חברה בדיחתית חוץ מלמכור הם לא יודעים לתת שום שירות איחור במשלוח ולמרות זאת באים אלי בתלונות למה לא התקשרתי לפני שלפני מדובר על היום האחרון בשלושת ימי העסקים ולהגיד לי תחכה עוד שלושה ימים לתשובה. שירות לקוחות שלא עוזר בעליל של כנראה רק אישה אחת שיושבת שם, אין עם מי לדבר. ואפילו בשביל לבטל את ההזמנה לוקח זמן. פשוט בדיחה!!!
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה LG דגם 50UQ80006LD הלקוח לא ענה למתאמת הזמנות, ולכן היה עיכוב במסירת המוצר. לאחר שהלקוח ענה ההזמנה תואמה והמוצר נמסר ללקוח.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה
מוצר:
טלוויזיה LG UHD בגודל 50 אינץ’ Smart TV ברזלוציית 4K דגם 50UQ80006LD
שם:
noamg
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ביצעת הזמנה ביום ראשון לסט אוזניות אלחוטיות של Creative. ציפיתי שהמוצר יגיע לתיבת Boxit לאחר כשבוע.
ביום שלישי (אחרי יומיים!) שליח הגיע לכתובת עם חבילה.
אני מאוד מרוצה מהרכישה והשירות. ממליץ בחום (גם על האוזניות וגם על אולסייל)
מוצר:
אוזניות creative sound blaster jam v2
שם:
udiada
תאריך:
10/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר ויעיל של נציג השירות חן סלע אשר עשה כל מה שצריך כדי לסגור את העיסקה במחיר טוב ואספקה מהירה.
מוצר:
Sony 55
שם:
שי
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קניה נעימה שהתחילה באתר והסתיימה מול נציג אולסייל (חן סלע). השירות היה מהיר, תכליתי ומשתלם.
מוצר:
מחשב נייד לנובו
שם:
עומר
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקצועית! שירות ברמה הכי גבוהה שיש. מחירים הכי נמוכים שיש בשוק! דואגים לך שתצא מרוצה.
מוצר:
טלוויזית oled של LG
שם:
netanelb.t
תאריך:
09/08/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
חן סלע ,מוכר מוכשר נעים מבצע את תפקידו כראוי דואג ללקוח בעזרה בקניית המוצר ובהסבר עליו כל הכבוד
מוצר:
שואב אבק דייסון
שם:
Meir
תאריך:
30/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
נקנה מסך OLED הכי יוקרתי המסך הגיע תקול כנראה בעייה בפיקוד נשלחו 2 הודעות לאולסייל אך ללא מענה והתייחסות חבל שלא שומרים על לקוחות וותיקים בני 20 שנה
תגובת החנות:
הלקוח רכש טלוויזיה 55 אינץ’ LG דגם OLED55B1PV לאחר שקבל אותה בקש לשדרג אותה ל- 65 אינץ' בוצע ללקוח שדרוג על פי בקשתו . לאחר שקבל את המסך המשודרג, הלקוח פנה לאולסייל בטענה שהמוצר תקול, הלקוח מטופל ע"י נותן השירות של היבואן הרשמי. הלקוח קבל וימשיך לקבל שירות VIP.
אולסייל מלווה ותלווה את הלקוח עד שיהיה שבע רצון.
מוצר:
מסך OLED LG
שם:
Ronit
תאריך:
27/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהטובים שיש, אדיבות, מקצועיות, מהירות כל הכבוד!!!! המוצר הגיע יום לאחר הקנייה, פניתי במייל לחברה נעניתי לאחר שעה, פשוט שירות מצויין.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי נטען תוצרת SHARK דגם ZERO-M DOUBLE IZ251
שם:
ירון
תאריך:
26/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
הגיע מוצר באיכות ירודה ביותר, שלא שווה את עלות המשלוח. פניתי למרכז שירות וביקשתי להחזיר את המוצר. לצורך כך הפנו אותי לספק חיצוני שלהם (Bardex) אשר גבה כסף עבור האיסוף, תיאם מספר תאריכי איסוף ולא הגיע בלי להשאיר הודעה. כל פעם, הייתי צריך לפנות ביוזמתי אליהם כדי לברר למה לא היה איסוף, והם תמיד טענו שאני לא זמין, אך אצלי לא הופיע חיווי על שיחה שלא נענתה. התשובה של מרכז השירות של אולסייל היא שהם מנסים פעם אחת (אצלי אפילו הפעם הזאת לא הופיעה), ומבחינתם זה מספיק. יותר מחודש אחרי, הם עדיין לא אספו את המוצר, ולא החזירו את הכסף. שומר כספו ירחק!
תגובת החנות:
הלקוח רכש שידת לילה עם שתי מגירות ומדף מבית BRADEX דגם COZY ביקש לבטל הזמנה לאחר קבלת מוצר. עברה בקשה ליבואן לאסוף מוצר מבית הלקוח, נעשו מספר ניסיונות לתיאום איסוף אך לא היה מענה בנייד של הלקוח. הלקוח מטופל ותואם מחדש לאיסוף.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
שידת לילה עם שתי מגירות ומדף מבית BRADEX דגם COZY
שם:
Elena
תאריך:
25/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק רובוטי דרך האתר. הובטחה הספקה תוך 10 ימי עסקים. אחרי 10 ימים התחלתי להתקשר ולכתוב פניות. 3 פעמים הבטיחו תשובה ולא חזרו אליי. לבסוף אחרי 3 שבועות הבטיחו החזר כספי ופיצוי. עד היום לא חזרו אליי. עבר יותר מחודש . אל תתקרבו!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה שואב אבק רובוטי מבית ROBOROCK דגם S6 Pure לצערנו חל עיכוב במסירת המוצר
הלקוחה בחרה לא להמתין למסירת המוצר, התנצלנו בפני הלקוחה וזיכינו אותה באופן מלא על פי בקשתה.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
Roborock
שם:
liat0101at
תאריך:
20/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לקבל מידע על ההזמנה יפית דהן המקסימה והשירותית כל כך עזרה לי. .יפית צריכה להעביר קורסים על איך לתת שירות זאת החוויה שלי איתה! נכס לחברה!
מוצר:
שמיכות פוך
שם:
ירוןמ
תאריך:
18/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
כנראה שמשהו לא טוב עובר על אולסייל... בעבר קנינו מהם את כל הבית. אז קיבלנו שירות ומענה מעולים והכל סופק בזמן!
בחודשים האחרונים, הזמנות לא מסופקות, המענה במוקד הטלפוני מבולבל ואף גורם לא מצליח לתת מענה שהוא אפילו ברמה של "סביר". אין לנו אלא לברך אותם ולאחל להם "כל הכבוד" , אם בכזאת קלות הם יכולים להרשות לעצמם לוותר על לקוחות!
תגובת החנות:
הלקוח רכש מסחטת פירות PHILIPS דגם HR1832 חל עכוב של יומיים באספקת המוצר, אך המוצר סופק ללקוח תוך שמנהל שרות הלקוחות מלווה את האספקה מול הלקוח עד לשביעות רצון מליאה של הלקוח.
אולסייל מחויבת לשביעות רצון מליאה של כלל לקוחותיה !
מוצר:
PHILIPS דגם HR1832
שם:
pavel.sosin
תאריך:
14/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
2
תיאור חווית הקנייה:
Nokia 20 נמכר ללא כל מטען ללא הודעה מוקדמת. מטען לטלפונים ניידים עם כבל USB מסוג C עלה לי 170 שח נוספים קיבלתי המלצה להשתמש בכל מטען.
תגובת החנות:
לקוח רכש סמארטפון דור 5 מבית NOKIA דגם Nokia XR20 5G הלקוח קיבל מוצר עם ערכה מלא כולל כבל USB, ללא ראש מטען, בהתאם למפרט באתר.
המוצר סופק בהתאם לתיאור באתר.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
AndroidOne דגם Nokia XR20 5G
שם:
SimonWeinstein
תאריך:
11/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
אני לקוח חוזר, ואחזור גם בהמשך. נראה היה לי שחסרים חלקים למכשיר שרכשתי. יפית משרות לקוחות פנתה ליבואן שיטפל, ביררה איתי האם זה מטופל, והמשיכה לדעוג לנו במשך כמה שבועות עד שהייתה בטוחה שהעניין מטופל. (בפועל לא היה חסר כלום - היבואן הדריך אותי איך לאתר את החלקים.) אתה לא באמת יודע מה טיבו של עסק עד שיש לך בעייה. למדתי שלאולסייל מאוד איכפת מלקוחותיו. תודה אולססיל, תודה יפית!
מוצר:
מקציף חלב DAVO DAV240S
שם:
okmashkanta
תאריך:
11/07/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלפון סלולרי באתר אולסייל המכשיר הגיע תוך יום . השליח היה מדהים , תאם איתי והגיע בזמן .
מוצר:
טלפון סוללרי
שם:
mauda26
תאריך:
24/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב, השבוע ביום שני ה- 21.6.2022 רציתי לקנות מזגן נייד, נכנסתי לאינטרנט, וכתבתי מזגן נייד, הופיעו כמה ספקים על המסך, אני בודק את סוגי המזגנים, וגם את המחירים, ואני מגלה שהמזגן נייד של אלקטרה, אצל חברת אולסייל הוא המחיר הטוב ביותר, ובנוסף יש עליו הנחת קופון של 10% . ניסיתי להזמין דרך האינטרנט, אבל לא יכולתי לקבל את קוד הקופון. התקשרתי לחנות, ענה לי איש נחמד, נתן לי את הנחת קוד קופון, ועשיתי את העסקה במחיר הכי זול מכול החנויות שהופיעו באינטרנט. אחר הצהריים התקשרה אליי גברת נחמדה והודיעה לי שהמזגן יסופק מחר, ואכן למחרת, יום שלישי ה- 22.6.2022 לקראת 12:00 בצהריים, הגיע המזגן וללא דמי משלוח. אני מעניק להם 6 כוכבים
מוצר:
Relax Portable 14
שם:
עמרי
תאריך:
21/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהרדיו שעון הגיע אלי עם תקלה קלה בתצוגה, באדיבותה הרבה של יפית דהן (משרות הלקוחות של אול- סייל)- השעון הוחלף בשעון חדש. יפית תיאמה את ההחלפה עם החברה והקפידה ללא הרף להתקשר אלי לעדכן ולוודא שהכל בוצע כמו שצריך. יישר כוח יפית !!!!
מוצר:
רדיו שעון מעורר עם תצוגה ענקית ”1.8 מבית Lexus דגם CK-5518
שם:
shaigertel
תאריך:
21/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ בחום. היתה לי בעיה עם טעות בקבלת המוצר שהוזמן. פניתי לשרות לקוחות וקיבלתי שרות מהיר ומעולה ווידאו שהמוצר יוחלף במהירות ויעילות.
מוצר:
מזגן JOY 10
שם:
Naama
תאריך:
12/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
כשרוצים לקנות זה ממש קל ויש מענה טלפוני ממש מהיר. לצערי לי הייתה בעיה עם המוצר שהגיע ולא עובד - אבל בשירות הלקוחות אין מענה טלפוני אז התקשרתי לשלוחה של מרכז ההזמנות שם עונים תוך דקה והם אמרו ששירות לקוחות יחזרו אליי. לא חזרו ולא שום דבר. אם אתם רוצים להזמין מוצר - אחלה. שירות קל ומהיר. אם יש בעיה עם המכשיר - אל תצפו לעזרה. מאוד מאכזב.
תגובת החנות:
הלקוחה קנתה מוצר מערכת נגד שכחת ילדים לרכב Tippy דגם Tippy Pad הלקוחה פנתה לשירות הלקוחות של אולסייל בטענה שהמוצר תקול. לאחר בדיקה מול היבואן הלקוחה קיבלה הדרכה כיצד להפעיל את המוצר, המוצר תקין והלקוחה מרוצה לאחר ההסבר שקבלה.
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
טיפי משטח בטיחות
שם:
אורן
תאריך:
10/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קניתי תנור רחב של דלונגי, המחיר היה מעולה והתנור סופק בזמן שיא. בנוסף היה מבצע לרוכשים וניתנו תווי קניה בפוקס הום.
מוצר:
תנור דלונגי NDS941
שם:
מחשבים
תאריך:
08/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שרות אדיב ,מקצועי ומהיר, נגישות לשירות לקוחות ולנציגי קנייה באתר מעולים ומחירים טובים. כל הכבוד..
מוצר:
CMG633BS1
שם:
zivah7
תאריך:
06/06/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי שרות מנציג המכירות ומיפית שרות דאני כבר לא רגעלה שמקבלים פה היום. כל מה שנאמר והובטח התקיים ואף מעבר לכך. נתיג המכירות הבטיח לי אספקה של המקרר ממש למחרת ההזמנה וכך היה. יפית דאגה להיות בקשר לאורך כל הדרך ובהמשך החלפת המקרר שהגיע עם שריטות ואף דאגה לוודא שהכל קורא. כל הכבוד לזה קוראים שרות. שנים אני רוכשת דרך החברה ואמזיך כך. מומלץ מאד מאד תודה לכם
מוצר:
מקרר, LG, מקרר 3 LG דלתות, 070/GR-B265MAJ ר
שם:
natanm77
תאריך:
31/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
לאחר סקר שוק מקיף נרכש מיקסר דרך אולסייל במחיר זול באופן משמעותי משאר באתרים והחנויות. המשלוח הגיע תוך פחות מיומיים.
מוצר:
מיקסר טיטניום 8302
שם:
Bar
תאריך:
24/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
1
תיאור חווית הקנייה:
* אריזת המוצר הגיעה פתוחה * התנהלות החברה באספקת המוצר מזעזעת.
תהליך האספקה: אולסייל עובדת עם חברת צ'יטה שליחויות. צ'יטה שולחים סמס ב-06:00 בבוקר שהמשלוח יגיע היום. לא מאפשרים לך לקבוע מועד, לא מעדכנים אותך אפילו יום מראש כדי שתיערך לכך. מצפים שתהיה בכוננות בבית עד להגעת השליח בשעה לא ידועה. בפעם הראשונה השליח התקשר בשעות הבוקר ואמר שהוא תוך 10 דקות מגיע - לא היה אף אחד בבית, אז הוא הלך. למחרת, השליח התקשר בשעה 12:18 להגיד שהוא תוך 2 דקות מתחת לבית ואם מישהו יכול גם לרדת כדי לקחת את זה ממנו. כשהתקשרנו לנציגה של אולסייל בפעם הראשונה היא אמרה שלא מתאמים משלוח למוצרים קטנים (מטחנת בשר של 8 קילו שעולה קרוב ל1,000 ש"ח מבחינתם לא מצדיק שיתאמו איתי לקבל אותה), אבל לאחר שכנועים השאירה פנייה לצ'יטה שלא חזרה אלינו (וגם אולסייל לא חזרו אלינו). בפעם השנייה שהתקשרנו לאולסייל הנציגה אמרה שאין מה לעשות וזה מה שיש. רק אחרי צעקות היא אמרה שתנסה לטפל ותחזור אלינו. המוצר הגיע שוב ללא התראה והנציגה בכלל לא חזרה אלינו.
באיזה שנה אנחנו חיים שאי אפשר לתאם הגעה של משלוח? רמת שירות הכי ירודה שנתקלתי בה. מרגע שהזמנת מוצר מאולסייל פשוט מצפים ממך לבטל את החיים שלך עד להגעת המוצר או שמציעים לשים לך אותו מחוץ לבית (הצעה הזויה כשאתה גר בבניין ורכשת מוצר כל כך יקר). להפיל את האחריות על צ'יטה ולהגיד ללקוח שזה מה יש או לצפות שאני ארדוף אחריהם זה לא פתרון - אני רכשתי מכם, אתם אחראים לספק לי את המוצר. אם זאת רמת השירות של חברת השליחויות שלכם, תחליפו חברה.
פעם ראשונה ואחרונה שאקנה מחברה שזה אופן ההתנהלות שלה. עדיף לשלם עוד קצת (במקרה של המוצר הזה - 40 ש"ח מחנות מוכרת בארץ) ולדעת שתקבל את המוצר בצורה הגיונית ולא בתהליך כל כך הזוי ולא מקצועי.
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה מטחנת בשר תוצרת MOULINEX דגם ME740H25 במעמד המסירה נתקלנו בחוסר תקשורת מול השליח והלקוחה, התנצלנו בפני הלקוחה על חווית המסירה מול השליח. עשינו מאמץ רב לספק בהקדם האפשרי ויום לאחר פניית הלקוחה למוקד השירות של אולסייל, המשלוח נמסר לה. (וזאת תוך 3 ימי עסקים)
אולסייל פועלת כל העת לשביעות רצון מליאה של לקוחותיה.
מוצר:
מטחנת בשר Moulinex ME740H25
שם:
hadastze
תאריך:
18/05/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
1
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
מהממים יפית ואיציק! אין על השירות מלב אל לב וזיהוי צרכים! תודה ענקית ! אני באופן אישי ממליצה עליכם מאוד!