דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.43
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
189
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
5
שנה אחרונה
1
0
6
כל הזמן
40
3
146
נמצאו 189 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני הזמנתי מזרן זוגי מערוץ הקניות בתאריך 22.12.08 בתארריך 23.12.08 הם כבר הורידו את הכסף מהאשראי אחרי 14 יום פניתי לערוץ הקניות כדי לברר מה קורה עם ההזמנה שלי כי אף אחד לא התקשר אלי לתאם איתי את יום המשלוח הם תירצו לי את האיחור בכך שאמרו שעדיין לא עבר 14 ימי עסקים ואמרו לי שההזמה צריכה להגיע אליי ב-14.1.09 ושיתקשרו אליי בדחיפות לתאם את יום המשלוח, התקשרתי אליהם כעבור 14 ימי עסקים כמה פעמים כדי לדעת מה קורה עם המשלוח שלי והם ניפנפו אותי ואמרו שהם לא אחראים לזה אלא הספק ואם הוא יחליט אז אני אקבל פיצוי,בשיחות איתם קיבלתי תשובות נורא מזלזלות כאילו אני זאת שאשמה במקרה. עד היום (18.1.09) לא קילתי את המזרן ושוחחתי איתם היום שוב ונאמר לי כי הספק יחליט מתי לבוא ושזה לא אשמתם אלא אשמת הספק וסרבו להעביר אותי לארחאי או לקשר אותי למי שצריך, זלזול כזה לא חוויתי מעולם בהתחשב בכך שאת הכסף הם הורידו יום למחרת ההזמנה באתר. אני צריכה לחכות מי יודע כמה זמן(אולי עוד שנה) עד שהספק יחליט לספק לי את המזרן שכבר שולם זה מקרה של חוסר אונים אני לא יודעת מה לעשות.......
תגובת החנות:
גברת לנה מרזל רכשה ב- 22/12/08 מזרן זוגי מבית NATURAL במחיר 449 ש"ח ותוספת הובלה 79 ש"ח, הזמנה מס' 5856353 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עסקים.
הלקוחה הייתה צריכה לקבל את הזמנתה לביתה עד ליום 11/1/09.
מקום מגוריה של גברת מרזל הינו אשדוד.
בשל המצב הבטחוני ולפי הנחיות פיקוד העורף, לא היה ניתן לספק ללקוחה את המוצר במועד לו התחייב הערוץ מאחר ואזור זה היה בגדר סיכון בטחוני.
גברת מרזל קיבלה את המוצר לביתה ביום 21/1/09.
אבקש להדגיש כי ערוץ הקניות עמד בהתחייבותו לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה וכי העיכוב נבע מסיבות שאינן תלויות בו.
כמו כן לאור חומרת התלונות שנתקבלו אצלנו במהלך השבוע האחרון החלטנו להוריד את הספק מאתר ערוץ הקניות עד לבירור מלא של הפניות.
אדגיש כי הערוץ פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן .
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגברת מרזל



מוצר:
מזרן NATURAL COMFORT
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי התלבטות ארוכה החלטתי להזמין מדיח כלים דרך אתר אינטרנט ולא בחנות.
את ערוץ הקניות בחרתי בעיקר בזכות המחיר האטרקטיבי בו זכיתי אך גם תודות למוניטין האמינות ולאתר הנוח והידידותי.
אכן לא התאכזבתי - חווית הקניה היתה פשוטה ונעימה, והמוצר הגיע אלי תוך ימים ספורים ( הרבה פחות מהמועד לו התחייבו באתר)
המוצר עצמו מעולה ונותן תמורה מצוינת לכסף.
אין לי ספק שאשוב לקנות באתר ערוץ הקניות.
מוצר:
מדיח 74308
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 23.12.08 ביצעתי קניה מיטה וחצי דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות עבר שבוע אף אחד לא טרח ליצור קשר .יש לציין שאני רוכש מהרבה אתרים [ספקים] מהאינטרנט אף יחס כזה לא קיבלתי מעולם אני כותב זאת בתאריך 14.01.09 שעדין אין לי ולהם מושג מתי אני אקבל את המיטה יש לציין שאני יצרתי קשר מספר פעמים בפעם הראשונה הפנו אותי לספק ענתה לי נציגה ואמרה מאחר ואתה גר באזור הדרום ופרצה מלחמה אין לנו נהגים שמוכנים לצאת לאזור לא היתה מקובלת עלי התשובה והיא הפנתה אותי לאדם בשם חיים שדיבר בצורה לא יפה כמו "מה אני אשם שאתה גר שם" או "מה אתה מעצבן אותי" ועוד] יצרתי קשר שוב עם ערוץ הקניות ושם ענתה נציגה שאמרה שלא שמעה על מושג כזה ואני אכתוב לו הערה אך עליך להמתין עד שיעברו 14 ימי עסקים שאותו חיים אמר שהוא לא מחשיב את יום שישי והיא אמרה שיום עסקים זה לא כולל שישי ושבת אז נאלצתי להמתין ציפיתי שיצרו עמי קשר יום לפני שיסתימו 14 ימי עסקים אך נאלצתי שוב ליצור עימם קשר ושם הפנו אותי לריקי מההנהלה של ערוץ הקניות והיא אמרה בוא נחכה עד שתיהיה רגיעה באזור ואז נראה מה יהיה יש לציין שקבלתי רהיטים נוספים שהזמנתם נעשתה באותו תאריך מאתרים אחרים כבר לפני שבוע בעיצומה של המלחמה בדרום יש לציין שבכל השיחות עם נציגי ערוץ הקניות התשובות היו סותרות
מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה ידידותית וקלה .
צוות שירות מקצועי ומצויין .
המוצר הגיע בצורה מושלמת , בדיוק כמו בתמונה .
מומלץ בחום !


מוצר:
נעליים זהב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה הרבה באינטרנט ומה שעברתי בקנייה הנוכחית לא עברתי מעולם.
קודם כל, למי שמבצע תשלומים שידע שהמשלוח לא נכלל בחלוקה לתשלומים (משום מה זה לא היה דאי ברור בעת ההזמנה!). ד"א שבעת החיוב הראשון תראו שני חיובים לערוץ הקניות.
אני יודע שערוץ הקניון משתמש בספקים חיצוניים, אבל הוא צריך לקחת את האחריות למעשיהם.
התלונה שלי היא על המשלוח שנעשה (אני לא מאמין ששילמתי עליו 100 ש'ח!)
תוך זמן קצר יחסית מהזמנת המיטה (בערך שבוע, המשלוח היה צריך להגיע תוך 14 ימי עסקים) התקשרו אליי שהמיטה תגיע ביום ראשון בטווח של 4 שעות. אני ביום ראשון בזבזתי יום שלם וחיכיתי להם 4 שעות ואף אחד לא הגיע! בנוסף, במס' הטלפון שיצרתי קשר עם הספק בפעם הקודמת לא הייתה תשובה במשך כל היום. אני פשוט חיכית לשווא 4 שעות.
התקשרתי לערוץ הקניות מספר פעמים והם לא הצליחו ליצור קשר עם הספק. הבטיחו לי פיצוי, ומשום מה לא ידעו להגיד לי בשירות הלקוחות מה קורה במידה והם לא עומדים ב-14 ימי עסקים.
לבסוף התקשרו אליי מהספק והגיעו ביום האחרון להספקה. הפיצוי היה מאפרה (אני לא מעשן!) קטנה מפלסטיקה ופתוחה.
היחס של המובילים היה מבייש. הבטיחו לי שייתקשרו אליי חי שעה לפני שהמוביל הגיע וביקשתי טווח שעות מסויים, לבסוף המוביל הגיע מתי שרצה והתקשר אליי בכלל שהוא מחוץ לבית שלי ואני הייתי צריך לצאת באמצע ההרצאה בשביל המוביל.

מעולם לא חוויתי יחס כזה.
תגובת החנות:
מר אור צפריר רכש ב- 30/11/2008 מיטה ברוחב וחצי במחיר 549 ש"ח ותוספת הובלה 99 ש"ח, הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומספרה 5846375.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עבודה.
אספקת המוצר תואמה עם הלקוח ליום 14/12/08, אך בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, לא התאפשר לו להגיע לבית הלקוח במועד שנקבע למסירת המוצר.
מר צפריר קיבל את המיטה ביום 18/12/08.
אבקש לציין כי ערוץ הקניות עמד בהתחייבותו לספק את המוצר תוך 14 ימי עבודה וכי העיכוב נבע מסיבות בלתי צפויות.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
אדגיש כי ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים על מנת להבטיח את איכות השרות לצרכן.
אנו נמשיך ונקפיד לרענן את נהלי העבודה מול הספק ונפעל בכל הדרכים העומדות לרשותינו ע"מ למנוע הישנות של מקרים דומים.
אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.
מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי קומקום בעיצוב רטרו ומצאתי כמה דגמים מתאימים באתר של ערוץ הקניות. בחרתי לקנות מותג KENWOOD כי הוא ידוע באמינות ואיכות. המשלוח היה מהיר, תיאמו איתי את הזמן שנוח לי. אני מאוד מרוצה מהקניה.
מוצר:
קומקום חשמלי SKM-110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אדיבות ונכונות רבה לתת שירות טלפוני מקצועי ואיכותי. המשלוח הגיע כפי שהובטח, המוצר עצמו מצויין. אני ממליצה.
מוצר:
גרבי יוגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שרכשתי מוצר באתר ערוץ הקניות.
רכשתי LCD TOSHIBA של ניופאן 32" במכרז אישי. הטלויזיה הגיעה הרבה לפני זמן האספקה אליו התחייבו באתר.
ביצוע ההזמנה היה קל ופשוט
מוצר:
LCD 32AV500T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב07.10.2008 עד היום 17.1102008 לא הגיע ולאחר אין ספור טלפונים ביטלתי את ההזמנה וגם לא קיבלתי את הכסף חזרה . הייתי אמור לקבל את השולחן תוך 14 יום עבודה . על פיצוי אין מה לדבר
תגובת החנות:
מר גופמן רכש בתאריך 6/10/08 שולחן טניס מתקפל TORNADO במחיר 699 ש"ח ותוספת הובלה 99 ש"ח,
הזמנה מס' 5821877 אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה של המוצר הינו 7 ימי עבודה מאישור העיסקה ע"י חברת האשראי. לצערנו, בשל קושי טכני אצל ספק המוצר, חל עיכוב באספקת ההזמנה ללקוח. ב- 17/11/08 ביקש הלקוח לבטל את הזמנתו. ב -18/11/08 הלקוח זוכה בסכום העיסקה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים מסוג זה. אשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
שולחן טניס HURRICANE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך ערוץ הקניות מיני בר מים. בצוע ההזמנה היה מהיר .לאחר שעבר 21 יום שבתוכם ימי ששי ושבת התחלתי להתקשר ולהבין מה קורה עם המכשיר.ואז הפנו אותי לספק משנה (חברת פירלס) התקשרתי אליהם כמה פעמים וכל פעם שאני מתקשר אומרים לי בעוד יומיים או שלושה יגיע המכשיר דרך אביב שיגור אני כבר נמצא ביום ה32 ימים ולא הגיע אלאי כלום ומה לא עשיתי טלפונים ,מאילים וכעס רב.
תגובת החנות:
מר ותד ביצע הזמנה ב- 2/9/08 על מיני בר דור 2 במחיר 990 ש"ח ללא תוספת הובלה. ההזמנה בוצעה דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר - פירלס.
זמן האספקה של המוצר הינו 14 ימי עסקים מרגע אישור העיסקה בחברת האשראי.ב24/9/08 פנה מר ותד פנה לשרות הלקוחות של ערוץ הקניות על מנת לברר את מועד אספקת המוצר.
הלקוח קיבל את מס' הטלפון של הספק לבירור תאריך מדוייק מולם.לצערנו חל עיכוב באספקת המיני בר, עיכוב שחל אצל ספק המוצר.אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנותם של מקרים מסוג זה. נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.


מוצר:
מיני בר מים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת תספורת-לאחר מספר שבועות שלא הגיעה פניתי לערוץ-אמרו שיבדקו ויחזרו אלי אבל במקביל הפנו לספק המשנה- "זוהר תקשורת" לאחר מספר טלפונים לספק[שהבטיח לחזור ולא חזר-שמו : ג'קי..]התברר שהמכונה כלל לא קיימת במלאי. כשרציתי לבטל ההזמנה מאחר ולא הייתי מרוצה נאמר לי שישובו אלי תוך כמה ימי עסקים-טרם בדקתי אם חויבתי עבור המוצר.
ככלל כל ההתנהלות של ערוץ הקניות וספק המישנה לא היתה מקצועית-לא אקנה שם שוב!
תגובת החנות:
מר קוכמן רכש ביום 22.3.08 מכונת תספורת חשמלית דרך אתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
חלה טעות מחשובית בנוגע למלאי, אי לכך לא התאפשר לספק לעמוד בזמני האספקה לו התחייב
בהתאם לבקשת הלקוח, ביטלנו את הזמנתו.
אנו מצרים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, ערוץ הקניות עושה כל שביכולתו למען מתן השירות הטוב ביותר לללקוחותיו
אנו עושים מאמצים רבים למניעת הישנותם של מקרים דומים בעתיד

מוצר:
מכונת תספורת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הבהרה השרות לקוחות של ערוץ הקניות הוא שרות מצויין! אולם הספק שעימו הם עובדים פשוט על הפנים.יצרו איתנו קשר לאחר 10 ימי עבודה. אמרו לנו להיות בבית בין 10:00 ל-12:00 בבוקר ב-13:00 היתקשרנו ו"כעסו" עלינו שלוקח זמן. בקיצור המוצר היגיע בשעה 15:30 ונחסוך ממכם את הרמה הנמוכה של נותני השרות של הספק. אל תקנו חתול בשק! קנו ישירות מהחנות!
תגובת החנות:
מר צביקה כהן רכש ביום 12/1/08 כוורת, הזמנה מס' 5692121.
המוצר סופק תוך 10 ימי עבודה.
אנו מתנצלים על כך שהמוצר סופק בעיכוב של שלוש שעות מהשעה שתואמה עם הלקוח.
ערוץ הקניות עושה כל שביכולתו למען מתן שירות הטוב ביותר ללקוחותיו.
אנו משקיעים מאמצים רבים למניעת הישנותם של מקרים אלו.
נשמח לראות את מר כהן שוב בין לקוחותינו המרוצים.
מוצר:
כוורת 16 תאים קווין
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הספה הגיעה אליי עם שליח עד הבית תוך יומיים למרות שבאתר רשום עד 7 ימי עסקים. המוצר היה חדש עם חוברת בעברית. שירות מצויין, משלוח מהיר ונוח!
מוצר:
ספת כושר לבטן 120
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מיטת נוער ב 14.08.2006 באתר - ערוץ הקניות. בזמן קנייה הם התחייבו להובלה בתוך 16 יום עבודה. בתום 16 יום עבודה התקשרתי ובמקום תשובה עיניינית נשלחתי לספק. התקשרתי לספק וקיבלתי תשובה שמוצר זל מהמחסן וכשיגיע אני אקבל. עבר עוד שבוע והתקשרתי עוד פעם לברר ועוד פעם נשלחתי לבירורים לספק. בעוד כמה ימים הביאו לי סוף סוף מיטה, אבל חלק עליון היה פגום וגב של מיטה שרוט. אז השארו חלק תחתון לנעלמו לעוד שבועיים. עד היום 28.09.2006 לא קיבלתי מיטה, לא חנות ולא ספק לא הצרו קשר איתי.
היום יומיים אני מנסה להתקשר לחנות והם פשות לא עונים. כשהתקשרתי לסםק תשובה שקיבלתי "גברת, אבל יש לך מיטה בבית" כנראה בכלל לא היה רשום שלא קיבלתי מיטה.
מוצר:
מיטת נוער
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.