
שירות מדהים הזמנו פיקסל 3 ולאחר התקנה ראינו שהוא מתחמם יותר מדי באופן חריג (היה לי פיקסל 3 כבר אז ידעתי שזה לא תקין) שלחתי הודעה באתר ותוך 5 דקות חזרו אלי, וכשלא הייתי זמין חזרו אלי שוב מבלי שאצטרך לפנות אליהם בשום צורה! ביקשו לעשות כמה בדיקות ולראות אם עדיין מתחמם וישר אמרו שיחליפו ואכן כך היה תוך יומיים כבר הגיע טלפון חלופי והשליח לקח את הישן ממליץ מאוד!!!!






















