דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
2.14
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
182
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
5
כל הזמן
39
3
140
נמצאו 182 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הכרית בתאריך 21.2.14, כאשר באתר היה כתוב שהמשלוח יגיע תוך 6 ימי עסקים.
חלפו שבועיים וחצי והתקשרתי לנציגת שירות, כאשר היא חידדה את המצב שבעצם הספק מתחייב ל 14 ימי עסקים, והיא מצטערת על העיכוב והיא תעביר פנייה "דחופה" לספק ואף הביאה לי את הטלפון שלו (למרות שאני לא מאמין שאני זה שצריך להתקשר לספק, זאת העבודה שלהם להתקשר אליי).
עבר כבר מעל חודש ועדיין לא שמעתי מאף אחד, ולא קיבלתי את המוצר.
אני עדיין מחכה למוצר שהזמנתי! המנעו מקניה בערוץ הקניות !!!
תגובת החנות:
שלום רב,

בהמשך לפנייתכם לא נוכל לספק מענה עקב פרטים חסרים שהעברתם.

בכדי שנוכל לתת מענה לפנייתכם, נבקש לקבל מס' ת.ז. או טלפון של הלקוח (אשר רכש את המוצר).

נשמח לעמוד לשרותכם בכך עת.

בברכה,

ערוץ הקניות.
מוצר:
כרית להריון 228523
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב לכולם, בתאריך 08/02/2014 הזמנתי מגרסת נייר מערוץ הקניות, לכאורה חברה וותיקה ואחראית והמוצר לא כזה נדיר. הזמנתי, שילמתי, אישרתי הזמנה גם לנציגה שהתקשרה לוודה שאכן ההזמנה בוצע עלידי. והתחלתי להמתין למוצר. לאחר יותר משבוע התקשרתי לחנות כדי להתעדכן במצב של ההזמנה ונאמר לי שהזמן הספקה עד 14 ימי עבודה. אוקי. ממשיכים להמתין. כעבור 20 יום, שוב פעם התקשרתי לחנות ולאחר בדיקה עם הנציגה בשם מעיין נודע לי שלצערם המוצר אינו במלאי ואני לא אקבל אותו בכלל גם עם ימשיך להמתין ודרשו ממני לבטל את העיסקה. מעיין הדגישה שהם לא אשמים כלל וזה קרה רק בגלל הספק שלהם סמיקום נקסים. בקיצור את המוצר לא קיבלתי, ואני מאוד מכווה לפחות לקבל את כסף בחזרה. כמובן על פי מדיניות של ערוץ הקניות המהולל לא מפצים לקוחות במקרה שכזה. אז לשיקולכם רבותי בגדול אטרקציה בילתי נשכחת.
מוצר:
מגרסת נייר מקט׳ 232309
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי הדום בחודש נובמבר. המוצר הגיע פגום. מאז ועד היום, זה למעלה מחודש וחצי, לא קבלתי מוצר חלופי ו/או זיכוי כספי, למרות פניותי החוזרות ונשנות ולמרות הבטחותיהם.
תגובת החנות:
שלום רב,



לקוחה 26.11.13 רכשה הדום.



הלינה כי קיבלה מוצר פגום והמתינה להחלפת המוצר.



לאחר מכן התחרטה והודיעה כי אינה מעוניינת בהחלפה, מבקשת החזרה וביטול עסקה.



בתאריך 21.1.14 הועבר זיכוי מלא, (מוצר+הובלה) לחברת האשראי של הלקוחה.




מוצר:
הדום מרובע בריפוד דמוי עור הכולל מקום לאחסון (צבע: שחור) 215068
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 28.12 הזמנתי בדיל יומי את הכונן. אחרי יומיים צלצלו אלי מחברת שליחויות בשם זיגזג שלמחרת בשעות 9-12 הם יגיעו. הסברתי שאני מורה ואין מצב שאהיה בבית בשעות אלו ומבקשת מאוחר יותר. הם טענו שבלתי אפשרי ואלה השעות שהם עובדים. במקרה ביתי היתה אצלי והתנדבה להישאר בבית (בת 24) הם סרבו . בטענה שרק אני רשאית לקבל את המוצר. למחרת, במשך יום שלם טורטרתי בטלפונים בין חברת ח.י המשווקת לבין חברת השליחויות ללא הועיל. פניתי לערוץ הקניות וביקשתי הסבר איך זה שמאלצים אדם לקחת יום חופש בשביל משלוח שהוא שילם עליו ומדוע ערוץ הקניות לא מבררת גם פרטים אלו לפני שמעלים עסקה. אני לקוחה ותיקה ולאחרונה מגיעים המוצרים לבקשתי לחנות בקניון לב המפרץ. הבטיחו לי בערוץ הקניות שיבררו ולא חזרו אלי. בנתיים, הכונן שמיועד לביתי שטסה ביום ראשון 5.1 כבר לא רלוונטי בכלל..אני כועסת ופגועה וגם סיכנתי את עבודתי כי אסור לי לענות לטלפונים. הסברתי לנציגה בערוץ הקניות ואני עדיין מחכה לתשובה וגם פיצוי על עוגמת הנפש והטרטור שהעבירו אותי בטלפונים
מוצר:
SEAGATE דיסק קשיח חיצוני 3.5" בנפח 2000GB בחיבור מהיר USB 3.0 דיסק קשיח חיצוני 3.5" SEAGATE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

הבטחתי שאעדכן אותכם לגבי ההתפתחות של הסגה שיש לי עם ערוץ הקניות
אז כך הוא הדבר
ניסו לדחוף לי מחשב אחר שגם הוא לא היה מה שרצינו מלכתחילה, לאחר שלא רצינו גם אותו, הפסיקו את הקשר סופית
מחר אני הולך להגיש את התביעה ואעדכן אותכם בהמשך
דבר אחד אני מבטיח לא אשקוט עד שהם ישלמו

Mike Bommer
תגובת החנות:
שלום רב,

גב' נוגה בומר רכשה ב 17/9/13 מחשב נייד 15.6 sleepbook Core i5

ההזמנה בוצעה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות וחוייבה ישירות ע"י ספק המוצר, אל קול אלקטרוניקה בע"מ.

מבדיקה שנערכה עם הספק נמצא כי הוצע ללקוחה לשדרג את המוצר לדגם משופר בתוספת תשלום והלקוחה הסכימה.

בסמוך למועד האספקה נמצא כי הדגם המשודרג אזל ממלאי מחסני הספק ולכן הוצע ללקוחה לקבל כפיצוי מחשב נייד מדגם יוקרתי יותר וללא כל עלות נוספת.

לצערנו, הלקוחה סירבה להצעה זו ולבקשתה הזמנתה בוטלה וחשבונה זוכה ע"י הספק בסכום המלא של העסקה.

אדגיש כי ערוץ הקניות, אשר שרות לקוחותיו הינו נר לרגילו, עמד בקשר עם הלקוחה ונענה לכל פניותיה.

אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה לגב' בומר.

בברכה,

מורן שטנדיג

סגנית מנהל מחלקת שירות

כ.י.ד ערוץ הקניות בע"מ


מוצר:
מחשב נייד "15.6 led
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המיקסר בתאריך 28/5 ונאמר לי שיגיע עד 18/6 אחרי 21 ימי עסקים שמחתי כי אני צריכה אותו לתאריך זה היום 17/6 התקשרתי ואמרו לי שהוא יגיע רק ב2/7 אני ממש מצטערת על זה שלא קראתי חוות דעת לפני שהזמנתי מהחנות שירות ממש על הפנים אני לא מציעה לקנות משם בכלל עשיתי טעות גדולה ממש.שהזמנתי משם ועוד חשבתי שאפשר לסמוך על ערוץ הקניות ממש זוועה שיקחו את זה לצומת ליבם וידאגו לעמוד מאחורי מה שהם אומרים שיספקו באמת מתי שהם צריכים לספק אני ידאג להתרחק מלקנות מחנות זו וגם להרחיק את קרוביי שלא יקנו משם התקשרתי אליהם לאחר מכן שובב ואמרו לי שזה יגיע ב24/6 הגיע התאריך הזה ואמרו לי יום יומיים התקשרתי אליהם שוב ואז העבירו אותי לספק שלהם של תדיראן שהספק הזה בכלל לא אמין הספק אמרו לי שעוד שבועיים זה יגיע שבעצם כבר עברו מיום ההזמנה 28 ימים אז כאילו הם רוצים שאני יחכה חודש וחצי!! על המיקסר שרשום עליו ספק עד 21 יום הסכמתי בלית ברירה ולבסוף היום התקשרתי והספק תדיראן אומרים לי שזה יגיע אליהם רק בעוד חודש!! ואז רציתי לבטל את ההזמנה והם אומרים לי שרק אחרי 14 ימים הכסף יכנס הכסף לחשבון אז הסכמתי לחכות עוד חודש למיקסר.... ואחרי כמה שעות התקשרתי שוב כדי לברר והם אומרים לי שבכלל רק עוד חודשיים יגיע אליהם המיקסר ישר בטלתי את ההזמנה כי זה יכול להמשך ככה גם עוד שנה הם אפילו לא ניסו לפצות אותי או משהו חבל חשבתי שהם אמינים מסתבר שממש לא אין שירות טוב אין כלום ממש זוועה הקניייה שם בארוץ אני לא ממליצה לכם לקנות משם בכלל!! תתרחקו כמה שיותר....כי אולי המחירים נמוכים אבל עד שיגיע אליכם המוצר כבר הוא ימאס עליכם לסיכום: אל תקנו משם כלום לטובתכם אני אומרת לכם פרסמתי את המודעה הזאת כדי שאחרים לא יעשו את הטעות שאני עשיתי..
תגובת החנות:


שלום רב,
גב' שובל חגג הזמינה את המוצר בתאריך 28.5.203 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות
כשזמן האספקה באתר עמד על 21 ימי עסקים, בכפוף לאישור האשראי.
עקב בעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חברת ""קריסטל", חל עיכוב באספקת המוצר.
כפיצוי על העיכוב נמסר ללקוחה שתזוכה בדמי ההובלה.
ביום 26.6.2013 ביקשה הלקוחה לבטל את הזמנתה.
הזמנתה בוטלה וזיכוי מלא עבר לחב' האשראי בתאריך 2.7.2013.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרם ללקוחה.



מוצר:
מיקסר km300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש רכשתי טלפון יונידן עם שתי שלוחות שהיה במבצע + דמי משלוח ישירות בערוץ הקניות. היה אמור להגיע תוך 14 ימי עבודה. עברו להם למעלה מחודש וחצי, ואני עדיין בהמתנה. כבר קרה שביטלתי עיסקה שבצעתי בערוץ הקניות, כנראה שלא למדתי לקח. שלוחים אותי הלוך ושוב, פתאום הטלפון לא בסדר, היה לנו מספר לא נכון. בלית ברירה פניתי לחברת האשראי וביקשתי לבטל את המוצר. שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
שלום רב,

בבדיקה מול ספק המוצר, אל-כל אלקטרוניקה בע"מ, הנייד שעדכנה הלקוחה באתר בעת ביצוע ההזמנה לא היה

תקין ולכן לא ניתן היה ליצור קשר עימה.

בתאריך 8.5.2013 יצרה קשר הלקוחה עם הספק, עודכן נייד תקין אך לצערנו בינתיים אזל המלאי.

מלאי התחדש ומוצר אמור היה להיות מסופק ללקוחה

וכפיצוי תזוכה הלקוחה בדמי ההובלה בהם חוייבה בגין ההזמנה

אך לקוחה לא הייתה מוכנה להמתין.

הזמנתה בוטלה ע"י ספק המוצר וזיכוי הועבר לכרטיס האשראי שלה.

בברכה,


מוצר:
טלפון אלחוטי טלפון אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מזעזע!!! חבל שלא קראתי את הביקורות קודם הרכישה. הזמנתי דרך האתר, מגהץ קיטור ומדיח כלים באותו יום, משתי חנויות שונות. המדיח הגיע יומיים אחרי. המגהץ- כבר חלפו שבועיים. אמנם נאמר 14 יום אבל היות ואף אחד לא יצר איתי קשר, יצרתי איתם אני קשר ביומיים האחרונים מספר פעמים. בכל פעם התחייבו לבדוק אבל לא בדקו ולא חזרו אלי.
בקשתי לבדוק ישירות מול הספק אבל לא נעניתי. כל היחס היה לא רציני.
התקשרו אלי שבוע אחרי ההזמנה שעשיתי, רק כדי לנסות לשכנע אותי לקנות דגם אחר שכלל לא רציתי בו.
אם ספק לא מסוגל לעמוד בשבועיים אספקה- זה אומר דרשני. לא ממליצה. אל תקנו בערוץ הקניות. שווה עוד כמה שקלים אצל ספק אחר.
מוצר:
מגהץ קיטור 42105
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה דרך האינטנט בתאריך 14/3 וכעבור 20 דקות ביטלתי את ההזמנה
ביטול העסקה הגיע רק לאחר שהתקשרתי אליהם ב 20/3
עד היום ה 29/4 לא קיבלתי את הזיכוי לעסקה
פניתי לערוץ הקניות והטיפול שלהם היה לא איכפתי, ולעיתים מזלזל
הם לא מקיימים את החוק להחזיר כסף בזמן ומסתתרים אחרי החברה אותה הם יצגו שהיא אל כל החשמל בע"מ
מוצר:
טלויזיה 55LD55 FULL HD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ב25/03/2013 כסא מערוץ הקניות לאחר חודש טרם קיבלתי את המוצר. בלתי אפשרי להגיע למענה אנושי בערוץ הקניות חיכיתי זמן ממושך מאוד עד לקבלת מענה אנושי וגם כשענו לא הסכימו לטפל בטענתי שהכסא עדיין לא הגיע ואמרו לי לפנות ישירות לספק. לאחר שפניתי לספק התברר שהכסא מחכה בחברת השליחויות "שיגור אקספרס" בעיר ליד מקום מגורי וחברת השליחויות לא מוכנה להוביל מוצרים לקיבוץ שלי ( קיבוץ בית גוברין- לא מעבר לקו הירוק, נמצא 10 דקות נסיעה מקרית גת) , אף אחד לא יצר איתי קשר- לא הספק, לא ערוץ הקניות ולא חברת השליחויות
תגובת החנות:
שלום רב,
הגב' אלה שלזינגר הזמינה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות בתאריך 25.3.2013 כסא תלמיד למחשב,זמן אספקה עמד על 14 ימי עבודה.
הזמנתה אושרה ע"י חב' האשראי בתאריך 26.3.2013 מכאן שמועד אספקה משוער 17.4.2013.
בבדיקה מול ספק המוצר, חב' "ט.ב. דסל שיווק בע"מ" בתאריך 10.4.2013 ההזמנה הועברה למשלח, חברת "אביב שיגור" לשם אספקת המוצר אך כשהתברר שהמשלח אינו מגיע למקום מגוריה של הלקוחה, חזרה החבילה לחב' "דסל".
תואמה אספקה ישירות ע"י ספק המוצר לתאריך 29.4.2013
בשל החגים בתקופה זו (חג הפסח, יום הזכרון, יום העצמאות) חל עיכוב באספקת המוצר.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ומקווה לשוב ולראותה בין לקוחותיו המרוצים.

בכבוד רב,

ליאת ויצמן
סגנית מנהל מחלקת שרות לקוחות
ערוץ הקניות
מוצר:
כסא תלמיד למחשב TOP PRICE 224512
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי ממליץ לקנות בחנות זו, מאחר והשירות הפגום והאיחור במשלוח עלולים לגזול זמן רב.
הזמנתי סולם שהיה חשוב לי לביצוע עבודת שיפוץ כ-10 ימים לאחר ההזמנה. בזמן ההזמנה נרשם שהאספקה היא תוך 7 ימים.
אפילו שההזמנה היתה מעט יותר יקרה מחנויות אחרות (כולל דמי משלוח של 50 שח עד הבית), מאחר וזמן ההספקה הובטח ל-7 ימים, הזמנתי אצלהם.
בדיעבד זו היתה טעות, וחבל שלא קראתי כאן את הביקורות שיכולות היו ללמד אותי יותר על ערוץ הקניות.
אחרי שבוע כשהמוצר לא הגיע, פניתי אליהם, והובטח לי שדיברו עם הספק, והמוצר יגיע "בשבוע הבא". הוצע לי גם להתקשר ישירות לספק כדי לזרז - תודה באמת, אולי אתקשר למפעל בגרמניה וזהו?
גם אחרי שבועיים - יגיע בשבוע הבא. גם אחרי שלושה שבועות - יגיע בשבוע הבא. ביקשתי פיצוי על האיחור המוגזם, ונאמר לי שיחזרו אלי. בקיצור הבנתם מה קרה גם אחרי חודש.
בסוף הוצע לי שהמוצר יגיע "בשבוע הבא", ואקבל את דמי המשלוח בחזרה. אז תודה רבה, אבל לא תודה. תנו לי את הכסף בחזרה, כי המטרה שלשמה רכשתי את הסולם היא כבר היסטוריה.
ביקשתי זיכוי, ונמתין לראות האם יגיע.
עוד לפני שתבקשו את תגובת ערוץ הקניות, אני יכול לנחש שהם יאשימו את הספק. זה לא מסביר מדוע הם מרשים לעצמם להטעות צרכנים בצורה גסה כזו ביחס לזמני אספקה. החוק קובע במפורש שקביעת זמן ההספקה היא פרט מהותי בעיסקה, ולכן עונה להגדרת הטעייה.
שמישהו כבר יקח את זה לתביעה ייצוגית, אולי זו הדרך היחידה לפתור את הבעיה הזו אצל ערוץ הקניות שהופיעה גם בחוות דעת קודמות.
אולי תצאו בסדר, ערוץ הקניות הנכבדים, ותרשמו זמן אספקה 7-90 ימים, וכך לא תטעו אף אחד. בנוסף, שירות הלקוחות שלכם צריך לפנות בכתב, בדוא"ל, ולא בטלפון (שזו שיטה בה שום דבר לא מתועד אצל הצרכן).
מוצר:
סולם טלסקופי 3 שלבים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

גרוע מאד! – ב-31 דצמבר הזמנתי מוצר שעולה 1000 שח' בהבנה שאקבל אותו בבית תוך 21 יומי עבודה. לאחר כמה ימים התקשרו אלי מ-21 כדי לנסות לשחנע אותי להוסיף כסף כדי לקבל עליה באיחות המוצר – באופן נימוסי הזברתי שלא לא מעניין אותי ואני פשות רוצה את המוצר כשהזמנתיץ הפקידה באופן מאד אגרסיבי התחילה לנסות שוב ושוב עד צעקות – בסוף סגרתי את הסיחה בהורידת שפופרת וללא סיום מתורבתת - לאחר 21 יום רצופים התקשר ל 21 כדי לברר שהכול בסדר עם ההזמנה – עבירו אותי לחברה הספק (אני התקשרתי לספק) משם העבירו אותי ספק שלהם(!) כשהתקשרתי לספק השלישי כבלתי הבטחה שיהיה בסדר תוך ה21 ימי עבודה המוצר יחיה בבית שלי – עכשיו לאחר 24 ימי עבודה המוצר עדיין לא הגיע. התקשרתי ל-21 שפנו אותי לספק.......................מה קורה פו?
היום 03 02 2013 – עוד לא קבלתי את המוצר – בטלתי את ההזמנה!
המלצה שלי – ללא לקנות דבר חברה זאת
תגובת החנות:
שלום רב,

מר ניק לוי רכש בתאריך 31/12/2012 מיטה זוגית+מזרן באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
זמן האספקה עמד על 21 ימי עבודה.
בשל קשיים לוגיסטים אצל הספק, אל-כל אלקטרוניקה בע"מ, חל עיכוב של מס' ימים באספקת המוצר.
המוצר סופק ללקוח ב- 5/2/2013 .
לקוח קיבל פיצוי על העיכוב.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ומקווה לראות את מר לוי שוב בין לקוחותיו המרוצים.






________________________________________________


מוצר:
מזרן + מיטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקרן קול מעולה בשביל המחיר שלו
מתאים לחדרים של ילדים שאוהבים לשמוע מוזיקה בכיף
אצלי הוא בסלון 80W שומעים מעולה וקל לחבר ולתפעל אותו
מאוד מומלץ
המשלוח הגיע בזמן
מוצר:
מקרן קול 7001
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מבית העסק שואב אבק והמוצר טרם הגיע,וגם לא יצרו קשר גם לאחר 21 ימי עסקים.אני מרגיש שרימו אותי.שירות גרוע
מוצר:
שואב אבק
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעולם לא נתקלתי בכזה זלזול לצרכן.

הזמנו ארון בגדים בערוץ, ההתקנה התבטלה פעמיים (אחרי שלקחנו פעמיים חצי יום חופש).
בפעם השלישית הגיע מתקין עם ארון בגדים שנראה כאילו כבר היה בשימוש אצל מישהו אחר.
כולו שרוט וללא בוחנות בצד שמאל.

ביקשנו לבטל את העסקה- כבר חודש עבר מאז ועדיין הארון תקוע לנו כמו פיל בחדר.
הבגדים זרוקים על כסאות ומדפים מאולתרים- וטיפול מהערוץ אין!

פשוט זריקה של כסף (רב) לפח.
אני לא אקנה שם גם אם הכל יהיה בחינם!
מוצר:
ארון בגדים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה בערוץ הזה הנה סיוט מתמשך!

ב- 28/11/12 רכשתי והזמנתי דרך הערוץ,סט סירים והובטח לי כי יגיעו כעבור 7 ימי עבודה!

כעברו 9 ימים, מאחר ולא היה כל סימן לסירים, התקשרתי ולאחר המתנה ארוכה מאוד, נאמר לי שישנו עומס בגלל סוף שנה ולא ידוע בכלל מתי יגיעו הסירים.

לאחר שנאמר לי כי התשלום עבור הסירים כבר ירד לי בכרטיס האשראי, שאלתי שוב, מתי אמורים הסירים לההגיע והתשובה הייתה ואני מצטטת: "לא יודעת בדיוק, זה יכול להיות תוך שבועיים וזה יכול להיות תוך חודשיים".

מאחר וכך, ביקשתי השבת כספי שכבר נלקח ממני והתשובה הייתה:""כשתקבלי את הסירים, תחזירי אותם ותקבלי את כספך חזרה."
שיא החוצפה!!!

לדעתי,ולאחר שהתבוננתי בתגובות האנשים באתרכם,אף אדם שרכש דרככם אינו מרוצה, אתם לא פועלים לתקן כלום ופשוט מצפצפים על הלקוחות שלכם.

אדאג להזהיר את חבריי וכמובן לפרסם דבריי אלה בכל מקום אפשרי כדי שכולם ידעו על איזה שירות מדובר.

נ.ה
אני מאוד מקווה שבעקבות דברי אלה, תדאגו להשיב לי את כספי ולבטל את העסקה.

כמו כן, ולאור הביקורות הלא מחמיאות עליכם, אני מקווה שיהיה לכם את האומץ לפרסם את דבריי כפי שהם!

תודה
אילנה שוורץ/מוטי דביר
054-3977632
תגובת החנות:
הגב' אילנה רכשה ב 27/11/12 מערכת סירי מכסף.
זמן אספקת המוצר הינו 7 ימי עסקים מיום אישור העסקה ע"י חברת האשראי.
אציין כי המשלוח נעשה ע"י דואר שליחים של חברת "דואר ישראל" ויצא ממחסני הערוץ ביום 4/12/11,
אך מסיבות שאינן תלויות בערוץ הקניות, חל עיכוב בשליחת המוצר ע"י הדואר.
אדגיש כי הלקוחה פנתה לראשונה לערוץ הקניות ב 10/12/12 בדבר העיכוב באספקה ותלונתה טופלה מול מוקד הדואר הקרוב למקום מגוריה,
וכבר ביום המחרת סופק המוצר לביתה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לגב' אילנה.


מוצר:
סט סירים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

חוויה של פעם בחיים,
 הזמנתי מיטה בתאריך (הכרטיס היה על שם מישהו אחר - א. חקמון) 13/11/2012 ערוץ הקניות התחייב לשלוח את המיטה מרגע אישור התשלום (14/11/2012) תוך 16 ימי עסקים,זאת אומרת עד תאריך -5/12/2012  טיפש שכמוני מכרתי את מיטתי הישנה לפני שקיבלתי את החדשה לאחר כשבוע מיום ההזמנה, מתוך מחשבה שאני אשן בנתיים על המזרן עד שתגיע המיטה המיוחלת, כמובן שהייתי ילד טוב ולא הצקתי יותר מדיי, התקשרתי לוודא שהתשלום התקבל ולוודא שהמיטה תגיע בזמן, לצערי ומרוב טיפשותי, לא קראתי את הביקורות של זאפ כי כמובן שלא הייתי מבזבז את זמני היקר על המתנה למיטה, הייתי פשוט קופץ לקניון שנמצא 5 דקות נסיעה מביתי ופשוט קונה שם...
אתמול 4/12/2013 התקשרתי לערוץ הקניות לשאול למה לא מתקשרים אליי, התשובה הייתה ״זה עכשיו בטיפול אנחנו לא יודעים למה העיכוב, יחזרו אלייך תוך 48 שעות״, היום בבוקר 5/12/2012 התאריך המיועד, התקשרתי לערוץ הקניות והדגשתי (מלווה בכעס ועצבים) שאני דורש טיפול מיידי ואני לא מוכן לחכות 48 שעות, כמו כן ביקשתי תשובות למה המיטה לא מגיעה, אפילו הובלתי את נציגת שירות לתשובה כשאמרתי שאם הסיבה זה המצב שהיה בדרום זה היה מקובל, אך נעניתי בשלילה ולא היתה תשובה מספקת, התשובה היתה שיתאמו איתי שבוע הבא, איימתי בתביעה, ואמרו לי ״אנחנו נגיש בקשה ונשקול פיצוי״ לא אמרו שאני אקבל אמרו שישקלו, סירבתי, רציתי מיטה וכריות ששילמתי עליהם, אם הייתי רוצה מתנות קטנות הייתי קונה אותם, כמובן שאמרתי שבית משפט יהיה זה שיחליט מה יהיה הפיצוי שאני אקבל, כמובן שאני לא אדרוש וכל דבר שאני אקבל בהוראה של בית משפט יילך ישירות למישהו נזקק.
אני רוצה לציין כמובן, אף אחד לא התקשר אליי להודיע שיש עיכוב, כנראה קיוו שאני אחכה כמו ילד טוב עד שייתקשרו לתאם.
מתנצל, שיטת מצליח כבר לא עובדת, אנשים לא מפגרים כמו שהם חושבים.
פעם ראשונה ואחרונה שאני אקנה מערוץ הקניות, בזיון!
תגובת החנות:
מר שון רכש ביום 13/11/12 מיטה אורטופדית ברוחב וחצי.
ההזמנה אושרה ע"י חברת האשראי ב 14/11/12.
זמן האספקה שהובטח עמד על 16 ימי עסקים מיום אישור העסקה ע"י חברת האשראי, היינו עד ליום 5/12/12.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק "רהיטי אור", חל עיכוב באספקה והמיטה סופקה ללקוח ב 9/12/12.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר שון.



מוצר:
מיטה אורטופדית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מומלץ להתרחק מהחברה הזו . רכשנו טלפון וקיבלנו אותו רק לאחר חודש וגם זה אחרי עשרות טלפונים. ואז שחשבנו שהכל נג ר זה רק התחיל. הטלפון שהגיע לא עובד. החברה לא לוקחת אחריות ודורשת ממך לטפל בהחזרה כי אין להם שליח משלהם. פשוט לא ללוקחים אחריות. החברה הזו אמורה להיות מטופלת ע" י הרשות להגנת הצרכן.
מוצר:
טלפון סלולרי modu
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני ממליץ להתרחק מאתר זה, הזמנתי מוצר שלא הגיע בזמן ולא היה לי עם מי בכלל לדבר, הם לא עונים בשום מקום, ולא חוזרים אליך. המוצר הגיע לאחר איחור והגיע מקולקל, ושוב, אין עם מי לדבר.."חפש ת'חברים שלך.." דרשתי פיצוי על העוגמת נפש שנוצרה לי,ועל האיחור באספקת המוצר, וגם כשהם כבר ענו הם זילזלו בדברי. אל תתקרבו אליהם. מתחרט.
תגובת החנות:
מבדיקה שנערכה עם הספק "ברימאג דיגיטל אייג' בע"מ", נמצא כי בשל קשיים לוגיסטיים חל עיכוב באספקת המוצר.
לעניין הפגם במוצר נמסר כי שרות הלקוחות של הספק יצור עימו קשר לפתירת התקלה ובמידת הצורך יוחלף ללקוח המוצר.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר צדקיהו, פיצוי ישלח לביתו.

מוצר:
מערכת מיקרו ad-2400
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרועה לחלוטין!
ב 16.08 קניתי את המוצר ולא קיבלתי ,המוצר נקנה עבור ראש השנה - זמן אספקה מוצהר: 14 ימי עסקים. התקשרתי לברר מה המצב, התברר שצבעים מוצהרים באתר לא נכונים, עסקמתי לצבע אחר ושוב לא קיבלתי בזמן מובטח. אחרי כמה פעמים שהתקשרתי נמאס לי, אז ביטלתי את ההזמנה - למחרת, ב 04.10 המוצר היה אצלי - חודשיים אחרי ההזמנה!!!!
מצטערת מאוד שלא קראתי את הביקורות בזאפ לפני, הן כל כך נכונות.
אני בחיים לא אקנה דרך ערוץ הקניות!!!


תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה לגב' נמץ.
מבדיקה שנערכה עם הספק, "טרנס איסט מיטל בע"מ, בשל קשיים לוגיסטיים חל עיכוב באספקת במוצר.
מבדיקה שנערכה עם הלקוחה המוצר סופק לשביעות רצונה

מוצר:
ספת אירוח נפתחת למיטה מבד מיקרופייבר בעיצוב מודרני 2298
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מערוץ הקניות את מכונת הגילוח של לוקסור שלא עבדה מהרגע הראשון שהגיע לביתי לאחרשפעלתי לפי הוראות יצרן .פניתי לשירות לקוחות ושם טענו שעליי לשלוח חזרה את המוצר על חשבון זמני וכספי ורק אחר כך אזוכה ולא על כל הסכום.
למרות וויכוחים וחילופי דברים עם שירות הלקוחות הם התעקשו לא ללכת לקראתי למרות הידיעה שנשלח לי מוצר שלא עובד.
לסיכום לא הייתי ממליץ לאף אחד לקנות מערוץ הקניות פשוט איאפשר לסמוך עליהם.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר מוטאי.
לבקשתו הזמנתו בוטלה וחשבונו זוכה ב9/10/12 בסכום המלא של העסקה.

מוצר:
מכונת גילוח לוקסור EUR-5180
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הספקה לא בזמן - 20 ימי איחור + המוצר שהגיע הוא לא המוצר המוזמן - מתחת לכל ביקורת- שירות גרוע לטיפול בבעייה - לא לקנות מהם.
תגובת החנות:

מר חייק רכש ב 5/9/12 כיסא משרדי אורטופדי.
זמן האספקה לו התחייב ערוץ הקניות בעת ביצוע העסקה הינו 7 ימי עסקים.
המוצר מסופק ע"י שליח דואר שליחים של חברת "דואר ישראל", אשר מגיע בפעם הראשונה ללא תיאום מראש.
ביום 20/9/12 הגיע השליח לבית הלקוח, אך משלא היה בבית לא היה ניתן לספק את ההזמנה והושארה לו הודעה בכתב.
ב 25/9/12 סופק ללקוח המוצר אך בשל טעות לוגיסטית של הספק, "טרנס איסט מיטל בע"מ", סופק ללקוח מוצר בצבע שונה משהזמין.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה למר חייק, פנייתו הועברה לספק וההחלפה לצבע שהוזמן תבוצע בהקדם.

בברכה,

מוצר:
כיסא משרדי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גרועה לחלוטין!
המוצר פשוט לא הגיע,
זמן אספקה מוצהר: 7 ימי עסקים
עכשיו שלושה שבועות אחרי ההזמנה, התקשרתי לברר מה המצב, לא ענו לי.
אחרי כמה פעמים שהתקשרתי נמאס לי, אז ביטלתי את ההזמנה.
מצטער שלא קראתי את הביקורות בזאפ לפני, הן כל כך נכונות.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה למר דוידה.
בשל קשיים לוגיסטיים אצל הספק "ביאפאל סחר בע"מ", חל עיכוב באספקת המוצר.
לבקשת הלקוח הזמנתו בוטלה וחשבונו יזוכה בסכום המלא של העסקה.

מוצר:
קוצץ ירקות מקצועי GOC300
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 14.8 קניתי את המוצר וטרם הגיע,המוצר נקנה עבור ראש השנה, למרות ששוחחתי עם ערוץ הקניות כבר 3 פעמים ובכל פעם הבטיחו שאקבל את המוצר תוך יומיים עדיין לא קיבלתי אותו.היום בשיחתי עם הנציגה (בפעם הרביעית) הועילה לתת לי את הטלפון של סולתם ושאבדוק אני מולם, הסברתי לה כי המוצר נקנה דרככם ולא אני הוא זה שצריך לטפל מול הספק,פשוט חוצפה,אני בחיים לא אקנה דרך ערוץ הקניות!!!
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שגרמה למר רשף.
מבדיקה שנערכה עם חברת "סולתם רדד" נמצא כי חל עיכוב במשלוח המוצר ללקוח.
בשיחה שנערכה עימו היום אישר כי קיבל את הזמנתו לביתו.

מוצר:
סט סכו"מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה לפני כשבועיים. לאחר כמה ימים התקשר אלי ספק והודיע לי שהוא מביא את המוצר למחרת בבוקר. הסברתי לו שבבוקר אין אף אחד בבית עד שעה 2 בצהריים. לאחר מכן שבוע ימים לא התקשרו אלי בכלל. כאשר אני פניתי לשירות לקוחות של ערוץ הקניות, התקשר אלי שוב אותו בן אדם ואמר לי שאין להם אספקה אחרי שעה 2. ואם אני רוצה לקבל את המוצר שהזמנתי אני צריכה לקחת חופש מעבודה ולשבת בבית ולחכות להובלה.
אני מבינה שהסיפור הנ"ל לא שייך לשירות הלקוחות של החנות. אבל ערוץ הקניות צריך להבין, שאם הם חיובו את הכרטיס האשראי של הלקוח - הם(!) אחראים על אספקת המוצר. והם צריכים לדאוג שהספק שלהם יספק את הסחורה ללקוח במועד ובשעות נוחות לו.

תגובת החנות:
ערוץ הקניות משקיע את מירב המשאבים במטרה להעניק ללקוחותיו את השירות הטוב ביותר.
מבדיקה שנערכה עם הספק "ויטוריו דיוואני בע"מ" נמצא כי הלקוחה ביצעה את הרכישה בתאריך 10/8/12 וקיבלה את המוצר בתאריך 22/8/12, וזאת בטרם הסתיימו 14 ימי האספקה לו התחייב ערוץ הקניות.

מוצר:
יחידת פלאזמה זכוכית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר