דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות מקצועית מחיפה ועד אילת (11 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
פוטו סטודיו ניסים
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2002
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקאמרה ישראל ?
2.00
ציון ממוצע
2
חוות דעת בשנה האחרונה
467
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
1
1
שנה אחרונה
0
1
1
כל הזמן
323
8
136
נמצאו 467 חוות דעת גולשים על קאמרה ישראל
תמונת משתמש
שם:
Gutgold Yaacov
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי הסבר סבלני ומקצועי מבחור בשם אורי והזמנתי דאכו את המצלמה

ונהנתי מתהליך המכירה ושמחתי שקיבלתי שרות מצוין שכזה

ישר כח



יעקב
מוצר:
מצלמה g15
תמונת משתמש
שם:
ראובן
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

השארתי פרטים באתר ליצירת קשר, תוך כמה שעות יצרו קשר, נתנו פרטים בצורה מקצועית ומדויקת על המוצר, קניה מהירה וקלה ותשלומים נוחים
מוצר:
מצלמה dv300f
תמונת משתמש
שם:
לוי
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במוצאי שבת 17 אוגוסט פניתי דרך האינטרנט למחרת בבוקר יום ראשון התקשר נציג החנות בחור בשם אורי הסביר לי בסבלנות את מה ששאלתי ביצע הזמנה תוך הבטחה שהמוצר יגיע תוך שבוע. יום שני בבוקר הגיע שליח עם המוצר .
שרות מעולה כל הכבוד
מוצר:
עדשה למצלמה ef 50 f1.8
תמונת משתמש
שם:
Kobi
תאריך:
20/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לרכוש כרטסי זכרון, מוכר בשם רוי ניגש ועזר בהתלבטות עשה אחלה מחיר, שמחתי לקנות אצלכם! השרות בסניף קניון מלחה פשוט מצויין.
מוצר:
כרטיס זיכרון ext HD 45mb/s
תמונת משתמש
שם:
limo
תאריך:
19/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי ליקנות אדשה חדשה וחיפשתי בכל מיני מקומות קיבלתי מכיר מצויין בארליך אבל היה לי רחוק לנסועה והתלבטתי במקרה התקשרתי לכאמרה והגעתי לנציגה בשם יוליה שבמקרה גם מנהלת מוקד . היא נתנה לי שרות מצויין הסבירה לי הכל - הסברתי לה שלא נוח לי ליקנות בטלפון והיא ביררה לי איפה יש סניף קרוב לבית שלי הדריכה אותי לכל דבר למרות שמכיר היה יותר גבוהה מאשר בארליך קניתי בכאמרה בזכות שרות של יוליה - אני מאוד מרוצה משרות שלה -- וזה סיבה טובה להמשיך להיות לקוח של כאמרה ממליצה לכולם עם שרות כזה :)
מוצר:
camera es 95
תמונת משתמש
שם:
ציון
תאריך:
19/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי דרך האתר. אישרו לי מחיר מאד אטרקטיבי. מוצר של יבואן מורשה במחיר הכי זול בארץ.
אורי נתן שירות מצויין בטלפון..
מוצר:
מצלמת וידאו HDR PJ580
תמונת משתמש
שם:
ofir
תאריך:
19/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בצעתיביצעתי את ההזמנה ותוך זמן קצר התקשרה תהילה, שליבתה אותי עד סיום התהליך. הסברתי לה שאני מעוניין באיסוף עצמי מסניף קניון איילון.
לאחר עשר דקות תהילה חזרה אליי ואמרה שאני יכול לאסוף את המצלמה.
כשהגעתי לסניף, טיפלו בי בסבלנות ובמהירות, למרות בעיה בטפסי ההזמנה. הבעיהנפטרה לאחר כמה דקות.
זו הרכישה השנייה שלי ברשת זו ואני מאוד מרוצה מהם.
מוצר:
מצלמה wb800f
תמונת משתמש
שם:
רהב
תאריך:
18/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי היום מצלמת ניקון ועדשת TAMRON, בחנות שבקניון עיר ימים בנתניה.
חווית הקניה הייתה נעמיה מאוד, בהתחלה נעזרתי בקיילי, אשר ידעה להמליץ לי באופן נעים ומקצועי על מספר מצלמות שענו להגדרות החיפוש שלי, לאחר מכן לקראת סיום העסקה , נעזרתי בדדו, אשר באדיבות ובמקצועיות סגר איתי את העסקה לשביעות רצוני המלאה, תוך שהוא מציג גמישות במחיר .
מוצר:
מצלמה + עדשה d5200
תמונת משתמש
שם:
אביבית
תאריך:
18/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לסניף ראשון לציון בעקבות המלצה /הפניה מחבר . קיבלתי שירות מצויין מהגברת מרינה מקרצנקו .יחס אישי ומקצועי .רמת שירות גבוהה בהחלט אחזור בעתיד לרכוש בחנות הנ"ל
מוצר:
מצלמה D7100
תמונת משתמש
שם:
Sarit
תאריך:
16/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה דרך ערוץ הקניות , פנתה אלי נציגת שירות בשם תהילה. היא דיברה בצורה נעימה ומנומסת. כשביקשתי הסבר על המפרט הטכני של המצלמה תהילה ענתה בצורה מקצועית , רואים שהיא מכירה טוב את המצלמה והיא לא מסבירה מתוך רפרוף קל בהוראות ההפעלה .
את המצלמה קניתי מכיוון שטסתי לחו"ל שבוע אחרי יום הקניה , וכשסיפרתי לתהילה מה מטרת הקניה היא מייד באה לעזרתי והייתה במעקב צמוד עם הדואר עד הרגע שבו קיבלתי את המצלמה . בזכותה המצלמה הגיעה אלי יומיים אחרי הקניה ויכולתי להנות איתה בחו"ל. תהילה עושה עבודה מצויינת ומקצועית ורק בזכותה אני אחזור שוב לקנות מאצלכם יישר כוח.
מוצר:
מצלמה es90
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום, הגעתי בשבוע שעבר לקאמרה בירושלים וקניתי מצלמה יחד עם שתי עדשות.
לשירותי עמדה מוכרת (ששכחתי לשאול לשמה) שאמרה לי שהיא עשתה לי הנחה על הבודי ועל העדשה השנייה שקניתי (לא הקיט) ואני האמנתי לה מפני ששכחתי את המחירים בזאפ. יצאתי מהחנות בהרגשה טובה של הקנייה ולאחר שחזרתי לביתי וראיתי את המחירים בזאפ התרגזתי מאוד! למעשה היא עשתה לי מחיר יותר יקר!! שילמתי מחיר כל כך גבוה על הערכה ועוד עוקצים בעוד כסף? מאוד מבאס.
מוצר:
מצלמה 600D
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה בסניף בהר חוצבים, ירושלים.
השירות שניתן לי היה מהיר (במייל ובסניף, לפני הרכישה ובמהלכה)
מחיר הוגן, ואדים ורבקי (המוכרים בחנות) אדיבים ונכונים לעזור!
מוצר:
מצלמה D5200
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
15/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי עדשה מסוג Canon EF 50mm f/1.8 II טופלתי ע"י נציג מכירות בשם אורי בסניף הר חוצבים בירושלים, הטיפול היה מקצועי ,מהיר ואדיב . ממליץ על רכישה בחנות זו.
מוצר:
עדשה למצלמה Canon EF 50mm f/1.8 II
תמונת משתמש
שם:
dany
תאריך:
12/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מהם מצלמה אולימפוס VR320. אחרי שבועיים של שימוש (ממש מעט) הבטרייה עשתה בעיות. בשבוע השלישי העדשה נתקעה באמצע צילום. נסעתי למעבדה שלהם בהר חוצבים הראיתי להם שהמצלמה ממש חדשה וכבר עושה צרות, ביקשתי בכל לשון שאני מוכן לשלם עוד כסף בכדי לשדרג למצלמה של קנון. (המוכרן הודה לי שאולימפוס נהיו גרועים לגמרי) אך האחראי התייחס ממש בקרירות ולא הסכים לשמוע. הסברתי להם שאני גר רחוק (בית שמש) ואין לי אפשרות לבוא לתיקון כל שבועיים, ומצלמה שעושה בעיות שבועיים אחרי הוצאתה מהקופסא ולאחר צילום של 20 תמונות תמרר לי את החיים... אין עם מי לדבר. ממליץ לא לרכוש מהם יותר.
מוצר:
מצלמה VR320
תמונת משתמש
שם:
asaf
תאריך:
05/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב30.07.13 נקנתה עדשה טמרון 17-50 בחנות הרשת בנמל ת"א ,ביום ראשון 4.08.13 נעשתה שיחה לשרות הלקוחות וביקשתי להחזיר את העדשה מכיוון שזה לא מה שציפיתי,בשירות הלקוחות נאמר לי להגיע לחנות הקרובה לביתי שיבדקו את העדשה ובמידה והיא בקרטון והכל בסדר אני יזוכה,חשוב לציין כי העדשה חדשה עם הניילון בקופסא המקורית ועם כל הניירת , אני גר בחדרה ,נסעתי במיוחד לנתניה ,בחנות ,בדקו את העדשה, כשראה שהעדשה חדשה לחלוטין ,ביקש את כרטיס האשראי איתו רכשתי את המוצר כדיי לזכות אותי ,אך לרוע מזלי הכרטיס לא היה עליי,הנציג אמר לי ללכת להביא את הכרטיס ולחזור למחרת והבטיח לזכות אותי במקום ,אך כשחזרתי עמד מולי נציג אחר "ולא נחמד" וזה בשיא העדינות, שאל היכן קניתי, אמרתי שבת"א "מה פתאום אני לא מקבל מוצרים מת"א "הסברתי לו שאתמול הייתי כאן ורצו לזכות אותי רק שלא היה לי את כרטיס האשראי ,אז הא ענה לי "לא מה פתאום אנחנו לא מזכים מלא גם יורד לך 5% וזה חייב להישלח לבדיקת מעבדה ורק אחר כך יזכו אותך 5% פחות וזה הנוהל ,אבל רק אתמול הייתי על סף זיכוי והכל הלך חלק מאיפה הגיעו הנהלים החדשים האלה בדיוק , בשיחה שנייה עם שירות הלקוחות נאמר לי שהנציג שרצה לזכות אותי טעה וזה הנהלים של החברה,כמובן שלא הסכמתי לזיכוי שהוא לא מלא, והתעקשתי על כך ,לבסוף הסכימו לזכות אותי ב100% אבל רק לאחר בדיקת מעבדה ,פעמיים הביאו אותי לנתניה לחינם ורצו שאבוא גם פעם שלישית ,לאחר צעקות הבטיחו גם איסוף מהבית, חבל שזו ההתנהלות של הרשת הזו ,אני הייתי מתרחק מהחנות הזו...
תגובת החנות:
שלום רב , אנו מצטערים מאוד לקרוא את טענת הלקוח שנרשמה בשעת כעס וריתחה . מאידך נעסוק בעובדות בלבד
1)הלקוח רכש מסניף נמל תל אביב את העדשה .
2) לאחר מספר ימים של שימוש ובדיקות , הוא הגיע לסניף עיר ימים וביקש להחזיר את המוצר .
3) מנהל הסניף שביקש לסייע ללקוח , ביקש ממנו את כרטיס האשראי כדי לזכות אותו . הבעיה היתה שהלקוח לא הצטייד עם כרטיס האשראי שלו ובשל הלחץ הרב שהפעיל הלקוח ומתוך רצון שכולו טוב סוכם עם הלקוח שיגש ויביא את הכרטיס לשם זיכוי . נזכיר שבכל מצב היה על הלקוח החובה לשלם 5% דמי ביטול על פי החוק .
4) הלקוח שב אל החנות והפעם היה בחנות מוכר אחר ללא סמכות מנהל . המוכר פעל לפי הכללים של הרשת , ומאחר ובחן שמדובר במוצר שעבר שימוש , יש לשלוח אותו למעבדה המרכזית כדי לבדוק האם המוצר בר זיכוי . ונזכיר כי , מוצר לאחר שימוש אינו בר זיכוי או החזרה בעת רכישה פיסית בחנות . הלקוח סרב להשאיר את המוצר בחנות בטענה , שהובטח לו זיכוי מיידי על המקום ללא דמי ביטול .
5) הלקוח פנה למוקד שירות הלקוחות והציג את הבעיה . אכן נבדק מול מנהל הסניף שאכן כך פעל במקור .
7) סוכם עם הלקוח כי ישלח אליו שליח מיוחד על חשבון החברה , אשר יאסוף את המוצר ממנו ולאחר מכן הוא יזוכה באופן מיידי ומלא .
8) הפעולה בוצעה במלואה והלקוח זוכה .
9) על אף העובדה שהרשת פעלה על פי חוק , הלקוח לא היה אמור להיות מזוכה בכלל ולעיננו תמיד עומדת טובת הלקוח וככל שניתן אנו פועלים לטובת הלקוח .

קאמרה בישראל הינה רשת חנויות מקצועית בפריסה ארצית אשר משרתת מעל ל 30% מנתח הצילום בישראל . תקלות מסוג שכזה יכולות לקרות , גם אם אינם צריכות ואנו עושים את המירב על מנת לטפל במקרים כאלו ולמנוע את הישנותם .
מוצר:
עדשה טמרון 17-50 17-50
תמונת משתמש
שם:
עמיחי ורותם
תאריך:
04/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי סוללה למצלמה שלי באתר זאפ. כאשר נכנסתי לרכוש את המוצר באתר קאמרה, האתר מקפיץ אוטומטית הודעה שהמחיר הזול ביותר בזאפ הוא 120 שקל ולכן אני יכול לקבל את המוצר בהטבה של 120 שקל! ביצעתי רכישה, קיבלתי קבלה. והיום בבוקר (יום ראשון) אני מקבל מייל שאומר כי לא אושר הבקשה לרכישה. שהיתקשרתי אמרה לי הנציגה בגלל טעות במחיר. הסברתי לה שזה לא טעות שלי ואני דורש את המחיר הנ"ל כפי שהם פרסמו וזו זכותי, אמרה שזה לא וזו רק בקשה לרכישה ולא רכישה.
מוצר:
סוללה en-el15
תמונת משתמש
שם:
חנניה
תאריך:
25/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי מצלה לתיקון במעבדה בהר חוצבים לקח להם חודשיים וגם אז לא היה תקין ...
לא הייתי ממליץ על המקום ...
מוצר:
מצלמה sd3500
תמונת משתמש
שם:
LidorAviman
תאריך:
21/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה נגד מים דרך האתר כאשר במקום משלוח ביקשתי שישלחו את המצלמה לסניף של החנות בבאר שבע, זמן האספקה שהיה אמור להיות הוא 7 ימים בפועל המצמה לא הגיע לסניף בזמן וכשהתקשרתי לשרות לקוחות אמרו שהיה עיכוב ופיצו אותי בתיק מתנה, בלית ברירה חיכיתי שבוע נוסף ואז המצלמה הגיע לסניף באר שבע- כשבאתי לאסוף אותה משם פתחתי לראות את תקינותה והתברר לי שהמצלמה לא ממש חדשה ואף נראית משומשת.
אריזת הקרטון של המצלמה הייתה בלויה דהויה ונראית משומשת, חוברת ההפעלה הייתה קרוע והיו חסרים דפים והמצלמה עצמה לא הייתה נראית חדשה, בתוך עדשה המצלמה היה לכלוך ומעין טיפות מים שהתייבשו.
מין הסתם הודעתי להם בחנות שאינני מוכן לקבל את המצלמה הזאת ואמרו לי שהם ישלחו אותה בחזרה לסניף המרכזי ושאני צריך לדבר עם השרות לקוחות בנוגע לעניין.
כאשר התקשרתי לשרות לקוחות ביום ראשון (כאשר חזרתי מהסניף מבאר שבע ביום חמישי שרות לקוחות כבר לא עבד) והסברתי להם את המקרה, אמרתי להם שאני עדיין מעוניין במצלמה אבל במידה ויספקו לי אותה עד יום רביעי כי ביום חמישי אני נוסע לטיול וגם ככה אני ממתין למצלמה מעל שבועיים וחצי!!! הנציגה אמרה לי חד משמעית שלא יוכלו לשלוח לי מצלמה חדשה עד שלא יקבלו את הישנה ויראו על מה התלוננתי.
אני כתגובה ביקשתי לבטל את ההזמנה!
כנראה שהמוטו שהלקוח תמיד צודק (והפעם באמת הייתי צודק) לא עובד בחנות זאת ואני מעולם לא אבצע בה הזמנה נוספת.
מוצר:
מצלמה נגד מים Fuji FinePix XP20
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
20/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהתקשרתי הגעתי מיד לנציג שרות. היחס היה מאוד אדיב וענייני. החנות עשתה מאמץ כדי שאקבל את המוצר כמה שיותר מהר. גם קיבלתי תשובות מקצועיות לשאלותי.
מוצר:
מצלמה דיגיטאלית 60D EOS
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
15/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות ותיקונים גרוע. הטלפון בתקופת אחריות בילה חודשיים במעבדה על תיקונים פשוטים כשפעמיים לבסוף לא סידרו אותו. הייתי צריך להתקשר פעמים רבות והופניתי מאחד לשני. בסוף התייאשתי.
מוצר:
סלולרי סמסונג 2
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
18/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה באתר לא הצליחה משום מה, אז התקשרתי. השירות הטלפוני היה אדיב ונעים והמוצר הגיע הרבה יותר מהר ממה שהבטיחו (תוך יומיים במקום שבעה ימי עסקים!).
המוצר הגיע בצורה מעולה עם מדריך קצר בעברית. המחיר יותר יקר מבשאר החנויות אבל מקבלים אחריות לשלוש שנים במקום שנה (חשוב!) תיק וכרטיס של 8 gb (יוצא יותר משתלם מהחנויות הזולות יותר). חנות שאני קונה בה כבר שנים ואף פעם לא מאכזבת. תודה
מוצר:
מצלמה sx-50
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
09/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מפרסמים מחיר נמוך משמעותית של העדשה במחיר של 1569 ש"ח אך כאשר אני ביצעתי הזמנה, היא לא אושרה מיידית אלא עברה "לאישור של המערכת" ואז הם מתקשרים ומודיעים שלא מוכנים למכור את העדשה במחיר הנקוב והמחיר שלה בפועל יקר ב-500 ש"ח!
מסרבים בתוקף למכור במחיר שרשמו והתחייבו, למרות שהמחיר מופיע בפירוש כמחיר סופי בזמן ביצוע ההזמנה ומסירת פרטי כרטיס אשראי.
הייתי נזהר מלקנות מוצרים בחנות שנוהגת בדרכים כאלו.
מוצר:
העדשה 17-50
תמונת משתמש
שם:
קרן
תאריך:
30/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשנכנסים לאתר החברה דרך זאפ ישנה הטבה למצלמה ומצוין פעמיים שהמחיר כולל אחריות ל24 חודשים של היבואן הרשמי. בחנות הרשת נאמר לנו שאחריות היבואן בתשלום של כ200 ש"ח נוספים ובשירות לקוחות של הרשת נאמר שהרשת אינה מתחייבת לסכום המצוין.
פרסום שקרי ועבודה בעיניים.
מוצר:
מצלמה P520
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
29/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28.5.2013 ביצעתי רכישה של מצלמה fz200 panasonic ב camera.co.il.
המצלמה פורסמה ב zap תחת המחיר הנמוך ביותר 1999 ש"ח.
בנוסף הם הציעו 3 שנים אחריות לעומת המתחרים שהציעו שנה.
כאשר נכנסתי לאתר של camera.co.il קפץ חלון עם קוד קופון.
לחיצה עליו הביאה אותי לסל הקניות עם המחיר המבוקש.
השלמתי את כל תהליך הרכישה באשראי.
להפתעתי במקום מייל אישור בסיום התהליך קפץ חלון נוסף שהודיע כי הרכישה הועברה לאישור.
למחרת פניתי לשירות הלקוחות של camera.co.il שם התבשרתי כי אין באפשרותם למכור לי את המצלמה במחיר זה אלא ב 2150 ש"ח...
הסברתי כי לפי חוק עליהם למכור את המצלמה ב 1999 לאור זאת שהם פרסמו מחיר זה בzap ולפי "קופון" גם אצלם באתר.
נדחיתי על הסף בשלילה.
לאור זאת, החלטתי לא לרכוש את המצלמה בחנות זו.
אם כך מתחילה חווית הקנייה איני מעונין בשום קשר עם חנות זו.
יושר ואמת בפרסום הם הבסיס המינימלי לכל חנות המפרסמת באינטרנט אם היא רוצה להאריך חיים...
לא ממליץ לקנות דרכם, ההפרש במחיר קטן לעומת המתחרים ולא מצדיק את הסיכון.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית fz200
תמונת משתמש
שם:
Alex
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמת ניקון D7100 בקאמרה אילת אחרי שבתחילת השבוע התקשרתי וביקשתי שישמרו לי את המצלמה ובנוסף הזמנתי גם שתי עדשות. כשהגעתי לאילת המצלמה חיכתה לי בסניף אחרי שמנהל החנות בשם אלן (מקווה שאני רושם את השם נכון) עשה את כל מה שביכולתו לשמור לי את המצלמה וגם שהיא תגיע בזמן. ולכן רציתי להודות לקאמרה אילת בכלל ולאלן בפרט על השירות המהיר האדיב והמסור שלך. נהנתי לשוחח איתך מאוד ובפעם הבאה שאהיה באילת מבטיח לקפוץ לביקור. שוב תודה שעשית שמיניות באוויר גם לשמור לי את המצלמה וגם את העדשות.
בברכה
אלכס זילברמן
מוצר:
ניקון D7100 + שתי עדשות D7100
6789
10
11
12
13
14
15
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply