דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

שניידר (pc365)

מחשבים וציוד היקפי (רחובות)
(4.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
שניידר פתרונות מחשוב בע״מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2006
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשניידר ?
4.54
ציון ממוצע
72
חוות דעת בשנה האחרונה
1119
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
5
0
0
3 חודשים אחרונים
19
0
4
6 חודשים אחרונים
28
0
5
שנה אחרונה
63
0
9
כל הזמן
1025
8
86
נמצאו 1119 חוות דעת גולשים על שניידר
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה היתה קל, השירות היה טוב: עובדי החברה ענו לטלפונים והם עזרו מאוד. וגם ענו למיילים מהר מאוד.
ממליץ בחום
מוצר:
מחשב נייד Inspiron 5559 IN-RD09-9210
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפטופ דרך האתר ביום שבת
ביום ראשון בבוקר התקשרו לוודא את ההזמנה ואמרו לי שתוך 3 ימי עסקים הלפטופ יגיע
הלפטופ הגיע כבר למחרת בבוקר עם שליח
אחלה שירות!!! מומלץ בחום
ובונוס נוסף: לא רק שהשירות מצויין והגיע מהר, הם גם היו הכי זולים בזאפ
!!!!
מוצר:
לפטופ X540LA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות יעיל ומקצועי. מהיר ואמין. שאלתי מיליון שאלות, קיבלתי בסבלנות מיליון תשובות מחכימות . שווה פרגון גדול.
מוצר:
מחשב נייד 15-ac104nj
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחיר הוגן
טיפול בקניה ובמשלוח מהירים ונוחים
המוכר וידא שהמוצר קיים לפי רצוני מראש ויפל במשלוח במהירות
מוצר:
רמקול נייד ותחנת עגינה JBL charge 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן ב-31.7.2016 בשעות אחר הצהריים. מספר דקות לאחר ביצוע ההזמנה התקשרה אלי נציגה חביבה מאוד מהחנות והעירה על בקשה שרשמתי לגבי האספקה. המוצר הגיע לביתי כבר למחרת בבוקר, כ-16 שעות בלבד לאחר ביצוע ההזמנה. שאפו! זו כבר הפעם השלישית בה אני רוכש מחשב בחנות זו, ואין לי ספק שהיא תהיה החנות הראשונה בה אחפש באינטרנט אופציות לרכישות עתידיות.
מוצר:
מחשב נייד HP 15-ay001nj E9P23EA
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אנשים לא נחמדים ולא סמפטיים, שירות לקוחות גרוע מאוד חוסר מוחלט בתודעת שירות (ולא מדובר על כסף) פשוט לא יודעים לתת שירות. ממש לא מומלץ!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש טאבלט 7" של Lenovo בעלות של 400 ₪, לאחר כ-12 יום פנה לשירות הלקוחות בבקשה להחזיר את המוצר בטענה שלא מרוצה מהגודל של המוצר.
הוסבר ללקוח שעליו להחזיר את המוצר על חשבונו ושהעסקה תבוטל בקיזוז של דמי ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
הלקוח סירב לקבל את התשובה ודרש שנשלח שליח לאסוף ממנו את המוצר על חשבוננו, לזה הלקוח קורא "חוסר מוחלט בתודעת שירות".
צר לנו שהלקוח אינו בקיא בלשון החוק וחושב שיקבל את מה שלא מגיע לו ע"י סחטנות והשמצות.

חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.

מיותר לציין כי החברה פועלת על פי חוק ותמשיך לעשות כך גם בעתיד.
מוצר:
טאבלט Tab 2 A10 10-70 ZA000070IL
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ומקצועי, יחס אדיב וסבלני, משלוח מהיר, חווית קניה חיובית ביותר ממליצה בחום :)
מוצר:
מחשב נייד X556UB I7-6500U
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות ממש ממש מעולה, תודה רבה לשני!! על עזרה אישית ומקצועית.. הגיע ממש מהר ובאיכות מעולה. כונן מקורי בודאות, ארוז היטב ככה שלא נפגע בהובלה של הדואר. ממש מרוצה!
מוצר:
כונן קשיח WDBUZG0010BBK
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לכם באמת מגיע חוות דעת!!!
יש את רון, הוא אלוף... תמיד זמין לשאלות, בקשות (גם מוזרות).
אני לקוחה קשה, יש לי מיליון שאלות וזה מצריך ים של סבלנות.
תודה על השירות.
בנוסף אני עושה תמיד סקר שוק מקיף, תמיד חוזרת אליהם גם בגלל מחיר!

מוצר:
מחשב נייד 3450 i5-5200U
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי למוקד כדי לברר על מחשב. נתנו לי את כל הפרטים המדוייקים, ביצוע ההזמנה היה מהיר וקל. לאחר מכן הייתי בקשר בשירות לקוחות עם גברת אביבה ונתנה שירות יוצא דופן ובאדיבות יוצאת מן הכלל והכל כדי למהר וליעל את ההזמנה וההגעה לבית הלקוח. כל הכבוד לחנות ואשריהם שיש להם שירות לקוחות כזה. אני ממליץ בחום !
מוצר:
מחשב NX.V9MET.045
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי הזמנה ב6 ליולי, החבילה יצאה למשלוח רק ב11 ליולי, שלחתי מייל לברר את הסיבה ועד היום (25.07) לא נעניתי. החבילה הגיעה רק אתמול, ה24.07 למרות שצוין באתר 5-7 ימי עבודה.
חברה, ככה לא נותנים שירות!
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה בתאריך 06.07, החבילה נשלחה בתאריך 11.07 בדואר רשום, לאחר 3 ימי עסקים.
זמן האספקה למוצר הוא כ-7 ימי עסקים ולא כפי שהלקוח מציין.
מספר החבילה למעקב נשלח באופן אוטומטי למייל של הלקוח מיד עם העברת המשלוח לדואר ובאפשרות הלקוח לעקוב אחרי סטטוס החבילה.
לצערנו הרב אין לנו שליטה על זמני האספקה של דואר ישראל, למרות שחל שיפור משמעותי בחודשים האחרונים לעיתים יש עיכובים שלא תלויים בנו.
לפי אתר דואר ישראל החבילה נאספה ע"י הלקוח מהסניף בתאריך 24.07, כלומר 12 ימי עסקים.

לאחר בדיקה, אין במערכות שלנו פניה מהלקוח כפי שהוא טוען, גם לאחר קבלת חוות הדעת, מנהלת שירות הלקוחות ניסתה ליצור קשר עם הלקוח על מנת להסביר את סיבת העיכוב ולהתנצל, אך לא היה ניתן להשיג את הלקוח טלפונית ונשלח לו מייל.
עוד נוסיף כי המשלוח להזמנה הינו ללא עלות ללקוח (כמו בכל הזמנה בשניידר) ובמקרה של דיבורית לרכב בעלות של 169 ₪ המשלוח הינו בדואר רשום.
ללקוח תמיד קיימת אפשרות למשלוח מהיר באמצעות Boxit או שליח עד הבית בתוספת תשלום ובעלות מסובסדת.

אנו מספקים אלפי משלוחים מידי חודש בכל רחבי הארץ באמצעות דואר ישראל וחברות השילוח הטובות ביותר כגון UPS, FedEx וכו'.
מעבר לכך, חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.

מוצר:
דיבורית Buddy
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע יומיים לאחר ההזמנה, ומוקדם מהמועד שהובטח. התאום עם השליח היה מצויין. הגיע ארוז היטב. חשבונית הגיע מיד עם בקשתי במייל.
מוצר:
מסך מחשב P2314T
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין , מהיר , נעים. כבר ביום שאחרי ההזמנה התקשרו אליי. למחרת היום , הגיע שליח הביתה עם משלוח ללא תוספת תשלום.
מומלץ ביותר .
מוצר:
מסך מחשב 273V5LHAB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחשב HP חדש, הפסיק לעבוד בתוך שבועיים מיום קבלתו. הופניתי ע"י שניידר ל"תמיכת HP". ביקשתי מתמיכת HP מחשב חדש, בכל זאת, בקושי חלפו שבועיים עבודה, אבל הם מסרבים, כי פניתי אליהם 18 יום ממועד הרכישה, (לא שעבדתי 18 יום רצוף עם המחשב), ומחשב תקול הם מחליפים רק בתוך 14 יום.
בקיצור, למי שנראה סביר לרכוש מחשב חדש מקולקל (HP) ושיעשו לו טובה ויתקנו אותו, שימשיך לרכוש HP. ושניידר - בית עסק שלא מוכן לקחת אחריות על המוצרים שהוא מוכר בפרק זמן כל-כך קצר, ומתבסס רק על "שירות היבואן" - בשביל מה הוא טוב?
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות דעתו, כפי שהלקוח ציין התקלה התגלתה לאחר 18 ימים מתאריך הרכישה.
בהתאם לנהלי חברת HP ניתן לקבל מחשב חדש במקרה של תקלה שאכן מצריכה תיקון והחלפת חלקים במוצר וזאת בתנאי שלא עברו 14 יום מתאריך הרכישה.
לאחר 14 יום הטיפול הינו במסגרת אחריות היצרן בהתאם לתנאי האחריות של הדגם שנרכש, מעבר לכך הדבר כפוף לשיקול דעת של היצרן והמעבדה.
במידת האפשר אנו תמיד נעשה כל דבר אפשרי על מנת לסייע ללקוח.
צר לנו על הרגשתו של הלקוח, מנהלת שירות לקוחות יצרה עמו קשר על מנת לברר את פרטי המקרה והלקוח מסר שהמחשב כבר תוקן במסגרת האחריות.
בכל זאת, לצורך שביעות רצון הלקוח וכמחווה שירותית הוצע ללקוח פיצוי סמלי.

מוצר:
מחשב נייד HP ProBook 430 G3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את האזניות באינטרנט, הסטטוס באתר רשם שיש במלאי, שהמשלוח חינם ושמגיע לקוח תוך שבעה ימי עסקים.
בחרתי אמצעי תשלום העברה בנקאית, באותו יום חזרו אלי מהחנות לתת פרטי בנק ואמרו שברגע שתבוצע העברה יתקשרו, לאחר כמה שעות התקשרו ואמר שהגיע ההעברה, וידאתי תוך כמה זמן מגיע המוצר ואמרו 7 ימי עסקים.
לאחר שבועיים שהמוצר לא הגיע התקשרתי ואמרו לי שרק באותו יום זה הגיע כי לא היה להם במלאי ולכן רק אחרי שבועיים זה יצא אלי.
אפילו התנצלות לא קיבלתי, הם מבחינתם אמרו שהם בסדר, לא אמרו שאין במלאי, לא אמרו שיקח זמן בקיצור אני יותר לא קונה אצלם...
תגובת החנות:
הלקוח ביצע הזמנה ביום שישי ושילם בהעברה בנקאית ביום ראשון שלאחר מכן.
ההזמנה סופקה ללקוח באיחור קל - 11 ימי עסקים במקום 7 ימי עסקים, עקב חוסר במלאי אשר בנידון הלקוח עודכן.
מיותר לציין שבמידה והלקוח היה בוחר שלא להמתין היינו מבטלים את ההזמנה ללא דמי ביטול ומחזירים את התשלום במלואו.
גם לאחר קבלת חוות הדעת של הלקוח שוחחה עם הלקוח מנהלת שירות הלקוחות פעם נוספת על מנת להסביר את סיבת העיכוב ולהתנצל, הלקוח הביע את שביעות רצונו מהשירות והטיפול.

עוד נוסיף כי המשלוח להזמנה הינו ללא עלות ללקוח (כמו בכל הזמנה בשניידר) ובמקרה של המוצר הנ"ל (אוזניות למחשב בסך 110 ₪) המשלוח הינו בדואר רשום, ללקוח תמיד קיימת אפשרות למשלוח מהיר באמצעות Boxit או שליח עד הבית בתוספת תשלום ובעלות מסובסדת.

אנו מספקים אלפי משלוחים מידי חודש בכל רחבי הארץ באמצעות דואר ישראל וחברות השילוח הטובות ביותר כגון UPS, FedEx וכו'.
מעבר לכך, חברת שניידר עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין ויעיל לכלל הלקוחות וכך נמשיך לפעול גם בעתיד.
על כך יעידו אלפי לקוחות מרוצים מידי חודש ומאות חוות הדעת באתר זאפ.

מוצר:
אוזניות LX3000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקוונת לא נמדדת כשנדרש שרות. רכשתי מחשב ע"פ המפרט באתר. כשהגיע, התברר שהמפרט שגוי. אחרי בירור קצר החברה הסכימו איתי, שלחו שליח לאסוף את המחשב, ומיד החזירו לי את כספי. לא הייתי צריך להמתין שעות בטלפון, להתווכח או לעעמוד על שלי בתקיפות. הכל התנהל בשקט, במהירות ובמקצעויות. כמובן, גם המפרט באתר תוקן.

אם גם המחיר משתלם, בהחלט הייתי קונה אצלם שוב!
מוצר:
מחשב UX303
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי 3 פריטים. האתר היה נוח ויעיל. קיבלתי אישור וביקשתי שיוודאו שתחנת העגינה תתאים לדגם המחשב הנייד שלי. התקשרו למחרת לאשר והמשלוח הגיע תוך 3 ימים. לדעתי השילוב של מחיר טוב, יעלות ומהירות הוא טוב מאוד בחנות של שניידר.
מוצר:
תחנת עגינה, מסך ומתאם Thinkpad Pro Dock and UltraSharp U2412M
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא בפעם הראשונה שאני רוכש שם דברים. כ- 8 שנים שאני וחבר רוכשים אצל שניידר מחשבים, יצא לנו לרכוש משהו כמו 7 מחשבים ניידים ושני נייחים. מתאימים לפי הצרכים מבלי לנסות לדחוף משהו שאני לא צריך.
אבל הפעם הראשונה שאני רוכש מקלדת.
כי המחיר היה 180 כולל מע"מ ועלות משלוח אקספרס 39 ש"ח, כי בימים אלו אין באפשרותי לדרוך. ומה גם שזה יצא יחסית אותו מחיר כמעט כולל המשלוח לעומת באזור מגוריי הקרוב ללא משלוח.
מוצר:
מקלדת Natural Ergonomic Keyboard 4000
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באותו יום התקשרה פקידה חביבה כדי לוודא איתי את ההזמנה והמוצר הגיע עם שליח (בחינם) בדיוק בזמן למקום עבודתי.
מוצר:
טאבלט Lenovo TAB 2 A8-50F
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הוזמן דרך האתר לאחר שביררתי טלפונית שהוא במלאי. קיבלתי אישור הזמנה במייל ונאמר לי שהמוצר ישלח אלי ישירות מהספק. לאחר 7 ימים , כשראיתי שאף אחד לא יוצר קשר איתי, התקשרתי ביזמתי לבדוק סטטוס, ואז נאמר לי שהמוצר לא במלאי. זו לא רמת שרות שאני מצפה לה.
תגובת החנות:
אנו מודים ללקוח על חוות דעתו.
הזמנת הלקוח התקבלה והועברה לספק, עקב טעות אצל הספק לא התקבל עדכון בעניין הזמנתו.
לאחר פניית הלקוח העברנו בקשה לבירור מול הספק והתקבלה תשובה כי המוצר חסר במלאי וצפוי להיקלט תוך מספר שבועות.
התנצלנו בפני הלקוח על המקרה, הוצעה ללקוח האפשרות להמתין או לבטל את ההזמנה ללא דמי ביטול כמובן.
לצערנו לא היה כל מוצר אחר שניתן היה להציע ללקוח במקום המוצר הנ"ל, הלקוח בחר לבטל את ההזמנה וזוכה במלוא הסכום.
האתר של שניידר מתעדכן אחת לשעה בהתאם למלאי החברה ולמידע שמועבר אלינו מהספקים.
אנו מקפידים על עדכון המלאי וזמינות המוצרים בכל עת.
מוצר:
סורק ScanJet G3110
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סיפרתי על צרכיי ושימושי היום יומי, צוות המכירות הפנה אותי למוצר שהכי יתאים לי ובמחיר הכי נוח.
אין מה להגיד תענוג של שירות!!!! ממליץ בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי 4g lte
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מחשב נייד של דל לפני שנה, מחשב שהיה לו הרבה תקלות הגיעו אלי 6 טכנאים להחלפות חלקים , לאחר שיחות מרובות ובזבוז זמן ביקשתי לדל להחליף לי מחשב סיפור שנמשך יותר מחודש וללא מענה או פיתרון.
פניתי לחנות שצמנה נקנה המחשב אמרו לי אל תדאג תשלח לנו במייל את כל התרחיש
לאחר יומיים התקשרו להגיד לי שאני אבוא לקחת מחשב חדש מכל סוג או זיכוי כספי
כמובן שרון המנהל שמה היה מאוד מקצועי וסבלני ונתן שירות מצויין ודאג לזרז את התהליך עם החלפת המחשב .
תודה רבה לשניידר על השרות האכפתיות המקצועיות והסבלנות
מוצר:
מחשב נייד 840 g3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ומקצועית. אתר האינטרנט של החנות הכיל תיאור מפורט ומדוייק של המוצר שקניתי (מסך מחשב). שירות הלקוחות היה אדיב ומקצועי והמשלוח היה מהיר ביותר -- מהיום למחר. זאת כבר הפעם השלישית שאני מזמין מהחנות והם פשוט מרשימים ויודעים לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. ממליץ בחום.
מוצר:
מסך מחשב P2414H
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מקום מעולה עם אנשים אמינים ומקצועיים. מעבר לזה שהשירות מדהים והצוות נותן יחס חם והוגן, אין לצאת משם בלי תחושת אמינות. הייתי קונה גם עוד מיליון פעם
מוצר:
מחשב MF839
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה נעימה מאוד, רון ושמואל נותנים יעוץ והכוונה ומתאימים את המוצר ללקוח.
אספקה מהירה, מחירים אטרקטייבים.
סיוע של המעבדה ותמיכה זמינה תמיד.
מומלץ בחום
מוצר:
תיק למחשב נייד 3350
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר