דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ניידים ונייחים, מוצרי חשמל לבית, סמארטפונים, טאבלטים, קונסולות, ציוד היקפי ואביזרים, מסכים וטלוויזיות ועוד (30 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אייבורי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באייבורי ?
4.00
ציון ממוצע
27
חוות דעת בשנה האחרונה
2064
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
20
0
7
כל הזמן
1896
13
155
נמצאו 2064 חוות דעת גולשים על אייבורי
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
23/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
19/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי לפטופ lenovo בסניף ר"ג תוכנות אופיס. קיבלתי גם הדרכה מאנטון איך להתקין את האופיס. והלך מהר יחסית. תודה על השירות.
מוצר:
lenovo ideapad 315.6
תמונת משתמש
שם:
ilayatlas
תאריך:
17/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ליעד מסניף לישנסקי בראשון לציון פשוט אלוף! רכשתי בבוקר מתאם שהמחשב שלי לא זיהה. חזרתי לסניף ופשוט עשה הכל אבל הכל בשביל לפתור את המצב ובסוף פתר את הבעיה! לא קיבלתי מעולם כזה יחס שירות ואדיבות. הבן אדם אלוף. הציל אותי ומעריך אותו מאוד!
מוצר:
D link מתאם מפצל
תמונת משתמש
שם:
shellyco122
תאריך:
14/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה לקבל שירות בסניף תלפיות בירושלים. קיבלתי שירות משבתאי המקסים, מקצועי ואדיב, יחס אישי ומענה מהיר
מוצר:
אייפון 14
תמונת משתמש
שם:
shiri
תאריך:
26/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה לי בעיה בהזמנה בשל טעות שעשה איש מקצוע שעבד בביתי ולמרות שהטעות לא הייתה כלל באחריות החברה, קיבלתי שירות מעולה מנציג מקסים בשם מתן. הוא דאג למצוא לי אפשרויות לפתרון הבייה, היה איתי בקשר רציף והיה אדיב ואכפתי לאורך כל השיחות שניהלנו. יישר כח!!
מוצר:
מקרר sharp מדגם SJ-FP85V-SL ‏623
תמונת משתמש
שם:
noyohayon50
תאריך:
18/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה עצמה הגיע אלי תוך יומיים מהרגע שהזמנץי באתר
שירות מהיר מאוד, החליפו לי את המוצר במהירות לנגן חדש בסניף בירושלים אחרי שהיתה בו תקלה מובנית
שירות לקוחות מהיר ושירות אדיב בסניף קינג ג'ורג' בירושלים
מוצר:
SanDisk 8gb נגן
תמונת משתמש
שם:
eitamaa
תאריך:
04/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי, הגיע במשלוח מעוך ושבור. קורה. כתבתי לאייבורי בוואטסאפ, קיבלתי תגובה תוך דקה, תוך 5 דקות התקשרו אליי, תוך שעה היה אצלי פח חדש.

באמת, שכבר שכחתי ששירות יכול להיות כזה טוב.
מוצר:
EKO EK9278MT20 20
תמונת משתמש
שם:
אפ
תאריך:
04/01/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי צבע למדפסת ואחרי יומיים כבר הגיע לנקודת החלוקה.
כל הכבוד על השרות הטוב והמהיר.
אפרים.
מוצר:
דיו למדפסת HP 652
תמונת משתמש
שם:
אסף
תאריך:
26/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היה קל ממש לרכוש. המקלדת שרכשתי לא התאימה לי כלל - 10 דקות אחרי שפתחתי בבית, פשוט החזרתי הכל למקום. יצרתי עם קשר עם שירות לקוחות בוואטס אפ ואמרו לי שאפשר פשוט להחזיר בסניף. נסעתי לסניף הקרוב, ותוך 5 דקות החזירו לי את הכסף. די מדהים למען האמת.
מוצר:
K860 ERGO LOGITECH מקלדת אלחוטית ארגונומית
תמונת משתמש
שם:
bar21w
תאריך:
12/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות, אחרי חודש לא הגיעו וקיבלתי זיכוי אוטומטית בלי שום עדכון על המשלוח,
הציעו לי לקנות במחיר (גם אחרי זיכוי) גבוה יותר ממחיר הקניה המקורי -- התנהגות פסולה.
תגובת החנות:
הלקוח ביצע אצלנו הזמנה באופן משלוח "לוקר".
בעקבות סגירתה של חברת המשלוחים שעבדנו איתה בעבר ההזמנה לא סופקה לנקודת המסירה,
נציג בכיר משירות הלקוחות יצר קשר עם הלקוח לצורך פתרון התקלה שנוצרה, וסופק ללקוח יחידה נוספת של אוזניות ללא תוספת תשלום עקב שינוי מחיר של האוזניות
הלקוח הודה על השירות והנושא הועבר לבחינה וטיפול של הגורמים הרלוונטים
נשמח לעמוד לרשות לקוחותינו בכל עת


מוצר:
Edifier NeoBuds pro
תמונת משתמש
שם:
a.almogi20
תאריך:
11/12/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע מאוד שירות זוועה. אני כבר שבועיים מחכה להזמנה שלי, אף אחד לא פנה. ביקשתי לבטל אמרו שיחזרו אליי והימים חולפים. העיקר הכסף ירד אבל האם אקבל את המוצר? תעלומה
תגובת החנות:
הלקוחה פנתה אלינו לאחר ביצוע הזמנה בטענה שהמוצר עדיין לא סופק אליה.
מכיוון שהמוצר נשלח ישירות מהספק ולא דרכנו, אנו ביררו את הנושא לעומק מול היבואן ודאגנו לזרז את הטיפול והאספקה ככל הניתן
לאחר זירוז הנושא מחלקת ההזמנות שלנו יצרו קשר עם הלקוחה לצורך עדכון אודות סטטוס המשלוח ופיצוי על העיכוב שנוצר
חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים מהשירות שאנו מציעים והמקרה הועבר לבחינה וטיפול של מנהלים רלוונטים

מוצר:
מדיח קומפקטי של מידאה
תמונת משתמש
שם:
rahmaniassaf
תאריך:
30/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק של הובר, המוצר הגיע מהר אך לא עבד מהשימוש הראשון.
מאז אני כבר שלושה שבועות שעות כל יום בטלפון ללא מענה הולם, המוצר במעבדה כבר שבועיים ואין חדש.
הייתי מצפה מחברה כזאת שתחליף את המוצר במקום, במקום זה אני כבר שבועות ברדיפה אחריהם ללא מענה מתנערים מאחריות
תגובת החנות:
לקוחה רכשה דרכנו שואב אבק ופנתה אלינו בטענה שהשואב אינו נדלק חשמלית.
נציגי השירות שלנו הפנו את הלקוחה במסגרת האחריות לנותן השירות לצורך בדיקה וטיפול בנושא
לאחר שהלקוחה הופנתה לנותן השירות, היא פנתה אלינו בשנית בטענה שנותן השירות לא מסייע בטיפול המוצר לאחר שהשאירה את המוצר במעבדה שלו.
אנו העברנו פנייה לנותן השירות לצורך בדיקת הנושא וזירוז הטיפול, מעבדת נותן השירות ביצעו החלפה של סוללת המוצר ולאחר מכן המוצר נשלח בחזרה ללקוחה במצב תקין
נשמח לעמוד לרשות לקוחותינו בכל עת

מוצר:
HF522sfp Hoover
תמונת משתמש
שם:
נוי ברקת
תאריך:
25/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב באייבורי כאשר פתחתי את המחשב גיליתי שמקש במקלדת לא עובד
פניתי לבן מנהל סניף דיזינגוף סנטר שנתן לי טיפול מיטבי ומהיר, החליף את המכשיר ואף שידרג אותו- מאוד לא מובן מאליו.
ממליצה מאוד לקבלת שירות בסניף זה!
תודה לבן!
מוצר:
מחשב לנובו
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
17/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ak
תאריך:
13/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכונת קפה של DELONGI דרך חברת IVORY.
לאחר 3 חודשים המכונה התקלקלה - לא ניתן להדליק אותה באמצעות כפתור ההפעלה.
חברת IVORY הפנתה אותנו לספק השירות - חברת מ.ברוכים.
לאחר בירור הנסיבות הם הודיעו כי שליח יגיע לאסוף את המכונה.
במהלך 3 שבועות תיאמו איתנו 2 איסופים ובשניהם השליח לא הגיע ואף לא כל הודעה או הסבר.
ניסיונות לדבר עם חברת מ.ברוכים לא אפשריים.
המוקד של IVORY אמנם עונה אבל במשך כל התקופה הזו לא מספק פתרון ותמיכה כפי שהחברה התחייבה.
במקום זאת, חוזרים ומנסים למצוא מענה בשירות התמיכה הכושל של חברת מ.ברוכים ומפנים אותי אליהם.
הבעיה טרם נפתרה והמכונה שנקנתה ועבדה חודשיים - מושבתת!

היה לי ניסיון מוצלח עם חברת IVORY אבל הזלזול, התסכול, וחוסר המענה לבעיה הפעם קלקל את הרושם לחלוטין.
חבל.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מכונת קפה של חברת DELONGHI ופנתה אלינו בטענה שיש תקלה חומרית במוצר ושאינו נדלק.
הלקוחה במסגרת האחריות הופנתה לנותן השירות לצורך בדיקה וטיפול במוצר. לטענת הלקוחה אינה מצליחה ליצור קשר עם נותן השירות
ואנו מיד העברנו אליהם מספר פניות לצורך סיוע ביצירת קשר וזירוז הטיפול על מנת שהלקוחה שלנו תקבל את השירות הטוב ביותר ומהיר
נותן השירות יצר קשר עם הלקוחה ואסף את המוצר מביתה לצורך תיקון וטיפול.
המוצר תוקן ונשלח בחזרה ללקוחה
נשמח לעמוד לשרות לקוחותינו בכל עת
מוצר:
מכונת קפה EC685 DEDICA STYLE DELONGHI אדום
תמונת משתמש
שם:
אייל
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר. שעות האספקה מאוד לא נוחות 12:00-18:00. אמורים לקחת יום חופש.
המקרר הגיע עם שריטות. אייבורי לא לוקחים אחריות ומעבירים אותי לטיפול מול הספק אשר לא זמין.
מאוד התאכזבתי מרמת השירות של חברה בהיקפה של אייבורי.
ממליץ לרכוש מחברה אחרת.
תגובת החנות:
לקוח רכש דרכנו מקרר שנשלח ישירות מהיבואן לבית הלקוח.
כאשר המוביל הגיע לבית הלקוח נאמר ע"י המוביל ללקוח שהמקרר לא יצליח לעבור בדלת המעלית ועליו לפרק את הדלתות על מנת שהמוצר יסופק לדירה ללא נזק פיזי.
הלקוח סירב לשלם לצורך פירוק הדלתות וטען שהמקרר אכן יכנס ללא בעיה. כתוצאה מהחלטת הלקוח המוביל הכניס את המקרר ובגלל גודלה קצוות המקרר נשרטו.
לאחר שהמוצר סופק ללקוח וחובר, הלקוח פנה אלינו בטענה שקיבל את המוצר עם שריטות, אנו בדקנו את הנושא לעומק מול נותן השירות וחברת המשלוחים
ובנוסף נותן השירות וחברת המשלוחים יצרו קשר טלפוני ובהודעות "צ'אט" על מנת להבין בדיוק את המקרה ולטפל בו במהרה. חשוב לנו שהלקוחות שלנו יהיו מרוצים
והוצע ללקוח פיצוי לפנים משורת הדין מאיתנו ומנותן השירות על מנת שכן יצא מרוצה
נשמח לעמוד לרשות לקוחותינו בכל עת




מוצר:
מקרר שארפ SJ-FE87V
תמונת משתמש
שם:
yefim
תאריך:
03/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקצועי. משלול מהיר. כייף לקנות באייבורי. הזמנה מאוד נוחה. בעבר גם פניתי ושירות היה מהיר
מוצר:
DLINK SWITCH
תמונת משתמש
שם:
ליזי מוזס
תאריך:
30/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את מסך המחשב להלן עוד ביום חמישי ה-27 לאוקט. וציינתי בהזמנה את סניף תלפיות הקרוב ביותר לביתי.
כאשר קיבלתי הודעה שההזמנה מאושרת ואני יכולה לבוא לקחת את המסך,
הבנתי, שבטעות לא ציינתי שאני רוצה הובלה הביתה מאחר שאני נכה ולא יכולה לבוא לקחת...
ביום שישי - אף שידעתי שאין הובלות באותו יום - התקשרתי לברר בנוגע להובלה רגילה או מהירה (חשבתי על יום ראשון...) שאשלם אותה גם.
הבחור שטיפל במקרה שלי בווטסאפ שמו: אריאל דותן.
הוא דאג לעשות את כל העבודה שאני הייתי צריכה לעשות: לבטל את ההזמנה הישנה ולערוך חדשה ביום שישי ה-28.10 עם הובלה.
לא זו בלבד, אלא שניסה להשיג מונית שתביא לי את המסך הביתה עוד באותו יום שישי ללא תמורה! (כנראה בגלל נכותי...)
אך לא נמצא נהג. אמרתי לו - כשהתנצל - שממילא לא ציפיתי לאותו יום :)
ביום ראשון ה-30 באוק. (היום) יצרנו שוב קשר. ב -11 בבוקר המסך היה בביתי. ואכן בקבלה לא חוייבתי אפילו על ההובלה המהירה...
כל עת התקשרותנו בווטסאפ היה אריאל מהיר יעיל ואדיב בצורה כל כך נעימה ויפה שאיני רגילה לה בארץ... הנאה צרופה!
זו לא פעם ראשונה שאני מזמינה כלים - פלאפונים, מדפסת וכו מחברת אייבורי. תמיד השירות היה טוב. זו גם הסיבה שאני ממשיכה לקנות מכם.
אבל אריאל דותן היה לגמרי מיוחד בהתנהגותו הנהדרת ורצונו הכן לעזור לי!!! כל הכבוד לו ולחברה שמעסיקה אותו!
מוצר:
מסך סמסונג 27"
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
29/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב בהרכבה בסניף מטלון מעובד בשם זיו.
קיבלתי ממנו הצעה משתלמת למחשב שהתאים לצרכים ולתקציב שלי.
הבטיח אספקה תוך 5 ימים, ולמחרת המחשב כבר היה מוכן.
קיבלתי ממנו שירות מצויין, ומוצר שעונה על כל הציפיות.
מוצר:
מחשב נייח בהרכבה
תמונת משתמש
שם:
Tom
תאריך:
28/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממש לא ממליץ ומציע לכם להיזהר איחרו בזמני הספקה לא עונים חווית קנייה מתחת לכל בקורת
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע את ההזמנה כמשלוח ובעקבות תקלה מערכתית אצל חברת המשלוחים, ההזמנה חזרה אלינו לאחר יומיים מביצוע.
מייד מרגע קבלת המוצרים אלינו אנו בחנו את הנושא ועשינו את מירב המאמצים על מנת שהלקוח יקבל את ההזמנה בהקדם האפשרי בתוך עמידת זמני האספקה.
נציגים בכירים משירות הלקוחות יצרו קשר עם הלקוח לצורך ביצוע טיפול מיידי בנושא.
הוצע ללקוח לקבל את ההזמנה כמשלוח ללא עלות והלקוח הסכים לזאת ובוצעה זיכוי כספי מלא
אנו רואים את הדבר בחומרה מרבית ומבצעים את מירב המאמצים על מנת לטפל במקרה על מנת שמקרים כאלו לא ישובו.
אנו שמים דגש על השירות ואיכותה על מנת שכלל לקחותינו יקבלו את השירות המקסימלי ומעבר.
נשמח לעמוד לרשות לקוחותינו בכל עת.





מוצר:
מתג חכם לדוד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
דרסין
תאריך:
04/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באייבורי רמקום נייד flip 5 , דניס מסניף רוטשילד המליץ לי, אני מאוד מרוצה. תודה רבה
מוצר:
JBL flip 5
תמונת משתמש
שם:
אביטל
תאריך:
29/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסדר גמור
שולחים מהר
קונה מהם לא רק מיקסר ובעיקר דיו. נציג ברר משהו בשבילי אפילו שלא היה צריך
מוצר:
מיקסר יונדאי
תמונת משתמש
שם:
tsiporabd
תאריך:
29/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף רד אילת והתייעצתי עם צוות העובדים לגבי מקלדת גיימרים לבן שלי. קיבלתי שירות סובלני ומענה לכל שאלותיי. תודה רבה.
מוצר:
מקלדת גיימרים SKYLOONG
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply