דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולר • קונסולות משחק • מחשבים (אור עקיבא)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טקטויז
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטקטויז ?
5.00
ציון ממוצע
1
חוות דעת בשנה האחרונה
234
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
1
0
0
שנה אחרונה
1
0
0
כל הזמן
179
0
55
נמצאו 234 חוות דעת גולשים על טקטויז
תמונת משתמש
שם:
Amir Ohayon
תאריך:
25/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי וקבלתי כיסוי לאייפד. אחרי כיומיים- שלושה של שימוש ראיתי שהחלק החיצוני של הכיסוי נסדק ומתחיל להתקלף.
יצרתי קשר עם החנות, דיווחתי על התקלה ושאלתי מה לעשות.
אחרי בירור פרטי הקניה, ציינתי שאני מוכן להוסיף כסף למוצר טוב יותר.

קבלתי תשובה ששולחים לי מוצר חדש ועדיף ללא תוספת תשלום.

שמח לציין לטובה את השירות, מעל למצופה!

אשמח לחזור ולרכוש מהם
מוצר:
נרתיק עור למחשב לוח סוג 4
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
30/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
רני
תאריך:
28/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי פריט שהגיע אלי במהירות רבה, ובדיוק על פי התאור, זכיתי ליחס נפלא ואין ספק שאחזור לקנות שוב ושוב, תודה רבה לכם על הכל🙏,.
מוצר:
Otterbox
תמונת משתמש
שם:
Chen
תאריך:
06/04/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי להזמין מקלדת דרך האתר שלהם, אחרי חיפושים רבים גם בחנויות אחרות, והתקשרתי לקבלת עזרה (אני לא זוכרת את שמו של הבחור שענה לי). קיבלתי עזרה ויחס מעל ומעבר למצופה. הבחור הלך לקראתי ושלח את המקלדת ממש באותו היום (לדואר לקח 5 ימים, אבל עדיין לא מובן מאליו שהבחור שלח באותו היום).
מאוד מרוצה מהמקלדת, מהשירות ומהמחיר. ממליצה בחום על החנות.
מוצר:
logitech k780 keyboard
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
12/03/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר השוואה מחירים באתר זאפ, הגעתי לאתר טקטויז
מהרגע הראשון בטלפון ידעתי שארכוש אצלכם
תודעה שירות נהדרת, שירות מצויין, מקצועי וסבלני
ללא ספק מומלצים בחום!
מוצר:
JBL
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
29/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Naveh
תאריך:
24/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי מגן מסך וכיסוי לפאלפון שירות מעולה בטלפון ויחס ושירות מעולים. יחס חם
מוצר:
מגן מסך ומגן אחורי
תמונת משתמש
שם:
Karin
תאריך:
20/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית שירות טובה מאוד,
מוצרים באיכות מצוינת ומבחר מגוון מאוד.
מאוד שירותיים ועוזרים ללקוח. הליך ההזמנה היה מאוד מהיר וזמני המשלוח גם.
מוצר:
נרתיק קשיח מדגם MATRIX SPARK
תמונת משתמש
שם:
Edo
תאריך:
19/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי! בעל מקצוע סבלני ובעל ידע ענה לי, הכווין המליץ ופשוט גרם לי לרצות לקנות אצלו..! לא מובן מאילו ברצינו ברמת השירות... ממליץ בחום! אני בטוח אקנה שוב..!
מוצר:
מגן מסך "זכוכית" מבית VMax לשעון יד חכם מדגם: Samsung Gear Sport
תמונת משתמש
שם:
elai
תאריך:
19/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מעבר למחירים המעולים, תהליך הרכישה היה מאוד פשוט, המוכר היה מאוד אדיב ונחמד. מומלץ בחום!
מוצר:
apple pen 2nd generation
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גלית
תאריך:
16/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ציון לשבח לחברת טקטויז!
פשוט תענוג, שירות לקוחות אדיב
קנייה מהירה באתר, מחירים מעולים
ממליץ
מוצר:
רמקול
תמונת משתמש
שם:
Yapy
תאריך:
10/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
וואו. סיוט. ניסתי להזמין כיסוי לטלפון. חודש שלם משכו אותי בתירוצים שהחבילה נשלחה והיא בדרך והיו עיכובים ועולם וגם שביקשתי לבטל אמרו לי שאי אפשר כי החבילה נשלחה. מהמעקב משלוח ניתן היה לראות שהחבילה נשלחה לאחר שביקשתי לבטל. אחרי חודש שבמהלכו הטלפון כבר נשרט וכבר קניתי את המוצר במקום אחר החבילה הגיע. אבל אין לי מה לעשות עם עוד כיסוי. טוב אז מנסה לבטל. מפה לשם הם לא אוספים את החבילה ששלחתי בדואר רשום.
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 29/12/2019 נרתיק של חברת OTTERBOX למכשיר HUAWEI P30 PRO בעלות של 135 ש"ח.
יום למחרת, נשלח הנרתיק ללקוח ע"י דואר רשום

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הנרתיק עדין לא הגיע אליו.
כמו כן טען הלקוח כי זמן אספקה הנרתיק שהובטח לו הינו עד 7 ימי עסקים ועברו 10 ימים והוא עדין לא קיבל את המוצר.

הלקוח אכן צודק!

פנינו לחברת דואר ישראל על מנת לקבל תשובה בנושא ומאחר ולא נעננו ולא קבלנו תשובות מספקות הוחלט לקחת אחריות מלאה על הנושא ולפתור את הבעיה בצורה הטובה ביותר ללקוח.

כבר באותו היום נשלח ללקוח נרתיק נוסף בעלות של 135 ש"ח ללא חיוב.

כעבור מספר ימים נמסר הנרתיק ללקוח.

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי הנרתיק אכן הגיע אליו
אך כעת אין לו צורך בנרתיק (מכוון שכבר רכש נרתיק אחר) וכי הוא מעוניין לבטל את העסקה ולקבל את כספו בחזרה.

הלקוח נענה בחיוב ובשמחה רבה.

העסקה בוטלה והלקוח קיבל את כל כספו בחזרה.

חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
אלי
אחראי קשרי לקוחות
"טקטויז"
**********************


מוצר:
Symmetry מבית OtterBox לטלפון סלולארי מדגם: Huawei P30 Pro
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
09/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
omerkassis777
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שמי עומר ואני רכשתי דרך החברה תושבת לרכב ב-29.10. הבנתי מן פירוט המוצר כי התוצרת היא גרמנית ומאוד איכותית, ולכן לא היה לי אכפת לשלם מחיר גבוה (300 ש"ח) עבור המוצר. באמצע הניסיון שלי להתקין את התושבת ברכב, הבורג של התושבת פשוט השתחרר לגמרי עד כדי שהוא פשוט נפל ויצא ממקומו. כאשר שלחתי מייל לחברה, ב-7.11, בו הסברתי בצורה מפורטת מה הייתה הבעיה לא הוחזרה לי תשובה אלא רק אחרי ארבעה ימים. בחור בשם אורן היה אחראי לטפל בי - במהלך השיחה עימו הרגשתי שהוא מדבר אליי בתוקפנות ובחוסר סבלנות כאילו הוא עושה לי טובה שהוא בכלל מדבר איתי. למרות ששלחתי שלל סרטונים, ותמונות כדי לבאר לאורן מה בדיוק לא בסדר במוצר, הוא פשוט התעלם וביטל בבוטות את כל הטענות שלי ופשוט המשיך לומר לי בתוקפנות ש"המוצר בסדר, המוצר בסדר גמור", או "אתה עושה משהו לא בסדר". אחרי ויכוחים והרמות קול לא נעימות, סיכמנו כי אני אשלח לו את המוצר בחזרה לאור עקיבא על חשבוני והוא ישלח לי את המוצר לאחר תיקון יחד עם הכסף שהוצאתי על השליחה הראשונה. ביום שהגיע המוצר אל אורן הוא אמר לי שהוא תיקן אותו "תוך 2 דקות", ושלח לי אותו בחזרה, תוך כדי שהוא שוכח לשים בחבילה את הכסף שהוא הבטיח להחזיר לי. לתסכולי הרב, המוצר הגיע אליי בדיוק כמו בפעם הראשונה, ולאחר 2 דקות משהתחלתי להתקין את המוצר לרכב שלי, הבורג שוב השתחרר ויצא ממקומו; חזרנו בדיוק לאותה נקודת ההתחלה. לא הייתה לי כוונה להיכנס לעוד סאגת ויכוחים ותוכחות לא נעימה. הלכתי לדוד שלי ואחרי שהוא פתח את המכשיר נוכחנו לגלות כי ישנה בעיה בציר עצמו עליו הבורג יושב. אחרי כמה אלתורים הבנו איך "לתקן" את הבורג כך שהוא לא ישתחרר, ויהיה אפשרי להשתמש במוצר כדי ש-300 השקלים אותם הוצאתי עליו לא ילכו לטמיון.

לסיכום, חווית הקנייה שלי בחברת techtoys הייתה מצערת ומעייפת, אני לא מתכוון לרכוש דבר מהם יותר בעתיד, לא יקר ולא זול, ואני ממליץ בחום למי שהקדיש מזמנו כדי לקרוא את הפוסט הלא קצר הזה, לנהוג כמוני ולהתרחק מהם כהוגן.

עומר
תגובת החנות:
תודה על החוות דעת.

אנו שמחים לקבל ביקורת בכל עת ולשפר את השירות לכלל הלקוחות.

מרגע קבלת הפנייה, יצרתי קשר באופן אישי עם הלקוח, התנצלתי ושוחחתי עמו על מנת להבין מה בדיוק קרה.

הלקוח רכש בתאריך 29/10/2019 תושבת לרכב כולל טעינה בעלות של 299 ש"ח.
יום למחרת, נשלח המוצר ללקוח ע"י דואר רשום שמספרו RR586529459IL.

כעבור 4 ימי עסקים נמסר המוצר ללקוח.

לאחר מספר ימים פנה הלקוח לשירות הלקוחות בטענה כי קיבל את המוצר מאוד מהר אך לצערו הוא חושב כי המוצר שקיבל לא תקין (הבורג של התושבת השתחרר).

נציג שירות הלקוחות התקשר מיד ללקוח ובצורה יסודית ומקצועית טיפל ללקוח בבעיה עד שנפתרה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

הלקוח הודה על העזרה והטיפול בבעיה.

לאחר כתיבת החוות דעת (בתאריך 12/02/2020 כ-4 חודשיים לאחר שהלקוח קיבל את המוצר) התקשרתי ללקוח ושאלתי לנושא הבעיה על מנת להבין מהי (חשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים).

הלקוח טען כי למעט הבורג שהשתחרר שוב המוצר תקין לחלוטין ועובד מעולה ואף המליץ לחבריו לרכוש מאתנו את המוצר.

ולכן כמחווה של רצון טוב ובכדי לשפר את חווית השירות הצעתי ללקוח את האפשרויות הבאות:

1. לשלוח ללקוח מוצר חדש ללא עלות.
2. להשאיר את המוצר אצלו, מכוון שהמוצר תקין + לקבל זיכוי בסכום של 299 ש"ח לקנייה חוזרת.

הלקוח הביע את שביעות רצונו המלאה מאופן הטיפול בבעיה והודה על קבלה הזיכוי.

חברת "טקטויז" עושה כל שביכולתה על מנת להעניק שירות מצוין, מהיר ויעיל ובהתאם לשביעות רצון כל הלקוחות.
אנו שמים דגש רב על שירות, משקיעים בכך משאבים רבים וחשוב לנו שכל לקוחותינו יהיו מרוצים.

**********************
בברכה,
אלי
אחראי קשרי לקוחות
"טקטויז"
**********************
מוצר:
תושבת לרכב כולל טעינה מדגם Universal Charging Dock מבית HR
תמונת משתמש
שם:
שירלי
תאריך:
04/02/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אמינים מאוד, שירות מעולה יעיל מהיר ואדיב.
המשלוח הגיע בזמן.
חוויית קניה טובה ומומלצת ביותר.
כל הכבוד, מאוד ממליצה!
מוצר:
כרטיס
תמונת משתמש
שם:
שלי
תאריך:
08/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות לקוחות אמין, ידידותי ויעיל
חווית קניה מאוד טובה, גם מבחינת מחיר מול חנויות אחרות וגם שירות מעל ומעבר לציפיות.
כל הכבוד, תמשיכו כך!
מוצר:
זיכרוןנייד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
05/01/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
15/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מהיר מצוין מאוד אדיבים בטלפון
מהרגע הראשון נציג השירות היה מאוד מקצועי.
דאגה עד הסוף, מחיר מצוין.
ואני בהחלט אחזור בעתיד.
מוצר:
סטנד
תמונת משתמש
שם:
שלום
תאריך:
05/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה יוצאת מן הכלל, שירות לקוחות ויחס מדהים
המחיר הכי זול בזאפ
שירות טלפוני מהיר
משלוח מהיר קבלתי תוך פחות מחמישה ימים מרגע הקנייה
מוצר:
רמקול
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/12/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
פולינה
תאריך:
12/11/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, מחירים מעולים.
קניתי נגן MP3 עם אחריות יבואן מקבלים תעודת אחריות
קבלתי הכול כמו שהובטח
מומלצים מאוד
מוצר:
MP
תמונת משתמש
שם:
שירלי
תאריך:
20/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה וטובה.
נציג מכירות נתן שרות אדיב.
סה"כ חווית קנייה מעולה.
ממליצה לקנות בטקטויז
מוצר:
טלפון
תמונת משתמש
שם:
מריאנה
תאריך:
11/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליצה בחום למי שמחפש מקצוענים אמיתיים ואמינות !
זו לא הפעם הראשונה שאני קונה מטקטויז.
אני נהנת משירות מעולה
מוצר:
זיכרון
תמונת משתמש
שם:
תמי לוי
תאריך:
03/09/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מעולה
הזמנה מוצר דרך האתר הצורה קלה ופשוטה
הזמנתי בדואר מהיר וקבלתי לאחר יומיים בדיוק כפי שהובטח
בכל רגע ניתן להתקשר אליהם ולקבל סטטוס היכן המוצר נמצא
מומלצים מאוד
מוצר:
כרטיס זיכרון
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply