
שירות מצוין, עונים לכל שאלה בוואטסאפ. מחירים טובים, המשלוח הגיע מאוד מהר. ממליץ מאוד על החנות.

שירות מצוין, עונים לכל שאלה בוואטסאפ. מחירים טובים, המשלוח הגיע מאוד מהר. ממליץ מאוד על החנות.

אחלה שירות. הספקה מהירה. המוכר שלח לי הודעה אחרי קבלת המוצר לבדוק שהכל בסדר. מעולה מומלץ

חנות מעולה, זמינות, יחס, שירותיות, זמן הגעת ההזמנה, הכל 10! אפילו התקשרו כמה זמן אחרי ההזמנה לשאול אם הכל בסדר ואני מרוצה. מומלץ בחום!

פניתי לגבי מעבד מזון חזרו אלי הבן אדם היה מאד שירותי ואדיב היה ניתן לאסוף ותיאמתי איתו והגעתי לאסוף קיבלתי את המוצר לשביעות רצוני.

שירות סופר מקצועי. מאוד אדיבים ומאוד נחמדים. משלוח מהיר תוך מספר ימים מהרכישה. מומלץ ביותר.

שירות מעולה. אדיבות, זריזות. המוצר הגיע תוך יום והחנות היתה זמינה לכל שאלה. אשמח לרכוש מהם שוב.

שירות מצוין. קשר ישיר ומהיר. משה עשה מאמץ מיוחד שנקבל את המוצר בתוך שלושה ימים, וכך היה. נחזור לקנות אצלו שוב בעתיד וממליצים עליו בחום.

קיבלתי מענה מהיר ואדיב לכל השאלות. תהליך הרכישה היה פשוט. נרכש מזגן הייר שהגיע בזמן למקום ההתקנה. אח״כ קבלתי מענה מהיר וענייני לכל השאלות בנוגע לאחחריות ושירות. בקיצור, חווית קנייה ושירות מצויינת. הייתי בקשר עם משה מ״חשמל חכם״

הזמנתי שואב אבק שרך האימטרנט. הגיע מהר מאוד. קיבלתי את הקבלה גם במייל וגם בWHATSAPP באמת כל הכבוד לספק. ממליץ בחום

הזמנתי מיקרוגל, כתבו עד 7 ימי עסקים. קיבלתי תוך 3 ימים. המכשיר הגיע תקין עם חוברת מסודרת. אישור קניה וחשבונית במייל, הכל זרם. ממליצה

רכשתי מיחם. מעבר למחיר המצטיין, קיבלתי טלפון תוך 10 דקות מהחנות לעדכן שההזמנה נקלטה. למחרת המיחם כבר הגיע עם שליח. אין מלים.

משלוח הכי מהיר שנתקלתי בו עד כה בין הספקים בארץ! יצרו קשר אישי בווטסאפ ועדכנו בהתקדמות ההזמנה ומועד מדויק של השליח.

הזמנתי מדיח Candy CDCP8 במשלוח עד 4 ימים , (יום שבת ההזמנה , לא נחשב יום עבודה לכן רק יום רביעי אמור להגיע ) יום חמישי יצרתי קשר בוואצאפ אמרו שיבדקו ויחזרו אלי ולא חזרו בכלל , שלחתי עוד הודעה יום אחרי לבדוק מה קורה לא הגיבו בכלל חזרה להודעה ולא היה מענה, התקשרתי למשרד ואמרו לי שוב יבדקו ויעדכנו אותי(לא אמרו לי אם נשלח או יצא או משהו,פשוט ''אני בודק אחזור אלייך מאוחר יותר''), מפה לשם פשוט חיכיתי וחיכיתי עד שביום שני התקשרו מחברת ההובלה , שאלתי למתי מיועד המשלוח אמרו רק ביום שלישי (שבוע וחצי אחרי ההזמנה) אמרתי שאמור להיות משלוח מהיר עד ארבעה ימי עבודה ענו שרק ביום שני הם קיבלו את המוצר ולא עבר אפילו יום אחד עד שהמשלוח יגיע אלייך( לא יודע אם זה נכון בכלל) , בכל מקרה אני מבין שיש עיקובים ואיחורים וזה בסדר ''קורה'' , אבל לא מבין למה סיננו אותי ולא נתנו תשובה (עד שחברת ההובלה לא דברה איתי לא ידעתי בכלל אם אני מקבל את המדיח ) בקיצור משלוח באיחור, אי מתן מענה מקצועי (אי מתן מענה בכלל!) , מצער

שירות מהיר ואדיב! היינו מרוצים מאוד! ההזמנה הגיעה תוך יום, השליח היה אדיב ונחמד למרות ששיננו כתובת בלי להודיע מראש.

הזמנתי את המוצר והוא הגיע תוך יומיים וחצי. גם יצרו איתי קשר לוודא שההזמנה הגיעה והכל בסדר. אני בטוח אקנה מהם שוב.

אחלה מוצר עובד מעולה , המוצר הגיע במהירות והמחיר היה גם טוב תודה רבה לכם

חווית קניה מושלמת, רכשתי דרך האתר מוקדם בבוקר, שעתיים אחר כך קיבלתי הודעה שנשלחה החבילה. הגיעה מהר, ארוזה היטב. המיקרוגל נראה מצויין עדיין לא השתמשתי

התהליך באתר היה מאוד ידידותי וייעל. והמשלוח הגיע בתוך מסגרת ימי העסקים שהובטחו בזמן הרכישה. משלוח זול ועד הבית. ארוז מצוין. והגיע במצב מושלם.

השירות היה מהיר מאוד, גם בטלפון וגם פיזי. ואף גמיש בהתאם לצרכים שלי ולהגעה. תודה.

השארתי הודעה באתר שיחזרו אליי,חזר אליי בחור מאוד נחמד וסבלני,הזמנתי את המיקסר תוך פחות מ-48 שעות זה כבר היה אצלי בבית עם שליח,אין ספק שאני יעדיף גם את הקנייה הבאה לעשות בחשמל חכם

שירות 10!!! קנינו מיקרוגל באינטרנט והוא הגיע למחרת בבוקר. לצערנו, עם ההפעלה הראשונה, גילינו שהוא תקול. התקשרנו למשה שמיד טיפל בזה ולמחרת הגיע מיקרו חדש. אותו שליח שהביא את החדש גם לקח את הישן. פשוט שירות מעולה!

שרות ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד יעוץ מורחב והרחבת אפשרויות רכישה לכל מכשיר חשמלי וגם מחיר מאוד טוב

אין עליהם בעולם שירות אדיב מעולה ומהיר שלא לדבר על היחס החם שאתה מקבל בקיצור.... כל מילה מיותרת.

יחס אישי, נעים ואדיב, מחיר טוב. הציעו לשלוח עם שליח חינם, למרות שלא בחרנו באפשרות הזו. תודה רבה רבה. ממליצים.

הזמנתי את המיקרוגל . המיקרוגל הגיע כבר ביום למחרת עם שליח עד הבית. משלוח מהיר . כל הכבוד.