דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פוטו סטודיו ניסים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה ישראל ?
2.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
467
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
1
1
שנה אחרונה
0
1
1
כל הזמן
323
8
136
נמצאו 467 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
תמונת משתמש
שם:
איילה
תאריך:
09/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה מחיר מעולה חווית קניה נעימה מאוד גם דרך הטלפון עם נציגת השרות שדואגת סובלנית. וגם בקניון עיר ימים צ.פלג נתניה מנהל המקום היה מקסים .תודה רבה משפחת קאמרה.
מוצר:
H400 מצלמה של סוני H400
תמונת משתמש
שם:
Nisim
תאריך:
06/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות ממוקמת בצקפוסט חיפה.
צוות אמין אדיב ומקצועי.
חווית קנייה מושלמת.
מתחברים מהר לצוות המוכרים.
ממליץ בחום לרכוש בחנות camera צקפוסט.
יש גם הנחות טובות במקום.
מוצר:
עדשת מצלמה SP 24-70mm F/2.8 Di VC USD
תמונת משתמש
שם:
vidim
תאריך:
05/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ניסיתי לרכוש את המצלמה D5300 דרך אתר ZAP וקבץ לי קוד קופון עם הנחה , מאוד שמחתי וכמובן ניסיתי לרכוש את המוצר דרך קוד קופון הזה,
השלמתי את כל הפרטים כולל כרטיס אשראי והכל, קיבלתי למייל את פרטי הזמנה שלי עם מספר והכל .
יצרתי קשר עם החברה, נציג אמר לי שזה עדיין הזמנה שצריכה לעבור אישור ורק למחרת לאחר אישור, נציג של החברה יצור איתי קשר ויחייב את ההזמנה לפי קוד קופון ושאני לא אדאג, בדק גם את ההזמנה וכך שמוצר נמצא במלאי ואמר שלא רואה שום סיבה שלא יאשרו לי את ההזמנה.
אך למחר קיבלתי מייל כי בקשת ההזמנה מס' 21782 שהגשת דרך אתר קאמרה לא אושרה.

רשמו לי סיבות לא קשורות ולא חוקיות, כמו שאולי מוצר לא במלאי למרות שדיברתי עם נציג של החברה ואושר לי כי מוצר במלאי, שפרטים שהזנתי לא נכונים, איזה פרטים לא נכונים ? שאולי אני זה לא אני וכרטיס לא שלי או מבוטל, בקיצור ללא סיבה ספציפית כלשהי . לאחר שהתייחסתי לכל סיבה שהם רשמו, הגיבו כי קאמרה רשאית לא לאשר את בקשת ההזמנה כפי שרשום בתקנון ושאני אישרתי שקראתי את התקנון.
כמובן אף אחד לא קורא את התקנון וגם אני לא ,אבל כדי להמשיך את הזמנה כל אחד חייב לסמן V, וכל לקוח בטוח שתקנון הוא חוקי וסטנדרטי.
התברר כי תקנון של קאמרה אחר והם יכולים לא לאשר הזמנה תקינה לכל דבר בלי שום סיבה מוצדקת, אולי שם שלי לא היה נראה להם - לא יודע.
תקנון שרשום בו כי חברה רשאית לבטל את הזמנה ללא סיבה - זה תקנון לא חוקי, ביררתי זאת עם אורך דין. חייבת להיות סיבה ספציפית למה חברה לא מאשרת את ההזמנה וזה בדרך כלל כח עליון שחברה לא יכולה לעשות כלום חוץ מלבטל הזמנה אסור לבטל הזמנה חד צדדית ללא הסכמה של שני צדדים.

לכן זה רק טריק שיווקי ושקר אחד גדול.
חברה שולחת סתם קודי קופון והנחות ולא מכבדת אותם ועושה זאת רק כדי למשוך את הלקוחות לאתר שלה.
חברה שלא מכבדת את דבריה בפרסומים שלה - זאת חברה לא טובה, לא להתקרב אליה, אם יהיו לכם בעיות במוצרים אחרי זה - לא יהיה לכם טיפול כראוי כי חברה שמשכרת בהתחלה - משכרת תמיד.
מוצר:
מצלמה D5300
תמונת משתמש
שם:
driyad71
תאריך:
04/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל הציוד אני קונה מקמרה מלחה ׳אחלה צוות במיוחד בחור בשם האני ,נותן אחלה שירות.. גם בעבר קניתי מהם את המצלמה וגם אז נהניתי
מוצר:
Lenss 100mml is
תמונת משתמש
שם:
אבין סרגיי
תאריך:
03/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב!!!
רוצה לכתוב כמה דברים טובים לגבי החנות והצוות. חנות ממוקמת באזור די סבבה שאפשאר להגיע בקלות. לגבי צוות צריך להגיד בהרחבה.
א. צוות מקצעי לעניין וגם מבינים עניין.
ב. לפעמים מאוד מאוד בדרנים (מי שמבין צחוקים).
ג. מכירים את הTWIX? אז מי שיודע מה זה גם יבין.
ד. חברה גברים אמיתיים.
מאוד ממליץ להגיע ולהתרשם גם מהמקום וגם מה (TWIX).
מוצר:
מצלמה DSLR D610
תמונת משתמש
שם:
hezeymelamed3
תאריך:
02/04/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני נהנה לקנות מהאני קניון מלחה ..הוא נותן הרגשה טובה ....ולא דוחף לי דברים כמו חנויות אחרות
מוצר:
כרטיס זיכרון 16db
תמונת משתמש
שם:
Jacob
תאריך:
29/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה שאני מכיר שנגנבה ממני. קיבלתי את המוצר מהר מכפי שחשבתי,אבל היה מאוד מעצבן לגלות שההסברים ברוסית, התוכנה במצלמה ברוסית, אין הסבר ראוי כיצד לשנות את השפה. והייתי צריך לעמול עד שמצאתי את הפונקציה של שינוי השפה.
לתשומת לב מחלקת השרות והמכירות.
מוצר:
מצלמה fz 1000
תמונת משתמש
שם:
roni
תאריך:
27/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר טוב ושירות מצויין ...קניתי מתנה לחבר... 4 אנשים התאמצו לעזור בכל שאלה ..תודה להאני למנהל החנות על השירות
מוצר:
מצלמת אקסטרים Gopro5
תמונת משתמש
שם:
Yan
תאריך:
18/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שקיבלתי מסניף מלחה היה טוב ׳ הם היו סבלניים עד שבחרתי את הציק . עשו לי הנחה כי אני לקוח חוזר שלהם...תודה להאני על השירות
מוצר:
תיק 5732
תמונת משתמש
שם:
Ziv
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תודה לאמיר ושי והאני הייתי לחוץ על כרטיס זיכרון שמרו לי בצד למרות שלא שומרים ובאתי שילמתי ולקחתי
מוצר:
כרטיס זיכרון 32gb
תמונת משתמש
שם:
Hezey
תאריך:
14/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סניף מלחה תמיד מפנק אותי במחירים וגם לא דוחפים לי מוצרים הנני קונה ברשת זו באופן קבוע בשל השירות המקצועי והאדיב ׳ ממליץ בחום
מוצר:
רצועה כרטיס זיכרון
תמונת משתמש
שם:
יוני
תאריך:
01/03/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מאוד נוחה עם צוות אדיב ואווירה נוחה פשוט לקנות בכיף.
תודה רבה לכל הצוות על השירות המצויין האני ואמיר בפרט.
מוצר:
עדשה קנון 70-200 mm 2.8 is ii
תמונת משתמש
שם:
איציק גור
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמה בזאפ והגעתי לאתר של קאמרה ושם קפץ לי פופ-אפ שהציע לי קופון לפי המחיר הכי זול בזאפ למצלמת ניקון D5300 כולל אחריות הדר לשנתיים. חשבתי שמדובר בגימיק שיווקי אבל מילאתי את הפרטים בכל זאת. ובאמת למחרת קיבלתי אימייל אישור להזמנה וכבר למחרת המצלמה המתינה לי בסניף בקניון איילון. מרוצה עד הגג!
מוצר:
מצלמה D5300
תמונת משתמש
שם:
Ran
תאריך:
19/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הצוות מקצועי ולא מנסה לדחוף לך מה שלא צריך בכל עניין הם תמיד שמחים לעזור ולייעץ .כמעט תמיד כל מה שרציתי היה במלאי ואם לא אז הגיע תוך זמן קצר
ממליץ בחום
מוצר:
עדשת מצלמה SP 70-200mm F/2.8 Di VC USD
תמונת משתמש
שם:
Tal
תאריך:
16/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום

אני טל, לקוח חוזר בסניף דיזינגוף סנטר. לאחר רכישת מצלמת גו פרו אצלכם היא התקלקלה תוך פחות משבועיים. ניגשתי לסניף בסנטר בבקשה לטיפול מהיר או מצלמה חלופית והודיעו לי שאין פתרון והיא צריכה ללכת לתיקון. כעת, הזמן של התיקון כבר חלף וטרם הגיעה המצלמה. מיותר לציין שאני זקוק לה לצרכי צילום מקצועי ובכל יום שהיא לא חוזרת אני מוציא כסף מיותר על השכרת מצלמה חלופית.
לאחר שיחה עם נציגה של החנות (שהיתה גסת רוח בצורה בלתי רגילה) היא סיפרה לי שאני אמור לקבל מצלמה חדשה (מתי? היא לא יודעת להגיד לי). חנות שאכפת לה היתה מציעה מצלמה חלופית במיידי ולא נותנת ללקוח נאמן לחכות עד שתגיע מצלמה מהיבואן. הרי בכל מקרה אני אמור לקבל מצלמה, אז מה ההגיון העסקי בעיכוב של לקוח שלכם?

בעידן שבו אני יכול בקלות להזמין מצלמה מהרשת בחצי מחיר בחרתי לקנות אצלכם מתוך תקווה שאצלכם יהיה שירות אכפתי, וקצת מחשבה על הלקוח.

במקום זה קיבלתי יחס מביש, ושירות חסר אחריות.

בכוונתי:

א. לפתוח תיק משפטי נגדכם במועצה לצרכנות (אתם חורגים מתנאי התיקון המצויינים בחוזה האחריות)
ב. להמליץ לכל קהילת הצלמים ולקולגות להתרחק כמו מאש מקאמרה. היחס שלכם ללקוחות זה פשוט בושה

מוצר:
go pro hero 5 hero 5
תמונת משתמש
שם:
Audrey
תאריך:
10/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה ופיתחתי תמונות בסניף עיר ימים וקיבלתי אחלה שירות מעופר ומיקי, ממליצה עליהם בחום!
מוצר:
מצלמה Nis7000
תמונת משתמש
שם:
advocate
תאריך:
09/02/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בסניף בדיזנגוף סנטר. מנהל החנות (דודו) התפנה אליי אישית ונתן חוויית שירות של חו"ל. ידע, מקצוענות, סבלנות ואהבת אדם הם רק חלק מהסיבות שבגללן אחזור לחנות בסנטר עוד ועוד.
מוצר:
מצלמה 5DS
תמונת משתמש
שם:
TONY FYNE
תאריך:
30/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה ומהר. בנו מכשיר מדהים - ייחודי בארץ שחוסך לי הרבה זמן ומאמצים
תודה מכל הלב. טוני פיין
מוצר:
Selfie Tripod for 2 Mobile Phones MK10
תמונת משתמש
שם:
ariel
תאריך:
19/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה ועדשה למצלמה דרך אתר קאמרה,
קיבלתי שירות נהדר ומהיר.
ההזמנה הגיע יום למחרת!
חזק ואמץ , כל הכבוד!
מוצר:
מצלמה d1300
תמונת משתמש
שם:
NS
תאריך:
16/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצלמות קונים רק בקמרה.!!
רוצה לשבח את השירות בסניף חיפה ובסניף ת"א .
קניתי מצלמה בסניף חיפה ורציתי לשדרג אותה אחרי חודש, דודו -איזה איש אלוף -בסניף ת"א שידרג אותה בלי בעיה נתן שירות מעולה ומקצועי ועשה הכל כדי שאני אהיה מרוצה . דבר אחד הייתי מוסיפה שיהיה ניתן להחליף , לשדרג וכו גם בסניפים אחרים שלכם ולא רק בת"א.
תודה רבה :)
מוצר:
מצלמה 760d
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
01/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי לפני שבוע את המצלמה. דיברתי בטלפון עם דודו והגעתי לקנות את המצלמה בחנות. דודו נתן לי שירות מצוין. היה סבלני, פתח את הקופסה ועשה את כל ההכוונה הראשונית של המצלמה. הרושם שלי שהוא איש מקצוע מצוין ובעל מודעות לשירות.
יחד עם זה, המחיר שמפורסם באתר עם 3 שנים אחראיות אינו נמכר וחבל שאת זה הם לא מתקנים בפרסום. קניתי לבסוף במחיר קצת יותר זול עם שנה אחראיות. מחיר בהחלט תחרותי.
מוצר:
מצלמה FZ1000
תמונת משתמש
שם:
eli
תאריך:
17/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות בדיזנגוף סנטר...נכנסתי והופתעתי לגלות מוכר שאני מכיר עשרים שנים עוד מחנות פוטופילם באלנבי....דודו קרמר......קיבלתי שרות אדיב .יעיל ומקצועי..
ממש דוקטור לצילום.....מאד שמחתי לגלות אותו מחדש בחנות הזו....לשאלתי על חנות פוטופילם ונעניתי שהיא נסגרה.......לא סתם......


מוצר:
עדשה 75-3004.8-6.711 12
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
11/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה דיגיטלית לפני 3 חודשים ועדיין לא קבלתי את המצלמה
ובינתיים גובים מכרטיס אשראי ללא רשות מספר תשלומים
מוצר:
מצלמה SX710
תמונת משתמש
שם:
SonyConvert
תאריך:
06/11/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הביקורת הינה על סניף דיזינגוף סנטר.
השרות ניתן לי ע"י דודו שהוא מנהל החנות.
דודו הצטיין בשרות אדיב ומקצועי, ענה על כל השאלות והשיג עבורי מחיר תחרותי ביותר.
ניכר שהוא אוהב צילום ובעל רקע עשיר ונסיון עוד יותר עשיר בתחום הצילום מה שניכר בהסברים שלו ובהכוונה שלו למצלמה המתאימה לדרישות שלי.
בהחלט אשוב לחנות, לקנייה של אביזרים משלימים ואני ממליץ עליה.
מוצר:
מצלמה Alpha A6300
תמונת משתמש
שם:
ולאד
תאריך:
29/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהירות משלוח - הגיע לאחר 6 ימים (אמור להגיע עד 7 ימי עסקים) עד בית הלקוח בעלות של 40 ש"ח "בדואר אקספרס".
לגבי המוצר- המוצר הגיע עם רפלקטורים אחרים (שיכולתי לקנות באתר מתחרה בהרבה פחות כסף!)
הכוונה שבאתר ישנה תמונה שמטעה את הקונים!
כשהתקשרתי לברר למה זה ככה נאמר לי כי אין להם במלאי ושאני יכול לנסוע לסניף הקרוב ולהחזיר את המוצר שיישלח לסניף הראשי , שם יבדקו את המוצר אם הינו חדש ורק אז יחזירו לי את מלוא הכסף ששולם להם.
רק הטרטור של לנסוע להחזיר את המוצר וההתעסקות העדפתי לוותר ולהשאר עם הדגם שבעצם לא הזמנתי.
מבאס לראות שאחרי שנאמר להם על הבעיה (וכן , הם יודעים שזה ככה וזה נח להם להשאיר תמונה שמטעה לקוחות ) הם עדיין משאירים את התמונה המטעה באתר.

שיבושם להם , אני לא דורך שם יותר (לא בחנות ולא בקניה באינטרנט)
מוצר:
סט פורטרט 3 רפלקטורים 34-563
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply