דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים, ציוד היקפי, מדיות ומוצרים מתכלים (כפר סבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שמרת מדיה בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2005
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשמרת מדיה ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
122
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
102
2
18
נמצאו 122 חוות דעת גולשים על שמרת מדיה
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כמה פעמים קניתי ראשי דיו בשמרת מדיה, בכל הפעמים המשלוח הגיע מהר (תוך ימים בודדים),המחיר היה הגיוני ואמשיך לרכוש בשמרת מדיה בכייף.
מוצר:
ראשי דיו 177
תמונת משתמש
שם:
Eyal Lubin
תאריך:
26/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתחיל בזאת שהמחיר הינו זול מאוד!!בנוסף תהליך ההזמנה קל ופשוט,השירות אדיב ומקצועי ומהיר מאוד!!תוך יומיים יצרו עימי קשר על מנת לאסוף את המוצר!!!ממליץ בחום,פשוט תענוג!!!!!!!!!!!!
מוצר:
דיו למדפסת 56\57
תמונת משתמש
שם:
הדר
תאריך:
14/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב.
זו הפעם השלישית והאחרונה שרכשתי מוצר כלשהו בשמרת מדיה. למען ההגינות אציין כי
בפעמיים הראשונות רכשתי סט של ראשי דיו מקוריים של HP והייתי מרוצה מהמשלוח ומהתמחור ההוגן. הפעם ראיתי שהחנות ייקרה את המחיר ב-35 ש"ח ושדמי המשלוח התייקרו גם כן והחלטתי להגיע לחנות ולבצע איסוף עצמי ב-9/10/12.
שאלתי את המוכר בחנות לגבי ראשי דיו חלופיים והוא ציין בפניי שזה מוצר שהם מוכרים רק חודשיים אבל שעד כה לא הגיעו תלונות. הוא ציין שבמידה ויהיו בעיות אגיע לחנות עם הדיו והוא יחליף לי אותו במקורי (בתוספת תשלום כמובן) או בהחזר כספי. בנוסף, קניתי גם סט של 4 ראשי דיו מקורי.
בתאריך 14.10.2012 ניסיתי להתקין את המחסניות והמדפסת קראה אותן ככמעט ריקות (5% דיו בפועל). יתרה מזאת, בדף הסטטוס של ראשי הדיו, כתוב שהאחריות עליהם הסתיימה ב6.5.2012 וב18.3.2012 (כחצי שנה לפני הקניה). צלצלתי לחנות ודיברתי עם יצחק - בעל החנות וקיבלתי שירות מעליב ביותר. הוא אמר שאין לי אפשרות להוכיח שהדיו נקנה דווקא אצלו (ושאולי דווקא קניתי אותו אצל ספק אחר), שאולי השתמשתי בו ורוקנתי אותו וכאלה אמרות. לאחר ויכוחים רבים הוא הציע שאביא את המחסניות לחנות, הוא ישלח אותן לספק ובהתאם למה שיגיד הספק הוא יחליט אם לתת החזר כספי, למלא את המחסנית או בכלל לא להחזיר כלום. בסוף האמרה האחרונה שלו הייתה: "פשוט תביאי את זה לחנות, אני אחזיר לך את הכסף ויותר אל תקני פה. אני לא רוצה למכור לך יותר, ואת מוזמנת לכתוב עלינו ביקורת שלילית בלי סוף" (במילים אלה).
לגבי ראשי דיו המקוריים. לאחר שהוסר סגר הבטיחות מהמחסנית השחורה, הדיו התחיל להישפך(!), מאחר ולא היה ארוז בצורה תקנית (יש ברשותי תמונות לתמוך בכך).
חשוב לציין שבחשבונית "הועלמו" 3 פריטים שנרכשו (מתוך 8)- כלומר חויבתי על הסכום בפועל, כשלמעשה בקבלה לא נראו פריטים שנרכשו. זוהי התנהלות לא מקצועית ואולי אף לא חוקית כלפי הצרכן.
ב-19.10.2012 הגעתי לחנות כדי לקבל את ההחזר הכספי שהוצע לי מיצחק כנגד החזרת המוצרים הפגומים. יצחק לא היה בחנות אבל המוכרת אפשרה לנו לדבר אתו טלפונית. הוא ביקש שאשאיר בקשה כתובה עם פירוט הסיבות לכך שאני מבקשת החזר כספי והתנה החזר כספי בכך שאתנצל בפניו, אבטל את הביקורת הזו כאן בZAP ואחתום שההזמנה סופקה ללא שום בעיות. אין גבול לחוצפה.
לסיכום, חווית קנייה שלילית שלא זכורה לי כמותה. שירות הלקוחות מתחת לכל ביקורת באופן הדיבור כלפי הלקוח (כולל העלבות), וגם איכות המוצרים שסופקה נמוכה ביותר (יש ביכולתי להוכיח זאת).
בשורה התחתונה הסחורה הפגומה עדיין אצלי ולא קיבלתי עבורה שום החזר כספי בניגוד למובטח ובניגוד לחוק.
מוצר:
4 מחסניות דיו מקורי וחלופי למדפסת 920XL (HP CD975AE)
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
05/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחסנית דיו מקורית. תהליך הזמנה קל ופשוט, המוצר הגיע בזמן והכל עבר חלק ללא השלב המייגע שקיים לפעמים אצל אחרים - שבו מתקשרים ומציעים לך דיו חלופי במקום.
מוצר:
ראש דיו מקורי HP C654AE - 901XL
תמונת משתמש
שם:
ron
תאריך:
13/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מדובר על הטעיה ע"פ חוק הגנת הצרכן, כאשר מציגים מצג שווא- כשמציגים מוצר א' ושולחים מוצר אחר נחות יותר. החנות מפרסמת טונר מסוג נפח כפול במחיר מסויים כאשר בפועל שולחים לך טונר רגיל. מדובר על מוצר שנפח העבודה שלו חצי מהמוצר שהוזמן. לאחר גילוי ה"טעות" סוכם עם בעל החנות שהמוצר יוחזר והוא יזכה אותי גם בעלות הוצאות המשלוח חזרה כאשר הוא אמר לי מפורשות שאין לו טונר המתאים למופיע באתר האינטרנט ובחשובנית הקניה. יתירה מזאת המוצר ממשיך להופיע באתר באותו מחיר ובאותו הגדרה כאשר לדברי הספק הנ"ל אינו במלאי בכלל, עניין שמעלה הרבה סימני שאלה.אותי הם הפסידו בתור לקוח. לקח להם למעלה מחודש לבצע זיכוי.
מוצר:
טונר למדפסת 3210
תמונת משתמש
שם:
יבגניה
תאריך:
03/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר הזול ביותר שמצאתי לראש דיו צבעוני מקורי. תהליך הקנייה היה חף מבעיות וקשיים, והמשולח (החינמי) הקדים את מועדו המתוכנן. למזלי, לא הייתה לי סיבה ליצור קשר עם שירות הלקוחות. בוודאות ארכוש ראשי דיו מהאתר גם בעתיד!
מוצר:
דיו צבעוני CL41
תמונת משתמש
שם:
Eli
תאריך:
29/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בדואר כעבור מספר ימים. לאחר פתיחת האריזה המקורית התברר שהיה פגום - לא היה ניתן להכיר את הפגם ללא פתיחת האריזה האטומה ולא ניתן להאשים את החנות. בשיחה טלפונית עם החנות בקשו להחזיר את המוצר ולקבל מוצר חליפי, או את הכסף. בחרתי באפשרות השניה ותוך שבוע זוכה כרטיס האשראי. שאפו לשירות הלקוחות!
מוצר:
אנטנה אלחוטית GDI 9dBi
תמונת משתמש
שם:
yraz
תאריך:
10/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי טלפונית לברר קיום במלאי נענתי באדיבות וביעילות הומלץ לי להזמין בדאר רשום על מנת להבטיח מעקב והגעה בזמן. תוך 3 ימים היגיעה חבילה עם הדיו.
מוצר:
ראש דיו pg50
תמונת משתמש
שם:
גארי
תאריך:
25/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שתי חפיסות של דיו.
דיו אחד - תאריך תפוגה - אוקטובר 2012 - (גבולי מבחינתי אבל חוקי לפחות). השני - נובמבר 2011- חצי שנה לפני הקניה ??!!
הסבירו לי בתגובה משרות לקוחות שזה לא משנה אבל שלחתי חזרה והחזירו לי כסף.
אני לא אוהב את המשחקים האלה.
מוצר:
ראש דיו שחור (HP C8765HE (131
תמונת משתמש
שם:
Litisia
תאריך:
13/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פשוט מעולה..אין מילים זאת לא פעם ראשונה ובטח לא אחרונה מעולה מעולה מעולה
באמת מכל הבחינות גם מבחינת המחירים שלהם...שווה ביותר
מוצר:
מקלדת סיליקון
תמונת משתמש
שם:
אודי
תאריך:
07/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח זריז ביותר, אריזה נאה ומוגזמת
לא נזקקתי לשירות לקוחות אז אני לא יודע איך הם כשמשהו לא הולך כמו שצריך
מוצר:
זכרון נייד USB 16GB Cruzer BLADE
תמונת משתמש
שם:
haim
תאריך:
23/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נכנסתי לזאפ ובאתר של שמרת מדיה מלאתי את הפטים ו ביצתי את ההזמנה וחוך 3 ימי עבודה קיבלתי את החבילה
מוצר:
ראש דיו HP920
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
22/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות שמרת מדיה (Media Shop) הבטחו קבלת המוצר "עד 6 ימי עסקים". הם חייבו את כרטיס האשראי שלי מיד, לפני יותר משבוע ועוד לא קיבלתי את המוצר. כשפניתי לחנות אחרי שעברו 6 ימי עסקים, זכרו שפתאום יש חוסר במלאי (תירוץ קלוש) ויקח עוד כמה ימים עד שאקבל את המוצר. לולא שהייתי פונה אליהם לא היו מידעים אותי בכלל! אני לא הולך להזמין מהם שוב דרך האינטרנט!!!

עדכון: אחרי שעברו 6 ימי עסקים, התקשרתי ודיברתי עם בעל החנות בשם יצחק ובמקום לעזור לי לאתר את החבילה הוא פשוט אמר לי ללכת לסניף הדואר ולברר איתם למרות שלא היה לי שום מספר חבילה או לחלופין אם אני רוצה לבטל אני יכול לבטל את ההזמנה. אחרי שחיכיתי כל כך הרבה זמן לא רציתי לבטל את ההזמנה ולהזמין מחדש ממקום אחר ולהמתין עןד 6 ימי עסקים. ביקשתי ממנו להביא את מספר החבילה כדי שאוכל לברר בדואר אבל הוא לא חזר אלי עם שום מספר כמו שהוא הבטיח שיעשה.

המוצר הגיע סוף סוף למחרת ואז התברר לי למה לא קיבלתי מספר דואר רשום...כי החבילה נשלחה בדואר רגיל ולא בדואר רשום כמו שהבטיחו!!!

אחרי שדירגתי את החנות בדירוג נמוך קיבלתי טלפון ממישהו בשירות לקוחות ששאל אותי למה דירגתי אותם כל כך נמוך והאם אני מוכן לשנות את הדירוג שהרי בסוף קיבלתי את המוצר באיחור של יום עסקים אחד בלבד. הוא גם שלח לי מתנה כפיצוי וזה היה נחמד מצידו אבל זה לא מכסה את העובדה שלא עמדו בהתחייבות שלהם של "עד 6 ימי עסקים" וששלחו את החבילה בדואר רגיל במקום בדואר רשום. אפילו עם הפיצוי הצנוע ששלחו לי (עכבר אופטי לא מהמותגים הידועים) אני עדיין עומד בדירוג הראשוני שלא יחשבו שאפשר לשחד אותי! פעם הבא ילמדו לתת שירות כמו שצריך או יפסידו לקוחות...נקודה!

תגובת החנות:
הלקוח ביצע את הזמנתו ב-13 לחודש(יום שישי). אכן היה עיכוב בהזמנה עקב בעיית מלאי בלתי צפוייה(קורה גם לטובים ביותר) וההזמנה יצאה אליו ב-18 לחודש(אחרי ארבעה ימי עסקים). הלקוח פנה במייל ב-20 לחודש, נענה מיד, הוסבר לו על העיכוב, וכן ניתנה לו האופציה לבטל את הזמנתו ולקבל את כספו חזרה אם ירצה. הלקוח קיבל את הזמנתו ב-23 לחודש (עיכוב של יום עסקים אחד !!!), קיבל שיחת טלפון לשם התנצלות ווידוא קבלת ההזמנה, וכן נשלחה לו מתנה כפיצוי על האיחור. אין לנו מושג מה יכולנו לעשות מעבר לכך וצר לנו על רגשותיו הקשים.
מוצר:
רשא דיו 920XL
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
05/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות היה מצוין , אחרי שביצעתי את ההזמנה באינטרנט התקשרו אליי כדי להודיע לי שיצא דגם חדש יותר של אותו ממיר במחיר זול יותר, התרשמתי לטובה מכך...
אנשים מאוד אדיבים.
המכשיר הגיע יומים לאחר שיחת הטלפון.
כמובן הגיע עם כל הכבלים הדרושים.
סך הכל אחלה קנייה!!!
הממיר עובד מצוין כיף לראות על מסך גדול!!
תודה רבה
מוצר:
ממיר מחשב לטלוויזיה
תמונת משתמש
שם:
Sagi
תאריך:
22/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו למדפסת בדואר רשום, המוצר הגיע בזמן. מחיר טוב. נראה לי שאקנה גם בפעם הבאה. כל התהליך התבצע במהירות
מוצר:
דיו למדפסת 10N0016
תמונת משתמש
שם:
רגב
תאריך:
05/11/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע במהירות, ועבד מעולה. תואם לציפיות. תהליך ההזמנה נוח ובירור טלפוני מולם עבר בקלות עם שירות אדיב. אין עוד מה להוסיף.
מוצר:
מארז לכונן קשיח 3.5'' SATA Enclosure
תמונת משתמש
שם:
elitzur
תאריך:
28/10/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי סקר שוק על סט ראשי דיו מקוריים והחנות הייתה זולה משמעותית מהמתחרים.
יצרתי קשר מס' פעמים לתאם הגעה וכל פעם היו אדיבים ושירותיים מאוד.
כשהגעתי לבסוף לאסוף את המוצר הגעתי דקות ספורות אחרי שעת הסגירה. אעפ"י כן קיבלו אותי בחום ועזרו לי בסבר פנים יפות.

סך הכל חוויית קניה חיובית מאוד, מומלץ!
מוצר:
סט ראשי דיו 940XL
תמונת משתמש
שם:
omer
תאריך:
22/09/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שנה בדיוק קניתי מחשב שהיה מתחמם לעיתים תכופות בתום השנה פרצו לי לבית וגנבו לי את המחשב. יש לציין כי אני סטודנט ולא היה לי יותר מידי כסף לרכישת מחשב חדש והחלטתי שאיני רוצה לקנות אותו בחנויות הגדולות כוון שהמחשב לא היה מוצלח במיוחד ולדעתי גם היה משופץ ולא חדש אף על פי ששילמתי עליו מחיר מלא.
חבר המליץ לי על שומרת מדיה. המוכר בחנות קובי שמו היה אדיב מאוד הוא עזר לי להוריד את עלויות המחשב בהורדת תוכנות למיניהם. המחשב הגיע בתוך יום אחד בלבד!!!! אספתי אותו בעצמי. המחשב מצויין ובבטיחון אינו משופץ או מתוקן. ממליץ בחום אמינות מעל לכל וגם מעל למחיר כדאי.
מוצר:
מחשב vostro
תמונת משתמש
שם:
דרור
תאריך:
11/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואת מחירים באתר וקריאת חוות הדעת על החנויות החלטתי להזמין ראש דיו בשמרת מדיה. הזמנתי את ראש הדיו ב27.6.11 (יום שני) - דרך הטלפון, והחיוב הופיע בכרטיס האשראי שלי יום-יומיים לאחר מכן. לאחר כ-8 ימים, כשבדקתי בדואר וראיתי שהחבילה טרם הגיעה התקשרתי לחנות. הם טענו שהם שלחו את החבילה ב-3.7.11 (7 ימים מהיום שההזמנה בוצעה!) והיא צריכה להגיע היום או מחר. בנוסף ביקשתי לקבל את מספר החבילה כדי שאוכל לעקוב אחריה באתר הדואר. בנושא הזה אמרו לי שאקבל מייל עם מספר החבילה. לאחר יומיים קיבלתי מייל שאומר שהחבילה נשלחה בדואר רגיל ב3.7.11. התקשרתי למחרת לחנות ולאחר שיחה ארוכה הסביר לי נציג החנות (כנראה הבעלים) שהוא שלח את החבילה בדואר רגיל ולא דואר רשום ולכן אין מספר חבילה (למרות שבאתר כתוב במפורש שאפשרויות המשלוח הן: 1.משלוח בדואר רשום , עד 6 ימי עבודה ללא תשלום. 2.איסוף עצמי מהחנות ללא תשלום 3. שליח עד הבית 1-3 ימי עסקים בעלות של 40 ש"ח). כמו כן הוא אמר שכנראה נעשתה טעות בדואר והחבילה אבדה\ נגנבה שם. בקשר לשאלתי - מדוע רק לאחר 6 ימים הוציאו את המשלוח , לא היתה לו תשובה ברורה. הוא הציע לי לבטל את העסקה ולהחזיר לי את כספי , ואכן למחרת קיבלתי מייל שהעסקה בוטלה. נכון לעכשיו חיוב האשראי עומד בגינו ואני מחכה לראות ביטול או זיכוי בעבור אותו סכום. בשורה התחתונה , היום , לאחר שבועיים של טלפונים ובירורים פשוט ניגשתי לחנות מחשבים באיזור מגוריי ורכשתי ראש דיו.
מוצר:
ראש דיו שחור HP 21 C9351AE
תמונת משתמש
שם:
ישראל
תאריך:
13/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ערב טוב ממש חוויה כייפית לרכוש מוצרים בשמרת מדיה שרות אדיב יחס ושרות נפלא .
משלוח מהיר אין מילים כייפי
ציון 10+
מוצר:
ראשי דיו 920
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
08/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו חלופי דרך האתר.
ההזמנה דרך האתר פשוטה, המוצר הגיע בזמן וללא פגמים.
כרגע נראה שהדיו תקין ושמיכל מלא, עובד תקין.
אין טענות כלל.
מוצר:
דיו למדפסת 45
תמונת משתמש
שם:
שמוליק
תאריך:
20/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פעם ראשונה שהנני רוכש מחנות זו,החנות התבררה לי כאמינה ויעילה,המשלוח הגיע עוד לפני הזמן,חווית קניה מהנה,ומחירים זולים ונוחים.הייתי ממליץ עליה בחום.
מוצר:
4 מחסניות דיו למדפסת 8500 940XL
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
14/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע בדואר 3 ימי עבודה לאחר שביצעתי את ההזמנה, פחות מה-6 ימים המובטחים. המוצר תקין ועובד בלי בעיות. מומלץ בחום :)
מוצר:
ראש דיו צבע לא מקורי 6578D
תמונת משתמש
שם:
וורגפט
תאריך:
27/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בסך הכל אני מאוד מרוצה. שני דברים העיבו (במעט!) על חווית הקניה ב"שמרת מדיה".
1. האתר מאוד לא נוח לשימוש ולא תומך בדפדפן "מוזילה".
2.לאחר שביצעתי את ההזמנה, יצר עימי קשר טלפוני נציג של החנות ואמר לי שמכיוון שמדובר בחבילה מעל משקל של 1 ק"ג יש עלות של 40 ש"ח למשלוח. ציינתי בפניו שאין שום איזכור לכך באתר, והוא הסכים איתי. למרות זאת, בסופו של דבר חוייבתי במחצית מעלות המשלוח (20 ש"ח).
כאמור, הנציג היה אדיב מאוד, והמוצר הגיע בזמן, אך אינני סבור שהלקוח צריך לשאת אפילו במחצית מעלות מסויימת, אם זאת לא מצויינת מפורשות באתר.
למעט בעייה זאת, אני מרוצה מאוד וארכוש בחנות זאת בהמשך.
מוצר:
מסך 18.5 אינטש
תמונת משתמש
שם:
חיים
תאריך:
14/02/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דיו למדפסת lexmark, המחיר היה הנמוך ביותר, הגיע בזמן. בקיצור קנייה נעימה, תודה
מוצר:
דיו למדפסת 32
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply