דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אי ליין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באי-ליין ?
4.62
ציון ממוצע
50
חוות דעת בשנה האחרונה
3353
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
5
0
0
6 חודשים אחרונים
12
0
3
שנה אחרונה
45
0
5
כל הזמן
2705
37
611
נמצאו 3353 חוות דעת גולשים על אי-ליין
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
18/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשיחה טלפונית הסבירו לי שיש דגם של 9100s2g שהוא שונה במעבד שלו מה-9100s2. הסבירו לי בדיוק את ההבדל ואמרו לי שרק בסניף נשר נמצא הדגם ללא ה-g במלאי. הבטיחו לשמור בשבילי עד סוף היום - וכך היה. אספתי אותו עצמית משם.
היו לי 2 בעיות בהורדת אפליקציות - אחד טופלה ע"י השירות של eline יעילות בטלפון והשניה טופלה אף היא תוך דקות בסניף חדרה.
מרוצה מאוד.
מוצר:
סלולרי galaxi s2
תמונת משתמש
שם:
DENNY11
תאריך:
18/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות מצוין המנסה לעזור בכל דרך!
פניתי כמה פעמים ובכל פעם נעניתי במהירות
וביעילות. בהרבה מקומות שרות לקוחות הוא החוליה החלשה, כאן היא לא פחות חזקה מהמכירות.
מוצר:
טלפון נייד עשךשסן
תמונת משתמש
שם:
dara
תאריך:
16/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר גלקסי 2 , כידוע המכשיר בא עם שנה אחריות, שלחתי את המכשיר לתיקון עקב תקלה, על המסך התחילו להופיע כתמים שחורים שכיסו את כל המסך תוך יומיים, איליין טוענים שהאחריות לא מכסה ושהתקלה נגרמה עקב חבלה (על סמך שיפשוף על המכשיר שראו במעבדה)מה שלא נכון, ומבקשים שאתקן את המכשיר על חשבוני. בעצם זה המילה שלי מול המילה שלהם, כי אין שום דרך להוכיח שהתקלה לא נגרמה בגלל השיפשוף שיש על המכשיר. זה הפעם האחרונה שאני קונה דרכם.
לא הצלחתי לקבל מהם הוכחה מספקת שאכן התקלה נגרמה עקב חבלה וכשהתעקשתי לדבר עם אחד המנהלים, הוא כינה אותי חוצפנית על זה שאני דורשת תיקון במסגרת האחריות שיש על המכשיר, אני מציינת בכנות שהתקלה לא נגרמה עקב חבלה אלא עקב תקלה במכשיר.

לצערי, כל הפרטים שנמסרו ע"י החנות אינם נכונים.
המכשיר כן נמצא ברשותי, לגבי הידברות איתי, לא היתה שום הדברות חוץ מלהפיל עלי את התקלה ועלות התיקון.
עד לכתיבת התגובה, לא הצלחתי לקבל מהם בחזרה את המכשיר, לאחר שנמסר לי שהמכשיר נמצא בסניף נשר, באתי במיוחד לקחת והמכשיר לא היה בסניף, התברר שלקחו אותו בחזרה.
המלצתי ללקוחות אחרים, כשאתם מחליטים לרכוש מכשיר דרך הרשת תקחו בחשבון סיטואציות כאלו, ותצלמו את המכשיר שאתם שולחים לתיקון.
אני קונה די הרבה ברשת, זה פעם ראשונה שאני ניתקלת בסיטואציה כזאת.
תגובת החנות:
אנו מצרים על קיום של תופעה של שימוש ציני בחוות דעת ככלי לחץ עלינו כנותני שרות. מכשיר סלולרי התקבל כאשר מסך שלו שחור. לאחר בדיקה מעבדה התברר שמקור התקלה בחבטה חזקה אשר השביתה את המסך ועל כך גם מעידים סימני פגיעה קשים במכשיר אשר רחוקים מלהיות שריטות כפי שצוין ע"י הלקוחה. חשוב להדגיש כי כותבת חוות דעת אינה משתמשת במכשיר וקיים ספק רב עם בכלל ראתה אותו בעת שהיה בשימוש ובעת המסירה. כל ניסיון להידברות הגיונית עם הלקוחה נכשלו למרות עדויות הצורמות על פני המכשיר. נדגיש שכל נזק אשר ייווצר כתוצאה משימוש רשלני כגון מכה או נפילה אינם מכוסה באחריות יצרן. חשוב יותר מכך, שכל ניסיון להכפיש את שמנו לא ישנה את העובדה שמכשיר ניזוק כתוצאה ממכה אשר נראת בבירור - תיעוד המכשיר וצילומים שלו נמצאים ברשותנו.
מוצר:
גלקסי 2 S2
תמונת משתמש
שם:
su
תאריך:
11/04/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות ביום שישי שהחנות היה עמוס אנשים - חיכתי לדבר עם יגאל שיש לו מלא סבלנות. הוא פתח את המכשיר והעביר את כל אנשי קשר שלי. האמת לא היה לי זמן להתעסק עם המכשיר עדיין אבל רצית פשוט לציין את השירות והסבלנות של יגאל אחראי החנות זה לא הפעם הראשונה שלי שם וגם לא תיהיה הפעם האחרונה. THANK YOU IGAL
מוצר:
SAMSUNG GALAXY S2 S2
תמונת משתמש
שם:
עפרה
תאריך:
31/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי, הזמנתי הטלפון הגיע תוך יומיים-שלושה, חדש תקין לגמרי בקופסה שלו ועם תעודת אחריות של אי ליין. למה שירות מצויין? - כי לא היה צריך שום שירות. כל עוד המוצר שסופק לי הגיע בזמן , תקין לגמרי ולא הייתי צריכה שירות לקוחות - זה המתכון לניצחון. עכשיו אני רוצה לקנות עוד סלולרי ואני אקנה אותו דרך אי ליין כי החוויה הייתה מצויינת! ותודה רבה!
מוצר:
סלולרי מיני
תמונת משתמש
שם:
עמוס
תאריך:
26/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי 2 מכשירים חדשים לבנותיי, שירות אמין אדיב, סניף ת"א.
שודרגה קושחה למכשיר ישן שלי ללא חיוב כמחווה בעת הרכישה.
שירות מעולה ומקצועי.
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי s4
תמונת משתמש
שם:
אביב
תאריך:
20/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהגתי לקנות בחנות ELINE במשך מספר שנים, אך הזמנה זו שינתה את דעתי לגבי הקנייה בחנות.
מספר שעות לאחר ההזמנה התקשרו אלי משירות הלקוחות לאשרה והודיעו לי שאני יכול להגיע לחנות לאסוף את המוצר ביום למחרת.
יצאתי מהעבודה מוקדם והגעתי לחנות רק כדי לגלות שהמוצר אינו נמצא ושכלל לא יודעים שהיה אמור להגיע.
יצרתי קשר עם שירות הלקוחות, שם אמרו לי שהמשלוח התעקב ושכלל לא הייתי אמור להגיע לחנות בלי שהתקשרו ממנה להודיע לי שהמוצר נמצא שם.
לא בוצע שום מעקב אחר ההזמנה מצד החברה, לא הציעו שום התנצלות או הודעה בטעות שנעשתה. ה"תקלה" הופלה על הלקוח שלטענתם "לא היה צריך להגיע לחנות" ואף הציעו לי לחכות לטלפון מהם כדי "שזה לא יקרה שוב".

מתחת לכל ביקורת, אני לא אקנה שוב בחנות זו.
מוצר:
טלפון סלולרי Xperia Ray
תמונת משתמש
שם:
יאיר
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התגלתה אצלי תקלה נדירה ב- WIFI, והמכשיר לא גלש בראוטרים מסויימים זאת למרות שהמכשיר המקביל של אשתי, גלש ללא כל בעיה באותם ראוטרים. מסרתי את המכישר לבדיקה באיליין, והוא חזר מבלי שגילו דבר ולאחר שהמכשיר פעל לגרסתם במספר "נקודות חמות" שונות (גם ברשותי הוא פעל ברוב הנקודות החמות),משהתקשרתי שוב לחברה ושוחחתי עם נועם האחראי, הוא קיבל את גרסתי והציע החזר כספי או מכשיר חדש. בחרתי במכשיר חדש מאותו הדגם והוא פועל כעת ללא דופי. השירות הטלפוני ובחנות היה אדיב ומקצועי וניתנה לי ההרגשה כי החברה מחוייבת ללוקחותיה ומוצריה עד הסוף.
מוצר:
סלולרי galaxy s2
תמונת משתמש
שם:
זהבה
תאריך:
18/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני למעלה מ-3 חודשים רכשתי את המכשיר כמתנת יום הולדת לנכדתי - נאמר לי שתוך 1 חודש כנראה נוכל להתקין את הגירסה העברית לצערי פניתי מספר פעמים -ואין להם תשובה -
בכל פעם תולים את האשמה ביצרן וחבל - יכול להיות שהייתי שוקלת שלא לרכוש את המכשיר אצלם למרות שהשרות מעולה
לפני כחודש רכשתי מכשיר GPS אצלם המסקנה פשוטה מרוצה מהיחס והשרות רק חבל שבקטע של הגירסה העברית לא קיבלתי תשובה חדש משמעית אלה תשובה מתחמקת וחבלללל
מוצר:
גלאקסי 2 S
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
13/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר SGS2 מהחנות בנשר ואחרי שבועיים אחרי שהעברתי אותו לתאורת רקע נמוכה שמתי לב שיש בו בעיה שרבע מהמסך נהיה דהוי בתאורת כזו, שלחתי את המכשיר למעבדה שלהם והוא הוחזר אלי עם הטענה שלא נמצאה בעיה במסך, המוכר אמר לי שאני יכול ללכת למעבדה ולהראות את הבעיה שם.

התקשרתי לשירות הלקוחות והם אמרו שהבעיה ממני ושכנראה המסך נשאר דלוק על תמונה לאורך זמן (מה שלא נכון בכלל, המכשיר היה בשימוש בקושי שבועיים ובכלל המסך בו נכבה אוטומטית אחרי חצי דקה) הם אמרו שזה לא כלול באחריות ושאצטרך לתקן על חשבוני.

זה כבר המכשיר השלישי שאני קונה מאצלם בגלל המחירים הנמוכים שלהם, אבל זה יהיה גם האחרון כי ברגע שבאמת צריכים אותם הם בורחים מאחריות.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
shumel
תאריך:
12/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר סמסונג מדגם Galaxy Ace.
לאחר מספר חודשים המכשיר החל לכבות מעצמו.
נשלח למעבדה והוחזר לאחר התקנת מע' הפעלה מחדש. התיקון לא הועיל, והטלפון הוחזר שנית למעבדה. יום למחרת קיבלתי מכשיר חדש במקומו,
בלי ויכוחים ובלי שאלות.
שירות לקוחות לדוגמה.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy Ace
תמונת משתמש
שם:
ניר
תאריך:
06/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המכשיר שרכשתי התקלקל תוך זמן קצר. המסך הפך להיות חשוך יותר והצבעים התעוותו. הגעתי לחנות ומסרתי אותו לתיקון. הופתעתי כשנאמר לי שהתיקון ימשך עד 14 ימים ושבזמן הזה אני לא מקבל מכשיר חלופי. אף אחד לא יצר איתי קשר ורק כעבור שבועיים בעקבות מספר פניות מצידי התברר לי שלמרות שהמכשיר באחריות דורשים ממני לשלם בעבור התיקון מעל ל800 ש"ח. לטענתם הנזק נגרם בגלל שהמכשיר נחשף לחום גבוה. מכיוון שבפרק הזמן הקצר מאז הרכישה הקפדתי לשמור עליו אני יודע שזה לא נכון ולכן סירבתי לשלם ודרשתי לקבל אותו בחזרה כדי שאוכל לשלוח אותו למעבדה חיצונית לבדיקה. לקח עוד שבוע עד שהמכשיר הגיע אלי (חורג אפילו מעל 14 ימי העסקים שהם אמרו) והתברר לי שהמכשיר חזר עם מסך הרוס לחלוטין. לא סתם מסך חשוך אלא הרוס לחלוטין. כשהתקשרתי פתאום התחילו לספר סיפורים על סדק ולא על פגיעת חום. אין לי איך להוכיח את זה אבל לדעתי הם ניסו להפיל עלי את עלות התיקון וכשהבינו שאני לא פראייר גרמו נזק מכוון למסך כדי שבבדיקה חיצונית לא יוכלו להראות שהנזק לא נגרם על ידי.
מוצר:
טלפון סלולארי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
05/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטוב - המחיר והשירות האנושי. מדובר באנשים שאכפת להם. בנשר המוכר פשוט מלך.
הרע - קניתי את ה GS2 בספטמבר. מהיום הראשון הוא עשה לעצמו אתחולים באופן ספונטני, שאחריהם הבטריה הייתה נגמרת. והמקלדת בעברית לא הייתה בסדר.
התקשרתי לאיליין, אמרו לי פשוט שאין מה לעשות ולחכות לגרסה חדשה של אנדרואיד.
זה סמרטפון ראשון שלי אז חשבתי שהם מבינים יותר טוב ממני...

רק לפני כמה ימים הלכתי לחבר שעדכן רום וקרנל חדש, ונפתרה הבעיה.
בקיצור מבחינה מקצועית - נכשלו.
מוצר:
smartphone galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
irit
תאריך:
05/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מכשיר טלפון סלולרי ובמסע הבדיקות הגעתי לחנות איליין וקיבלתי שרות מבחור בשם שלומי.
אני חייבת לציין שמזמן אינני זוכרת יחס עניני ואיכפתי כמו זה שקיבלתי.
הוא עשה מאמצים להתאים לי טלפון אשר עונה לצרכי.
אני מרוצה מאד מהמכשיר ומהשרות שקיבלתי.
מוצר:
סמארטפון xperia x8
תמונת משתמש
שם:
דניאל
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שבועיים לאחר רכישה הופיעו לי בעיות רבות,יצרתי קשר עם נציג שירות כדי לתקן את הבעיה ההוראות שנתן לי כדי לטפל בבעיה גרמו למחיקת הספר טלפונים,הפקדתי את המכשיר 3 פעמים בחברה לתיקון אך חזר עם אותם הבעיות ובעיות חדשות וחמורות יותר , המכשיר שלי קורס כל הזמן ואני מאוכזב כל כך מהכל זה גרם לי לעוגמת נפש
מוצר:
סמארטפון galaxy s1
תמונת משתמש
שם:
ניסים
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר לפני מספר שבועות, לאחר כשבועיים הופיעה נקודת אור צבעונית ובוהקת על המסך, כפי שאני רגיל מכל הרשתות הסלולריות ניגשתי אל הסניף בו רכשתי (תוצרת הארץ ת"א)וביקשתי שיתקנו, שם נאמר לי שתעודת האחריות עליה החתימו אותי קובעת במפורש שלא יתוקן מכשיר עם נקודה (פיקסל) פגומה אחת, רק אם יהיו לפחות 5 אז יתוקן. למותר לציין שמאוד התרגזתי, האחריות המקורית של מוטורולה המיושמת בכל חברות הסלולר כן נותנת אחריות גם על פיקסל אחד שרוף (בדקתי את הנושא).
ומסתבר שכשאתם באים לרכוש מכשיר מחנות כזו אתם לא מקבלים אחריות יצרן, אני משתמש במכשיר יקר, שעלה לי 2600 ש"ח, והוא פגום, ולא מוכנים לתקן, ואף השרות היה מנוכר ולא נעים, אני בהחלט לא ממליץ לרכשו שום מוצר בחנות הזו, הם מתנערים בתואנה שהחתימו אותי על האחריות שלהם (שזה נכון) אולם זה טבעי שתנאי האחריות יהיו זהים או ומים בין היצרן ולבין חנויות שמציגות עצמן כמשווקות \ מפיצות.
תגובת החנות:
הוסבר ללקוח, לפני הרכישה ועל כך גם הוא גם חתם, בנוגע למדיניות החברה בנושא זה.
לא ברורה הסיבה לכתיבת חוות דעת זו אם כל סעיפי אחריות יצרן ,הניתנים למוצר ע"י איליין, היו ידועים ללקוח מראש.

מוצר:
מוטורולה רייזר החדש XT910
תמונת משתמש
שם:
shani
תאריך:
04/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את המכשיר באינטרנט , ההזמנה הייתה מאוד נוחה והמכשיר הגיע במשלוח לכתובת שציינתי בלי בעיות. המכשיר מעולה ושירות הלקוחות של איליין תמיד זמין ועושים הכל כדי לרצות את הלקוח. חנות מאוד אמינה.
מוצר:
SmartPhone s2
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
01/03/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את הטלפון לפני כחצי שנה (ביולי). בינואר האחרון המכשיר פתאום התחיל לאתחל את מערכת ההפעלה מעצמו בלי האפשרות לגבות את נתונים. התקשרתי לחנות כי מהם קניתי והייתה לי עדיין אחריות עליו. הבנתי שאין להם סניף במקום מגוריי ולכן נסעתי לתל אביב והשארתי שם את המכשיר בחנות. אמרו לו שתוך שבועיים המכשיר יהיה בחזרה אצלי ויועבר אליי דרך הדואר. מאז אני עדיין מחכה. התקשרתי אליהם בכל שבוע לאחר השבועיים שכבר עברו מזמן. בתחילה נאמר לי שהמכשיר עוד לא מוכן. לאחר מכן נאמר לי שהרכיב המקולקל (לוח אם) יוחלף ברגע שיושחרר במכס. אמרו לי שיחזרו אליי וכמובן שלא חזרו. התקשרתי שוב ושוב ושוב ושוב. בכל פעם צריך להסביר את כל המקרה מהתחלה, ואומרים לי שיחזרו אליי עם תשובה. אתמול התקשרתי שוב וביקשתי לדבר עם מנהל. כמובן שלא העבירו אותי אלא אמרו שהמנהל יחזור אליי עד הערב. ברור שזה לא קרה. התקשרתי לקראת הערב וביקשתי שוב לדבר עם המנהל. לא העבירו אותי אליו אלא רק אמרו לי שיתקשרו אליי היום עד הצהרים. אני עדיין מחכה. התקשרתי אליהם עכשיו. אין תשובה. בכל פעם שאני מתקשר זה בכלל לא מזיז להם שאני אומר שאני בלי מכשיר שאני צריך אותו. חוץ מלהתנצל הם לא מוצאים לי פתרון (אני בלי טלפון כבר למעלה מחודש וחצי - עברתי לטלפון ישן ומקולקל שהיה לי בבית, וכל חווית השימוש בגלקסי נעלמה כלא הייתה). יותר מזה - למה מכשיר שנקנה בכסף מלא מתקלל אחרי פחות מחצי שנה של שימוש? אף אחד לא טורח להסביר או להתנצל על זה ובטח שלא למצוא לי פתרון. הזהרו מהם! בהתחהל זה אולי נראה נחמד שהמכשיר נמכר במחיר נמוך באופן יחסי לחברות הסלולריות, אבל כשזה מגיע לשירות הם פשוט נעלמים. מי יפצה אותי על האכזבה גדולה והנזק הכלכלי (זה כלי עבודה!!!) שכבר נגרמו לי?
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s I 9000
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
10/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו מכשיר ולא היינו מרוצים.תוך יומייים שלחנו את המכשיר לבדיקה ולאחר 3 ימים התקשרו אלינו (מחיפה) לאשר את ההחלפה.
הגענו שוב לחנות בתל אביב (רח' תוצרת הארץ)
וקיבלנו את המכשיר החדש. עלי לציין שיחס המוכרים והשרות הטל.(שהוא מחיפה) מעולה.
מתייחסים בסבלנות ומנסים לעזור .
זו לא הפעם הראשונה שאנו רוכשים טל. סלולאריים בחנות זו.
ממליצים בכל פה!
מוצר:
טלפון סלולארי j20i Hazel
תמונת משתמש
שם:
ולריה
תאריך:
08/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני קניית מכשיר ולאחר שיחות וברורים רבים עם חברות אחרות, הבנתי שהיגעתי לחברה רצינית עם שרות מצויין.
קיבלתי הכוונה מקצועית מאוד הסברים מלאים לגבי הקנייה ושימוש במחשיר החדש.
תודה לכל צוות העובדים על השירות!!!
מוצר:
מכשיר סלולרי 4s
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
02/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
31/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי טלפון חדש, אחרי חודש וחצי הטלפון הפסיק לפעול לחלוטין. מסרתי אתו לתיקון, עבר חודש ולא מחזירים לי אותו.
בקיצור, ב ע ס ה .
לא ממליץ לקנות בחנות כזו.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
Ariel
תאריך:
30/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מושלמת:
לאחר ברור במספר חנויות אחרות הגעתי לEline, בגלל שילוב של מחיר טוב וגרסת ROM מתקדמת במכשיר.
קיבלתי שרות מושלם מבחור בשם שלומי - שהיה גם אדיב, גם זריז - ומעל הכל - מקצועי במאה אחוז במענה על שאלות מסוגים שונים לגבי המוצר.
לא יכולתי לצפות לשרות טוב יותר.
תודה, אריאל
מוצר:
טלפון Xperia 8
תמונת משתמש
שם:
איאת
תאריך:
25/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנית פלאפון של סוני אריקסון X8 מהחנות באיסוף עצמי לאחר שקראתי כמה חוות דעת אך לצערי כי זה מכשיר מאוד בעייתי מאז שקניתי וכל הזמן נכווה לבד ולא נכנס לכל האפלקציות כמו שצריך

לאחר חודש הפסיק להדליק שלחתי אותו לתיקון במסגרת האחריות

עונים לי כי הוא נחבל מכל הכיוונים למרות שהוא כל הזמן היה בתיק

נותנים אחריות שהיא רק בנייר ולא בפועל על מכשירים בעייתים ומבקשים כמחצית ממחירו לתיקון עכשיו
תגובת החנות:
לקוח מסר מכשיר בתקופת אחריות יצרן אך סיבה לתקלה במכשיר הינה מכה חזקה על גופו. תקלות אשר נגרמו כתוצאה ממכה ו/או נפילה אינם נכללות באחריות יצרן.
מוצר:
פלאפון x8
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
16/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום, 16.01.2012 קניתי סמסונג גלקסי 2S בחנות בתל אביב. לאחר שבדקתי בשתי חנויות ברח' בן יהודה, והחלטתי לא לקנות שם בגלל שלא היו מוכנים להדגים את המכשיר לפני התשלום, הגעתי לאי- ליין. המוכר שלומי הדגים, הסביר, התקין שדרוג גרסה 2.3.6 וגם תוספת של שפת ממשק בולגרית, כל זאת עוד לפני שמסרתי את כרטיס האשראי. שלומי נתן שירות כמו שמקבלים אותו רק בחו"ל. תודה לשלומי ויישר כוח.
מוצר:
Galaxy S 2
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply