דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר מחשבים טבלטים ועוד .. (רמת גן)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
זול פור יו
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2004
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בZol4u - זול פור יו ?
4.95
ציון ממוצע
37
חוות דעת בשנה האחרונה
599
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
2
0
0
3 חודשים אחרונים
10
0
0
6 חודשים אחרונים
22
0
0
שנה אחרונה
37
0
0
כל הזמן
462
9
128
נמצאו 599 חוות דעת גולשים על Zol4u - זול פור יו
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מצלמה מדגם MJU1010 של חברת אולימפוס באתר זאפ דרכו הגעתי לאתר זול פור יו. לאחר המענה האדיב בטלפון ביצעתי הזמנה טלפונית והגעתי לחנות לאיסוף. בחנות מצאתי את המוצר שביקשתי במחיר הזול כפי שנרשם באתר. עליי לציין את השירות האדיב וההסברים המדויקים שקיבלתי. המצלמה עצמה מעולה ואני ממליצה עליה בחום.
מוצר:
מצלמה MJU1010
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה באתר לאחר שוידאתי בטלפון שהמכשיר זמין במלאי וכן שמדובר במכשיר תוצרת אירופה ולא תוצרת המזרח.
בעת ההזמנה ביקשתי שיצרו איתי קשר להשלמת פרטי כרטיס האשראי. למחרת, משלא יצרו איתי קשר שלחתי מייל בו ציינתי ששמועד ההספקה חשוב לי מאוד, בתשובה נאמר לי שיצרו איתי קשר בקרוב וכן שמועד האספקה המצוין באתר - 7 ימים - בתוקף וכנראה אקבל את המכשיר אפילו קודם.
חמישה ימים לאחר ביצוע ההזמנה ולאחר שעדין לא יצרו איתי קשר לקבל את פרטי כרטיס האשראי שלחתי מייל נוסף ואז התבקשתי לצלצל לחנות להשלמת הפרטים. בטלפון נאמר לי שכרגע זמינה רק ערכה מלאה הכוללת תוספות שונות ושאם ברצוני לקבל את המכשיר בזמן המובטח עלי להוסיף כמה עשרות שקלים כדי לקבל ערכה מלאה, אחרת יהיה עלי להמתין שבוע נוסף. לאחר שסירבתי בתוקף ודרשתי לקבל מכשיר בזמן וללא תוספת תשלום מסר לי הנציג בטלפון שעליו לבדוק מול היבואן והוא יחזור אלי. כשחזר אלי (במהירות, יש לציין) אמר לי שניתן לקבל מכשיר אבל תוצרת המזרח וכדי לקבל תוצרת אירופה עלי להוסיף 45 שקלים, וזו בניגוד גמור למה שנאמר לי טרם ההזמנה ורק בגלל סיבה זו בחרתי באתר זה.
לאחר ויכוח בטלפון, הסכים הנציג "לפנים משורת הדין" לא לחייב אותי בתוספת התשלום כאמור. אבל אז הסתבר שקיים במלאי רק מכשיר בצבע ורוד או זהב, אופציות שאינן מתאימות לי לחלוטין.
בסופו של דבר נאלצתי לבטל את ההזמנה חמישה ימים לאחר ביצועה.
תגובת החנות:
אנו אתר זול פור יו מתחייבים לספק את מה שאנו כותבים באתרנו.
באתרנו לא מצויין כי הלקוח חייב לקבל דגם אירופאי.הלקוח צריך לקבל את הדגם אשר אותו הוא הזמין ואנו זול פור יו נחליט על פי שיקולים כלכלים בלבד איזה ארץ ייצור לתת ללקוח.במידה ולא ישתלם לנו מבחינה כלכלית לתת דגם אירופאי אנו נשלח ללקוח דגם של המזרח הרחוק.
זול פור יו עמדה בהתחוייבתה לספק מוצר חדש ולהתחייב למועד זמן ההאספקה.
זול פור יו דיברה עם הלקוח לפני מועד זמן ההאספקה להשלמת פירטי ההזמנה והלקוח הוא זה שהחליט שהינו מוכן לקבל את המוצר בגלל שמיוצר במזרח הרחוק.
אנו מבחינתנו כן עמדנו מאחורי התייבותינו כלפי המוצר אותו הלקוח ביקש וגם היינו עומדים במועד זמן האספקה אם הלקוח היה מוכן לקבל את המכשיר מתוצרת של המזרח הרחוק.
אני לא מוכן שהביקורת הנ"ל תעלה לאוויר מכיוון שאנו עמדנו בכל ההתחייביות שלנו כלפי הלקוח,הן במכשיר והן בזמן האספקה.
אני חושב שאתם זאפ לא צריכים להתייחס לביקורת הנ"ל אלה עם אתה מחליטים ליצור תת קטגורייה נוספת לדגם מכשיר לפי ארץ ייצור.
אני מצטער שאני לא יכול לרצות את כל לקוחותיי אבל לעמוד תחת התייבותי אני עומג וגם עם זה יעלה לי בכסף.


מוצר:
מכשיר סלולרי 6131
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות מחשב נייד של HP מדגם dv6789.
חיפוש בזאפ העלה את החנות בנדון כבעלת המחיר הכי אטרקטיבי.
ביום ראשון יצרתי קשר עם מנהל החנות, רמי חאיק כדי לבצע את ההזמנה.
נאמר לי שעקב החג המחשב יגיע לביתי עם שליח רק ביום ד'.
ביום ד' יצרו עימי קשר ונאמר לי שהמחשב לא יהיה מוכן בזמן והוא יגיע כנראה מחר.
מאחר וביום ה' לא היה בבית איש שיכל לקבל את ההזמנה נאלצתי לבקש מרמי שיספק את המחשב למקום עבודתי.
רמי השיב שלא מצוי ברשותו שליח שיכול להגיע לאזור זה אך אחת העובדות שלו גרה באזור והיא יכולה לספק את המחשב.
ביום חמישי איש לא דיבר עימי ולאחר שהתקשרתי ביוזמתי נמסר לי המספר של העובדת כדי שאתאם עימה.
מאחר והעובדת מסיימת מאוחר נאלצתי לחכות לה זמן רב בצומת שקבענו. העובדה שלא היה ברשותה טלפון נייד הפך את ההמתנה לעוד יותר מורטת עצבים.
לאחר איחור של כחצי שעה מהזמן הנקוב היא הגיע וסיפקה לי את המוצר.
בקבלה לא היה רשום שבמחשב שקניתי בוצעה הרחבה של זכרון ושהאחריות עדיין תקפה, אף על פי שביקשתי באופן מפורש מרמי שיציין זאת בקבלה והוא הבטיח לעשות זאת.
כשהגעתי לביתי ופתחתי את האריזה גיליתי שלא נמצא במחשב קורא טביעות אצבע כפי שאמור להיות. לאחר שהתעורר החשד שמדובר בדגם השונה מהדגם שהזמנתי בדקתי את החומרה שלו וגיליתי שבנוסף על כך קיבלתי גם מעבד חלש יותר (T7250 במקום T7500).
החזרתי את המחשב לאריזתו, התקשרתי ביום שישי בבוקר לרמי ושטחתי את טענותי כלפיו.
הוא אמר שכרגע אין מה לעשות, הוא יבדוק את הנושא ויחזיר לי תשובה ביום ראשון.
ביום א' שוב איש לא דיבר עימי ולאחר שהתקשרתי ביוזמתי רמי אמר לי שאין מה לעשות, זה המחשב שהזמנתי, ואני יכול לבדוק זאת באתר שלו.
במפרט באתר אכן מופיע המחשב עם המעבד החלש אבל עם קורא טביעות אצבעות.
שאלתי את רמי באיזה זכות הוא משנה חלקים מהמפרט המקורי כפי שהוא מופיע באתר של HP. הוא אמר שהוא יבדוק זאת עם הספק ויחזיר לי תשובה מחר.
מיותר לציין שאיש לא דיבר איתי, לאחר שהתקשרתי רמי אמר שאין מה לעשות, זה המפרט וכך הוא מופיע באתר וזה מה שהזמנתי. לאחר מכן הוא התחיל להגיד שאין כזה הרבה הבדל בין המעבדים ושזה בעצם בסדר ושיש במקום יציאת HDMI שכרגע אין הרבה מה לעשות איתה אבל תהייה להיט עוד כמה שנים. אמרתי שגם אם נניח שזה נכון, למה באתר שלו רשום שקיים קורא אצבעות ואילו במחשב שקיבלתי הוא לא קיים? על כך לא הייתה לו תשובה מוכנה.
לאחר שנמאס לי מחילופי הדברים ביקשתי להחזיר את המוצר ולקבל את כספי חזרה.
רמי המליץ שאגיע לחנות שלו ואחזיר את המוצר. כעסתי על החוצפה שלו והתעקשתי שהוא יאסוף אותו. הוא אמר שאין לו שליחים באזור והוא לא יכול לאסוף את המוצר.
לאחר שבמקרה ספק שלו שגר קרוב אליי שהיה נוכח במקום שמע את השיחה ביננו הוא התנדב להחזיר את המחשב.
הספק הגיע למחרת בערב, ולקח את המחשב לאחר שהצגתי בפניו את המחשב שלם באריזתו המקורית והתקשרנו במקום לרמי כדי לוודא שהוא לא יגיד אחר כך שהמחשב היה פגום.
למחרת לאחר שהתקשרתי שוב לרמי הוא אמר שהוא קיבל את המחשב מאוחר והוא לא יכול לזכות אותי מאחר והפקידה כבר הלכה.
לאחר שלמחרת בדקתי בחשבון אם זוכתי וראיתי שלא התקשרתי אליו שוב. בחנות לא רצו לתת לי לדבר עם רמי ואמרו לי שהוא יצא, בזמן שאני שומע אותו ברקע צועק "תגידו לו שזיכתי אותו".
למחרת זוכתי, כל הסיפור לקח שבועיים מהחיים שלי.
מוצר:
מחשב נייד dv6789ej
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
משלוח התקבל מיידית
שירות אדיב
היו מספר בעיות עם הרכיבים הנלווים למוצר,
הרכיבים הוחלפו ללא כל בעיות
בסה"כ מרוצה מהשירות
מוצר:
מחשב כף יד 570
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמה וקיבלתי מה זה יחס טוב.אני ממליץ בחום לקנות מוצרים באתר זה. אני חוזר לקנות שוב מצלמה ברגע זה שאני כותב
חוות דעת
מוצר:
מצלמה MJU840
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טוב מאד
יצרתי איתם קשר לעזרה בקשר לתפעול המכשיר והם היו נהדרים ועזרו מאד!!!
שלחו לי מייד כל מה שהייתי צריך, בלי שום בעיות
מוצר:
נגן MP3 zen jukebox
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצאתי את החנות בקלות לפי התאור באתר.
בחנות קיבלתי הסבר מקצועי על טייפ מנהלים לפי הדרישות שלי וגם קיבלתי הטבה בקניה
מוצר:
טייפ מנהלים VN-3100PC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודש, רכשתי לבני מתנת יום הולדת מכשיר פלייסטיישן בחנות ברמת גן, וקיבלנו שירות מהיר, אדיב ויעיל מהגב' רינת בן שושן, כיוון שלא היה אפשר לבדוק את המשחק בחנות, הודיעה שאין בעיה אם משהוא לא תקין נוכל להחזיר, ואכן למחרת הגענו לגב' בן שושן כיוון שאחד המשחקים לא עלה, והיא בו במקום נתנה לנו מכשיר אחר.רכשתי לבני מספר משחקים שהתברר שבחלק מהם לא רואים טוב, שלשום מסרתי את המכשיר לבדיקה, כאשר סיפרתי את המקרה נאמר לרמי מסניף תל אביב הוא הודיע לי כי קיימת בעיה בעינית שתוקנה ,ולפני אפשרות לקבל את המכשיר, אולהחליפו בחדש ו/או לקבל את כספי חזרה.ביקשתי דגם אחר שלא היה ברשותו ולכן הגעתי אתמול וקיבלתי את מלוא הכסף ששילמתי חזרה. למרות שהמכשיר והאביזרים עבדו שעות רבות בחודש האחרון, לא קוזז לי שקל.מעולם לא נתקלתי ביחס כה אדיב , נדיב ואישי.ועל כן לזול פור יו מגיע פרס על ההגינות ןהיחס החם שלא מוצאים היום במחוזותינו.
מוצר:
פלייסטיישן 2 סלים
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 8.2.07 רכשתי בחברת זול פור יו מחשב כף היד דגם p350 .הרכישה היתה מהירה, זולה יחסית, ונוחה.
בשלב מאוחר יותר התברר כי המחשב היה "תקול". פניתי למעבדתם ולאחר מספר נסיונות לתיקון (כולל החלפת הסוללה )הוחלט כי יש צורך להחליף את המכשיר בחדש !

ההחלפה בוצעה על ידם במהירות , ללא בעיות ובאדיבות רבה. המכשיר החדש פועל ללא בעיות
תודה ליניב ולרמי שעזרו ותמכו. מ. שרף
מוצר:
מחשב כף היד p350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות ואתר אמינים. מבטיחים וגם מקיימים. מעניקים שרות ברמה ובאמינות גבוהה ביותר והצליחו לפתור בעיות שחברות גדולות ומוכרות נכשלו בהן.
בעלי החנות יעשו הכל כדי לא להשאיר ללקוחותיהם טעם מר.
מוצר:
מחשב כף יד 350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצורך הקניה נעזרתי בטלפון קיבלתי את מלוא המידע המוצר הגיע דרך דואר חבילות רשום כל התכולה היתה בחבילה במדויק.
לימים נרטב המסך.
באתי לחנות שכוללת מעבדה קטנה. קיבלתי שרות מצוין!
התיקון בוצע על המקום באיכות גבוהה ובמחיר הוגן. מבלי שהיה צורך לשלוח זאת למעבדה מרכזית ולהמתין ימים ארוכים!
מוצר:
מחשב כף יד P350
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מצלמה דרך האתר וכשחזרו אליי טלפונית התברר לי שקרתה אי הבנה והמחיר קצת שונה ממה שנרשם בהזמנה, כפיצוי נתנו לי מתנה נרתיק למצלמה. המוצר (מצלמה מעולה) הגיע בתוך הזמן שהובטח והקניה היתה מוצלחת, לסיכום אני ממליץ על החנות.
מוצר:
מצלמה דיגיטלית 1140 c-330
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מהיר, אדיב ומקצועי עזרו לי לפתור מספר בעיות הקשורות למוצר.
בהמלצתם שיניתי את החלטתי והחלטתי ללכת על הדגם היותר חדיש ואני מברך על כל רגע.
מוצר:
Pocket PC Mio 180
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שלושה מוצרים והייתי צריך לנתק ולחזור אליו יותר מאוחר יותר מפעם אחת, גילוי סבלנות רבה ואדיבות. בניגוד לחנות אחרת שלא אזכיר את שמה.
מוצר:
mio 169
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מצוין ואדיב אחותי רכשה שם נגן וגם אני הגעתי לקנות נגן mp3 הנגן היה ללא עברית והם הבטיחו כי תוך יומים יגיע עידכון לעברית ואכן הגעתי כעבור יומים וצרבו לי את העברית
מוצר:
mp3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי בחנות קניתי את המוצר,לאחר חדשיים היתה תקלה במכשיר .הבאתי את המוצר לחנות ומייד טיפלו בי.היחס הי אדיב ומיקצועי.המוצר נישלח ליבואן ואני יצאתי מרוצה.
מוצר:
נגן mp3 DeeJay
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מתחייבת למשלוח חינם תוך 21 יום. שבוע אחרי שהזמנתי התקשרו אלי ואמרו שאם אני לא רוצה לחכות 21 יום עלי לשלם דמי משלוח - 29 ש"ח.
כעבור 5 ימים נוספים קיבלתי משלוח ובו מכשיר משומש למרות שהזמנתי ושילמתי מחיר של מכשיר חדש. ללא ספר הוראות הפעלה, עם פאנל לא מקורי שלא מתלבש טוב על הטלפון, המספר הסידורי המודפס בגב המכשיר מחוק, המספר הסידורי שצרוב בזכרון המכשיר לא תואם את זה שעל האריזה.
שלחתי את המכשיר בחזרה, לאחר אינסוף צילצולי טלפון והמנתנה של חודש נוסף קיבלתי את כספי בחזרה ללא כל פיצוי.
מוצר:
טלפון סלולרי 3100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות טלפוני מצויין, מענה מהיר , קבלת נתונים טכניים מלאים טלפונית.בהגעה לחנות שירות אדיב לקוחות אינטרנט מקבלים הנחות נוספות בחנות. במכירת מוצרים נילווים ממלצים על מוצרים לא היקרים ביותר אלא הנדרשים באמת , גם אם המוצר לא נימצא והובטח שתוך 24 שעות יגיע אז המוצר הגיע בזמן ועוד הוצע לי לקבל אותו במשלוח ללא חיוב.
בקיצור קניה זולה עם הרגשה טובה
מוצר:
מצלמה דיגיטלית z6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מצלמה דיגיטלית בתאריך 17/03/2006 מסוג קודאק C340 , העסקה התבצעה בחנות עצמה.
כאשר נכנסתי לחנות קיבלו אותי בצורה יפה , שאלו במה אני מעוניין וכאשר נאמר להם עזרו לי מאוד בבחירה של המוצר וזאת ע"פ הצרכים שלי שהעלתי בפניהם.
הם היו מאוד סבלניים,לא לחצו וענו לי בצורה יפה על כל שאלה ששאלתי.
קרה הדבר ולמחרת בתאריך 18/03/2006 קיבלתי מתנה מאח של אשתי ליום הנישואים שלי ונחשו מה ? מצלמה דיגיטלית.
ואז בתאריך 19/03/2006 ניגשתי לחנות וזאת כמובן כדי להחזיר את המוצר וכאן חוות הדעת החשובה , שמעו את המקרה , צחקו קצת וקיבלו חזרה את המוצר , כספי הוחזר לי והכל בסבר פנים יפות.
ןלכן בגין יחס מעולה זה רכשתי מוצרים נוספים מהם כגון כרטיס זכרון,צורב DVD למחשב ועוד.
ממליץ בחום על חנות זו .
תודה לצוות החנות..
מוצר:
מצלמה דיגיטלית c340
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ביותר ואפילו קבלתי הסברים מדוייקים משום שאניני מבינה במחשבים במיוחד השרות היה מלווה בהרבה מאוד סובלנות וזו החנות שאני ממליצה עליה בחום וכמובן שמהיום ארכוש את כל הציוד הנילווה בחנות זו, ממולצת ב י ו ת ר !!!!
מוצר:
צורב מחשב 52*32*52
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מחנות זו 2 מסכי LG עבור החברה בה אני עובד, שבועיים אחרי ביצוע ההזמנה מתקשר אליי נציג החברה וטוען שהם ניסו להשיג אותי בטלפון ולא הצליחו (אני עובד המון עם ספקים, כולם מצליחים להשיג אותי בפלאפון, אם קורה מקרה שאני לא זמין משאירים לי הודעה בתא הקולי), הנציג טען בפניי שאין את הדגם הזה במלאי ויש דגם אחר אבל הוא יותר יקר ב 49 ש"ח, מאחר וכבר הזמנתי וחיכיתי למסכים האלו כל כך הרבה הסכמתי בלית ברירה, סיכמתי עם הנציג שהמשלוח יהיה עד יום שלישי בצהרים אצלי והדגשתי שזה ממש דחוף, כמובן שגם בזה הם לא עמדו והגיעו רק ביום רביעי בצהריים.
לאחר שהמשלוח הגיע ראיתי שהדגם ששילמתי בעבורו 49 ש"ח יותר הוא יותר זול מהדגם שהזמנתי.
פעם אחרונה שאני קונה בחנות הזאת - מומלץ שתתרחקו גם אתם!
מוצר:
מסך T710BH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין, יחס נאות ללקוח, נתנו מענה לכל השאלות,
יעצו, הקשיבו. כן ירבו חנויות כאלה באינטרנט ובכלל!
מוצר:
מצלחה Z2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמינות מתחת לכל ביקורת.
המצלמה היתה אמורה להגיע תוך 48 שעות והיא התעכבה בעוד יום ואז בתור פיצוי ניסו לדחוף לי אחריות של אלודה (היבואן) שגם ככה הייתה אמורה להיות לפי מה שפורסם באתר .
מעבר לכך הם נתפסו בשקר גס וניסו להתחמק בתואנות שווא.
לא ממולץ להתקרב לחנות זו
מוצר:
מצלמה c765
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי - עוד באותו יום התקשרו אלי, וכעבור 24 שעות המוצר היה אצלי ביד. יעיל מהיר וזול! לא היו שום תקלות, ולכן אינני יודע כיצד הם היו מגיבים במקרה של בעייה - אבל עדיף כך!
מוצר:
מצלמה A95
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.