דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

ערוץ הקניות-21 (21.tv)

אתר המכירה של ערוץ הקניות (4 סניפים)
(2 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
כ.י.ד. ערוץ הקניות בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בערוץ הקניות-21 ?
2.14
ציון ממוצע
7
חוות דעת בשנה האחרונה
182
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
2
0
5
כל הזמן
39
3
140
נמצאו 182 חוות דעת גולשים על ערוץ הקניות-21
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיריים שאמורים היו להחליף כיריים שההצתה החשמלית לא פעלה באופן חלקי, לאחר שהכיריים הגיעו הזמנתי מחברת פזגז טכנאי להתקנת הכיריים ( פזגז היא ספקית הגז לדירה).עם סיום ההתקנה בישר לנו הטכנאי שההצתה של אחת הלהבות אינה פועלת. כאן החל מסלול הייסורים בניסיון להביא לפתרון התקלה, ערוץ הקניות הפנה אותי לספק (מסתבר שהם סתם מתווכים)שמבקש ממני לשלוח בפקס :תעודת אחריות , חשבונית קניה וחשבונית של חברת פזגז ורק לאחר מכן להתקשר כדי לתאם ביקור טכנאי. אגב הכיריים חדשים ואת תעודת האחריות וחשבונית הקניה הספק הנפיק. פניות חוזרות ונשנות לערוץ הקניות נענו בקצרה זה הנוהל! עם תשובה כזו אני בוודאי לא אשוב לקנות בערוץ זה !
מוצר:
כיריים MULLER
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף בחוויה הכי לא נעימה שחווינו כל בני משפחתי .לצערי המסך שלנו מושבת ,ובאותה נשימה נכנסנו לזאפ ,שלבעלי היו 2 נקודות חשובות בחיפוש אחר המיועד -כמות של 100hz ומעלה במפרט טכני ומסך 70 של LG או סמסונג .נעשה חיפוש קצר ומצאנו את הדגם המיוחל מערוץ הקניות. יום למחרת הספק-כל אלקטרוניקה יצר עמי קשר בשיחה מתועדת והבחורה שמעבר לקו כמעט התחננה לשנות לי דגם הוסבר לה בנימוס שעקב המפרט 50HZ ,זה פחות ממה שהוזמן ושהיה בעל חשיבות עבורנו אני נשארת עם המוצר המקורי.חשוב לציין שלא נאמר לי דבר על מוצר שאינו במלאי או דבר מה אחר .למחרת שמחה וצהלה בבית ללא מסך בחופשת פסח טלפון משמח על התקנה מה שהצריך ממני לקחת יום חופש מתועד. הילדה הנרגשת משעות הבוקר מחכה בציפייה לשוב לצפות במסך החדש. המתקינים הגיעו וכהרגלי בדקתי את הזמנתי ונוכחתי להבין שזה דגם שגוי ,הדגם שאותה נציגה רצתה שארכוש ולמרות שסירבתי. לאחר ברור מעמיק נמסר לי שבאותו יום של השיחה עמה הוזמן המסך השגוי ביודעין ,לאחר שנאמר בפרוש שאין לי רצון לרכוש מוצר זה.חשוב לציין שהבחורות מערוץ הקניות מאוד נחמדות אך ישנה סחבת לפתרון שמכבד את מצבנו. הספק מתנער מאחריות ומציב לי עובדה שמבטל לי הזמנה בלי לתת לי מוצר בעל HZ100 של חברת LG,ועוד טוען בשקר שהמוצר יותר טוב. על פי חוק חובה לתת מוצר בעל מפרט זהה או מעליו אך במקום אני בשיחות ועוד שיחות ועוד שיחות...רוצה תשובות ברורות עבור המשך הליך שבע רצון מול ערוץ הקניות שהם החברה שהזמנתי דרכה או במסלול משפטי שיכבד את מה שאנו חשים ועוברים באווירת החג.
תגובת החנות:
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ובודק את תלונת הלקוחה מול הספק.
לאחר הברור ניצור קשר עם הלקוחה להמשך טיפול.

מוצר:
led smart tv 4k lg 100hz
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי רכישת מערכת מיקרו ב-4/2/18.
באתר נכתב שהמוצר יסופק עד 7 ימי עסקים, ז"א עד 13/2/18.
ביום 13/2/18 התקשרתי לערוץ הקניות לברר מדוע עוד לא הגיע המוצר. נאמר לי שהתקשרו אלי יום לפני, ב-12/2/18, ולא עניתי.
מסתבר שאכן בוצעה שיחה ולא עניתי, אך עדיין זה לא מסביר מדוע עדיין יש עיכוב.
הערוץ פתח פניה לספק שיתקשר אלי שוב. בסדר.
למחרת, ב-14/2/18, במקביל לפניה, אני ביצעתי שיחה לספק כדי לזרז את המשלוח. נאמר לי שכדי לבצע משלוח עליהם לאמת פרטים ויחזרו אלי מאוחר יותר.
עוד אמרו לי שמרגע האימות המוצר יגיע בין 3-4 ימי עסקים. ז"א שגם אם הייתי עונה ב12/2/18 לשיחה מהספק המוצר לא היה מתקבל בזמן.
באותה שיחה הודעתי להם שבין שעות 11:00-14:30 לא אוכל לענות כיוון שלימדתי באותו זמן. למרות בקשתי התקשרו אלי בשעות שלא יכולתי לענות.
למחרת, ב-15/2/18 התקשרתי שוב לערוץ הקניות והסברתי שעדיין לא קבלתי מענה. סיפרתי שאכן התקשרו אלי אך בשעה שהודעתי מראש שלא אוכל לענות בה.
הערוץ פתח פניה שוב ונאמר לי להמתין שיתקשרו מהספק שוב.
היום, 18/2/18 עדיין לא התקשרו. וכל יום שהספק לא מתקשר, אני יודע שאני לא אקבל את המוצר ב-3 ימים הקרובים.
שוב התקשרתי לערוץ הקניות. הפעם אמרתי להם שהטלפון השבור שיש בין הערוץ לספק לא מקובל, ושאני עשיתי עסקת רכישה מול הערוץ ולא מול הספק, ולכן שידאגו לספק את המוצר ולא להשליך את האשמה על הספק - אותי כלקוח צריך לעניין שיש בעיה עם הספק. מבחינתי כלקוח הערוץ לא עומד בהתחייבות שלו לספק את המוצר. יהיה התרוץ אשר יהיה. ובכל זאת נאמר לי שזה לא תלוי בהם אלא בספק.
בקיצור, מסתבר שהשירות של ערוץ הקניות לא מספק בכלל. מוכר שמשליך את האשמה על הספק ולא לוקח אחריות על המוצר שלקח הוא לא מוכר שכדאי להתעסק איתו. גם אם אכן הספק יצא לא בסדר. ועד עכשיו, המשלוח לא הגיע.
למען ההגינות, בפניה שהערוץ פתח לספק הוא ביקש לפצות אותי. אך גם בזה הערוץ לא לוקח את האחריות - הערוץ בעצמו צריך לפצות אותי ולא לומר שהספק אשם אז הוא יפצה

תגובת החנות:
שלום רב, בבדיקה מול ספק המוצר היו מספר ניסיונות לתאום מול הלקוח אך הלקוח לא ענה לנייד. מסתבר שמלמד בשעות הבוקר ולכן אינו יכול לענות. במקרים בהם הלקוח לא זמין ברוב שעות היום, כדאי ואף מומלץ ליצור קשר עם הספק על מנת למנוע עיכוב.
ספק המוצר שוחח עם הלקוח, בוצע אימות פרטים ותואמה אספקה. בנוסף המוצר ישודרג לדגם מתקדם יותר ללא עלות.
ערוץ הקניות עושה את המירב על מנת להעניק ללקוחותיו את השרות הטוב ביותר שאפשר.
מוצר:
PANASONIC מערכת מיקרו סטראופונית משולבת עם Bluetooth וכניסת USB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה הגיעה (הועברה לספק) מהר מאוד.
פנייה לגבי חשבונית נענתה ב"זה לא אנחנו, דבר עם הספק", אין סגירת מעגל שירות.

והכי מעצבן, אתה מסמן שאתה לא מעוניין בפרסומות ולמרות זאת מפציצים אותך לנייד ולמייל, בניגוד לחוק כמובן וגם לא נותנים לך הרגשה שתרצה לחזור אליהם אף פעם..
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה בעצמו באתר האינטרנט של ערוץ הקניות. בעת ההרשמה אישר קבלת מבצעים והטבות!
שוחח עמנו ביום 14/12, ביקש לקבל חשבונית, הוסבר ללקוח שמדובר בסליקה ישירה ולכן החשבונית יוצאת דרך ספק חיצוני.
הועברה בקשה על ידנו לספק המוצר לשלוח חשבונית ללקוח, לבקשתו.
במקביל הוסבר ללקוח שיכול לפנות גם בעצמו.
הבקשה טופלה ע"י ספק המוצר.
כמובן שעם קבלת פנייתכם הלקוח הוסר מרשימת התפוצה.
מוצר:
טלוויזיה מולר 65 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כריים AEG HK624010FB דרך אתר האינטרנט . הכריים הגיעו תוך מספר ימים ולאחר מכן התקשרתי לחברת י.שלום אשר נאמר לי ע"י ערוץ הקניות אמורים להתקין את הכריים . חברת י.שלום דרשה תשלום של 180 שח בעבור ההתקנה. התשלום הנ"ל כלל לא הופיע בדף המכירה של המוצר . כאשר פניתי לשירות הלקוחות של ערוץ הקניות קיבלתי תשובה מהנציגה ויויאן ב. "עלות ההתקנה נקבעה ע"י הספק והתשלום מולו ישירות כל עוד לא פורסם אחרת באתר." שירות מחפיר ביותר !
תגובת החנות:
שלום רב, המוצר נמכר באתר האינטרנט של ערוץ הקניות במחיר 1199 ש"ח כולל משלוח.
בבדיקה של עמוד המכירה נמצא כי לא הובטחה התקנה למוצר בשום שלב במכירה.
במכירה כמובן מציינים רק פרטים שכלולים במחיר.
כידוע כיריים דורשות התקנה ע"י מתקין גז מוסמך.
שרות זה ניתן לקבל בתשלום מול נותן האחריות.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כריים AEG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה גרועה ביותר !!
הזמנתי מייבש כביסה . כעבור שבוע נתבקשתי לחכות שש. שעות (!)למוביל .כאשר הגיע ,סרב להניח את המייבש על מדף מעל מכונת הכביסה ,כפי שסוכם.בשרות הלקוחות דרשו ממני תשלום נוסף עבור הנחת המכונה במקום ..
תגובת החנות:
שלום רב,
לגבי המתנה ארוכה למוביל - הלקוחה שוחחה איתנו מס' פעמים בעניין מיקום המוצר אך באף אחת מהשיחות לא עלתה תלונה זו!
זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים בתלונה זו וכמובן נבדוק זאת מול ספק המוצר.
לעניין התלונה של מיקום המוצר - הללקוחה שוחחה עם ספק המוצר בעת שהיית המוביל בביתה. ספק המוצר ניסה לעזור וביקש מהמוביל להרים את המוצר (מייבש כביסה) למדף אליו מבקשת הלקוחה. לצערנו המוביל סרב לעשות זאת.
אציין שמחובתו של המוביל להוביל את המוצר לבית הלקוח אך לא להרים את המוצר על ארון/מדף וכדומה.
מיותר לציין שהדבר לא הובטח ללקוחה מלכתחילה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
T61275ac
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי שידות מהאתר, נאמר לי שזמן ההספקה הוא 14 ימים.
אחרי שבועיים התקשרתי לבדוק מה קורה עם ההזמנה ונאמר לי שהמוצר מתעכב ויגיע רק בעוד כחודש וחצי (חודשיים מיום ההזמנה).
בשירות הלקוחות והציעו לי רק לבטל את ההזמנה או להמתין ודקלמו סעיפים מתוך החוזה שבו נאמר לי שאין התחייבות על זמן ההמתנה.

שירות מזעזע, לא להתקרב.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה לזוג שידות מעוצבות באתר האינטרנט שלנו ביום 26.7.2017.
זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים בכפוף למלאי!
לצערנו עקב חוסר מלאי האספקה מתעכבת.
יצרנו קשר עם הלקוח לבדיקת אספקה מיידית למוצר דומה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.

מוצר:
שידות דלתא
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות זוועתי מחכה למשלוח כבר קרוב לחודש אחרי שהבטיחו ולא קיימו. ממליץ בחום לא להזמין מהם! משלוחים מאיביי מגיעים יותר מהר..
מוצר:
Lazy life
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לעולם, לעולם אל תזמינו כלום מערוץ הקניות או מ"קניה טובה". זלזול מובנה בלקוחות, שירות מזעזע, בעצם רק מתווכים ביניכם לבין הספק, ועושים זאת על הצד הגרוע ביותר. אל תתפתו למחירים הזולים!
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות.
ההזמנה הועברה לספק המוצר לצורך תאום אספקה.
לצערנו חל עיכוב באספקת המוצר.
כפיצוי על העיכוב, לקוח זוכה בדמי המשלוח.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כסא נוח ������������
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רוצה לשתף אתכם שהשירות שלכם לא מכבד את לקוחותיכם ויש לומר אף גרוע מאוד!
בחודש ינואר ביצענו הזמנה של כורסאת טלויזיה ולאחר בלאגן לא קטן ויש לומר לא נעים בכלל הכולל העברת שיחות מנציג לנציג "שירות לקוחות" ובלי יכולות לתת ללקוח תשובות
לא יאמן אבל קיבלנו את הספה אחרי 3 וחצי חודשים( איך אתם בכלל מספקים מוצרים בזמן כזה), כמובן שזה לא נגמר בזה.
יום למחרת התקשרנו כדי לעדכן שהספה אינה תקינה וכאשר מתנדנדים הכורסא חורקת והקפיצים שלה על הפנים.
אפשר לומר שאני רוצה להרדים את הילד שלי על הכורסא אבל ההפך, הרעש רק מעיר אותו.
אני רוצה לציין שבעוד מספר ימים יחלוף חודש מאז קיבלנו את הכורסא וכרגיל שירות הלקוחות שלכם משום מה לא עונה לטלפונים, כל הזמן יש הקלטה האומרת "כל העמדות תפוסות" ואפשר להישאר איתכם על הקו כמה דקות טובות בלי מענה.
אך כאשר מתקשרים ומגיעים למרכז ההזמנות שם כמובן אתם עונים אחרי 2 שניות..
אז התשובה שאנו מקבלים כל הזמן זה 
"אנחנו נעביר את הפרטים לשירות לקוחות"
"יחזרו אליכם",
"כן, פתחנו תקלה יחזרו אליכם תוך כמה ימים".

נשאלת השאלה - למה אתם מחכים? שיעבור יותר מחודש ותגידו לנו שאין יותר אחריות?!
אמנם הרשת התקשורתית לפעמים לא נעימה אך לא נשארה לנו ברירה אלא לרשום את מה שאנחנו חושבים עליכם כאן מול כולם ובכך אולי נמנע מאנשים אחרים את הסבל וההתשה הזו שאתם גרמתם לנו בגלל כורסא, בסהכ כורסת טלויזיה נפתחת...
גם לחכות 3 וחצי חודשים עם המון בלאגנים ושירות מגעיל בדרך וגם מוצר שאינו תקין
פשוט אכזבה!
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום 18.1.2017 ביצע הלקוח הזמנת אינטרט של כורסת TV בערוץ הקניות כאשר זמן האספקה צויין מפורשות ועמד על 60 ימי עסקים
הווה אומר, זמן אספקה משוער 20.4.2017.
המוצר סופק ביום 28.4.2017, בעיכוב של ימים בודדים. בשל העיכוב לקוח זוכה בדמי ההובלה ע"ס 249 ש"ח.
לאחר כעשרה ימים, ביום 7.5.2017 פנה הלקוח והלין שהמוצר חורק.
פנייתו הועברה לספק המוצר ששוחח עם הלקוח ועדכן אותו כי יתואם טכנאי לבדיקת תלונתו.
ערוץ הקניות עוקב אחר הטיפול עד לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
מוצר:
כורסת טלויזיה Alonso
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אף פעם ולעולם לא אל תעשו עגמת נפש כמו שאתם עושים לנו. לפני כחודש הזמנתי מזרון אולימפיה .במהלך זמן זה היינו בקשר עם החברה לגבי מסירת המוצר . אין אפשרות לקבל את המוצר בבוקר לכן היה עיכוב. בגלל הלחץ בשימוש במזרון העמדתי שכנה משעה 8.00-12.00 בביתי כדי לקבל את המוצר . השעה 12.00 הגיעה אך המזרון לא הגיעה לאחר שעה נוספת של המתנה התקשרו מהחברה והודיעו שהאוטו נתקע . שעה אחרי ? ? שוב התקשרו מהחברה לפני כשבוע וחצי ושוב רצו לתאם בוקר הפעם אמרתי לפי השעות שאני אוכל , עוד יום עבודה להפסיד מספיק שילמתי לשכנתי. בשיחה נאמר לי אין בעיה תכנסי לחלוקת ערב מאז אין עם מי לדבר . היכן המזרון , אין מזרון תחזירו לי כסף ובריבית , יש מזרון מה המצב שלו בתהליך העיכוב ?
ולא רק זאת אני מבקשת פיצוי וגדול הגזמתם לא!!!!
אני הלקוח שעשה אולי שטות והלך לזול , לא שמע את הפתגם מה שבזול זה ביוקר - הפעם זה ממש ביוקר
מקווה שאוכל לדעת בימים הקרובים איפה אני עומדת
בתודה ענת
תגובת החנות:
שלום רב,
הגברת הזמינה מזרן ביום 13.4.17 (חוה"מ חג פסח ויום עצמאות), זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים היינו 8.5.2017
תואמה אספקה ליום 26.4.17 אך לצערנו המשאית נתקעה וקו החלוקה באותו היום בוטל.
ע"פ דיווחי ספק המוצר, ניסו לתאם עם הלקוחה חלוקה עוד מספר פעמים (לשעות הבוקר, בהתאם לקו החלוקה של הספק) אך שעות התאום לא התאימו לה ולכן האספקה נדחתה.
המוצר סופק ביום 17.5.2017
לפנים משורת הדין ולמען ההרגשה הטובה, לקוחה תקבל פיצוי.
מוצר:
מזרן אולימפיה לא יודעת
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את הביקורת לפני שיצאתי להרפתקה ההזויה. לא ממליצה להתקרב בכלל.
סופקו רק שני כסאות מתוך ארבעה שהוזמנו ומאז אין ספור פניות אליהם שנענו בהבטחות שקריות ויחס מזלזל. המתנות ממושכות על הקו וניתוקים באמצע השיחה עם המוקדנית....
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח הזמין 2 זוגות כסאות. זוג אחד סופק בזמן, לצערנו היה עיכוב באספקת הזוג הנוסף.לקוח עודכן בעיכוב אספקת הזוג הנוסף.
כמו כן נבדקה אפשרות לפיצוי הלקוח.
הלקוח בחר שלא להמתין לזוג הנוסף וביקש לבטל את ההזמנה כולה.
ההזמנה בוטלה וזיכוי כספי שודר לחברת האשראי.
כפיצוי על אי הנעימות הכסאות שסופקו ללקוח נשארו אצלו, כמובן ללא חיוב בגינם.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות.
מוצר:
כסאות פלסטיק כסא אי טי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמעט 3 חודשים אין שואב מיום 12.לדצמבר סיפרים מספרים שיחזרו וגבו 338ש"ח כולל משלוח .....עשרות פניות לטיפולכם -תלונה למועצה לצרכנות....
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ביום 12.12.2016. זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים.
בבדיקה מול ספק המוצר, חברת "סי בלו יזמות וניהול פרוייקטים בע"מ", ומול דואר ישראל (שהם חברת המשלוחים במקרה הזה)
המוצר יצא ללקוח פעמיים אך זה סרב לקבלו.
ביום 22.2.2017 ביקש הלקוח לבטל את ההזמנה.
ההזמנה בוטלה לבקשתו וזיכוי הועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ומקווה לשוב ולראותה בין לקוחותיו המרוצים.
מוצר:
שואב אבק נטען 278534
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני קונה קבוע בחנויות באינטרנט וטרם נתקלתי בשירות כלכך גרוע, המוצר לא הגיע בזמן כפי שהובטח ובשירות לקוחות אין עם מי לדבר(אחרי המתנה של 20 דק על הקו ניתקתי) אני מיואש ולא ממליץ לאף אחד לקנות משהו דרך האתר הזה.
תגובת החנות:
שלום רב,
ביום 12.2.2017 הזמין הלקוח באתר האינטרנט של ערוץ הקניות מפזר חום. זמן אספקה עמד על 4 ימי עבודה, היינו עד ליום 15.2.2017
למחרת 16.2.2017 פנה הלקוח לשרות הלקוחת והלין כי המוצר טרם סופק.
נציגת השרות העבירה את תלונתו לספק המוצר,חברת "יוסף חיים יבוא ושיווק בע"מ", והוסבר ללקוח שיחזרו אליו ברגע שתתקבל תשובה. המוצר יצא ממחסני הספק עוד באותו היום שהוזמן ועבר לחברת משלוחים חיצונית שתספק היום 16.2.2017 את המוצר ללקוח.
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות


מוצר:
תנור ומפזר חום Gold Line ATL501
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 15.12.16 רכשתי מחשב לאחר פרסום בטלויזיה. בעת ביצוע הזמנה טלפונית נאמר שמחשב מחודש אך במצב כחדש מציאה. לאחר כשבועיים קיבלנו את המחשב כולו שרוט ומלוכלך, מלא אבק. בפנים יש חלק משוחרר שזז. מסך שרוט עם מלא כתמים. מוצר כזה לא ראוי למכירה, לא מצב " מחודש". שליח אגב הגיע ללא תאום. השאיר את הקופסאות אצל שכנה. יום למחרת פנינו לערוץ הקניות. הובטח להחליף את המחשב עד 10.01.17 בתאום מראש. היום תאריך 9.01.17 מחשב עדיין לא הוחף, אף אחד לא דיבר איתנו. פניתי לערוץ הקניות. לא יודעים מתי מחשב יוחלף....ביקשתי לבטל את ההזמנה, שלחו אותי לתאם איסוף מול הספק תטך 14 ימי עסקים....כמעט חודש אנחנו ללא מחשב ללא כסף. פניתי מס פעמים לערוץ הקניות אך לא זכיתי להתייחסות כלל. אף טלפון ואף מייל חוזרת בושה
תגובת החנות:
שלום רב,
לצערנו חל עיכוב בטיפול בפניית הלקוח עקב בעיות לוגיסטיות אצל ספק המוצר, חברת "אול אין טרייד ישראל בע"מ" .
בבדיקה של ערוץ הקניות מול ספק המוצר, המחשב יוחלף בחדש.
בנוסף להחלפה וכפיצוי על העיכוב במתן השרות,הוגדל הזיכרון הפנימי + יסופק זיכרון חיצוני 160 גיגה .
כל זאת כמובן בתאום מול הלקוח ולשביעות רצונו.
ערוץ הקניות ימשיך לעקוב עד לסיום הטיפול.
מוצר:
מערכת מחשב ומסך 19' 6005prohp
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 27.11.16 רכשתי מערוץ הקניות תנור אפיה משולב כיריים. קיבלתי אישור המציין כי הספק מתחייב לספק את המוצר תוך עד 10 ימי עבודה. לאחר שלא יצרו איתי קשר, פניתי לערוץ הקניות והופניתי לחברת אל - כל, ספקית המוצר. לאחר ניסיונות רבים שלי להשיג את חברת אל - כל, שכללו המתנות ממושכות על הקו, ולאחר דין ודברים שלי מול ערוץ הקניות ותלונות על השרות האיטי והמסורבל, קישרו אותי לחברת "אל כל" ותואם לי מועד אספקה ליום 20.12.16- 18 ימי עבודה לאחר ההזמנה (במקום 10 ימים!!).
המוקדנית מ"אל כל" הציעה לשדרג את התנור שרכשתי לתנור חדש ומתקדם יותר מאותו יצרן בתוספת 200 ש"ח בלבד. וידאתי שמדובר בתנור של חברת schaub lorentz משום שיש לי ניסיון חיובי עם תנורים אלה, ולאחר שנאמר לי שאכן מדובר באותו יצרן, הסכמתי והוספתי את התשלום.
בתאריך 20.12.16 הגיע לביתי המוביל מטעם חברת "אל כל", פתח את אריזת התנור והציב אותו במטבח ביתי. הוא ביקש ממני לחבר אתהתנור לחשמל, להפעיל את התנור ולבדוק שעובד והמתין לאישורי. הוא לא ציין דבר לגבי כך שעליי לשמור את האריזה של התנור למקרה שהתנור החדש שסופק לי פגום, וגם לא הייתה סיבה לחשוב שהתנור פגום מאחר שפעל כהלכה בחיבור לחשמל.
בזמן שהמתנתי לטכנאי הגז שיחבר את התנור לגז, זרקתי את קופסת התנור והתנור עמד בינתיים ולא נעשה בו כל שימוש מצידי.
בתאריך 21.12.16 הגיע לביתי טכנאי גז מטעם "אמישרגז" לחבר את הכיריים לגז. הוא מייד איתר תקלה בכיריים, אשר אחת מהנקודות בהן לא נדלקת ואמר שמדובר בתקלה בכיריים ולא במערכת הגז הביתית (שאר נקודות הכיריים נדלקו ללא בעיה). כשהתקרבתי לתנור כדי לבחון אותו מקרוב עם הטכנאי, גיליתי שסופק לי בכלל תנור של חברת NEON ולא כפי שהובטח לי!!!
פניתי ל"אל כל" ודרשתי החלפה מיידית של התנור בתנור שאוב לורנץ שאותו הזמנתי. בהתחלה טענו שלא ניתן ושהדבר היחיד שניתן לעשות זה לתקן את התנור (שיצא כאמור תקול מהקופסה!) , לאחר מכן הפנו אותי לחברת "תמוז" ואמרו ש"תמוז" אחראים לאשר לי החלפת מוצר. חברת "תמוז" השיבה לי כי הם רק שירות תיקון טכני של מוצרים ואינם עוסקים בהחלפת המוצרים.
תגובת החנות:
שלום רב,
ערוץ הקניות הופתע לקבל פניה זו! אין לנו שום פניה/תלונה מהלקוחה בנושא.
ההתנהלות כולה נעשתה מול ספק המוצר, חברת "אלכל אלקטרוניקה ".
לגופו של עניין-הנושא נבדק מול ספק המוצר ולדבריו אכן בוצע שדרוג שבו היה חשוב ללקוחה מידות המוצר. נושא המותג כלל לא הוזכר. לטענת הפגם במוצר, השיב הספק כי התלונה נבדקת ע"י נותן השרות ואם יימצא כי אכן סופק מוצר פגום העסקה תבוטל ולקוחה תקבל זיכוי מלא. הלקוחה מטופלת אישית ע"י אחראית במחלקת שרות לקוחות של ספק המוצר.
כמו כן, אנו נעקוב אחרי ההתנהלות עד לסגירת הנושא.
מוצר:
תנור אפייה משולב גז 4 מבערים 50 ס"מ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הסחורה לא הגיע אפילו שעבר מועד ההספקה לא מוכנים לתאם מועד חדש לא נותנים פרטים ולא מתיחסים מומלץ מאוד לא לקנות דרך ערוץ הקניות מוצרים
תגובת החנות:
שלום רב,
ההזמנה בוצעה ביום 25/11, זמן אספקה עמד על 10 ימי עבודה מיום אישור העסקה.
ניסו לתאם אספקה ליום 8/12 אך לקוח דחה את התאום מסיבותיו שלו.
המוצר סופק ללקוח ביום 20/12.
לפנים משורת הדין וכמחווה שרותית, לקוח קיבל פיצוי.
מוצר:
טלבזיה 55 אינץ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את המוצר מערוץ הקניות שהספק שלו הוא : אל כל סחר אלקטרוני .
המוצר הגיע לאחר חודש וחצי פגום למרות שהובטח 14 ימי עסקים.
למרות שסיפקתי תמונות לערוץ הקניות על המוצר הפגום הם החליטו פה אחד עם הספק שזה לא פגום ואם אני רוצה להחזיר את המוצר אני צריך לשלם עוד 250 ש''ח .
לא להתקרב לערוץ הקניות ובטח לא לספק אל כל סחר אלקטרוני, אין עם מי לדבר שם, אלא אם כן אתם רוצים לשמוע מנגינה כעשר דקות וניתוק שיחה או שירות הודעות שלא באמת עושה משהו.
אכזבה גדולה מערוץ הקניות , לעולם לא ארכוש משם אפילו בורג!
מוצר:
HOMAX מערכת ישיבה מעוצבת לגינה באלי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היא דרך ערוץ הקניות אבל אחרי זה התקשורת היא מול הספק - אב סקאי, הביא לנו את הארון אחרי חודש וחצי מההזמנה. וזאת אחרי שרדפנו אחריהם לתיאום. קיבלנו מדפים רחבים שלא מתאימים לארון, בדיעבד נאמר לנו שזה פגם של היצרן, חודש נוסף עבר עד שהספק הביא לנו את אותם מדפים שהוא חתך כדי שיתאימו. בגלל שהוא חתך את הקצה של המדף בו יש חורים שמתאימים לפינים, הוא חתך עם קאטר את הפינים מפלסטיק. מאוד לא אסטטי לא מדוייק
תגובת החנות:
שלום רב,
אנו מאוד מופתעים לקבל את התלונה מאחר והלקוח מעולם לא פנה אלינו!
ללקוח אמנם יש הזמנה אצלנו מיום 31/8/2016, ארון הזזה, אך זו הפעם הראשונה שאנו נתקלים בחוסר שביעות הרצון של הלקוח!
מכיון שאין אצלנו שום תלונה , לא נוכל להשיב לפנייה זו.
אנו ניצור קשר מיידית עם הלקוח, נבדוק את תלונותיו וכמובן במידת הצורך נטפל מול הספק.

מוצר:
ארון הזזה פלאש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.
בתאריך 12.9.16 הזמנתי מערוץ הקניות מקרר מתוצרת Samsung.
לאחר כיום קיבלתי הודעה שכרטיס האשראי חויב ושהספק הוא חברת "אל-כל סחר באלקטרוניקה בע"מ"
מכיוון שרשום שזמן ההספקה הוא 14 ימי עסקים (שזה המון!), והמקרר היה דחוף לי, התקשרתי כבר ב-13.9 לאל-כל כדי לבקש מהם לזרז את התהליך.
כאשר ניסיתי להגיע לשירות הלקוחות, השיחה פעמיים נזרקה לשירות הודעות. כאשר השארתי הודעה ופרטי חזרה, הם לא דאגו ליצור קשר.
לאחר עוד כמה נסיונות, בסוף הצלחתי להגיע לנציגת שירות אשר ציינה בפניי שהם קודם צריכים ליצור איתי קשר כדי לאמת את פרטי ההזמנה לפני שהם שולחים את המקרר (וזאת למרות שאת פרטי ההזמנה הזנתי בעת ההזמנה ושהם גבו כבר בכרטיס האשראי).
לאחר ככמה ימים הם ניסו ליצור איתי קשר פעם אחת כאשר לא הייתי זמין. הם לא השאירו מספר טלפון לחזרה. אז שוב ניסיתי להתקשר לשירות לקוחות (ושוב אותו סיפור שמגיעים לשירות ההודעות). לאחר מספר ניסיונות רב, הגעתי לנציגה וביקשתי לאשר מולה את פרטי ההזמנה. היא אמרה שהיא לא יכולה לבצע זאת ואף באה אלי בתלונות (!) למה לא הייתי זמין כאשר התקשרו אלי. כשביקשתי לדבר עם האדם הרלוונטי בשביל לאשר את פרטי ההזמנה, היא אמרה שהיא רק יכולה לשלוח לו מייל שייצור איתי קשר. כמובן שהוא לא יצר קשר.

בקיצור, עברו כבר 10 ימי עסקים והם עדיין לא הוציאו את ההזמנה כי הם מצפים שהלקוח ירקוד לפי החליל שלהם ויהיה זמין בשבילם 24/7 , ומצד שני לא מסוגלים לאשר את פרטי ההזמנה כאשר הלקוח מתקשר אליהם. חלמאות לשמה.
תגובת החנות:
שלום רב, הלקוח ביצע הזמנה ביום 12.9.16, זמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים היינו עד ליום 1.10.16
ראשית נדגיש כי הלקוח לא פנה כלל לערוץ הקניות וכל ההתנהלות נעשתה כפי הנראה מול ספק המוצר, חברת "אלכל סחר אלקטרוני בע"מ".
ע"פ דיווח הספק נעשו מס' נסיונות ליצור קשר עם הלקוח לצורך אימות פרטים ותאום אספקה אך לא הצלחה.
ביום 28.9.16 הצליחו לאתר את הלקוח, תואמה אספקה ליום 29.9.16.
לפנים משורת הדין וכמחווה שרותית הלקוח קיבל כפיצוי שדרוג המוצר ללא עלות.
מוצר:
מחשב RT F-320 G
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב16.12.15 הזמנתי מכם את המוצר,ונאמר לי שאין אותו במלאי,והוא יחודש שוב תוך כ-חודש. כמו כן, מרגע חיוב העסקה באשראי אתם מתחייבים לאספקה תוך 14 ימי עסקים.

נכון להיום, אני מחכה 52 ימי עסקים מרגע ההזמנה, ו20 ימי עסקים למוצר מרגע חיוב האשראי. דיברתי עם נציגה מטעמכם והבהרתי לה מספר פעמים שיתאמו איתי מראש את הגעת השליח מכיוון שרוב היום אני לא נמצאת בבית,והיא אמרה שאין שום בעיה.

ביום חמישי הגיע אלי השליח ( מן הסתם ללא תיאום מראש) ולא הייתי בבית בכדי לקבל את המשלוח.
כאשר התקשרתי לשירות הלקוחות שלכם נאמר לי שזוהי לא אשמתכם וזו אחריות הספק, כמו גם הפיצוי,מכיוון שזו חברה חיצונית.
אני הזמנתי מכם, את הכסף שלי אתם קיבלתם,ולא הספק. מן הראוי לטפל בלקוח שלכם, במיוחד כאשר אתם חורגים מזמני האספקה,בלי זריקת אחריות לצד שלישי.

בסעיף 7 בתקנון של חברתכם, נקבע בזו הלשון: "בהזמנה במשלוח רגיל יסופק המוצר לקונה בתוך שבעה ימים ממעוד קבלת ההזמנה או, כאשר מדובר בעסקה באשראי, מעת שניתן לעסקה אישור הבנק (המאוחר מבין מועדים אלה)."

מובן, שאופן התנהלותכם אינה עומדת בתקנון חברתכם ואף אינה עולה בקנה אחד קבוע בחוק הגנת הצרכן.

תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוחה הזמינה ביום 16/12/2015 באתר האינטרנט של ערוץ הקניות מתקן לייבוש כביסה.

זמן האספקה בעת המכירה עמד על 60 ימי עבודה, היינו עד ליום 8/3/2016.

המוצר סופק ביום 29/2/2016

מוצר:
מתקן לייבוש כביסה 3 קומות 252628
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההבטחה בכתב בהזמנה היא לאספקה תוך 7 ימי עסקים. המחבת הגיע לאחר שלושה שבועות. במהלך הזמן הזה צלצלתי שש פעמים לשירות לקוחות כדי לברר, ואף פעם לא הגעתי לנציג שידבר איתי. פעם אחת חזרו אלי והסבירו לי שההזמנה נקלטה בטעות אצלם בשבוע איחור, אבל שהספק אשם. ההזמנה כוללת מישלוח. אף אחד לא תיאם איתי מתי המוצר אמור להגיע. במיקרה הייתי בבית וקיבלתי - לאחר שלושה שבועות שבהן לא היה אם מי לדבר.
להתרחק מערוץ הקניות. זו לא חווית קנייה בשום מחיר.
תגובת החנות:
שלום רב,
הלקוח ביצע הזמנה באתר האינטרנט של ערוץ הקניות ביום 4/12/2015 זמן אספקה עמד על 7 ימי עסקים היינו 14/12/15
לצערנו עקב תקלה מחשובית ההזמנה נקלטה במערכת רק ביום 13/12/2015 והועברה מיידית לספק המוצר.
ביום 20/12/2015 המוצר סופק ללקוח
ערוץ הקניות מצר על אי הנעימות ופועל בכל הכלים הדרושים על מנת למנוע מקרים דומים בעתיד.

מוצר:
מחבת קרמי אהרוני מחבת שיש Black Rock
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הרכישה בוצעה במהירות אך לאחר מכן התחילו הבעיות.
קודם כל סופק מוצר שלא תאם להזמנה.
לאחר מכן נאלצנו להחליף את הצבע של סלון מפני שהמוצר ששווק לא היה בכלל במלאי.
נאמר לי כי אם אני רוצה את המוצר שהזמנתי אני צריך להמתין מספר חודשים עד שיספקו את המוצר.

בערוץ הקניות "שמתגאה " בכך שהוא בודק את המוצרים לפני שמשווק אותם לא רצו לקחת על עצמם את האחריות ומרגע הראשון טענו שהם בכלל לא צד בעסקה שדי הפתיעה אותי מפני שאת הכסף שלמתי לערוץ הקניות ו מהם קבלתי את החשבונית .

הטענה שלהם שהם לא צד לעסקה !!! , זה כמו א.ל.מ חנות מכשירי החשמל תגיד שמאחר ומוצר שהם מחרו יוצר על ידי סמסונג אז על הלקוח לפנות לסמסונג כדי לקבל שרות .

כבר חודשיים אני מבקש להחזיר את מוצר לערוץ הקניות על בסיס שהמוצר היה פגום עוד בעת ששווק , בעת ביקורו של רפד ראיתי את מסגרת העץ ו את מילוי של הסלון . מאוד הופתעתי ממראה שנגלה לעיניי , המסגרת הפנימית של הסלון (שהיא הבסיס) עשוי מקרשי עץ דק וישן שעף נגרייה בכל האולם לא הייתה משתמשת בהם ליצירת רהיטים !!

והכי גרוע שהשירות לקוחות של ערוץ הקניות נועד למתרה אחת בלבד והיא להתיש את הלקוחות ולגרום להם לוותר על זכויותיהם.


אני קורה לכל הלקוחות שנפגעו משירות הפגום של ערוץ הקניות להתאחד ולהגיש תביעה ייצוגית על מנת להכריח אותם לקחת את האחריות למעשיהם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין סלון ביום 19/7/2015 כשזמן אספקה בעת המכירה עמד על 14 ימי עסקים.
ביום 29/7/2015 סופק ללקוח הסלון אותו הזמין!
בחודש אוגוסט פנה הלקוח עם בעיית שרות שטופלה לשביעות רצונו של הלקוח.
בחודש נובמבר, לאחר ארבעה חודשים מיום אספקת המוצר, פנה הלקוח שוב והלין על בעיה חדשה במוצר.
נעשו מספר ניסיונות לתאם שרות מול הלקוח אולם הנ"ל סרב לקבלת שרות ודרש ביטול עסקה.
לצערנו לא נוכל להיעתר לבקשת הלקוח לביטול העסקה.
הלקוח כמובן זכאי לקבל שרות במסגרת האחריות.

מוצר:
מערכת ישיבה 3 2 מודל באנדי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
1. הזמנה באתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, בתאריך 9/11/2015,
2. לאחר ההזמנה התקשרו להציע לי שידרוג של הזיכרון בעלות נוספת של 79 ש"ח, שידרגתי.
3. לאחר שבוע התקשרו להודיע שהמכשיר לא קיים במלאי, הציעו שלחו לי מכשיר חליפי, סירבתי ובקשתי לבטל את הקניה.
4. בתאריך 25/11/2015 הגיע שליח לביתי ומסר את מכשיר הסלולר לבת שלי (לא הייתי בבית).
5. כשפתחתי את המכשיר לא היה שידרוג של כרטיס הזכרון, וכן לא יכולתי להכניס את כרטיס הסים בהתאם למצויין במכשיר ובהתאם להוראות ההרכבה.
6. התקשרתי למעבדה (ענה לי טכנאי מאוד אדיב) ונאמר לי להכניס את כרטיס הסים הפוף ממה שמצוין במכשיר ובהוראות ההרכבה.
7. ואכן כרטיס הסים נכנס אולם המכשיר לא זיהה את כרטיס הסים בשתי כניסות הסים, אני ברשת גולן טלקום ולפי המפרט יש תמיכה בשתי הסימים.
8. כאן מתחילים לטרטר אותי מאחד לשני 4 גופים שונים: האתר ערוץ הקניות, נותן האחריות אל-כל סחר אלקטרוניקה בע"מ, המעבדה ניוויז'ן והיבואן מור לוי טכנולוגיות.
9. היום 7/12/2015, אני נמצא מותש מארבע גורמים שונים, עם מכשיר שלא משדר וללא שידרוג עליו שילמתי, נשאר לי רק לפנות לבית המשפט.
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכשיר עם זיכרון GB4 מובנה וחריץ הרחבה עד 16GB. לאחר הרכישה הוצע ללקוח שדרוג של חריץ ההרחבה ל- 32GB, לקוח הסכים ושדרג.
תלונת הלקוח בנוגע לחוסר מלאי וביטול ההזמנה לא עלתה באף אחת מן השיחות עם הלקוח!
השיחה הבאה עם הלקוח הייתה מול נותן השרות, בקשר לכרטיס הסים, הלקוח טען שלא מסתדר להכניס אותו.
בברור מול ספק המוצר, חברת "אלכל אלקטרוניקה בע"מ" עולה כי יש פגם במוצר שנגרם ע"י הכנסה לא נכונה של כרטיס הסים, פעולה שבוצעה ע"י הלקוח.
מוצר:
טלפון סלולרי T4
מוצרים נוספים הנמכרים בערוץ הקניות-21
חוות דעת של מוצרים פופולריים בערוץ הקניות-21
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר