
קיבלתי את הטוסטר ללא תבנית אפייה ורשת. בתוך הקרטון השאירו בטעות סכין יפנית, ככל הנראה לאחר שפתחו את הקרטון כדי להוציא את הסט של התבנית והרשת- שיטת מצליח... לאחר מכן הובטח כי אקבל מוצר חדש ויאספו את הישן, בינתיים כבר עברו יומיים וטרם הגיע. בשורה התחתונה כבר עברו 10 ימים מרגע ההזמנה ואני עדיין בלי טוסטר אובן שיכולה להשתמש בו.
המוצר יצא ממחסני החברה לא דרכנו. ברגע שקיבלנו הודעה מהלקוחה שחסר לה רשת ותבנית בטוסטר [אם זה באמת נכון???]הודענו על החלפה לטוסטר חדש עוד באותו היום !!!!






















