דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
שיווק מחשבים וציוד היקפי (רמת גן)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
א.א חצי חינם שיווק מוצרי אלקטרוניקה ומחשבים בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בחצי חינם ?
4.72
ציון ממוצע
43
חוות דעת בשנה האחרונה
437
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
0
3 חודשים אחרונים
11
0
2
6 חודשים אחרונים
18
0
2
שנה אחרונה
40
0
3
כל הזמן
425
3
9
נמצאו 437 חוות דעת גולשים על חצי חינם
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוכר רוצה למכור לך סחורה שלא נמכרת יקר...... אם הוא רואה שאתה לא מבין במחשבים ...... שאתה שואל על דגם שהום בפרסום באתר האינטרנט שלהם זה לא במלאי וכאשר אנו סוף סוף נמצא המודל מתאים .........הוא נתן לי מודל דומה....ללא כל הסבר ברור למה נותן מודל אחר ....
תגובת החנות:
חוות דעת זו מצדיקה הסבר : אכן הוזלת ההוצאה של הלקוח מדריכה אותנו - וננסה ככל האפשר להתאים לכל לקוח את המוצר המיטבי מבחינת מאפייני המחשב ומבחינת המחיר - ובנוסף, לתת יותר מאופציה אחת לבחירה. במידה ולקוח מבקש דגם ספציפי אשר קיים במלאי כמובן שנספק אותו ובמידה ולקוח מתלבט ומתייעץ, נציע מספר חלופות תוך התייחסות להבדלים בין הדגמים במחיר, יתרונות וחסרונות וכו'. צר לנו על אי ההבנה למול הלקוחה, ונמשיך לשרת את אלפי הלקוחות שלנו כפי שאנו עושים במשך למעלה מעשור. צוות א.א חצי חינם FRE.CO.IL
מוצר:
מחשב נייד X555LD-XX959H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נקנה מחשב נייד/טאבלט מיבגני בחנות שבסביון.
המחשב הגיע אלי למחרת עם חיבור לא מתאים לחשמל,
בשיחה טלפונית ובהתכתבות במייל הובטח לי שהמתאם יוחלף.
בהמשך גיליתי שבניגוד למופיע במפרט המחשב באתר החנות, לא קיים חיבור HDMI .
נאמר לי שהם העתיקו מממפרט היבואן.
בעקבות דיווח על פגם קטן במסך, הם הסכימו להחליף את המחשב באחר אך התנו זאת בהגעה לחנות עצמה.

המוכר היה קורקטי ולא מעבר לכך.
כמה ימים לאחר מכן בעקבות התכתבות טכנית עם יבואני Lenovo הפנתי אליו שאלה במייל עליה הוא כלל לא ענה.
מוצר:
טאבלט מחשב נייד A10
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החוויה שלי עם חצי חינם היתה מצוינת לאורך כל הדרך, למעט תקלה חמורה אחת.

התקשרתי לחנות להזמין מחשב נייד של לנובו. טיפל בי נציג המכירות שלומי, שהיה אדיב ויעיל. שאלתי אם אפשר לקבל את המחשב עוד באותו היום, ושלומי עיכב לטובתי את השליח שלהם בזמן שהוא טיפל בהזמנה שלי.

נתקלנו בבעיה בסליקת כרטיס האשראי: כרטיס אחד לא עבר על הסכום המלא של ההזמנה, אז נתתי כרטיס שני. הכרטיס השני כן עבר, והמחשב היה אצלי תוך חצי שעה מרגע הקנייה -- שירות פשוט מעולה.

התקלה החמורה היתה שלמחרת, בדקתי את חשבון הבנק שלי וגיליתי להפתעתי שחויבתי חיוב כפול: הסכום המלא של העסקה כן עבר בכרטיס אחד, וחויבתי ב-3000 שקלים נוספים בכרטיס השני (סכום משמעותי). כמובן שמדובר בטעות בתום לב, כנראה בעקבות שינוי במערכות שהחנות משתמשת בהן.

התקשרתי לחנות ביום ו' להודיע על הבעיה ולבקש את עזרתם. איש המכירות מור ענה לטלפון ואמר ששלומי לא נמצא, אבל הוא יעדכן אותו ביום א'. הוא לקח ממני את כל הפרטים ונשמע אכפתי ומודאג.

ביום א' חיכיתי לטלפון, אבל כשלא התקשרו אלי, החלטתי לקחת יוזמה וליצור בעצמי קשר (בסביבות הצהריים). הגעתי לשלומי, אך מסתבר שהוא לא ידע על הבעיה. הסברתי לו שוב את כל העניין, והוא אמר שהוא יעביר את זה לטיפול הנה"ח. הוא היה אדיב ונעים, ובבירור רצה לעזור.

לקח להנה"ח יומיים לטפל בעניין (היום יום ג'). התקשרתי היום כדי לבדוק איפה הדברים עומדים, ושלומי אמר שאכן זוכיתי. אז מהבחינה הזאת, הם היו בסדר – אכן טיפלו בעניין. הבעיה הגדולה מבחינתי היא שחברת האשראי תחזיר את הכסף רק בחודש הבא (החשבון שלי כבר חויב), ככה שלמעשה חסרים לי עכשיו 3,000 ש"ח (סכום משמעותי). הבהרתי לחנות את הבעייתיות, אבל הם אמרו שאין להם הרבה מה לעשות, ולא הציעו פיצוי משום סוג.

בגדול התרשמתי מאיכות השירות, אבל התקלה הזאת (וחוסר הפיצוי, והעובדה שאני הייתי צריך להתקשר כדי לברר שזוכיתי) קצת פגמו בחוויה, ואני לא חושב שאקנה מהם שוב. זה לא אומר שזה משהו שיקרה לכל אחד, כמובן – זו פשוט היתה תקלה.
מוצר:
מחשב נייד YOGA 15
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה של מחסניות דיו התנהלה כסדרה. השרות היתה בינונית בלבד. אך כאשר בסוף הצלחתי ליצור קשר, הבעיה שהיתה לי טופלה כראוי.
מוצר:
דיו 56 \ 22
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתיאור המוצר כתוב windows XP ללא ציון שפה, אך כתוב בלועזית. והגיע עם XP בעברית.
בשירות לקוחות נאמר לי לפנות אל הספק ולשלם 150 ש"ח על מנת לשנות את השפה.

לא הוגן - אם כתוב windows XP אז אני רשאי לקבל באנגלית ללא תוספת מחיר.
מוצר:
מחשב נייד 10" x110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלחו מחשב שהגיע עם שבר פנימי שאדם שאינו טכנאי מחשבים לא יכול להבחין בו. הדבר החל ליצור בעיות במחשב לפרקים וכשאותרה הבעיה הספיציפית טענו (גם הם וגם דל) כי על שבר אין אחריות ולכן אין מה לעשות ומצטערים שנתקעתי עם מחשב לא שמיש ששילמתי עליו 5000 אלף ש״ח!! אומר לזכותם שניסו לעזור לי מול דל אך בסופו של דבר גם הם וגם דל התנערו מאחריות ואני שלמתי על כך ביוקר. אז שורה תחתונה אין על מי לסמוך.
תגובת החנות:
הלקוח רכש מחשב מתוצרת דל. כמובן שהמחשב שנשלח ללקוח חדש, מקורי וסגור מהמפעל של דל כמו כל המוצרים הנמכרים באתר.
לאחר כשלושה חודשים פנה לדל עקב שבר חיצוני בפלסטיק בחיבור USB, היצרן הסביר שזה יכול להיגרם עקב שימוש לא תקין (בדרך כלל ניסיון הכנסת USB הפוך) ואחריות אינה מכסה שבר.
הלקוח פנה אלינו ולאחר שהוסברו לו נהלי אחריות היצרנים: אף יצרן לא מכסה אחריות שבר, במיוחד לא לאחר 3 חודשים מיום הרכישה. אך למרות זאת נעשו מאמצים לתווך בינו לבין היצרן כדי לבדוק מה ניתן לעשות.
חשוב לציין שאנחנו דואגים להדגיש בכל רכישה כי האחריות אינה מכסה שבר לקוח.
היצרן הציע מספר אופציות של תיקון בתשלום, אך הלקוח לא קיבל את ההצעות.
הצענו פתרונות אלטרנטיביים כמו השבתה של הכניסה ושימוש במפצל, או המשך שימוש במחשב שעובד ופשוט להתעלם מיציאה זו, אך הלקוח לא קיבל גם את ההצעות הללו.
צר לנו מאוד שהלקוח החליט לכתוב חוות דעת זו למרות שעשינו את מירב המאמצים לעזור ללקוח מול דל, למרות הפניה לאחר כשלושה חודשים עדיין ניהלנו מספר שיחות איתו ועם היצרן וניסינו ככל יכולתנו לעזור ולתווך לפתרון, וכל זאת למרות כתב האחריות המאוד ברור של היצרנים.

מוצר:
מחשב דל אינספירון 5570
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התרחשה אי הבנה שלאחריה טיפל בנו הצוות של חצי חינם עם הרבה יחס אישי ולשביעות רצוננו..2611791
תגובת החנות:
לצערנו הלקוח הזדרז לרשום חוות דעת.
אכן היה טעות במספר כרטיס האשראי ( הוזן כרטיס האשראי עם סיפרה חסרה ) בשיחה עם אימו של הלקוח לא הובן כראוי כי אין הם אמורים לשהות בבית שלושה ימים שהרי אנו שולחים עשרות משלוחים לכול רחבי הארץ והבקשה לשהות שלושה ימים בבית אינה סבירה ואין אנו נוהגים כך .הבקשה הייתה להיות זמינים ללקוח ולהיות דרוכים לSMS שיגיע ויודיע על הערכת שעות שבהם יגיע .
לאחר שהוסבר ללקוח, והושלמה הסיפרה החסרה בכרטיס האשראי המסך נשלח ללקוח והגיע תוך יום אחד לצפון הארץ
אנו מאמינים בלב שלם כי הלקוח יתקן את חוות דעתו למה שאכן התרחש בפועל לאחר השיחה עימו .
אנו לוקחים אחריות מלאה על כך שלא הובנו כראוי בשיחה .
יחד עם זאת נציין כי כמות ההזמנות באתרינו דגולה עד מאוד, והדברים מאוד דינמיים ואכן יכול לקרות מצבים שהבם מוצר אוזל במלאי אך במקרה מען זה המערכת תזהה את הדבר וכרטיס האשראי של הלקוח לא יחויב, אך כאמור אין זהו המקרה בנ"ל
מוצר:
מסך מחשב lg 27 אינצ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך סמסומג והוא הגיע בזמן ,
לאחר הפתיחה הבחנתי שמשהו לא כשורה .
פניתי לחנות וקיבלתי מענה מלא כאשר כול רצוני יענה אם בהחלפה, אם בזיכוי מלא .
יפה שלוקחים אחריות בימים אלה .
כול הכבוד
מוצר:
מסך מחשב P2770HD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחשב נייד וביקשתי שיחזרו אליי בהקדם כי המחשב מאוד דחוף לי לאחר יום שלם עדיין לא התקשרו ופניתי בעצמי לברר, בכלל לא ידעו לתת לי תשובה באותו רגע וחזרו רק לאחר כמה שעות לומר שאין את המוצר למרות שקיים באתר וזמן אספקה 3 ימים, לא מבין למה חנויות כאלה מבזבזות לי כלקוח את הזמן למלא את כל הפרטים ולקחת הזמנה אם יודעים שאין את הפריט במלאי. רק לאחר ביטול העסקה נזכרו להסיר את המוצר מהאתר. כמובן ניסו להציע לי מוצרים אחרים שבכלל לא מעניינים אותי
תגובת החנות:
א.א. חצי חינם עושה ככל שביכולתה לתת את השירות הטוב ביותר לכל לקוח. במקרה המתואר, לצערנו המחשב אכן היה חסר במלאי, אך מאחר ומדובר במחסור נקודתי, הדבר לא בא לידי ביטוי באתר. יצירת הקשר עם הלקוח התעכבה עד לסיום בירור מקיף עם הספקים, אכן שעות ספורות כפי שציין הלקוח וזאת במאמץ לספק את ההזמנה.
יש לציין כי בהזמנה דרך האתר, נשלח מייל המבהיר את סטטוס ההזמנה כאשר ההזמנה מתקבלת, ומייל נוסף כאשר היא מאושרת ושם ניתן למצוא את מספר המשלוח למעקב בדואר או דרך חברת השליחויות.
במקרים דחופים, אנו ממליצים ללקוחות ליצור קשר ישיר עם החברה בטלפון או בחנות ברח' ארלוזורוב 22 ברמת-גן לקבלת מענה מהיר וייעוץ.
עם זאת אנו מתנצלים בפני הלקוח על העיכוב במספר השעות בתשובה אליו
מוצר:
מחשב נייד G750
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.