דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(1.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
1.43
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
189
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
1
6 חודשים אחרונים
1
0
5
שנה אחרונה
1
0
6
כל הזמן
40
3
146
נמצאו 189 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה זוועתית,הזמנו מזרן זוגי בתאריך:2.8.11 הסברנו את חשיבות הגעת המזרן בזמן.כעבור יותר משבועיים התקשרנו לברר מדוע לא מספקים לנו ואז החלה מסכת חלמאות והעברתנו בין המובילים לערוץ הקניות,כשאין אפשרות לשוחח עם מנהל שיפתור הבעייה.אחרי מספר התקשרויות נוספות נקבע תאריך למשלוח ה 28.8.11(26 ימים אחרי ההזמנה)אך המזרון לא הגיע בזמן שהובטחץכל פעם ביקשו שנמתין שעתיים נוסםות מהמובטח,כשאמרנו שאין אפשרות להמתין כל היום כיוון שיוצאים לעבודה,אמרו ברוב חוצפתם שנמתין עוד שבוע כיוון שההובלה רק פעם בשבוע.כלומר המתנה כללית של חודש למוצר שנאמר שנמצא במלאי.ללא כל התנצלות או הסבר,אם זה לא בזיון,אז מה כן.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל ספק המוצר, "איקס מרקט בע"מ", חל עיכוב באספקת במוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וב31/8/11 שודר זיכוי לחב' האשראי על מלוא סכום העסקה.
ערוץ הקניות עושה פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
מזרן זוגי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מחשב netbook של אסוס. הזמנתי.
יצרו איתי קשר אם אני רוצה לשדרג את המחשב תמורת 300 ש"ח. השיפורים יכללו בין היתר שינוי הדגם לדגם של סמסונג ושדרוג אחריות ל- VIP (שירות תיקונים בבית הלקוח). הסכמתי.
קיבלתי את המחשב בזמן סביר, אמממה...
קיבלתי עם המחשב תעודת אחריות סטנדרטית של היבואן ולא VIP כפי ששילמתי. על גבי התעודה לא היו רשומים הפרטים של המוצר שרכשתי וגם לא חתימת/חותמת המוכר. לא מפורט בשום מקום המס' הסידורי של המחשב שלי והדגם שלו או אפילו תאריך המכירה, ע"מ שבבוא היום כאשר אצטרך שירות אוכל להציג את התעודה כהוכחה לזכאותי.
התקשרתי למוכר/ המשווק שמכר לי את המחשב. הנציגה אמרה לי שמבחינתם אני יכול למלא את התעודת אחריות בעצמי, זה טוב באותה המידה... אשרי המאמין.
מיותר כמובן לציין שגם בקבלה של המשווק שסופקה עם המוצר לא כתוב כל פרט מזהה כמו מס' סידורי וגם לא כתוב שום דבר על שדרוג האחריות ל- VIP!
אם אדרש לתאר את השירות של החנות במילה אחת: ב י ז י ו ן ! ! !
מוצר:
מחשב נייד netbook n150
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום 27.6.11 רכשתי שני מוצרים: מכסחת דשא חשמלית וגוזם גדר חיה HD-7201 מהיצרן Hyundai.

לאחר מספר ימים נשלחו אליי המוצרים (כמובן שהשליח איחר מספר שעות מהשעה שקבע עימי). לאחר הסתבר לי להפתעתי הרבה כי גוזם הגדר שסופק לי הינו שונה מזה שהזמנתי. דגם זול יותר מסוג HD-6201.

מייד יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות. מספר פעמים הבטיחו שמיד יחזרו אלי עם תשובה, אך בכל פעם נותרתי ללא מענה. וכך, יום אחר יום, "רדפתי" אחרי שרות הלקוחות ללא מענה.

ראוי בשלב זה לציין כי "זכיתי" לשמוע ארוכות את הקלטת ההמתנה בה ערוץ הקניות מתחייב כי כל מוצר נבדק היטב לפני הישלחו. האמנם???

לאחר מספר שיחות שבהן נאמר לי כי יחזרו אליי וטענתי שהבטחה זו ניתנת לי בכל פעם מחדש. הציעה לי נציגת השרות כי אפנה ישירות לספק. הופתעתי רבות. מדוע עליי לפנות לספק??? שהרי ערוץ הקניות הינו הספק מבחינתי. לאחר ששוב לא חזרו אליי הבנתי כי לא נותרה לי ברירה ואכן טלפנתי ישירות ל"ספק".

שם, ניסו לשכנע אותי כי הדגם שקיבלתי טוב יותר מהדגם שהזמנתי. הסברתי כי הדגם שהזמנתי כולל פונקציונאליות שאינה קיימת בדגם שנשלח לי ועל כן ברצוני לקבל את הדגם שאכן הוזמן על ידי. אז, ניסו להסביר לי, כי הדגם שהזמנתי הוא בעצם מאוד בעייתי, אמינותו נמוכה ו"לא כדאי לי להחליף". למותר לציין שהופתעתי קשות. כיצד ערוץ הקניות, שחורט על דגלו כי מוצריו איכותיים טוען בפניי טענה שכזו. וכך אף השבתי. ואז קיבלתי את התשובה המפתיעה עוד יותר. אז נאמר לי כי בכלל אין בידם את המוצר שהזמנתי וגם לא היה בזמן ההזמנה!

כלומר, כבר שהזמנתי את המוצר היה ברור להם כי אינו קיים במלאי. המוצר שנשלח לי הוא מוצר זול יותר בעל פונקציונאלית אחרת וממש ב"שיטת מצליח" ניסו לגרום לי לקבל אותו במקום המוצר שהזמנתי ושפורסם באתרם, למרות שידעו במפורש(!!) כי אינו קיים במלאי. למותר לציין, כי הדרך שבה ניסיו לשכנע אותי לקבל את המוצר הינה בזויה, מטעה ואינה מתאימה - ראשית בסיפור כי זהו מוצר טוב יותר. אחרי כן כי המוצר שהזמנתי אינו אמין ולבסוף התגלתה האמת כי כלל אין להם במלאי מוצר זה וגם לא היה במלאי בזמן ההזמנה והפרסום.

זוהי הטעייה והתנהלות מטעה שאינה מתקבלת על הדעת!

לאחר מספר ימים הגיע השליח ואסף את המוצר שסופק. שוב נאלצתי לחכות במיוחד בבית לאיסוף המוצר.

בשלב זה ברצוני לציין כי למרות שחלפו מספר ימים רב מיום האיסוף עדיין לא התקבל הזיכוי!

כאשר התקשרתי לשאול בעניין, שוב נאמר לי שייבדקו את העניין. נראה כי שרות הלקוחות שלהם במיוחד מצטיין בענייני בדיקה, אך לא ממש בענייני שרות לקוחות. כשאר שאלתי שוב איך בכוונתם לפצות אותי על מעשה ההטעיה לשכנע אותי לקבל מוצר זול יותר שאינו מתאים לי והזמן הרב שבזבזתי בשיחות ובהמתנה, נאמר לי שזוהי אכן התנהלות לא תקינה ושאינה מקובלת אך כאן מסתיימים הדברים. ביקשתי לדבר עם נציג בכיר יותר אך גם הפעם נעניתי בשלילה ולבסוף קיבלתי מספר פקס לתלונות.

שלחתי פקס למספר זה עם דרישה לקבלת הכסף המגיע לי ופיצוי ראוי... וכמובן שעד היום טרם נעניתי.....

נראה כי לא תהיה לי ברירה אלא לפנות לערכאות....
מוצר:
גוזם גדר חיה HD-7201
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות גרוע, הזמנתי שולחן טלויזיה ונכתב שההספקה תוך 21 יום עבר כבר חודש ועוד לא קיבלתי כלום חוץ מיחס משפיל. הם (חברת ד.ס.ל) מציעים להביא לי את השולחן רק במועדים שלא מתאימים לי ואם אני מסרב אז זה יקח עוד חודש כך נאמר. גרוע ביותר אני מרגיש שאחרי שכבר לקחו את הכסף לא מעניין אותם להביא את המוזמן. וגם ערוץ הקניות מתנער מאחריות וטוענים שם שזה לא עיניינם אלה דאגתו של המפיץ. אל תיקנו בחברה זו.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לגב' אירנה.
מבדיקה שנערכה עם הספק, חברת דסל, נמצא כי נעשו שני ניסיונות לתאום מועד אספקה עם הלקוחה אך שני המועדים לא התאימו לה.
המוצר סופק ללקוחה ביום 4/7/11.

מוצר:
שולחן טלויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרוע.
היזהרו מ- וי איי פי סחר.
הבטחות לחוד (5 ימי אספקה) ומעשים לחוד (אני מחכה כבר שבוע וחצי ועוד היד נטוייה).
והחמור מכל זה שהערוץ אפילו לא טורח לבחון ביטול התקשרות עם ספק זה.
גם הספק מדבר באדישות ומתעלם לחלוטין מההבטחה לספק המוצר בטווח הזמן המצויין.
תגובת החנות:
מר עודד רכש ב 15/5/11 מסך "42 LCD FULL HD INFINITY 4201,
הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ומספרה 6297693.
זמן אספקת המוצר בעת הרכישה עמד על 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חל עיכוב באספקת המוצר ומר עודד קיבל את הזמנתו לביתו ביום 29/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח, פיצוי נשלח לביתו.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים, למען מתן השירות הטוב ביותר ללקוחותיו.


מוצר:
טלוויזיה 42
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. ביום: 28.4.11 ,רכשתי מצלמה דיגיטלית CANON דגם:A-495.
2. באתר רשום: זמן אספקה : 5 ימי עבודה.
3. בהזמנה רשום כי המצלמה מגיעה עם:כרטיס זכרון וסוללות AA.
3. עד היום: 11.5.11 ,המצלמה טרם נתקבלה .
4.אין ספור שיחות למוקד השירות נענו, כי המצלמה בדרך והיא תגיע כבר מחר.
5. בנוסף, בשיחה עם הספק הסתבר כי עלי להוסיף סכום של: 70 ש"ח לקבלת כרטיס זכרון וסוללות. דבר אשר מנוגד לרשום בהזמנה ובאתר עצמו של החברה.
6. בשיחה שקיימתי עם הנציגה נאמר לי כי נעשתה טעות והם פועלים לתקנה מול הספק.
7. עד היום לא קבלתי שום מוצר ,ממליץ מאד להזהר מקניה בערוץ הקניות .
מוצר:
מצלמה דיגיטלית A-495
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני יותר משבוע וחצי כאשר היה רשום תוך 5 ימי עסקים הוא אצלי, כאשר פונים אליהם לשירות לקוחות אין תשובה ברורה מה קורה עם זה, פעם הבאה עדיף לקנות בחנות
תגובת החנות:
מר שי מצא רכש ב 22/4/11 מצלמה מדגם PENTAX OPTIO E90, הזמנה שבוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות
ע"י הספק, חברת "פוטו סטודיו ניסים בע"מ".
זמן אספקת המוצר הינו 5 ימי עסקים.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק חל עיכוב באסקת המוצר ומר מצא קיבל את הזמנתו לביתו ביום 9/5/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מצלמה 10mp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלפון אלחוטי פרקטי ועמיד. הדיל הזול ביותר היה באתר של ערוץ הקניות. לאחר תהליך קצר של רכישה באתר קיבלתי אישור קנייה. הטלפון הגיע בזמן כפי שהובטח (אפילו קצת לפני) וכלל את כל מה שהובטח בפרסום.קניתי דרך האתר מספר פעמים בעבר והייתי מאוד מרוצה. אבל אתם יודעים איך זה כשמרוצים אז לא כותבים תגובה, רק כשכועסים שמשהו משתבש. אז הפעם החלטתי לא להתעצל ולהשקיע כמה דקות בכתיבת תגובה. אז זהו, כל הכבוד ותודה:-)
מוצר:
טלפון אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
ב 10.3 הזמנתי מחשב אסוס 1015P ע"י נציגה טלפונית של ערוץ הקניות.
המוצר הגיע אלי בדיוק לאחר 14 ימים(זמן אספקה ארוך במיוחד אבל הם עמדו בימי האספקה).
להפתעתי על הקופסא הופיע דגם אחר לחלוטין של חברת אסוס R101D. כמובן שאת המוצר לא פתחתי ולא הדלקתי מכיוון שזה לא הדגם שאני רכשתי.
עד היום עבר שבוע מיום קבלת המחשב צלצלתי פעמיים לערוץ הקניות וכל פעם הם אומרים שהם העבירו הודעה לספק ושהוא יחזור אלי תוך 14 ימים.
אגב גם הספק(פירלס) לא עונה כלל לטלפון.
גם המתנתי 14 ימים עד שהגיע אלי המוצר ועכשיו בשיא החוצפה נציגה של ערוץ הקניות אומרת לי להמתין שוב פעם עד 14 ימים לקבל תשובה למה הגיע דגם שונה מזה שהוזמן.
אני חושב שזו הטעיה של הלקוח ואני מתכוון לטפל בזה בצורה הכי חריםה שניתן.
תודה רבה.





תגובת החנות:
מר רונן רכש ב 10/3/11 מחשב Asus 1015P, הזמנה מס' 6265427 אשר חוייבה ישירות ע"י הספק - חברת "אל קול אלקטרוניקה בע"מ".

בשל חוסר מלאי של ה דגם אותו רכש הלקוח, שלח הספק למר רונן מחשב מדגם מתקדם יותר של אותה חברה, וזאת ללא כל חיוב נוסף.
מר רונן סירב לקבל את המוצר ולכן בוטלה הזמנתו.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוח.

ערוץ הקניות פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו אל מול הספקים, למען מת השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מחשב נייד 1015P
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברים מצלמה מעולה.
שירות מתחת לכל ביקורת !!

תקראו היטב שלא תיפלו:

הודעה שהשארתי באתר ביום המסירה:
צר לי לאכזב אתכם אבל ההזמנה לא נמסרה ללקוחה!!!
כפי שסוכם אני ממתינה מ 10 בבוקר ועד עכשיו 13:50 ועד כה לא הגיע לא השליח ולא המצלמה.
זה נראה לי מאוד תמוה שאין עם מי ליצור קשר ביום שישי כי שירות הלקוחות לא פעיל בזמן שאתם אמורים לתת שירות.
ערוץ הקניות צר לי לאכזב אתכם אבל הזמן שלי לא פחות חשוב ולא פחות יקר מהזמן שלכם.
מכוון שלא יכולתי לאתר אתכם אתמול מאחר ונציגת השירות ששוחחה איתי אחרה"צ לא מסרה לי את הטלפון בטענה ששירות הלקוחות לא פעיל בימי שישי נאלצתי לוותר היום על יום עבודה מכיוון שלא היה מי שיקבל את השליח.
ונחשו מה ? אני הפסדתי יום עבודה והשליח לא טרח להגיע או להודיע....
אבקש שתיצרו עימי קשר להסבר וכמו וכן אבקש פיצוי שיכסה את הפסד יום העבודה שלי ע"ס 300 ₪
מסתבר שהזול עולה יקר.
ממליצה לכם חום לעשות בדק בית מקיף!
פשוט חוצפה.
עדי

=======================================
השליח הגיע בשיא חוצפתו ביום שישי בשעה 15:45
=======================================

מיום פנייתי אל ערוץ הקניות ועד היום 1.3.11 טרם התייחסו לפניותיי.
בערוץ הקניות שבטיחים לטפל ביעילות ומקצועיות הבטיחו תשובה תוך 14 יום מיום הפנייה אליהם - התוצאה התעלמות !!
ביום ראשון 27.2.11 התנצלו שאין להם תשובה והבטיחו לחזור תוך 48 שעות.
היום 1.3.11 שפניתי אליהם מאחר ולא יצרו עימי קשר כצפוי הם הסבירו שהפקידה טעתה ואין להם תשובה לפיצוי....

ביקשתי להחזיר את המצלמה וקיבלתי תשובה שמאחר ועברו 14 יום עליי לפנות ישירות לספק... לא חוצפה ????

תעשו טובה לעצמכם - ותחשבו פעמיים.
אני בכל אופן אשיג פיצוי בדרך זו או אחרת.

עדי


תגובת החנות:
גב' עדי רכשה ב 8/2/11 מצלמה דיגיטלית -CANON SX20.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עבודה, הגב' עדי הייתה צריכה לקבל את הזמנתה לביתה עד ליום 17/2/11.
ביום 11/2/11 סופק המוצר לביתה של הלקוחה, הווה אומר, תוך 3 ימים בלבד מיום ביצוע הרכישה!
משך העיכוב אליו מתייחסת הלקוחה בתלונה הינו של מס' שעות בלבד מהמועד שנקבע בינה לבין שליח חברת "דואר ישראל".
אנו מתנצלים על משך ההמתנה, אך לצערנו, אין ערוץ הקניות או ספק המוצר, חברת "פוטו סטודיו ניסים בע"מ",
אחראים על מועדי האספקה של חברת "דואר ישראל".
כמחווה של שרות טוב הוצע ללקוחה פיצוי על אי הנעימות, אך זו סירבה.

אשמח לעמוד לשרותך גם בעתיד

מוצר:
מצלמה CANON מצלמה דיגיטלית 12.1MP עם מסך LCD מפרקי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר הזמנת התנור באתר יצרו איתנו קשר וקיבלנו את המוצר כעבור יומיים - פשוט שירות לעניין! יישר כוח
מוצר:
תנור בנוי SFE801
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מזנון דרך האתר בתאריך 20/01/2011 היום 15/02/2011 תרם קיבלתי את המוצר לא יצרו איתי אפילו קשר להגיד שזה מתעכב אני ביוזמתי פניתי כבר 3 פעמים לחנות כל הזמן יש תרוץ אין הובלה לא קיבלנו עדין יצרו איתך קשר שזה לא קורה בכלל באתר מפורסם 16 ימי עסקים אבל בפועל זה בכלל לא כהה לא מומלץ לקנות אצלהם עדיף לשלם בחוץ 100 שקל יותר ולחסוך את הכאב ראש המיותר ואת עצבים והחשבון טלפון
תגובת החנות:
מר אלכס רכש ב 19/1/2011 מזנון במראה כפרי מדגם "פרונטו", הזמנה אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 16 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, "ויטוריו דיווני בע"מ, חל עיכוב באספקת המוצר והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ביום 16/2/11.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר אלכס , ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מזנון 70111
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו דרך האתר כיריים, הלכנו על ארוץ הקניות בגלל זמן האספקה. היה רשום 3 ימי עסקים. באותו לילה קיבלנו sms עם אישור של חברת האשראי. היום השלישי היה נופל על יום חמישי. באותו יום אחר הצהריים התקשרנו לארץ הקניות כדי לבדוק למה עדיין לא קיבלנו את המוצר. נתנו לי מספר טלפון של הספק, כדי שגם אני במגביל אבדוק מה קורה וגם הם יבדקו ויחזירו תשובה תוך 48 שעות. קודם כל למה לסנדג'ר את הלקוח ולהעביר אותו לספק. זה לגמרי עבודה שלכם.כמובן הספק כבר לא ענה, היה 5 אחר הצהריים.למחרת התקשרו מארוץ הקניות ואמרו שהספק לא עובד היום, רק ביום ראשון ולא בטוח שהמוצר יוסופק ביום ראשון.ביום ראשון דיברנו עם הספק והמוצר היה אצלנו באותו יום אחרי שיחות רבות איתם וצלצולי טלפון לשם בדיקה איפה זה עומד. לא מקובל! המוצר הגיע פגום!!! להבה אחת מדליקה את עצמה כל הזמן ואי אפשר להשתמש במציתים של הכיריים, רק לחבות לגמרי ולהדליק עם מצית ידני. התקשרנו לארוץ הקניות והודענו להם שהמוצר פגום. הטיפול יקח עד שבועיים או לפנות לספק.ככה זה יקח פחות זמן. זה התשובה שקיבלנו.התקשרנו לספק. בחורה צעירה בשם צליל התחילה טיפול.כל פעם שהתקשרנו אליה לא היתה לה תשובה כי היא לא מחליטה ומחכה להחלטה של המנהל. ככה זה היה בערך 3-4 פעמים. אחרי זה היא התקשרה וביקשה לשלוח חשבונית קנייה על המוצר שבעצם הם סיפקו ?!הם רצו לשלוח אלינו טכנאי לבדוק שהמוצר באמת לא תקין. התברר שלא קיבלנו ישר למייל את החשבונית, כמו שזה קורה בדרך כלל כשקונים אצל חברות יותר מסודרות. היתה לנו קר תעודת משלוח. התקשרנו לארוץ הקניות, אחרי שיחה ארוכה שלחו לנו את החשבונית.העברנו אליה במייל את החשבונית, היא כתבה שקיבלה והעבירה לאן שהו. למחרת לא פנו אלינו בקשר לביקור של טכנאי, התקשרנו לבדוק. הפקס שהיא העבירה יום קודם לא התקבל! למה לא לבדוק ישר האם הפקס מתקבל? העיקר לשלוח ולהגיד שלחתי?! זה לא צורה של שרות!!! התקשרנו לארוץ הקניות ושלחנו מכתב דרך המייל. למייל לא הגיבו ובטלפון אמרו אבל עוד לא עברו 14 יום...מתחילת הטיפול. הכסף כבר ירד מהחשבון. החלטנו לבטל את המוצר-שוב 14 יום! עדיין המוצר אצלנו, לא תקין!!!
לטיפולכם. ואנחנו נעביר את זה הלאה!
תגובת החנות:
מר דימיטרי רכש ב 24/1/2011 כיריים זכוכית 4 להבות גז, הזמנה מס' 6242938
אשר בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר הינו 3 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק, חברת "וי. איי. פי סחר אלקטרוני בע"מ", חל עיכוב באספקת המוצר
והלקוח קיבל את הזמנתו לביתו ב 30/1/2011.
ב 31/1/2011 פנה הלקוח והלין על פגם במוצר, פנייתו הועברה לטיפול מול הספק.
בשיחה שנערכה בין הלקוח לספק סוכם כי תבוצע החלפה למוצר חדש.
ב 22/2/2011 יצא המוצר החדש לבית הלקוח.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר דימיטרי, ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים
למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
כיריים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה נעשתה בתאריך 28.10.10, הזמנו מזרון, מספר הזמנה 6200143. ב19.11.10 לאחר 18 ימי עבודה נקבעו לנו תאריך ההספקה, אבל ביטלו עקב תקלה וקבעו תאריך 21.11.10 בין שעות 13-15. גם אחרי 20 יום עבודה במקום 14 ההספקה לא הייתה בשעה שנקבע, יותר מכך המוצר הגיעה באריזה פגוע, ולאחר פתיחה ראינו שמוצר הגיעה עם פגם- כתם שחור ענק. התקרנו להתלונן על מוצר פגום, ב23.11 שלחנו תלונה באתר. רק בעוד 3 שבועות ב13.12 התקשרו לטפל בעיניין. ולאחר בירור קצר הובטח שיחליפו את המוצר לחדש רק זה לא בוצע. היום 22.12 קיבלנו טלפון מאדם בשם שרון שיגיע מחר ב24. ויחליט מה לעשות....התקשרנו לשירות לקוחות דיברנו עם סיגלית ולקח לנו כמעט שעה להכריח להעביר אותנו לאחראי משמרת בשם זהר אך הוא גם לא סיפק תשובה.
ללב של עניין – ארוץ הקניות לא עומד בהבטחות ושירות אמין, עד עכשיו אחרי חודשיים ששילמנו כסף אנחנו לא קיבלנו מוצר ששילמנו עליו. אנחנו מזמינים דרך אינטרנט כדי לחסוך זמן שלנו ומקבלים ההפך ביזבוז זמן ועצבים. אנו נעשה כל מאמץ להודיע לכמה שיותר אנשים על שירות גרוע של ארוץ הקניות.
דניס וילנה
תגובת החנות:
גב' ילנה רכשה ב 28/10/10 מזרן פרימו אקזקיוטיב סוויט 160*200.
זמן אספקת המוצר בעת ביצוע העסקה עמד על 14 ימי עבודה בכפוף לאישור העסקה ע"י חברת האשראי.
המזרן היה צריך להיות מסופק ב 17/11/10.
בשל קשיים לוגיסטיים חל עיכוב קל באספקת המוצר והלקוחה קיבלה את הזמנתה לביתה ביום 21/11/10,
בעיכוב של 2 ימי עסקים בלבד!
לעניין התלונה על הכתם במזרן, ביום 23/12/10 הוחלף המזרן לחדש לשביעות רצון הלקוחה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ילנה, ערוץ הקניות עושה את מירב המאמצים למניעת הישנות מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
מזרון זוגי primo executive suite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חדר שינה שמצא חן בעיני באתר, ומכיוון שבדיוק עברנו דירה
היה חשוב שנקבלו בדחיפות . דיוואני יצרו עימי קשר לאחר ההזמנה היו מאוד נחמדים והבטיחו להשתדל לספק את חדר השינה במהרה לפני תום זמן האספקה.ביום ההגעה שמחתי לגלות שחדר השינה עומד בציפיותי ונראה מצויין !
מוצר:
חדר שינה טוקיו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר עברו 26 ימים מתאריך ההזמנה והמוצר עוד לא הגיע!
בנוסף ההזמנה בוטלה על ידם תוך שהם תולים את ההאשמה בי, מפני שלא הייתי זמין.
פשוט בושה!!!
תגובת החנות:
מר מרקו רכש ב 11/11/10 מפזר חום קרמי של חברת Delonghi,
ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י הספק, חברת "ניופאן".
משך האספקה לו התחייב הספק הינו 5 ימי עבודה.
ב 18/11/10 עדכן אותנו הספק כי אינו מצליח לאתר את הלקוח.
אדגיש, כי בעת ביצוע ההזמנה באתר נדרש הלקוח להשאיר פרטי התקשרות לצורך תאום אספקת המוצר אותו בחר לרכוש.
זאת ועוד, בביצוע הזמנה באתר, נדרש הלקוח להזין את פרטי האשראי, בשל שגיאה בהזנת הנתונים חל עיכוב בקבלת אישור על העסקה. אציין כי מועד האספקה של המוצר מותנה באישור העסקה ע"י חברת האשראי.
ספק המוצר ניסה להשיג את הלקוח לצורך אימות פרטי האשראי, אך מאחר והלקוח מסר מס' טלפון אחד, ניסיונותיו הרבים של הספק להשיגו עלו בתוהו, ולכן חל עיכוב במועד האספקה.
ב 2/12/10 קיבלנו עדכון מהספק שהזמנת הלקוח בוטלה מאחר ולא הצליח להשיגו.
ערוץ הקניות, אשר שביעות רצון לקוחותיו הנו נר לרגליו, לא חסך מאמצים בטיפול
בעניינו של הלקוח, נענה לכל פניותיו במהירות ובאדיבות.
לבקשת הלקוח הזמנתו חודשה ובימים הקרובים יסופק המוצר לביתו.
מוצר:
מפזר חום
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר 16 יום שהובטחו לאספקה ולאחר שצלצלתי להזכירם, ערוץ הקניות לא סיפקו את ההזמנה ולא יודעים מתי יספקו
ביטלתי את ההזמנה

על תקנו מחברות מפוקפקות שלוקחות כסף ולא מספקות את ההזמנה. תתביישו לכם ערוץ הקניות
תגובת החנות:
מר הוגו רכש ב 4/11/10 מיטה ברוחב וחצי "OR DESIGN", ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר לו התחייב הספק, חברת "רהיטי אור", הינו 16 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק חל עיכוב באספקת המוצר ומר הוגו קיבל את הזמנתו לביתו ביום 1/12/10.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר הוגו.
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.

מוצר:
מיטה וחצי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שולחן דרך ערוץ הקניות לפני כחודשיים(הספק ויטוריו דיוואני) שזה החלק הקל שבדבר.היה לי איחור באספקה,השולחן הגיע פגום.
נכון שערוץ הקניות הוא גוף שמקשר בין הקונה לספק ולמרות שהחיוב מתבצע דרך ערוץ הקניות,מה שקרה בפועל שהתעוררו הבעיות לא זכיתי לשום תמיכה מהם אני הייתי צריך להילחם לבד מול הספק של השולחן(הוחלף אחרי למעלה מחודשיים),ערוץ הקניות מתחייב לחזור אחרי כל פנייה תוך 48 מה שלא קרה,ביקשתי פיצוי עבור איחור באספקה(למעלה מ 14 ימי עסקים) ועוגמת הנפש שנגרמה לי אבל בערוץ הקניות טענו שלא מגיע לי פיצוי למרות שהוכח אחרת.
בשורה התחתונה אם זה מסע היסורים שצריך לעבור בזמן קניית מוצר דרך ערוץ הקניות אז לא מומלץ לבצע דרכם רכישה.
נ.ב
שמתי לב שעל כל ביקורת לא טובה הערוץ נוטה להצתדק אבל צריך להבין כאשר יש ביקורת רעה אז כנראה שיש באמת בעיה.
תגובת החנות:
גב' דנית רכשה ב 3/9/10 שולחן סלוני מעוצב של חברת "VITORIO DIVANI".
זמן אספקת המוצר לו התחייב הספק הינו 14 ימי עבודה.
בשל תקופת החגים החלה בחודש ספטמבר, מניין ימי העבודה שנספרו באותה תקופה היו מעטים,
המוצר סופק לבית הלקוחה בטווח המועדים לו התחייב הספק, הווה אומר, ביום 29/9/10.
לעניין התלונה על השולחן הפגום, אציין כי, הלקוחה רכשה שולחן בעל רמת גימור שככל הנראה לא ענתה על ציפיותיה ולא השביע את רצונה, אולם אין זה אומר כי המוצר שסופק התקבל פגום.
עם קבלת התלונה הוצע לבעלה להחזיר את המוצר ולקבל עבורו זיכוי אך הלקוח ביקש להחליפו.
לבקשת הלקוח, המוצר הוחלף לחדש ביום 17/11/10.
ערוץ הקניות, אשר שביעות רצון לקוחותיו הנו נר לרגליו, לא חסך מאמצים בטיפול בעניינו של הלקוח, נענה לכל פניותיו במהירות ובאדיבות, ועשה כל שביכולתו על מנת לספק את
המוצר לידיו של הלקוח ולשביעות רצונו.
מוצר:
שולחן לסלון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה במכרז אישי על רסיבר של PIONEER וההזמנה בוצעה בקלות ובמהירות. למחרת יצרתי קשר עם שרות הלקוחות של ערוץ הקניות כדי לוודא שההזמנה התקבלה וקיבלתי שרות אדיב ומהיר, זמן האספקה של הרסיבר פורסם כ14 ימים אך קיבלתי אותו תוך 3 ימים בלבד! הספק נתן לי שרות אדיב והנחה אותי כיצד להתקין את הרסיבר בסבלנות רבה . אני מאוד מרוצה מהקנייה ומהשרות שקיבלתי. הרסיבר עובד מצויין ורכשתי אותו במחיר אטרקטיבי בהשוואה לחנויות שבדקתי. מומלץ !
מוצר:
רסיבר VSX520
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום. ב20 לאוגוסט ביצעתי הזמנה עבור פוף קטן לחדר של הילד. קיבלתי אישור הזמנה כמעט מיידי- יום למחרת. היתי די רגועה וחיכיתי בסבלנות. לאחר שבועים כאשר פריט עדיין לא התקבל ואף אחד לא חזר אלי,(התחייבות היא ל14 יום אספקה) החלטתי להתקשר וענו לי שכרגע תקופת החגים אז יכול להיות איחור באספקות,הבטיחו שאני אקבל את זה בשבוע שלפני חג הסוכות. זאת אומר אחרי חודש של הזמנה. יום לפני החג, ב21 לספטמבר כאשר עדיין לא קיבלתי דבר,(לא את המוצר לא פניה טלפונית)התקשרתי שוב לשירות לקוחות. לאחר בירור הם חזרו אלי והודיעו שמוצר לא יגיע בגלל שספק שלהם לא סיפק או שכבר אין לו במלאי את מוצר.(דרך הגב המוצר עדיין פורסם בזאפ).כעסתי על השירות שלהם, ביקשתי לבטל את הזמנה ולשלוח לי לפקס את האישור ביטול. האישור נשלח, אך עדיין לא קיבלתי את החזר הכספי. היום שוב התקשרתי בשביל לבדוק מה קורה, ענו לי שיחזרו אלי במשך 48 שעות...וזה לאחר חודש של ביטול העסקה...חודשיים אני מתעסקת עם הזמנה ורודפת אחרי השירות.זאת היתה ההזמנה ראשונה שלי מהחנות הזאת דרך אתר אינטרנט- ואחרנה!
תגובת החנות:
גב' סבטה שופל רכשה ב 20/8/10 פוף לישיבה, ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן אספקת המוצר בעת ההזמנה עמד על 14 יום.
מיד עם פנייתה של הגב' שופל בעניין אי אספקת המוצר הועברה תלונתה לבדיקת הספק - "כהן תי.די. השקעות בע"מ",
אשר מסר כי אספקת המוצר תתעכב בשל קשיים לוגיסטיים.
לבקשת הלקוחה הזמנתה בוטלה וזיכוי שודר לחב' האשראי ביום 21/10/10 ע"ס 248 ש"ח, עלות המוצר וההובלה.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' שופל.

ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
מילגה דושי פוף הדום לישיבה בבית ובחצר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום לכם!

אני רכשתי טלוויזיה אצלכם שהיה במבצע, הכל היה בסדר , עד שגיליתי שחסר כבל HD ' שנציג השרות שיכנע אותי לרכוש אותו בגלל בהירות התמונה, אני השתכנעתי, וגם ידעתי שהמחיר הוא ב- 400 ש"ח . בקיצור חייבתם אותי כבר בתשלום הראשון מתוך 10 תשלומים, וזה כולל את הכבל, אני רוצה לציין שהתקשרתי כמה פעמים לשרות לקוחות שלכם והתלוננתי על כך, ונציגת שרות אומרת שזה יכול לקרות, עברו כבר 10 ימים, ושום הודעה , משהו למסור לי על הגעת הטכנאי, ממש כלום, כלומר , שאני אחכה לשווא.

לסיכום, השירות שלכם לא יעיל , עובדים על האנשים בעינים, ואתם לא אמינים, זו דעתי השלילית על ערוץ הקניות, בהמשך אמשיך לחכות לכבל המפורסם , ששיכנעתם אותי מאד, ונראה עד מתי?



שלום
תגובת החנות:
גב' עליזה ששון רכשה ב 13/9/10 מסך SANSUI LCD TV 40" FULL HD במחיר 3,796 ש"ח, מחיר זה כלל גם את הובלת והתקנת המוצר, הרחבת האחריות למשך 3 שנים וכבל HDMI.
הלקוחה קיבלה את המוצר לביתה ביום 28/9/10.
יום למחרת פנתה הלקוחה ומסרה כי לא קיבלה עם המוצר את כבל ה- HDMI שהובטח, פנייתה הועברה לבדיקה ולטיפול
של הספק, "אל קול אלקטרוניקה בע"מ", אשר שלח אותו ללקוחה ב 10/10/10 באמצעות שרות דואר שליחים.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' ששון,
ערוץ הקניות פועל בכל הכלים העומדים לרשותו מול הספקים למען מתן השרות הטוב ביותר ללקוח.
מוצר:
טלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום,
כל כך חבל לי שלא הכרתי את האתר לפניי הקניה, זה היה חוסך לי הרבה עוגמת נפש.
שמי גידי ואני תושב פתח תקווה.
בסוף 2008 רכשתי צמד ספות עור מערוץ הקניות, שהיוו בעצם רק גורם מתווך ביני- הלקוח, לבין החברה בפועל- "טרנס אייס" . במהלך החודש הראשון לקנייה החלו קרעים קטנים להופיע על הספה בעלת שני המושבים, בעוד הספה התלת מושבית נותרה תקינה. פניתי לערוץ הקניות, שם הוסבר לי שלא הם האחראיים והפנו אותי לבחור בשם איגור שאחראי מטעם היבואן . מרגע זה הוא היווה התקווה היחידה שלי למענה כלשהו, אך איגור התברר כאדם חסר כתובת ומשרד, רק שם ללא פנים שלא עונה ואף לא מחזיר טלפונים. לאחר מאמצים רבים עלה בידי כן ליצור עימו קשר, ורק אחרי שהתעקשתי לקבל שירות והוא הבין שלא אוותר, הסכים איגור להחליף את הרהיטים שרכשתי. בסיכומו של דבר חלפה שנה מהזמן בו החלתי במסע "הלקוח במצוקה" ועד שהוחלף הסלון.
אולם הקשיים לא תמו. שוב הופיעו קרעים בסלון החדש שקיבלתי כתחליף לקודם הפגום, יש לציין כי תמורת הספות הקרועות קיבלתי אמנם ספות חדשות, אך מאותו הדגם הבעייתי. שוב חוזר על עצמו המקרה- קרעים מופיעים בספה הכפולה בעוד שספת התלת נותרת תקינה. בינתיים. היום, שנה אחרי- ולאחר פניות חוזרות ונשנות- אף גורם לא רוצה לקחת אחריות על הפגמים החוזרים על עצמם במוצר. אותו איגור מטיל את האחריות על ערוץ הקניות, והם מצידם מטילים אותה לעברו. בנוסף ולמרבה התסכול, יום אחרי שפגה האחריות נציגי ערוץ הקניות שינו את הנוסחה והתשובה הלקונית עליה הם חוזרים עד היום היא 'נגמרה האחריות'. גם אחריי שניסיתי להסביר שמדובר במצב מורכב, שדורש הסתכלות אחרת- כי הרי בכל הקרב הבלתי נגמר הזה מתנהל עם נציג שונה- תשובתם זהה.
בכל מקרה- אני מצידי לא מוותר. אני מתכוון לתבוע אותם וממליץ לכם לא להיכנס ל"חוויה" עם ערוץ הקניות כי הם לא יעילים, מעבר להיותם צד שלישי ופסיבי שלא לוקח אחריות על הפרסומים הצבעוניים שמרצדים לעיניי הלקוחות. צאו החוצה וקנו במקומות בהם לא ימכרו לכם חתול בשק. מקומות בהם יעמוד מולכם בעל הבית וייתן מענה לבעיות שהסחורה שסיפק יוצרת. אל תקנו מ"ערוץ האשליות"- גם אם נדמה תחילה שהוא מוזיל את העסקה, מתברר שהיא עולה הרבה, ולא רק כסף....
תגובת החנות:
מר גדעון שאלתיאל רכש ב 26/12/2007 סלון 2+3 מדגם "רומא".
ב 3/11/2008 כ-11 חודשים מיום אספקת המוצר הלין הלקוח על קרע בסלון.
אדגיש כי פגמים אלה לא היו קיימים במועד מסירת המוצר לידי הלקוח, שכן כאמור לעיל, לא מדובר
בפגמים נסתרים מן העין וחזקה כי הלקוח היה מסרב לקבל את המוצר לידיו או מחזירו בסמוך
לאחר קבלתו.
אף על פי שקרע אינו במסגרת האחריות על המוצר החליט הספק, חברת "טרנס איסט מיטל בע"מ", כמחווה של שרות טוב, להחליף ללקוח את הסלון לחדש.
ב 18/4/2010, כשנה וחצי מיום החלפת הסלון, פנה מר שאלתיאל והלין פעם נוספת על קרע בספה.
בשיחה שנערכה עם הלקוח הוסבר לו כי תמה תקופת האחריות על המוצר והוא יכול לפנות לספק לקבלת שרות בתשלום.
אציין כי הפגם לו טוען הלקוח, מאפיין שימוש שאינו נכון וסביר במוצרים. ויובהר, כי אף על פי שעל פניו מדובר ברהיטים, אשר מטבע הדברים אינם נתפסים כמוצרים "עדינים", הרי שגם מוצרים מסוג זה עלולים להינזק, בין היתר עקב טיפול לא נכון, כפי שקורה לא אחת.
לא מן הנמנע ששימוש לקוי מצד הלקוח הוא שגרם לפגם במוצר, ולפיכך, כי פגם זה, ככל שאכן קיים, אינו כלול במסגרת האחריות הניתנת על ידי הספק, באשר נגרם, בסבירות גבוהה, בגין שימוש לא תקין.
משכך הם פני הדברים, ברי כי ככל שקיימים היום פגמים כלשהם במוצרים, הרי שפגמים אלה הנם מעשה ידיו של הלקוח בלבד ואל לו להלין על כך כלפי ערוץ הקניות ו/או הספק.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר שאלתיאל, אך לא נוכל להיעתר לבקשתו להחלפת הסלון פעם נוספת.


מוצר:
סלון מעור
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר כושר טוטל ג'ים שייפר. מכשיר לא זול 1290 ש"ח ומאוד מורכב - צריך לדעת איך להשתמש בו.
המכשיר הגיע ללא דיסק או מדריך הכולל תרגילים. באתרים לא ישראליים של המכשיר, רואים בפירוש שיש דיסק ומדריך למשתמש.
דרך ערוץ הקניות מקבלים רק כמה עמודים מודפסים עם הוראות התקנה - לא מלאות! יש חלקים שלא מוסבר איך להרכיב אותם.
התקשרתי לשאול מה עם הדיסק ואמרו לי שערוץ הקניות לא רכש אותו! הפנו אותי לסרטון של דקה שלא מסביר תרגילים. שם אומרים בפירוש ש"ישנן הוראות לאימון קל, בינוני או מתקדם"
לא יאומן - מכשיר לא זול, שיש להשתמש בו בצורה נכונה כדי לא לגרום נזק לגוף ובכל העולם נמכר עם דיסק והוראות וערוץ הקניות התקמצן להוסיף מדריך!!!
תגובת החנות:
המוצר "טוטאל ג'ים שייפר", אותו רכשה הגב' רות פישמן, הינו מוצר המיובא ע"י ערוץ הקניות מספק בחו"ל.
הדיסק שנמצא אצל הספק אינו תואם את שיטת השידור בארץ ולכן העדפנו להציג את הוראות השימוש בחוברת.
במידה והנושא חשוב ללקוחה אנו נבקש מהספק בחו"ל דיסק באנגלית שיתאים לשיטת השידור בארץ.
כמו כן , במידה והלקוחה אינה מרוצההיא רשאית להחזיר את המוצר ולקבל את כספה חזרה לשביעות רצונה.
מוצר:
מכשיר כושר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה מאד לא נעימה.
בערוץ הקניות הגדירו חמישה ימי משלוח לאחר 7 ימים התקשרו ואמרו שיגיע אחרי 10 ימים לאחר צעקות הודיעו שיבואו למחרת.
כשהגיעה המצלמה היא היתה בצבע הלא נכון.
כשהתקשרתי המוקדנית אמרה שזה לא באחריות ערוץ הקניות אלא של פוטו ניסים בירושלים ולכן עלי להתקשר אליהם. ערוץ הקניות הוא רק אתר ולא אחראי.
התעקשתי שאני לא קניתי מפוטו ניסים אלא מהערוץ ואני לא מכיר אותו אז המוקדנית אמרה שזמן טיפול ייקח 14 יום - פשוט בדיחה.
לא לקנות מהם - האתר לא אחראי על כלום.
מוצר:
מצלמה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר ב-14/05/2010 עם זמן אספקה:10 ימי עבודה. למעשה קיבלתי אותו באיחור של 4 ימי עבודה (06.06.10). בסיום הזמן האספקה המתוכנן ניסיתי לברר את סטטוס ההזמנה באתר ערוץ הקניות וראיתי שהוא לא מתעדכן. פניתי לשירות לוקחות בטלפון. לקח להם יותר משלושה ימי עבודה כדי לברר את המצב.לא קיבלתי שום פיצוי ואפילו סליחה.
מוצר:
שעון יד לגבר SGG783
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.