דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי ,קונסולות משחק (לוד)
(4 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אופק פי סי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באופק פי סי ?
4.20
ציון ממוצע
5
חוות דעת בשנה האחרונה
128
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
2
0
0
שנה אחרונה
4
0
1
כל הזמן
103
2
23
נמצאו 128 חוות דעת גולשים על אופק פי סי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי השבוע שני מחשבים ניידים מחברת OFEKPC. המחיר היה מחיר מצוין, שהושווה מול חברות שונות. כאשר בצעתי את הרכישה, ביקשתי בכל לשון של בקשה שהמשלוח יהיה מהיר מאוד, לכבוד יום ההולדת של אחד מילדיי שרציתי מאוד להפתיעו. הבחורה ששרתה אותי בכל שיחות הטלפון הייתה נעימה מאוד והבטיחה לעשות כל מאמץ לסייע. המחשבים יצאו מבית העסק תוך פחות משעה מהשלמת העסקה ואישור חברת כרטיסי האשראי. תוך פחות משעה מרגע יציאת המחשבים מבית העסק, שוחחתי עם חברת השליחויות "המריץ שליחויות בע"מ" ורתמתי אותם למשימה, קבעתי אתם מועד הגעת המחשבים לביתי בהתאם לשעות הנוחות לי והמחשבים הגיעו תוך פחות מ-24 שעות בשיתוף פעולה ותזמון מעולים של כל הגורמים השותפים.
חוויית הרכישה הייתה מעולה ובמהלך הימים שחלפו מאז, אנחנו נהנים מצמד מחשבים ניידים מעולים.
בית העסק OFEKPC וחברת השליחויות המריץ הציגו מבחינתי רף חדש לשירות, שיווק ואספקה יעילים ואדיבים. אפשר גם כך! יישר כוח!

תוספת לחוות הדעת - חזרתי לרכישה נוספת עבור קרובי משפחה. חוויית הרכישה הייתה זהה לקודמתה: הרכישה הייתה נוחה, השירות היה אדיב ויעיל והמחשב הגיע ליעדו תוך פחות מ-24 שעות מההזמנה.
מסקנה - אשוב לרכוש בחנות זו בשמחה רבה.
מוצר:
מחשבים ניידים Dell Inspirion n5110 i5-2410M intel 3000 HD
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הכי נמוך בשוק למוצר פצצה.
מאד קל לבצע הזמנה דרך האתר שלהם.

לא עבר 24 שעות והמחשב היה בידיים שלי.

המחשב התקלקל יום אחרי קניתו באשמתי התקשרתי לבעל החנות והוא במאור פנים הציע שיבוא אלי הביתה ויתקן לי את המחשב במקום ואכן הוא הגיע והחליף לי את המחשב במקום לחדש.
כל הכבוד!
אני אישית ממליץ בחום על חנות זו
אין הרבה חנויות כאלה בישראל
מוצר:
מחשב נייד N5110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב6 ל2 ביצעתי הזמנה טלפונית של טאבלט מתנה לביתי ליום ההולדת למוחרת הגיעה המשלוח עד כאן הכל טוב אבל לצערי לאחר שפתחתי את החבילה ושיחקתי עם המכשיר הוא נכבה לאחר שעתיים פשוט לא עובד יותר פניתי לאופק וניתקלתי באטימות תיפנה לחברה מה אתה רוצה מימני וכו הסברתי לו שב 16 ל 2 זה היום הולדת של הילדה ואני לא יעמוד שם ללא המתנה לאחר דין ודברים סיכמנו שאשלח לו את החבילה בדואר אקספרס והוא יטפל בזה שילמתי משלוח נוסף ועד עכשיו ה19 ל2 אין לאופק תשובה איכן עומדים הדברים ביקשתי לבטל את העסקה וכמובן שבניגוד לחוק באופק לא מוכנים לבטל היום אני עדין ללא מתנה לילדה וללא זיכוי אני יעדכן בהמשך המכשיר הגיעה אלי חזרה אחרי פירמות והטענה ושוב המכשיר לא תקין שוב תקועה לאחר שעתיים של שימוש חודש פלוס לאחר היום הולדת של הילדה ואין לה מתנה ואם היה צריך רק להטעין אותו אז למה הוא היה אצלכם יותר משלושה שבועות ? חברים שלמו יותר במקום אחר בטוח יותר ...
תגובת החנות:
אכן הלקוח קיבל את המוצר תוך יום עסקים כפי שהובטח , ואכן הוא השתמש בו , ואנו לא יכולים לקבל בחזרה מוצר שניפתח והשתמשו בו
ונישרט קלות , הלקוח הופנה למרכז תמיכה ולמעבדת שירות של חברת מודן , אך הוא לא היה מעוניין לשמוע , והעדיף לשלוח אלינו שאנחנו נעמוד מולם
הסכמו על מנת כן לתת שירות , היום ה21 לחודש המכשיר שלו תקין , והתקלה שלו הייתה שהוא לא היה טעון , אז אם הלקוח לא היה אנטי , היה מדבר עם התמיכה
ועם מעבדת השירות היה יכול להטעין אותו ולתת את המתנה בזמן.

מוצר:
טאבלט g80
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות שנכנסה לארסנל ה"מומלצות" שלי:
1. המחיר הזול ביותר
2. אפשרות לשלם בPAYPAL
3. משלוח הגיע תוך 24 שעות בול עם שליח (ללא תוספת תשלום!)
נדיר למצוא את השילוב הנ"ל בארץ. ממליץ בחום רב!
מוצר:
סט מקלדת ועכבר אלחוטי MK260
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר בחמישי 5.1.12 ונאמר כי יגיע בשני. כבר בראשון ב10:00 קיבלתי טלפון משליח שהוא שם את הרמקולים בבית.
משלוח ושירות מהטובים ביותר שנתקלתי בהם בתור לקוחה מחנויות בארץ בכלל ואונליין בפרט.
ללא ספק אחזור לקנות שם ואמליץ לחברים!!
מוצר:
רמקולים 2.1 למחשב S220
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שרות קניתי את המוצר במחיר טוב והציעו לי אפשרות החלפת משחקים בתוספת של 50 שח למשחק במקום לקנות כל פעם משחק חדש
מוצר:
משחק סוני 3 באטל פילד 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הדיסק קשיח במחשב הנייד שלי נפגם כתוצאה מחדירת מים. יצרתי קשר עם כמה חנויות/מעבדות, ואמרו לי שאין מה לעשות - רק לקנות דיסק חדש(משומש) בכ1000 ש"ח!. שלחתי גם את המחשב לחנות מחשבים שאני מכיר הם פתחו אותו וסגרו ולקחו 150 ש"ח על הפתיחה..
אחרי כל הדרך הזו הגעתי לאופק מחשבים, שם שמעתי לראשונה שדיסק קשיח כן ניתן לתיקון ולא להחלפה.
הם לקחו את המחשב, וקיבלתי אותו מתוקן, אחרי שכבר התייאשתי ממנו. והמדהים הוא שאח"כ עוד עשו גיבוי ופירמוט למחשב כי הוא היה איטי..
השירות נעים ואדיב ובעיקר אמין.
אני ממליץ מאוד.
מוצר:
תיקון מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי שחיכיתי 8 ימים לג'ויסטיק שהזמנתי, נשברתי והתקשרתי לחנות. אחרי שיחה קצרה הובטח לי שמשלוח ייצא ביום עסקים הקרוב. סטטוס הזמנה באתר השתנה מ-"הועבר לטיפול" ל-"נשלח ללקוח". ביצעתי את ההזמנה ב 12.10.11, מחר אני אציין שבועיים מים ההזמנה. עדיין לא קיבלתי כלום.

30.10.11

המשך לחוות דעת שלי.
גיא מהחנות התקשר אליי והתנצל אישית על העיקוב בביצוע ההזמנה. וגם כעבור כמה ימים התקשר שוב כדי לבדוק אם הכל בסדר עם המשלוח.
מאוד יפה מצידו וזה שיפר לגמרי את הראשם שלי מהקניה בחנות שלו.אני מאמין שעיקוב נגרם מסיבות טכניות כפי שהוא הסביר לי. אין לי שום בעיה עם זה, אני ברצון מקבל את ההתנצלות ובפעם הבאה אקנה בחנות הזאת בלי שום חשש.
מוצר:
ג'ויסטיק ל-SPS2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מלמה לרכב והשירות נעים ביותר והיחס אדיב בטלפון. גיליתי שהמחיר גם כן זול יותר דרך אופק פי.סי ולכן ביטלתי הזמנה דומה שביצעתי אצל ספק אחר. שווה וכדאי.
מוצר:
מצלמה לרכב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יתרונות :
המשלוח הגיע בזמן וללא שום עיקוב.
המוצר מעולה והמחיר ממש זול.
התקנתי את המוצר בקלות וללא שום בעיות.
שירות לקוחות מצוין .

חסרונות :
התרחשה בעייה במהלך ההזמנה באתר ונדרשתי משירות הלקוחות לבצע הזמנה חוזרת .
אתר לא יציב (נופל יחסית הרבה) מה שגורם לגולשים לא להרגיש בנוח .
מוצר:
זיכרון למחשב נייד DDR 256mb 333MHZ
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשהזמנתי את המוצר התקשרו אלי לוודא את הפרטים והכל הלך קשורה ללא כל בעיות.

לאחר שעבר זמן המשלוח ללא ההגעה אלי של המוצר התקשרתי לחנות לשאול מה קורה עם המשלוח והם אמרו לי ליצור עם חברת המשלוחים בעוד שחברת המשלוחים שלחה אותי בחזרה אליהם, וזה נמשך עד שהחלטתי שאין כל סיבה שיטרטרו אותי סביב הבעיות שלהם.

לבסוף התקשרתי לחנות והודעתי שאני לא מתכוון לשלם על משלוח מהיר של שלושה ימים בעוד שבדואר רגיל היה מגיע יותר מהר ולאחר מכן הנציג החל לכעוס ולצעוק עלי תוך האשמה שאני פושט לו את הרגל, מיד לאחר מכן ביטלתי את ההזמנה משום שאין לי שום כוונה לקנות מחנות עם שירות לקוחות מזוויע שכזה.
תגובת החנות:
ראשית אנו מברכים על חוות הדעת ככל שיהיו גם אם הן אינן חיוביות , כאלו רק גורמות לאופק פי סי להאיר את ענינו ולשפר את שירותנו ! אך חוות דעת זו אינה מבורכת כי אינה משקפת את המציאות כפי שהיא! אופק פי סי מוציאה מאות משלוחים ביום ומשקיעה את מירב המשאבים כדי לתת ללקוח את המענה והשירות הטוב ביותר כך אפשר לבדוק ולראות בשאר חוות הדעת המוצגות באתר זאפ . הגולש הזמין ערכת מוב לסוני 3 מאיתנו במחיר הכי טוב שאפשר למצוא , הגולש בחר משלוח עד הבית + לשלם במזומן לשליח את כל הסכום של ההזמנה ,ההזמנה בוצעה באתר ביום ב בערב ,ונשלחה ביום ג ע"י חברת המשלוחים אביב שיגור שמתחייבת ל 3 ימי עסקים , הלקוח התקשר ביום ה ושאל לגבי ההזמנה שלו , לאחר בדיקה נימסר לו שהחבילה תגיע אליו ביום א ,הלקוח החל לצעוק ולבקש שהחבילה תגיע אליו היום ,משהו שלא בשליטתנו ( הלקוח גר באלפי מנשה ),הלקוח החל לאיים שיכתוב ביקורת שלילית בזאפ , הלקוח לא שילם כלום על העסקה וביקש לבטלה , אנחנו נאלצנו לשלם לשליח שלקח את החבילה 40 ₪ עבור המשלוח שהתבטל , להלן לינק לאתר אביב שיגור עם מס משלוח של הזמנה זו המתאר סטטוס המשלוח מיום יציאתו מאופק פי סי , http://www.aviv-shigur.co.il/Default.aspx?Action=DelivInfoNew&IdNumber=1610049&bcnr=5069148691
מוצר:
playstation move
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני הרכישה ביררתי פרטים לגבי המוצר במייל וזכיתי לתשובה מהירה ועיניינית,תוך מספר שעות.

לאחר מכן, התקשרתי וביצעתי את ההזמנה.

להפתעתי, למרות מורכבות ההזמנה,המוצר הגיע תוך יומיים אליי.

גם לאחר הרכישה, כשניזקקתי לעזרה,ויותר מפעם אחת, זכיתי לקבל שירות מעולה מגיא,מנהל החנות.
גיא היה מאוד אדיב, מקצועי,בקיא במוצר, ונתגלה כאיש שירות מופלא!

חשוב לי לציין כי המחיר שקיבלתי היה זול מכל שאר החנויות, ומעבר למחיר - השירות האדיב,המקצועי והמנומס עולה בעשרות רמות על שאר המתחרים בשוק!
מוצר:
XBOX360+KINECT Jasper512
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביררתי את הפרטים לפני כן בטלפון והסבירו לי בצורה מקצועית ומאוד נחמדה לגבי המוצר והאביזרים הנלווים אליו.
כשהגעתי לחנות הכינו לי מראש את המוצר ואת אביזריו+כולל מתנה.כששאלתי שאלות על המוצר ידעו לענות בצורה טובה מאוד.ממליץ בחום.
מוצר:
קונסלת משחק wii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המוצר לפני כשלושה שבועות וזמן אספקת המוצר כפי שרשום באתר החנות הוא בין שלושה ימים לשבוע,התקשרתי לחנות וגיא אמר לי שהוא מתנצל והיתה בעיה אשר לא תלויה בהם,המשלוח לא הגיע אליהם בזמן וגם היתה בעיה בדואר.
קיבלתי את ההתנצלות והבנתי מקונים אחרים שהחנות היא בסדר גמור ותקלות יכולות לקרות.
קיבלתי מגיא את מספר החבילה אשר נשלחה אלי בדואר רשום ואני אקבל אותה מחר.
מוצר:
משחק מחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעל המקום הסכים לקבל אותי למרות השעה המאוחרת שהייתה לקראת סגירה. בנוסף לקנייה גם טיפל במכשיר ה WII שלי בהתאם לבקשתי. שירות אדיב, מתחשב ומקצועי. מומלץ !!!
מוצר:
Wii: PAL Band Hero
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר ZAP המליץ על החנות כ"קנייה חכמה" - ואכן כך. יום חמישי מאוחר בערב ביצעתי את ההזמנה. יום ראשון בשעות הבוקר התקשרו אליי מהחנות לוודא את כל הפרטים, לוודא שיש לי את כל הכבלים ולהודיע לי שאין במלאי אותו צבע שהזמנתי ושאלו אם אני רוצה להמתין או לבטל. השירות היה אדיב ונעים - החלטתי שהצבע לא באמת חשוב. מה שלא קורה הרבה - גם לא התאכזבתי מזה. למחרת בערב (ממש מתי שביקשתי) הביאו לי את החבילה עד הדלת.
מזמן לא נתקלתי בשרות טוב ומהיר כזה. תודה!
מוצר:
XBOX Elite
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 26.12.10 הזמנתי כרטיס זיכרון של sandisc דגם pro duo דרך הטלפון, ביקשתי שהכרטיס יגיע במהירות ולכן הוצע לי להשתמש בדואר 24 בתוספת עשרה שקלים.
הכרטיס שהזמנתי הגיע במו שהובטח לי -כעבור ארבעה ימים .
ממליצה בחום!
מוצר:
כרטיס זיכרון pro duo
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין עשיתי עדכון לWII מהיר הכי זול.
ממולץ לעשות קניה אצלו השירות 10 ועם יש בעיות פותרים במקום ולא מטרטרים אותך.
מוצר:
wii
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין לי בעיה עם החנות אלא עם חברת המשלוחים בה היא משתמשת, אביב שיגור.
ביום שני ה 29/11 קיבלתי שיחה שלא הספקתי לענות לה בה נאמר לי שהגיטרה נמצאת בבאר שבע. התקשרתי למוקד הארצי ושם הפנו אותי למוקד של באר שבע. אחרי שעה שלא ענו שם חזרתי למוקד הראשי והתברר שכבר יצאו המשלוחים לאותו יום. באותו יום שלחתי מייל לאופק PC בו כתבתי שאני צופה לפי ההתנהלות הזו שהגיטרה לא תגיע בזמן, לא קיבלתי עליו שום תגובה.
הפעם הבאה שהם יצרו איתי קשר הייתה ביום רביעי. מאחר והגעתי רק ב 5 הביתה הם אמרו שיתקשרו למחרת תוך התעלמות מוחלטת מזמן ההספקה שהוא 3 ימים. בסופו של דבר נסעתי למוקד באר שבע ביום ראשון ה 5.12 ולקחתי את הגיטרה. ההתנהלות הזו לא מראה שום כוונה לספק לי את המשלוח מאחר והם התקשרו אליי פעמיים בטווח של 6 ימים.
ביום חמישי ה 2.12 דיברתי עם אופק PC וביקשתי לקבל את דמי המשלוח חזרה. הם טענו שאני צריכה לבקש אותם מחברת המשלוח. אביב שיגור לא הסכימו להחזיר לי את דמי המשלוח בטענה שהמשלוח הגיע עד באר שבע.
תגובת החנות:
אביב שיגור הינה חברת המשלוחים הגדולה בישראל, מספקת אלפי חבילות ביום לכל הארץ. בכל חברת משלוחים יש בעיות נקודתיות שלא נפתרים בצורה חלקה. אביב שיגור מתחייבת לספק את החבילה עד שלושה ימי עסקים ללקוח פרטי ולפעמים זה מגיע גם תוך יום, ללקוחות עסקיים שלא צריך לתאם יסופק תוך יום. אביב שיגור לא הצליחה לתאם עם הלקוח מועד שיש מישהו בבית ולכן זה נשאר בסניף בבאר שבע. אופק פי סי שלחה את המוצר בזמן ועובדה שזה הגיע לבאר שבע תוך יום. המלצה שלנו למי שהמשלוח דחוף להתקשר לאביב שיגור ולתאם מועד אספקה או לבוא לאסוף את החבילה מכתובתנו או לשלוח שליח מטעמו שהוא סומך עליו. אנחנו סומכים על אביב שיגור 99% מעשרות משלוחים שאנו מוציאים ביום מגיעים בזמן וכן יש מעקב על המשלוח באתר אביב שיגור.
מוצר:
גיטרה חוטית למחשב
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים יקרים
אני חייב לשתף אותכם בחווית הקניה ומוצלחת שבצעתי בחנות המחשבים OFECPC
פשוט רציתי לקנות מחשב 9נטיום 4 זה מה שידעתי לא יודע שהתקשרתי לכמה חניות לא קבלתי שירות שכל לקוח אמור לקבל שמעתי רק מחירים ולא הבנתי כלום.אבל שהתקשרתי למנחם ( עובד בחנות ) הבנתי בשיחה אחת שהפעם אני אקנה משהו שלא אתחרט עליו אחר כך ואם תשאלו למה ?
אני אענה לכם בקצר
מנחם היה אתי בכל השיחה ושאל אותי כמה שאלות על המחשב שאני צריך ומי חוץ ממני משתמש בו אחרי שנתתי את המדע הראוי למנחם הוא מיד עשה לי רשימה של חלקים שיענו לצרכים שלי ושל בני .מנחם הסביר לי שיש הרבה סוגים של מחשבים ( משהו שלא ידעתי ) ולכל מחשב יש צרכנים אחרים והסביר לי גם למה המחשב הזה הוא כן מתאים לי
וכשהגעתי לחנות הזדהתי והמשכתי לקבל שירות ממנחם עד שיצאתי מרוצה משם
מוצר:
מחשב נייח
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בחנות wii pal.קיבלנו שירות מקצועי ואדיב. שבנו לקנות מוצרים נוספים.גיטרה אלחוטית לwii ומשחקים.המוצרים מגיעים על ידי שליח בזמן והמחיר זול.
מוצר:
גיטרה אלחוטית
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר בירור בזאפ (המחיר שפורסם 130ש"ח ללא שום ציון לגבי מוצר תחליפי)ולאחר בירור טלפוני כי אחן המוצר במלאי, הגעתי לחנות בלוד ואז??????הסתבר שהמוצר שפורסם אינו המוצר האורגינלי אלא תחליפי תואם!!!!
בנוסף, למרות שטלפונית נמסר שהמוצר במלאי, בפועל המוצר לא היה קיים.
בסופו של דבר קניתי את המוצר האורגינלי במחיר גבוהה בהרבה.
לא יפה ולא הוגן.
מוצר:
שנאימתח למכשיר WII rvl-002(ukv)
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הג'י פי אס דרך האתר שלהם וביקשתי שיצרו איתי קשר טלפוני לקבלת פרטי האשראי.
לאחר כשבועיים כשלא יצרו איתי קשר מהאתר החלטתי לרכוש את המכשיר מאתר אחר.

ביצעתי את הרכישה באתר בתאריך 21/9 ורק בתאריך 2/10 התקשרו אליי לוודא פרטים על הכרטיס אשראי כשאמרתי להם שכבר רכשתי את המכשיר ממקום אחר בטענה כי השירות לקוחות שלהם לוקה בחסר.
כעס עליי הנציג ואמר לי שאם הייתי משאיר פרטי אשראי באתר הייתי מקבל את המכשיר מהר מאוד.
כשטענתי בפניו שההזמנה השניה שלי בוצעה ביום שישי וכבר לאחר שעתיים התקשרו אליי לוודא פרטי אשראי הוא אמר יופי לחברה השניה אז הם הרוויחו וניתק לי את הטלפון בפנים.

שירות פשוט ""מעולה !!!""

ועכשיו יש תוספת לאחר יומיים שנציג החנות שכנראה נקרא גיא קרא את הביקורת הנ"ל הוא התקשר אליי לכעוס עליי על הביקורת הזו ולאחר שיחה קצרה שבה הבהרתי לו את זכותי להביע ביקורת עליו כנותן שירות ושאין לי זמן להתווכח איתו באמצע יום עבודה הוא הגיב ב:" אלוהים ישלם לך על זה" וניתק.

שוב, שירות מעבר למצופה
מוצר:
gps 4300m
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הכרטיס הגיע לביתי לאחר שלושה ימים בדואר רשום, וגיליתי שבדרך איבדתי את הדרייברים של ההתקנה שהיו מצורפים בתקליטור קטן שהחליק כנראה מהיד.
וכאן מתחילה התערבות החנות שהיתה למופת, הם ניסו בכל דרך לחפש את קבצי ההתקנה המתאימים לי ולהעבירם אלי במייל ודאגו שהקבצים המתאימים יהיו ברשותי למרות שהיו בעיות טכניות מסויימות שהקשו על כך, ועל זה ייאמר שירות למופת.
מוצר:
כרטיס הרחבה PCI לSATA ןIDE
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.