דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חנות מחשבים ואלקטרוניקה מקוונת (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סולן אינטראקטיב בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסולן ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
266
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
233
4
29
נמצאו 266 חוות דעת גולשים על סולן
תמונת משתמש
שם:
amirt84
תאריך:
04/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר החנות מתאם USB לחשמל עבור אייפון. קיבלתי את המוצר והופתעתי לגלות מתאם שבקלות ניתן היה להבחין בכך שהיה משומש ושרוט. נאלצתי לגשת פיזית לחנות ולהחזיר את המוצר. הנציג בחנות הכחיש וטען שהמוצר נראה לו חדש, למרות שהיה ברור שהמוצר משומש.
מוצר:
מתאם USB לחשמל לאייפון
תמונת משתמש
שם:
אריאל
תאריך:
12/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי אייפד בחו״ל והייתי זקוק למתאם ישראלי למטען המקורי של האייפד.
בחיפוש באינטרנט סולן היתה החנות היחידה שמצאתי שמוכרת את המוצר ,כך שלא הייתה לי ברירה אלא לרכוש זאת דרכה.
המוצר הגיע בזמן,חשבונית מסודרת,אחלה שירות.
אולם המוצר לא באיכות גבוהה אך מספק.
מוצר:
מתאם חשמל לאייפד Apple
תמונת משתמש
שם:
אבישי
תאריך:
28/09/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגענו פיזית לחנות. שאלנו מדוע מחיר המוצר כל כך גבוה (80% יותר מחנות מתחרה, לא כולל משלוח). בעל החנות ניסה לספק הסברים לא אמינים במיוחד והציע שנלך לקנות בחנות המתחרה.

בסופו של דבר רכשנו את המוצר בסכום המקורי שדרש בעל החנות, אך ברור לנו ששילמנו סכום מופרז (בלשון המעטה).
תגובת החנות:
סולן מקפידה על מוצרים איכותיים בלבד.
הוסבר ללקוח שיש איכויות שונות והמחירים בהתאם.
הלקוח רכש מוצר איכותי יותר מהמתחרה ,כך יוכל להנות ממנו לאורך שנים.

מוצר:
מפצל כבל רשת אינטרנט RJ45 CAT 5 6 LAN Ethernet Splitter Plug
תמונת משתמש
שם:
eyal
תאריך:
30/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק לבטרייה ל DELL בדחיפות,
חיכיתי לבוקר, התקשרתי לחנות הראשונה בה מצאתי סוף סוף בטרייה מקורית.
בקשתי לבדוק האם קיים במלאי למשלוח מיידי! נעניתי בחיוב , אמרו לי תכניס הזמנה ויצא עוד היום אליך.
כשעה לאחר ביצוע ההזמנה קיבלתי טלפון שמצטערים אבל אין מקורי, ייקח 14 יום להביא... ביאושי אישרתי שישלחו תואם, הגיע תואם כעבור 4 ימים, התואם לא מזוהה ע"י הנייד, שלא מאפשר טעינה, לבטרייה לא מזוהה.
התקשרתי, החזרתי, נעניתי לא כ"כ יפה, קצת משכו אותי, לבסוף לאחר כשבוע נוסף קיבלתי בטרייה מקורית שעובדת.
בקיצור , בתור איש שטח, נתקעתי שבועיים ללא מחשב נייד בגלל הימור על החנות הלא נכונה.
מוצר:
סוללה לנייד DELL T114C DELL VOSTRO 1320
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
04/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
או שהמוצרים לא תקינים במקרה או שבעלי החנות אינם אמינים .
זו סוללה שנייה שרכשתי בחנות ואחרי פרק זמן של פחות מחודש (!) התקלקלה הסוללה בשנית . החנות ביום שישי לא הסכימה לבדוק את הסוללה והכריחו אותי להגיע לחנות ולהשאיר את הסוללה לבדיקה ( למרות שבעל החנות ישב בחוץ ולא רצה לבדוק את הסוללה), המחיר שגבו ממני היה 20 ש"ח מעל הכתוב באתר ובכלל בעל החנות נראה כאיש לא אמין לחלוטין -זו פעם אחרונה שאני רוכש משהו בחנות הזו ואמליץ לכל מכריי להתרחק!
תגובת החנות:
סולן הינה מהחברות הוותיקות והמקצועיות כיום בתחום הסוללות. ומהאמינות ביותר הקיימות ברשת. בחברת סולן מספר עובדים שתפקידם הוא לשרת את הלקוחות בצורה הטובה ביותר. הלקוח רכש את הסוללה בחודש אוקטובר .כפי מחיר האתר באותה עת .ולא אגורה יותר. העובד שיצא להפסקת עישון בחוץ הסביר ללקוח בנימוס שאנו לא עובדים בימי שישי. אלא אם תואם מראש .ואף אנו מציינים באתר שיום שישי אנו סגורים. כמו כן העובד ציין שאנו בספירת מלאי סוף שנה. הלקוח התבקש להשאיר את הסוללה לתיקון או החלפה במידת הצורך. וכך נעשה. אנו תקווה שהלקוח יבין את המצב שנוצר. ויישאר לקוח מרוצה שלנו כפי רבים אחרים.

מוצר:
סוללה חליפית X61
תמונת משתמש
שם:
גרגורי
תאריך:
29/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה טלפונית מכיוון שהייתי צריך לברר כמה פרטים טכניים על המוצר.
הייתי חייב לקבל את הסוללה בדחיפות והשירות של החברה נענה על הבקשה שלי לזרז את המשלוח לאותו יום למרות שהשעה היתה קצת מאוחרת למשלוחים.
קיבלתי שירות טוב ומענה אדיב ומהיר.
הסוללה הגיעה תוך יומיים.
מרוצה מהקנייה, ממליץ.
מוצר:
סוללה למצלמה NP-200
תמונת משתמש
שם:
erez
תאריך:
30/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היי,

קניתי כבל יציאת וידאו COMPOSITE ל-IPHONE מ"סולן מחשבים".
עלה לי-99 שקל.(זול ב-100 שקל מהמקורי)
באתר שלהם יש הוראות התקנה של תוכנות עזר כדי שהכבל יעבוד.
לאחר הקניה המוצר היה עטוף בנילון נצמד כזה "ווקום" ונאמר לי: "אי אפשר להחזיר את המוצר כי אם אתה פותח את הניילון הוא כבר לא באריזתו המקורית".
שמח וטוב לבב הלכתי לביתי, הורדתי את התוכנות והתקנתי אותן, חיברתי את הכבל והפלא ופלא הכבל לא עובד. ניסיתי להתקין מחדש, ניסיתי אופציות שונות ועדיין הכבל לא עובד!!!

חזרתי לחנות ואמרתי להם את הנ"ל והם לא האמינו לי ודבר ראשון אמרו שלא התקנתי את התוכנות נכון (אני לומד הנדסת תוכנה והנדסאי מכונות, אני מרכיב תמיד לעצמי את המחשב, אז כמובן שהאגו תפס) בקיצור התחיל ויכוח שבסופו הבעלים החליט להחליף לי את הכבל (אגב הכבל שנתנו לי היה היחיד שעטוף בניילון מה שאומר שאני לא היחיד שהחזיר) במקום לחזור כל הדרך הביתה הלכתי והתלבשתי על חנות מוצרי חשמל ליד וניסיתי שם שוב הכל, להתקין מחדש וכל הברארע.
חזרתי לחנות עם חיוך פנימי מסופק ואמרתי לו "שמע חביבי הכבל עדיין לא עובד", במבט מזלזל ומלא גועל אמר בעל החנות למזכירתו " תזכי אותו עם קנס של 5%" (זה לפי החוק החדש).


אנשים אף פעם לא נתקלתי בהתנהגות כזו וכזה זלזול כלקוח.
(אג"ב כל הסיפור היה באותו היום)
תגובת החנות:
לא נשמע הגיוני שלקוח יכנס לחנות ירכוש מוצר ללא כל טענה ,ייצא מרוצה.
ולאחר מכן יטען טענות משונות. האם החנות במעמד הרכישה זה לא המקום לעשות זאת?

סולן מוכרת ומשווקת מוצרים איכותיים חדשים באריזה מקורית בלבד.
הלקוח קיבל מוצר חדש באריזה המקורית כשהיא ארוזה וחתומה.

יתרה מכך נמסר ללקוח שזה כבל תחליפי ולא מקורי ויש להתקין תוכנות לשם הפעלתו .
ציטוט מתוך דף מוצר באתר:
לשימוש בכבל AV לאייפון או יש להתקין תוספים/תוכנה לצפיה :
resupported for ipod/iphone
TV out foripod/iphone

ללקוח הובהר לפני הקניה שהמוצר לא עובד על כל גרסאות הפעלה של אייפון 4 ואף ניסו לשכנעו שלא ירכוש כבל זה.
הלקוח ממש התעקש ולא שמע לעצת נציגנו ובכל זאת רכש בטענה שהוא מהנדס.
מוצר זה נמכר ולא נרשמו החזרות וזאת במידה ורוכשים תוכנות מתאימות כפי המלצתנו לפני הרכישה.

הלקוח החזיר את המוצר כשהוא באריזתו המקורית. ולכן זוכה 5% פחות כפי החוק.

מוצר:
כבל וןידאו לאיפון
תמונת משתמש
שם:
yuval
תאריך:
28/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהסתכלתי באינטרנט ,קפצתי לחנות . בחורה בשם דורין עזרה לי . הייתה אדיבה מאוד וניסתה לעזור לי בעוד מוצרים שהתעניינתי בהם.
אחזור לקנות שם שוב.
מוצר:
מגן מקלדת למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
נקדימון
תאריך:
14/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המענה הטלפוני היה ע"י דורין
שירות אדיב עם המון סבלנות לשאלות שהיה לי לגבי המוצר,
ביצוע ההזמנה היה מהיר.
הזמנתי את המוצר לנסיעה מתוכננת עוד מספר ימים לאחר שהבעתי חשש כי המוצר לא יגיע לפני שאטוס, דורין הציעה להעביר אלי את המוצר, כיוון שהיא גרה רחוב מקביל אלי ( התמזל מזלי בנושא) ואכן המוצר הגיע על-ידה.
שאפו לחברה שמחזיקה עובדים כאלה.
בזכות דורין בהחלט אשוב וארכוש מחברת סולן מוצרים ולבטח אמליץ למכרי
מוצר:
מטען מחשב נייד לרכב AT3000
תמונת משתמש
שם:
motty
תאריך:
09/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מקסים דילים מאוד נחמדים עוזרים לכול הדרך עם סבלנות תודה לכם צבת סולן
אני תמיד אחזור לחיפוס בסולן שוב תודה
מוצר:
מטען למצלמה sony np-fv70
תמונת משתמש
שם:
אורח
תאריך:
05/07/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי באתר סוללה מקורית 9 תאים של DELL.
באתר היה כתוב שזה מתאים לדגם של המחשב שלי. קיבלתי את הסוללה והיא לא התאימה. התקשרתי לחנות ונאמר לי שהזמנתי את הסוללה הלא נכונה (איך לא נכונה? הרי כתוב בדף שזה מתאים לדגם שלי... ) והפנו אותי למוצר אחר. גם בדף הזה היה כתוב שזה מתאים לדגם שלי אבל זה היה 6 תאים. הסברתי להם שאני רוצה 9 תאים. אמרו בסדר. לא התווכחיתי ושלחתי (על חשבוני) את הסוללה בחזרה. היום הם התקשרו ואמרו שאין להם 9 תאים... אז למה לא אמרתם את זה כאשר דיברנו??? אני לא אקנה מהם שוב.
תגובת החנות:
ללקוח נשלחה סוללה בדיוק כפי שהזמין.וכפי דף המוצר.
הלקוח טעה בבחירת הסוללה למחשב שלו.
למחשב של הלקוח לא קיימת סוללה של 9 תאים.
הלקוח הופנה למוצר אחר באתר לסוללה היחידה לדגם המחשב שלו של 6 תאים

משלא היה מעוניין במוצר היחיד שקיים למחשב שלו .
זוכה עוד באותו היום על מלוא סכום העסקה ללא הפחתת 5% כחוק.

מוצר:
סוללה 9 תאים
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
06/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה שלי מגיעה מהפן של ניצול האחריות, רכישת בחודש נובמבר מטען למחשב הנייד שלי אך לאחר כ - 3 חודשים המטען שבק חיים, לאחר ביקור קצר בחנות החליפו את השנאי בקלילות ובמהירות ועם הרבה חיוך :)

תודה רבה חני על שירות מצוין מהיר ואיכותי.
מוצר:
מטען למחשב נייד pa-34000-z
תמונת משתמש
שם:
אלכס
תאריך:
01/03/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מוצר קטן ביום ראשון. ביום שלישי המוצר אפילו לא הועבר לדואר. רוב חנויות אינטרנר מעבירים את המוצרים לדואר באותו יום.
לפחות היה ממש קל לבטל הזמנה.
תגובת החנות:
התקבלה בקשה מהלקוח לביטול ההזמנה יום לאחר ביצועה, וכך נעשה.
סולן אחת מהחברות הוותיקות ברשת . בעלת מודעות גבוהה לאיכות וטיב השירות.לפני הקניה ולאחריה.
אנו שולחים מוצרים בדיוק כפי המצוין בדף המוצר.ובהתאם לצורת המשלוח בה בחר הלקוח בסיום ההזמנה.
קיימות מספר אופציות באתר למשלוח ואספקה ,קיימים הסברים מפורטים באתר אשר לא מותירים מקום לספק .
ההזמנה בוטלה עוד באותו היום ובכך תם העניין.
מוצר:
מתאם חשמל שקע חשמל אמריקאי ישראלי
תמונת משתמש
שם:
shimon
תאריך:
14/10/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי סוללה למחשב HP. הזמנתי דרך האתר שלהם, המידע באתר היה מקיף מפורט ומדויק. הרגשה שמזמינים ממישהו שמבין עניין בנושא.
הזמנתי ביום שני וקבלתי את המוצר ביום חמישי . ארוז בצורה יפה ומסודרת.
אחלה חנות ממליץ בחום...
מוצר:
סוללה מקורית לHP ub73
תמונת משתמש
שם:
דורון
תאריך:
30/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה הזמנתי את הסוללה דרך ספק אחר. רק אחרי שבוע ופניות מצידי הוא גילה לי שבכלל המוצר לא במלאי.
ביטלתי ורכשתי דרך סולן.
ביום שני הזמנתי, בשלישי קיבלתי את ההזמנה בדואר והיום, יום רביעי, יומיים בלבד אחרי - הסוללה בביתי.
כבר שקלתי להוסיף יום לתיאור כי זה נראה כבר לא אמין - נראה מהיר מידי... אבל זה בדיוק מה שהיה. כבוד!
מוצר:
סוללה למצלמה DMW-S600E/B
תמונת משתמש
שם:
אנדרי
תאריך:
24/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני להודות במיוחד לקובי על ההסבר המקצועי ביחס למוצר (סוללה למחשב נייד) ועל המשלוח המהיר שלו (יום אחד בלבד!). קבלה מיידית של המוצר היתה חיונית ביותר בשל העובדה שהייתי אמור לנסוע לחו"ל תוך ימים ספורים.
מוצר:
סוללה למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
בנימין
תאריך:
23/06/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סוללה חליפית למצלמת פאנסוניק BCG10E

הזמנתי סוללה במחיר הכי נמוך ובקיבולת 890MAH ! קיבלתי עם קיבולת 950MAH
שזה יותר מסוללה המקורית !!!
מומלץ.
מוצר:
סוללה חליפית DMW-BCG10E
תמונת משתמש
שם:
אמיתי
תאריך:
28/04/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמגיע פרגון אז מגיע!
התקשרתי להתייעץ לגבי איזו סוללה כדאי לקנות ונעניתי במהירות ובאדיבות.
לאחר ההזמנה התקשרו אלי בכדי להשלים את תהליך ההזמנה וביקשתי שיזרזו את המשלוח כמה שניתן.
נאמר לי שישתדלו לשלוח למחרת אבל לא מבטיחים...
המשלוח הגיע יום קודם.
הרבה תודה, סולן!
מוצר:
סוללה למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
carmit.h
תאריך:
20/01/2010
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב ומקצועי. באתי לחנות עם סוללה למחשב נייד שקניתי אצלם לפני 5 חודשים ושלא טענה את המחשב כראוי. קובי בדק והחליף לי סוללה ונתן שירות מעולה. בהחלט אחזור אליהם ואמליץ לחברים.
מוצר:
סוללה למחשב נייד
תמונת משתמש
שם:
שמואל
תאריך:
29/11/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות דרך האינטרנט רציתי לקנות מטען לנייד אוניברסלי ב 99 ש"ח נמסר לי שאין את המוצר. בכל זאת כבר הגעתי רציתי לצאת עם מוצר זהה. שכנעו אותי לקנות ממיר המחיר שהיה עליו 129 אמרתי למוכר שראיתי את המחיר באינטרנט יותר זול והוא אמר לי שאני מתבלבל זה לא המוצר. כשהגעתי הביתה לא טעיתי המחיר באינטרנט היה יותר זול מאוד כעסתי על המוכר. ממליץ לבדוק לפני שקונים.
מוצר:
ממיר מתח
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
21/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי סוללה 9 תאים למחשב נייד פלוס מטען בתאריך 7 אוגוסט בתוספת של משלוח מיוחד (5 ימי אספקה). המשלוח התעכב אך לא קיבלתי שום הודעה בנושא.
לאחר 7 ימים התקשרתי מיוזמתי ונאמר לי שהמשלוח מתעכב היות וממתינים למשלוח מיוחד מחו"ל היות ולקוח קודם שקיבל את הסוללה הנ"ל התלונן שאיננה תקינה.
הסכמתי להמתין עוד 5 ימים עד שהפריטים נשלחו אלי.
הסוללה שקיבלתי לבסוף היתה סוללת 6 תאים ובנוסף לא היתה תקינה.
רק לאחר ויכוח עם שירות הלקוחות שטענו בתוקף ש"לא משנה כמה תאים יש העיקר ההספק" , הסכימו לקבל חזרה את הסוללה ולזכות את כרטיס האשראי.
מבחינתי זו היתה הקניה הראשונה והאחרונה בחנות זו.
תגובת החנות:
ראשית אכן הלקוח רכש בחברתנו
אולם טענות הלקוח אין נכונות כלל וכלל. וכן בחר להסתיר מספר עובדות
הלקוח קיבל הודעה מיוזמתנו מיד באותו יום של ההזמנה על העיכוב
לא היה כל ויכוח עם שירות הלקוחות. עוד באותו יום הוצא אליו שליח לקחת את הסוללה חזרה ולזכותו
שירות הלקוחות פעל ללא דופי
הלקוח בחר שלא לציין שקיבל כפיצוי סוללה מקורית בערך הרבה יותר גבוהה
. בעלת אותו הספק שרכש. ולמרות ששילם על סוללה תחליפית
מוזר ולא ברור לנו מהם מניעיו

מוצר:
סוללה למחשב נייד RK547
תמונת משתמש
שם:
רפי
תאריך:
11/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 2/11/08 הזמנתי סוללה לנייד מסוג R31. הסוללה הגיעה בדואר ביום 9/11/08. אחרי מספר חודשים הסוללה התחילה לעשות בעיות. הטעינה ירדה ל 70%. לפני מספר ימים, בתחילת מאי 2009, היא הפסיקה לקבל טעינה לחלוטין. ניסינו להחליף מטען אבל לא עזר. לבסוף חיפשתי ומצאתי את הספק והתקשרתי להתלונן. ואז התברר לי שעד היום עברו בדיוק שישה חודשים ויום אחד (!!). ותקופת האחריות אצלם היא 6 חודשים. הם לא מוכנים לכבד את האחריות כי המוצר לא הגיע אליהם לחנות בתוך 6 חודשים. כל הטענות לא עזרו.
קניתי בזמנו מוצר יקר יותר (440ש"ח) מאשר אצל המתחרים כי סברתי שהספק טוב ואמין.
היום רכשתי מוצר מקביל (גם 4400 מיליאמפר), אצל ספק אחר, עם שנה אחריות ובמחיר של 270 ש"ח.
תגובת החנות:
הלקוח אכן רכש באתרנו סוללה בתאריך 2.11.2008 כפי החשבונית
הסוללה לא הגיעה אלינו לבדיקה.למעט טלפון שהתקבל
איננו יכולים להתייחס כאילו לא תקינה! אלא לפי טענת הלקוח בלבד
.לא אחת התברר שהבעיה היא בטעינה או במטען עצמו ולא בסוללה
לעצם טענת הלקוח
חלף מועד האחריות ולא ביום אחד כפי שציין .גם אם ניקח את זמן המשלוח עדיין עבר את תוקף האחריות שניתנה לו
למרות שפג תקופת האחריות .באו לקראת הלקוח והוצעה הנחה משמעותית לסוללה חדשה כמעט 50%
סולן כחברה הותיקה ביותר בתחום.יודעת אחריות מהי ומקיימת אותה באופן מלא והוגן במסגרת הזמן ולא מעבר


מוצר:
סוללה למחשב נייד לנובו R30 R30/R31
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
06/05/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חפשתי סוללה למחשב כף יד Fujitsu N560 שברשותי. חנות זו היתה הזולה ביותר, כך שבאותה הזדמנות גם הזמנתי עוד מספר פריטים לאייפון שלי.
את ההזמנה ביצעתי באתר האינטרנט של החנות.
בין יתר הפריטים הזמנתי גם כבל חיבור האייפון לטלויזיה. נציגת שירות הלקוחות התקשרה אלי למחרת וביקשה להתריע כי עלול להיות מצב שהכבל לא יהיה תקין, וזאת לאור תלונות של לקוחות קודמים. למרות זאת, הוסכם ביננו שאם תהיה בעייה אוכל להחזיר את המוצר ללא שאלות, והחיוב יבוטל.
ההזמנה כולה הגיעה בזמן, אך היו מספר אי התאמות. נציגת שירות הלקוחות היתה אדיבה מאוד, התנצלה על התקלה, וביקשה שאחזיר את המוצרים בדואר ומיד ישלחו לי מוצרים חליפיים.
כך אכן היה.
ההזמנה מאוד קלה באמצעות האתר, ושירות הלקוחות שלהם יעיל ואדיב!
בהחלט אחזור לקנות שם שוב.
מוצר:
סוללה למחשב כף יד CS-FL420SL
תמונת משתמש
שם:
גדי
תאריך:
14/04/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר קבלת כבל טעינה לא תקין, הוחלף הכבל במהירות, באמצעות הדואר. אפילו דמי המשלוח בדואר הוחזרו לי. שרות לדוגמא.
מוצר:
כבל N35
תמונת משתמש
שם:
נמרוד
תאריך:
24/03/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חזרו אלי משירות הלקוחות להשלמת ההזמנה רק יומיים לאחר ביצוע ההזמנה.
רק לאחר שבוע מהשלמת ההזמנה התקשרו להגיד שהמוצר לא במלאי ושמזכים אותי.
בבדיקה שערכתי באתר - הם עדיין מציעים את המוצר - למרות שהוא לא במלאי.
תגובת החנות:
זהוא מוצר עט לכף יד במחיר של 32 ש"ח הקיים אצלנו במלאי דרך קבע ואין בעיה לספקו
יכול להיות מצב שחסר זמנית לאור העובדה שאנו מחזיקים מעל 200 סוגי עטים שונים שכולם נראים כמעט אותו דבר
התקשרו ללקוח עוד באותו יום ולא יומיים אחרי והסבירו לו שהמוצר אזל זמנית ובאם מוכן להמתין 14 יום כדי נוכל לספק את ההזמנה הלקוח ביטל מרצונו את ההזמנה.יכל היה להמתין
אנו נהגנו ללא דופי וכפי התקנון
אנו מתנגדים נחרצות לפרסום חוות דעת זו כיוון שאינה נכונה
אכן יש להביא לפרסום חווית קניה אולם באם נכונה במלואה ולא חלקית אנו מציעים עדיין את המוצר כיוון שקיים במלאי ובאם ברצונו לחדש את ההזמנה יכול לעשות זאת


מוצר:
עט סטיילוס למחשב כף יד
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply