המחשב שהזמנתי והם הציעו לי מחשב אחר נחות ממנו . שכנעו אותי לקחת את המחשב הנחות. הייתי עם הגב אל הקיר הייתי זקוק מאוד למחשב וכבר היה מאוחר מידי לרכוש בחנות אחרת. אם ביום שישי הייתי יודע שאין את המחשב הייתי פונה לספק אחר כמובן. בקיצור הגעתי לסניף ירושלים לקבל את המחשב הנחות אבל אמרו לי קודם תשלם. לא הסכמתי ואמרתי שאני לא מאמין להם ושיתנו לי לראות את המחשב. הם סירבו כי "הנהל שלהם לקחת כסף קודם". מבלי ברירה שילמתי ואז הם אמרו לי שבעצם המחשב עדיין לא מוכן!!! חוצפה! המתנתי עם עצבים עוד שעה בסניף בירושלים עד שלא יכולתי יותר להמתין והודעתי להם שאני מוותר על המחשב שיבטלו את החיוב בכרטיס .. והם אמרו לי שאי אפשר לבטל אצלם את התשלום ושאפנה למרכז.. הרגשתי מאוד רע. הרגשתי שנפלתי בפח. ועזבתי את המקום בלי לראות מחשב. בדרך משם כשהתרחקתי קבלתי טלפון מנציג המכירות מהמרכז שביקש שאחזור לחנות ואקבל הסבר על המחשב ממנהל הסניף. חזרתי לחנות וקבלתי הסבר שנראה לי ברמה של תלמיד בכיתה א'.לא הועיל ההסבר כלום. אני כועס מאוד על עצמי שרכשתי מחשב דרך האינטרנט. אני לא הייתי ממליץ לאף אדם בעולם לרכוש בחברה הזו....בגלל השרות ובגלל שיטת העבודה של קודם משלמים ורק אחר כך בכלל יודעים על מה משלמים. אני לא עושה שימוש במחשב הזה ואוכל את הלב שרכשתי אייבורי
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמתי מחשב אצלם לאחר שהסכימו לתת לי מחיר יותר זול מהמתחרים.
המחשב היה מוכן אחרי יומיים וכשבאתי לקחת את המחשב נאלצתי להמתין כשעתיים מכיוון שהיה עובד חדש.

לאחר שדיברתי עם איבורי קיבלתי פיצוי הוגן.

אני ממליץ עליהם בחום גם בגלל המחיר, האחריות והשירות האדיב.
מוצר:
מחשב AMD קומפלט Athlon 64 +3800
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 2 יחי' מאוורר למארז.
לא עברו מספר שעות מההזמנה ונציג החברה יצר איתי קשר לאימות פרטים.
למחרת המאוורר כבר חיכה לי בבית עם שליח UPS.
ברצוני לציין לשבח כי למרות שמדובר במוצר פעוט שהריווחיות עליו אפסית (בפרט אם מחשבים את השליחות החינמית) החברה לא זילזלה והמוצר הגיע בשלמות תוך יום.
מוצר:
מאוורר למארז 12CM 12CM
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים זולים.
ההזמנה הגיע הביתה תוך ימיים עם חברת שליחים UPS בלי תוספת למחיר המוצר (למרות שהמוצר די זול).
סניפים בכל הארץ - תמיד יש למי לפנות אצלך בעיר ולא צריך לנסוע לקצה השני של הארץ.
מוצר:
מקלדת ועכבר אלחוטי Wireless Desktop 700
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב שהוזמן אומנם הגיע באיחור, אבל כשקרתה תקלה(נשרף ספק כח וכרטיס האם במעבדה בסניף אשדוד גילו גמישות מירבית תקנו במקום למרות הגלישה משעות העבודה ותודה לעידן שרות המצויין
מוצר:
מחשב אישי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב לפני כמה חודשים. שיכנעו אותי לשים זיכרונות של OCZ וכשOCZ לא עבד בלוח אם שלי, ביקשו שאחליף לKINGSTONאו להחליף לוח אם.לבסוף אחרי שדיברתי עם מנהל שירות הלקוחות קיבלתי את המחשב לאחר איחור של שבוע! יש לציין כי המחשב הגיע עם ספק עלוב של 250W ולא 400W כפי שסוכם בעל-פה עם סוכן המכירות. לאחר כמה חודשים הייתה תקלה בכרטיס מסך, הגעתי לחנות והחליפו לי אותו. הטכנאי אמר שהכרטיס חדש אך הוא לא היה חדש כלל, היה עליו אבק! אני לא אומר שהם צריכים לתת לי כרטיס חדש אבל לפחות לומר את האמת!יש לציין כי פניתי לשירות הלקוחות והערתי להם כי הטכנאי לא דיבר אמת ושיעשו משהו בנידון. כמובן שלא עשו כלום.רק לאחר פנייתי לזאפ, יצר עימי קשר סמנכ"ל איבורי, ואמר כי יפצה אותי ב4-מאווררים. הוא אף הבהיר כי העיקוב בשבוע בהספקת המחשב הייתה כי המחשב לא עבד והם לא רצו לתת לי מחשב לא עובד. לדעתי, שבוע זה יותר ממספיק זמן להרכיב מחשב שעובד. בנוסף אמר כי הוא יברר את העינין עם הטכנאי ואמר שאם מתקלקל משהו במסגרת האחריות הם יחליפו לאחד השווה ערך בביצועיו או יותר טוב ממנו אבל לא לחדש.
עד היום אני תקוע עם ספק 250W שגם עליו התלוננתי אך לא עשו עם זה דבר.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב באייבורי חיפה ואחרי שנה וחצי הייתי צריך להחליף לוח אם.לקחתי אותו למעבדה ואמרו שיקח 3 ימים עד שהכל יתוקן. אחרי 5 ימים שלא קיבלתי תשובה התקשרתי אליהם והם אמרו שהלוח עדיין לא הגיע ולא יודעים כמה זמן זה עוד יקח. אחרי יומיים נוספים התקשרתי ואמרו שהמחשב מוכן כבר מאתמול. כשבאתי לקחת את המחשב גיליתי שחסר מאוורר. בקיצור אני לא חוזר לשם.
מוצר:
מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך אתר האינטרנט של אייבורי את המאוורר הנ"ל בתאריך 31/12/2006 כרטיס האשראי שלי חוייב בתאריך 2/1/2007 ולא קיבלתי את המוצר עד היום למרות שכתוב אספקה מיידית.בנוסף חוייבתי לפני שהמוצר נישלח אלי וזה פשוט אסור.
ניסיתי מס' פעמים ביומיים האחרונים לבדוק מה קורה עם ההזמנה נאמר לי תשאיר פרטים ויחזרו אליך.
לאחר כתיבת הביקורת סוף סוף התקשרו מאייבורי ואכן קיבלתי את המאוורר בתוך יום משיחת הטלפון עם מנהל המכירות .
המאוורר הגיע ב-17/1/2007 באיחור אני נאלצתי בינתיים לרכוש מאוורר אחר במידי.
בנוסף שלחו עוד מאוורר ופיצוי.(בסה"כ שלחו 2 מאווררים).
גם חודש לאחר הבעיה התקשרו לבדוק האם הכל בסדר התנצלו והבטיחו פתרון למענה הטלפוני.
מוצר:
מאוורר למארז 8cm
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המחשב ותוך כ-4 ימים שלחו לי הודעה שהוא מוכן ואפשר להגיע לחנות לקחת אותו.
לקחתי את המחשב לביתי וכבר בשימוש הראשון גיליתי שישנה בעיה ביציאות האודיו והמיקרופון של המחשב.
היציאה הקידמית למיקרופון לא עבדה כלל והיציאה האחורית לרמקולים שידרה רק ערוץ אחד לרמקול ימין.
חזרתי עם המחשב לחנות וביקשתי שיתקנו, ובאותה הזדמנות שילמתי עבור תוספת של מאוורר נוסף למארז.
לאחר מס' ימים שלא יצרו איתי קשר, התקשרתי ביוזמתי ואמרו לי שאפשר להגיע לקחת את המחשב.
הגעתי לחנות והמוכר במקום אמר לי שזה תוקן, אבל את המאוורר ששולם כבר לא ראיתי על המארז ורק לאחר שהראתי לו את הקבלת ששילמתי פעם שעברה עבור המעבד הוא הסכים להוסיף אותו. כשהגעתי הביתה, ראיתי ששוב התקלה של יציאות האודיו והמיקרופון חוזרת על עצמה ושלא תקנו אותה כלל.
לכן התאכזבתי מאוד מהשירות למרות שהמחיר שניתן לי על המחשב היה הזול ביותר שמצאתי.

לאחר ששלחתי לזאפ את התגובה, התקשרו אלי מאיבורי, והלכתי לחנות שלהם וסידרו לי את הבעיה ואף נתנו לי פיצוי.
מוצר:
מערכת מחשב P4 3.00Ghz זכרון פנימי 1GB כרטיס מסך GeForce 6200
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.