דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.81
ציון ממוצע
21
חוות דעת בשנה האחרונה
1384
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
0
3 חודשים אחרונים
6
0
1
6 חודשים אחרונים
9
0
1
שנה אחרונה
20
0
1
כל הזמן
1257
9
118
נמצאו 1384 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
ליאור
תאריך:
02/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הנייד דרך האתר
בדקתי כמה פרטים לפני בטלפון
והמענה הטלפוני היה מהיר ויעיל
זמן הגעה היה יום אחד בביצוע ההזמנה
מוצר:
מחשב נייד 1201n
תמונת משתמש
שם:
אורטל
תאריך:
27/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השבוע רכשתי לפטופ DELL N5010 i3-330M.
הרכישה התבצעה בשיחה טלפונית,בה נתנו לי
ווידאו מולי את כל הפרטים הטכניים על המוצר בסבלנות יתרה! (שפת ממשק לבקשתי ונפח זיכרון..).

יש לציין לשבח את הרצון לתת לי מענה עבור הפרטים עליהם התעקשתי,כגון נפח הזיכרון והצבע (היה חסר זמנית במלאי).

המוצר הגיע בוקר למחתרת ההזמנה,עם שליח עד הבית.ובו ביום הגיעה גם החשבונית במייל.

הלפטופ יפייפה וכך גם מערכת ההפעלה
(Windows 7 Home Premium 64-bit ).
הסוללה מחזיקה שעות ,איכות השמע ברמקולים מעולה,ויש מצלמה ומיקרופון מובנים.
ובנוסף אחריות לשלוש שנים!

תודה רבה לשמואל ורון !
מוצר:
לפטופ Inspiron N5010 i3-330M
תמונת משתמש
שם:
barak.da
תאריך:
26/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהתחלה ועד הסוף: מההתלבטות באתר, דרך ההתייעצות עם מוכרים פעם-פעמיים בטלפון, דרך הרכישה והמשלוח הביתה, השירות היה מצוין. כשהיה חסר למוכר מידע אמר שיברר ויחזור אלי, ולמחרת אכן חזר אלי. כאילו ברור מאליו, אבל לא קורה אצל הרבה ספקים אחרים. ממליץ בחום, זו הקניה השנייה שלי בשניידר ואני מרוצה.
מוצר:
מסך LCD U2410
תמונת משתמש
שם:
ilan
תאריך:
25/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנייה חלקה. התבצעה בקלות רבה.
זו לא הקנייה הראשונה או השנייה שלי דרך האינטרנט. חייב לציין שזו הקנייה הכי נוחה וחלקה שביצעתי עד היום. פשוט ולעניין.
מוצר:
מסך lcd "24 u2410
תמונת משתמש
שם:
וילי
תאריך:
14/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי דרך האתר שלהם בגלל ההמלצות הרבות ,עשיתי הזמנה ביום שבת וכבר ביום ראשון חזרו אליי בכדי להשלים את פרטי האשראי וכמובן ביקשו ממני תצלום של ת.ז.שזה דיי מהר ,אמרו לי שישלחו לי את הנייד יום למחרת אבל יום למחרת התקשרתי אליהם לברר ולא נשאר להם במלאי והציעו לי לקחת צבע אחר כיוון שזה מתנה לחברה אז ביקשתי רק את הצבע הלבן והם הצליחו לאתר מהיבואן והזמינו לי את המחשב יום למחרת (יום שני) וביום שני הקתשרתי שוב אל שניידר לברר מה קורה עם ההזמנה ,הם (שניידר) אמרו שלא נשאר גם אצל היבואן מלאי בצבע לבן ,וכמו כן באותו יום התקשרו אלי אחרי שעה שהצליחו לאתר ביבואן אחד אחרון ושהם יעשו לי הזמנה שיגיע אליהם לחנות יום למחרת שזה יום רביעי ,וביום רביעי כבר לא התקשרתי אליהם הנחתי שזה בטח יגיע אליהם (וכמובן שאני מניח שזה הגיע אליהם) ,וביום למחרת התשקרו אלי ואמרו שהמחשב הגיע ושאלו אותי איזה מערכת הפעלה להתקין ושאני אוכל לבוא לאסוף את המחשב כיוון שזה יום חמישי ודואר שליחים היה רק מגיע אלי יום ראשון כך הוסבר לי ,אז נסעתי אל החנות השירות היה אדיב והיה מאו נחמד וכמו כן לא ביקשתי שום פיצוי והם (שניידר) הביאו לי עכבר במתנה למחשב הנייד ,אז אני רק רוצה לציין שהחנות הזאת היא משתדלת לעזור ולעזור בכל רצון שלה וכמו כן היא מפצה כשצרייך ,אני ממליץ על החנות הזאת! :)
מוצר:
מחשב נייד N150 250GB
תמונת משתמש
שם:
Pavel
תאריך:
04/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיוות קניה היתה מצויינת, אתר נוח.חזרו אלי לוודא פרטים + שלחתי צילום ת.ז. זה מוזר, כ פעם ראשונה ביקשו את זה.
מחירים טובים.
קיבלתי בזמן תוך יומיים.
בסה"כ היה בסדר גמור.
מוצר:
מחשב נייד VOSTRO 1015
תמונת משתמש
שם:
ולדימיר
תאריך:
02/05/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני וחבר שלי הזמנו שני מחשבים בטלפו וקיבלנו אותם למחרת כפי שהחברה התחייבה.
המחשבים תואמים באופן מלא לפירוטם באתר.
אני ממליץ לקנות בחברה הזאת.
מוצר:
מחשב נייד Studio 1558 i5-430M HD4570 4GB
תמונת משתמש
שם:
שי
תאריך:
30/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מסך דרך האתר אחרי שראיתי שזמן האספקה הוא 48 שעות. הטיפול בהזמנה היה מהיר ומקצועי והמסך הגיע בזמן וסגור באריזה מקורית.
עוד פרט חשוב:
באתרים אחרים מחיר המסך היה לתשלום מזומן בלבד ויש צורך להוסיף כסף על משלוח.
התשלום בכ"א ומשלוח חינם חסך לי זמן וכסף.

מוצר:
מסך U2410
תמונת משתמש
שם:
Yonah Kranz
תאריך:
27/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהתרשמותי מהקניה הראשונה דרך אתר האינטרנט של "שניידר" הייתה חיובית ביותר, החלטתי להזמין מהם גם מסך מחשב. כמו בקניה הקודמת, גם הפעם המוצר הגיע אלי תוך פחות מ-48 שעות, באמצעות שליח. המחיר הוגן, תנאי התשלום נוחים, השירות אדיב ומהיר והמשלוח חינם. אני מאד מרוצה וגם בעתיד אמשיך לקנות מ"שהיידר".
מוצר:
מסך מחשב אופטיפלקס 780
תמונת משתמש
שם:
יעל
תאריך:
26/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחיר היה הזול ביותר וההזמנה פשוטה אבל למרות הדרישה שהמחשב יגיע ביום שני בצהריים הייתה בעיה עם המשלוח.
השליח התקשר פעם אחת וכשלא ענו לו הוא דיבר עם החברה שאמרה לו לסוע. חזרנו לשליח כ-2 דקות מאוחר יותר והוא לא ענה.
דיברנו עם החברה שאמרו שזו בעיה שלנו שלא ענינו לטלפון מיד למרות שחזרנו אחרי 2 דקות ושהמחשב יגיע רק מחר.
המנהל לא ניסה אפילו לדבר עם השליח שיגיע חזרה אלינו למרות שבשיחה איתו הוא אמר שהוא נמצא 15 שעה נסיעה מביתנו.
למרות שהסבנו מספר פעמים שחשוב לנו לקבל את המחשב היום הוא אמר שזו בעיה שלנו וזה שבאותה שניה היינו בנסיעה ולא יכולנו לענות לא משנה לו.
הוא היה חצוף ולא עזר בכלל. אם לא היה דחוף לנו לקבל את המחשב היינו מבטלים את ההזמנה.
חבל שלא אמרו מראש שלא מדובר בדואר שליחים אמיתי שמודיעים מראש באיזו שעה בערך מגיעים. אם רק השליח היה דופק בדלת היה מישהו בבית שהיה פותח לו ולוקח את המחשב.
תגובת החנות:
חברת שניידר פתרונות מחשוב עובדת לפי שלושה פרמטרים מרכזיים:

שקיפות מלאה כלפי הלקוח תוך ציון מפרט מדויק ללא ניסיון הטעיה של הצרכן, ווידוא טלפוני מול הלקוח של הזמנתו.
התחייבות למחירים האטרקטיביים והזולים בישראל.
משלוח אקספרס – רוב המוצרים אותם אנו משווקים, מסופקים ישירות מהיבואן ללקוח במהירות שיא של 24-48 שעות מרגע אישור העסקה. כל מה שהלקוח צריך לעשות הוא להיות זמין טלפונית בנקודת המסירה.


הלקוח הזמין את המחשב במחיר הזול ביותר בארץ ובשיחה איתו סוכם שהמחשב יגיע אליו ביום ב'.

נציג המכירות הסביר ללקוח שכל מה שעליו לעשות הוא להיות זמין בטלפון.

לצערנו הרב, אכן ביום ב' ניסה השליח ליצור קשר עם הלקוח, אך לא הייתה תשובה.

לאחר כמה ניסיונות, פנה אלינו ואישרנו לו להמשיך בקו החלוקה, מכיוון שעל המשאית היו חבילות רבות שהיו אמורות להגיע ליעדן באותו היום.

לאחר כשעה וחצי התקשר אלינו הלקוח ודרש שהשליח יסתובב חזרה אליו ויגיע אליו באופן מיוחד כדי למסור לו את החבילה.

שמואל, נציג החנות, הסביר לו שהדבר בלתי אפשרי, מכיוון שקו החלוקה נבנה מראש והשליח צריך לעמוד בלוח זמנים מוקפד ומסודר על מנת להספיק לספק את כל החבילות בזמן, לכן אין הוא מסוגל לחזור לאזור שממנו יצא.

אף אחד מנציגנו לא היה חצוף כלפי הלקוח, אין לנו כל כוונה כזו.

בנוגע לדברי הלקוח שהשליח יכול היה לספק את החבילה לאדם שנמצא בבית, אם רק היה מגיע לדלת, אין הדבר אפשרי מאחר והשליח לא מגיע לדלת הלקוח לפני שהוא מבצע תיאום טלפוני שכן הוא עלול להגיע למקום שאין בו אדם.

לסיכום, אין ללקוח להלין אלא על עצמו.
הנ"ל לא ענה לטלפון ולא הייתה דרך לתאם מסירת המחשב.
עליו להבין שהשירות הוא של חברה לוגיסטית ולא שירות פרטי שלו.
לקוח שאמור לקבל חבילה, עליו גם לסייע לשליח למסור אותה בזמן וכל מה שנדרש ממנו הוא זמינות טלפונית.
עם כל הצער שבדבר, דברים מסוג זה עלולים לקרות ולעיתים לאף אחד מהצדדים אין שליטה.
צר לנו מאוד על הרגשתו הגרועה של הלקוח ואנו מקווים שיהיה מרוצה מהמחשב שרכש.
מוצר:
מחשב מיני נייד Inspiron Mini 10 N450 GMA 3150
תמונת משתמש
שם:
גיל
תאריך:
22/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אומנם דרך הטלפון ולא דרך האתר, אך המוקדן שדיברתי איתו היה מיקצועי מאד, בירר לי מספר נתונים מהר ונתן מידע אמין ומדויק. בנוסף לאור העובדה שצבע המחשב שרציתי לא היה במלאי, הוא נתן לי באותו מחיר מחשב טיפה יקר יותר. המחשב הגיע תוך יום (!) אלי בשליח. ממולץ בחום.
מוצר:
מחשב נייד VOSTRO 1015
תמונת משתמש
שם:
אסתר
תאריך:
18/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחד המחשבים במשרדנו "קרס", פניתי לשמואל שניידר, מחברת שניידר פתרונות מחשוב,ובתוך כשעה היה במשרדנו מחשב עובד לשביעות רצוני המלאה.

תודה לשמואל ולצוות הטכני המצויין - רועי ואבי, על שרות שטרם נראה כדוגמתו.

אסתר הברקורן
מוצר:
מחשב שולחני S51
תמונת משתמש
שם:
אביתר
תאריך:
07/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפני כמעט שבוע תיק למחשב נייד מהאתר של שניידר, הכל הלך חלק, הגיע אישור ההזמנה באימייל וציפיתי למשלוח. הפרטים של הכרטיס אשראי היו של אבא שלי - משה. היום (יום רביעי 7.4.2010) התקשרו לאבא שלי משניידר והודיעו שהעיסקה מבוטלת כיוון שאביזרים נלווים הם מוכרים רק למי שקנה מחשב - דבר שלא מצויין באתר בעת הקנייה!
התקשרתי אליהם מוקדם יותר לשירות הלקוחות היום ושאלתי מדוע העיסקה בוטלה, העבירו אותי לאחראי שענה בצורה בוטה ולא נעימה לשאלות שלי וכאשר ציינתי שזה לא כתוב באתר - ענה לי בכמעט צעקה - "אם אתה רוצה את המוצר לך לחנות ותקנה אותו". חבל שנותנים את חותמת אמון הציבור לחנות עם שירות לקוחות מאוד גרוע - הכי גרוע שהיה לי בחיים.
תגובת החנות:
אביו של המתלונן אכן ביצע הזמנה באתרנו לתיק EBAG.

לידיעה, כל לקוח שמבצע הזמנה דרך האתר, מקבל אישור אוטומטי למייל עם מס' הזמנה כדי לאשר לו שההזמנה התקבלה במערכת.
אנשי המכירות שלנו עוברים על כל הזמנה בקפידה ויוצרים קשר טלפוני עם כל לקוח על כל הזמנה שתהא עוד בטרם חיוב כרטיס האשראי.

יצרנו קשר עם הלקוח שביצע את ההזמנה, כאמור אביו של המתלונן, והודענו לו שלא ניתן לרכוש את המוצר מכיוון שהוא נמכר אך ורק כהטבה ברכישת מחשב נייד. בזאת הסתיימה השיחה.

תיק זה נמכר אך ורק ברכישת מחשב נייד ומחירו מסובסד כהטבה לרוכשי מחשב נייד.
המוצר נמצא בקטגוריה מיוחדת המופיעה רק בדף בו נמכר מחשב נייד. שם הקטגוריה "בחר חבילת הטבות/אביזרים נלווים ברכישת מחשב נייד" – להלן קישור (רצ"ב מטה צילום מסך הרלוונטי):
http://www.pc365.co.il/product.aspx?p_id=11984

כעבור זמן מה, התקשר גם בנו (כאמור המתלונן) ונאמר לו שפרטי הביטול הוסברו לאביו. אף אחד לא דיבר איתו בצורה בוטה או הפנה אותו לרכישה בחנות אחרת.
המתלונן בחר להציג גרסה שקרית ולא נכונה תוך שהוא משמיץ את חברתנו במכוון.

חברת שניידר הינה בין החברות המובילות בישראל למכירת מחשבי מותג, אנו ידועים בתודעת השירות הגבוהה שלנו ונמשיך כך גם בעתיד.

מוצר:
תיק למחשב נייד Ultraline
תמונת משתמש
שם:
Humberto
תאריך:
01/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפוש ואיתור המוצר בינטרנת השווהת מחירים ותנאי תשלום טלפון אחד 5 דקות הסבר וE-MAIL אחד זה כל משצריך עם יודעים מה רוצים.
מוצר:
מסך מחשב Dell U2410
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
22/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי בחנות זו כבר כ 8 מחשבים ואביזרים רבים הפעם זה מסך חדש. המייחד את החנות הזו שהמידע באתר הוא מדויק ומלא, ללא סיפורים וחצאי מידע כך שתמיד אני יודע בדיוק מה אקבל. מהירות אספקה יוצאת מהכלל (בד"כ יומיים שלושה) וכשהייתה לי פעם בעיה עם מוצר הם טיפלו בזה בצורה מיטבית.
מוצר:
מסך מחשב 25" U2515H
תמונת משתמש
שם:
mor
תאריך:
19/03/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחרי חוויות קשות בחנויות מחשבים אחרות, הקניה בשניידר היתה חוויית-שירות מתקנת! מהטלפון הראשון ועד לקבלת המחשב - השירות היה אדיב, יעיל, אמין ומקצועי. רון, שחזר אליי דקות לאחר פנייתי, נתן לי את כל המידע שביקשתי בסבלנות ובחביבות. כשהתיעצתי איתו לגבי שדרוגים למחשב הוא ענה לי מה באמת כדאי לי להוסיף ומה לא, ולא ניסה לדחוף לי מוצרים ללא צורך.
גם משני, שטיפלה במשלוח, זכיתי לשירות נעים ומקצועי, והכי חשוב - בדיוק ביום ובשעה שהובטח לי קיבלתי את המחשב שהזמנתי, בלי שטיקים, בלי עיכובים ובלי בלבולים. אני ממליצה בחום לכולם, ושולחת את חברי מעתה לקנות רק מהם!
מוצר:
מחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
ינון
תאריך:
28/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שניידר הם פשוט חוויה מתקנת לקניה באינטרנט.
לאחר מילוי ההזמנה חזרו אלי מאוד מהר, תהליך האישור והחלפת הפרטים הטלפונית נעשה במהירות וידידותיות, החבר'ה שם מאוד מאוד נחמדים.
נאמר לי שהמוצר שהזמנתי לא היה במלאי אבל הם ינסו בכל זאת לספק לי אחד במהירות, והם שיחקו אותה. הגיע עם שליח עד לדלת.
המוצר שהגיע הדעה שלם, ואפילו האריזה הגיע במצב חדש. הכל תיקתק כמו שעון - אמריקה!
מוצר:
איימק 24" MB418ZH/A
תמונת משתמש
שם:
אלון
תאריך:
20/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מצוין. ענו על השאלות שלי באדיבות ומקצועיות. המשלוח הגיע תוך פחות מ-24 שעות מרגע ההזמנה באינטרנט !
אז למה הדירוג הכללי שנתתי להם טוב ולא מצוין ? האתר אינו ידידותי במיוחד לרכישה. אין אפשרות לחפש מוצרים ע"פ מאפייני חיפוש (גודל מסך, מחיר וכו') אלא
צריך להכנס לכל יצרן בנפרד ואז לכל דגם בנפרד, כך שהמשימה אינה קלה ואפילו מתישה.
אבל בשורה התחתונה, חברה מומלצת מאוד. (גם המחירים תחרותיים)
מוצר:
מחשב נייד inspiron 1545
תמונת משתמש
שם:
יוסי
תאריך:
05/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקנייה בשניידר הייתה חיובית. השירות שניתן על ידי שמואל היה ענייני, ממוקד ומהיר. המוצר הגיע בזמן וללא תקלות.
מוצר:
מחשב מיני נייד 1005HA
תמונת משתמש
שם:
shmaryahu
תאריך:
03/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המחשב נקנה כמתנה ע"י חברים לעבודה שלי לרגל פרישתי לגמלאות.
נאמר לי שאני יכול לבצע החלפה בחנות אם אני מעוניין במחשב אחר.
במסיבת הפרישה מי שביצעה את הרכישה פתחה את האריזה כדי להראות את המחשב, והוא הוחזר לאריזה.
כשבאתי לבצע החלפה החנות לא הסכימה כי האריזה נפתחה. (המחשב לא הופעל אפילו פעם אחת, לא הוצאו חלקים מאריזותיהם המקוריות)
האריזה שלמה. בסך הכל נחתכה המדבקה הסוגרת את הקרטון.
לאחר נסיונות שכנוע החנות הסכימה לקבל את המחשב בחזרה, אבל רצו לקבל אותו ב 1000 ש"ח פחות. כלומר שולם על המחשב 2750 ש"ח, אז הם ישדרגו, אבל אצטרך לשלם את ההפרש בין מחירי המחשבים + 1000 ש"ח. כמובן שלא הסכמתי.
החנות הפנתה אותי לשירות של אלקטרה מחשבים, והם אמרו שהם לא מתעסקים בזה. החלפה - רק בחנות. בקיצור, מאוד מתסכל.

שאלתי בחנות אחרת ,והם אמרו שהם היו מחליפים אם הקניה היתה מבוצעת אצלם.
תגובת החנות:
צר לנו על תגובתו של הלקוח, אולם בתגובתו הוא מודה בעובדה מהותית אחת.

המחשב נפתח מאריזתו המקורית.

שניידר פתרונות מחשוב הינה בין המשווקים הגדולים בישראל למחשבים ניידים.

החברה הינה חברה מסודרת ופועלת כנדרש בחוק, בין היתר לפי חוק הגנת הצרכן הן בעסקאות מכר מרחוק והן במכירה פרונטאלית.

בחנותנו שלטים בולטים לגבי נוהל החזרת מוצרים ברכישה בחנות.

להלן ציטוט רלוונטי מתוך השלט אשר מוצג בחנות (מתייחס כמובן להחזרת מוצרים שלא עקב פגם):

"1. ניתן להחזיר מוצרים תוך 7 ימים מתאריך קנייתם בצירוף חשבונית קנייה בלבד.

2. המוצרים יוחזרו באריזתם המקורית בלבד בלא שנעשה בהם שימוש כלשהו.

3. מוצר שאריזתו נפתחה לא יוחזר."

להבדיל מעסקת מכר מרחוק, במידה והלקוח היה מבצע את ההזמנה דרך האתר (להלן ציטוט של החוק כפי שהוא מופיע בתקנון האתר):

א. ניתן לבטל הזמנה שבוצעה באתר גם לאחר שחויבה בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981 . ביטול שכזה כרוך בדמי ביטול בסך 5% מערך המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם. דמי ביטול אלו ייגבו רק בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר למסמך הגילוי.

ב. ניתן לבטל עסקה עד 14 (ארבעה עשר) ימים מקבלת המוצר (למעט מוצרים מיוחדים - ראה להלן) או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. הודעה על הביטול תימסר בדואר/דוא"ל/פקס. המוצר יוחזר ככל שהדבר אפשרי או סביר באריזתו המקורית. לחברה ישנה זכות לתבוע את הצרכן בשל הרעה בערך המוצר. בעת ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה- המוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
בעת ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה, המוצר יוחזר על חשבון החברה.

יש לציין שהמחשב לא נרכש ע"י המתלונן אלא ע"י עמיתה לעבודה.

לשאלתה האם יהיה ניתן להחליף את המחשב, נאמר לה במפורשות שבמידה והמחשב לא נפתח מאריזתו המקורית לא תהיה שום בעיה (בכפוף למדיניות החנות).

חשוב להבהיר שמבחינת היצרנים והן מבחינתנו, מחשב שנפתח מאריזתו המקורית אין דינו כמחשב חדש.

אין זה נכון שהצענו ללקוח לרכוש את המחשב ב- 1000 ₪ פחות מהמחיר שנמכר לו. (סך של 2750 ₪ - המחיר הזול בארץ).

הלקוח שאל מה ניתן לעשות עם המחשב ונאמר לו שניתן למכור אותו תוך ציון מפורש שהמוצר הינו "קופסא פתוחה" כדי לא להטעות את הצרכנים כאילו המחשב חדש. נאמר לו שמחירו הריאלי של מחשב הנמכר בצורה זו הוא כ-20% מתחת למחירו של מחשב חדש ומכאן הוא מוזמן לתמחר אותו.

כמו כן, כמובן שללקוח קיימת האפשרות למכור את המחשב באופן אישי בכל מחיר שירצה.

לגבי שרבוב שמה של חברת "אלקטרה מחשבים" (המשמשת כיבואנית מוצרי לנובו בישראל), הלקוח לא הופנה לחברה לצורך החלפת המוצר מכיוון שידוע לנו שהם לא מטפלים בזה.

מוצר:
מחשב נייד G550
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
03/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו את המחשב דרך השירות הטלפוני,הם חזרו אלינו במהרה והיו נחמדים מאוד. השירות היה מאוד מקצועי ויעיל,שמואל ורון היו נחמדים מאוד,אני מאוד מרוצה מן המחשב,תודה רבה-גלית לב ארי(זמרן).
מוצר:
מחשב 1545
תמונת משתמש
שם:
hadas
תאריך:
03/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחשב נייד לפי נתונים שמצאתי באתר - השירות היה אדיב , מהיר , ברור ומדויק .
המשלוח הגיע מהר ( תוך כ- 24 שעות מההזמנה ) והשליח אף הסכים לחכות לי עד שאגיע הביתה .
מוצר:
מחשב נייד 1005
תמונת משתמש
שם:
בוריס
תאריך:
02/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זה המחשב השלישי שאני רוכש אצל שניידר פתרונות מחשוב.השרות,היחס והדיוק הם מצוינים.
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 1564
תמונת משתמש
שם:
רחל
תאריך:
02/02/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שוחחנו עם שמואל שהיה אדיב וקשוב.
התיעצנו אתו כדי להתאים את המחשב לצרכים שלנו. כל שאלותנו נענו במקצועיות ובסבלנות . נתן לנו את האפשרות לחשוב ולא דחק בנו.
היה נוח וקל לבצע את ההזמנה.התרשמנו באמצעות השיחה הטלפונית שמדובר בעסק אמין.
פנינו אל "שניידר " בעקבות המלצה של בננו שקנה אצלם לשביעות רצונו המלאה.
בהגיענו לחנות , לקחת את המוצר , מצאנו מקום נעים שהעובדים בו מאירי פנים.
נמליץ לחברנו.
להתראות
רחל ויפת בר יעקב
מוצר:
מחשב נייד HP ProBook 5310m VQ468EA SP9300 2GB
תמונת משתמש
שם:
סיון
תאריך:
28/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי אל שניידר פתרונות מחשוב בע"מ דרך אתר זאפ להשוואת מחירים. הנציג שלהם טיפל בנו בצורה מקצועית ואדיבה, העניק לנו שירות מהיר ויעיל וענה על השאלות שלנו בנוגע להתלבטויות שהיו לנו.
מוצר:
מחשב נייד דל אינספיריון 1545
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply