מקרר Samsung RL67LBPN סמסונג
מוצר זה אינו זמין כעת לרכישה
פיקוד שבת:
כולל פיקוד שבת
דירוג אנרגטי:
B
צבע \ ציפוי:
פלטינום
נפח כללי:
584 ליטר
נפח תא הקפאה:
196 ליטר
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון
מספר דלתות:
2 דלתות
כיוון פתיחת הדלת:
משמאל לי...
נמצאו 41 חוות דעת על מוצר מקרר Samsung RL67LBPN סמסונג
-
מיין לפי: תאריך
-
תאריך
-
דירוג עולה
-
דירוג יורד
הוספת חוות דעת על המוצר
Eli
23.12.2020
חוות דעת
חברה בסדר גודל ו"שם" שמוכרת מקרר כמוצר פגום בידיעה שהוא פגום,חייבת להיעלם.
גרוע ביותר.למרות שהזהירו אותי נפלתי בפח.תחזירו לי את הכסף אם יש לכם מצפון
מתחרט שנגעתי
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
Liran
03.10.2020
חוות דעת
מקרר גרוע ללא שירות ואחריות מהיבואן סמליין - תקלה בתכנון המוצר שגורמת להצטברות קרח ונזילות מים בתא הקירור.מתנהלת תביעה ייצוגית נגד היצרן כעת בשלבים מתקדמים.לא לקנות את הדגם הזה, דגמים נוספים סובלים מאותה בעיה - חפשו ברשת כדי לא ליפול באותה תקלה בתכנון המוצר.
נראה טוב
עובד גרוע, שירות תת-רמה
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
מישל
30.09.2020
חוות דעת
מקרר נורא בלשון המעטהמוצר גרוע ביותרהמגירות מתמלאות מים באופן קבוע. היו אצלי לפחות 10 טכנאים ולא אחד אמר שזו המחלה של המקררים של סמסונג.הציעו להחליף חלק ב-1500 ש״ח כדי שזה ייתן עוד כמה חודשים אבל זה יחזור על עצמו.פעם ב-3 ימים אני מנקה את המקרר ומוציא ממנו דלי (!!) של מים שהצטבר בחלק התחתון של המגירות.
פלסטיקה טובה
ארגון נוח של המקרר
שקט
דירוג אנרגטי טוב
ארגון נוח של המקרר
שקט
דירוג אנרגטי טוב
כתבתי למעלה.
לא לקנות.
מקרר גרוע
חבל על הכסף
לא לקנות.
מקרר גרוע
חבל על הכסף
חוו"ד עזרה
0
חוו"ד לא עזרה
0
שמוליק
01.04.2020
חוות דעת
שנה וחצי אחרי הקניה התחילו בעיית הצטברות מיים במגירות, הזמנו שרות שלמנו 550 שח וזה עזר לעוד שנה.
אין
שרות גרוע
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
Amit
05.07.2019
חוות דעת
לא לגעת. חודש אחרי הקניה הלך המדחס. החליפו מדחס. מאז עברו 3 שנים וכל חודשיים - שלושה יש תקלות. תעלת הניקוז קופאת וגורמת להצטברות מים במגירות, מצריך פירוק של הדופן הפנימית של המקרר (להוציא הכל, להוציא מהחשמל, לנגב את המים, להפשיר, לנקז, להרכיב...)לאחרונה התרמוסטט גם התחיל לעשות בעיות - כל מוצרי החלב מחזיקים חצי מהזמן שאמורים.
מתגמדים לעומת החסרונות
אמינות פח, תקלות שאי אפשר לתקן, שירות גרוע - רק מנסים להתחמק מאחריות.
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
Malka
11.03.2019
חוות דעת
מזעזע!!!!!המגירות מלאות מים כל הזמן!!הבנתי שאפשר להגיש תביעה ולקבל מקרר חדש אשמח לשמוע אם מישו עשה את זה.
אין!
הכל דפוק!!!
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
אוריאן
05.03.2019
חוות דעת
מקרר לא טוב, החזיק אצלינו 3 וחצי שנים. יש לו בעיות רבות ואני מאוד מאוכזבת
יפה
מקום גדול לאחסון
נח
מקום גדול לאחסון
נח
תקלות חוזרות ונישנות
מקרר לתקופה זמנית
חבל על הכסף, טירחה, קניות שילכו לפח ועוד.
מקרר לתקופה זמנית
חבל על הכסף, טירחה, קניות שילכו לפח ועוד.
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לא לקנות ! צינור הניקוז קופא והמקרר מתמלא מים, יש צורך להפשיר אותו במשך יומיים ואז התקלה חוזרת תוך מס שבועות. הקניה הגרוע בחיי
לא רלוונטי כשה הכל מוצף במים בתוך המקרר
קופא !
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
המקרר אצלנו כבר כמעט שנתיים וחצי ועבר 2 ביקורי טכנאי - בפעם הראשונה הוא פשוט הפסיק לעבוד והחליפו לנו במסגרת האחריות את הגב של המקרר שמכיל את המאוורר מה שהיה אמור למנוע תקלות עתידיות. הביקור השני היה במסגרת אחריות מורחבת ששילמנו עליה ובעקבות מים שהצטברו מתחת למגירות ובנוסף הוחלפה הגומייה בדלת של המקרר (הדלת הייתה נסגרת הרמטית רק לאחר דחיפה קלה). שימו לב שכל מי שקנה דגם זה מהיבואן סמליין זכאי להרחבת אחריות של שלושה חודשים לאחר שהוגשה נגדם תביעה ייצוגית. בקיצור לא לקנות ומי שכבר קנה שישקול להרחיב אחריות בתוספת תשלום.
מצב שבת
תאורת לד
צג דיגיטלי חיצוני
עיצוב
חסכוני יחסית
תאורת לד
צג דיגיטלי חיצוני
עיצוב
חסכוני יחסית
תכנון לא טוב של היצרן שמחייב החלפת מאוורר אחת לכמה זמן
המגירה של מוצרי החלב קטנה מדי
המגירות במקפיא באיכות נמוכה ונוטות להתפרק
המגירה של מוצרי החלב קטנה מדי
המגירות במקפיא באיכות נמוכה ונוטות להתפרק
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
לא לקנות! עבד טוב שנה וחצי ולאחר מכן קפא!!!בכל כמה חוגדשים הגוף קרור קופא וצריך לפתוח ולהפשיר אותומים זולגים למגירה השמאליתמרוקן את את המים באופן קבוע כל יוםלדעתי כדאי לשלוח תביעה ייצוגית כדי שסמסונג יקחו אחריות !!!!
יפה ומרווח מבפנים
דגם עם פאק ביצור לא להתקרב, לדעתי כדאי לשלוח תביעה ייצוגית כדי שסמסונג יקחו אחריות
חוו"ד עזרה
4
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
זהירות מקרר עם פאק בייצור, מים זולגים למגירה השמאלית כל פעם כתוצאה מקיפאון על הגוף מקדימה, טעות ואכזבה של קניה
יפה ומרשים חיצונית
דגם עם פאק ביצור לא להתקרב, לדעתי כדאי לשלוח תביעה ייצוגית כדי שסמסונג יקחו אחריות
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
ענת
20.12.2017
חוות דעת
לא לקנות! טכנאי מקררים אומרים בפירוש שאין להם דרך לתקן את המקרר לתקופה ארוכה ושיש צורך להפשירכל כמה חודשים. ממש סיוט
אין
מקרר מזעזע!!! קניתי לפני חצי שנה ופעמיים היה כבר טכנאי. מצטבר קרח על המאוורר כל חצי שנה וצריך לפרק ולהפשיר. פשוט מאכזב. לא קונה יותר שום מוצר של סמסונג!
חוו"ד עזרה
3
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
פחות מתשעה חודשים לאחר הקניה, המקרר החל להרעיש באופן חריג. הרעש היה חזק ופסק רק בזמן שהדלת היתה פתוחה. טכנאים שהגיעו במסגרת האחריות גילו בעיות במערכת ההפשרה והחליפו את הלוח הפנימי האחורי שכתוב עליו "TWIN COOLING". בדיעבד הסתבר שהרעש נגרם עקב גוש קרח שהלך וגדל מכיוון שלא הופשר כפי שאמור להיות.
יפה ומרווח מבפנים
התקלקל תוך זמן קצר מאוד (פחות משנה)
תמונת המוצר
חוו"ד עזרה
2
חוו"ד לא עזרה
0
סטריק
01.09.2017
חוות דעת
מקרר גרוע שנתיים אצלינו 5 פעמים טכנאי בא לתקן בעלות של 2250 שח עד עכשיו לברוחחחחחח. יבואן י .שלום
יפה
לא ממולץ לברוח
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
חוות דעת
המקרר הגרוע ביותר שנתקלתי בו. בתוך 5 חודשים - הפסיק לעבוד 4 פעמים! (הפסיק זה אומר הפסיק, לחלוטין). והיד עוד נטויה. גם כשהוא עובד - מקפיא את האוכל, הורס את הירקות. בקיצור - אם בא לכם בעיות - לכו על המקרר הזה.
אין
יקר
גם האחריות יקרה (2,500 ש"ח ל-6 שנים).
ים של תקלות - ממש מהחודש הראשון
מקפיא והורס את האוכל
חלוקה לא חכמה בכלל של תאים (אפילו קוטג' לא נכנס במגירת מוצרי החלב! והמקפיא מכיל הרבה פחות ממה שהוא נראה מבחוץ).
גם האחריות יקרה (2,500 ש"ח ל-6 שנים).
ים של תקלות - ממש מהחודש הראשון
מקפיא והורס את האוכל
חלוקה לא חכמה בכלל של תאים (אפילו קוטג' לא נכנס במגירת מוצרי החלב! והמקפיא מכיל הרבה פחות ממה שהוא נראה מבחוץ).
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
דליה
29.05.2017
חוות דעת
לא ממליץ על מקרר מלא בעיות נול מים למגרות תיקון יותר מ 1000שח לא לקנות ראו הוזהרחפם
גדול
כול חודשיים צריך הפשרה הרדייטור קופא ועוצר את המאוורר
חוו"ד עזרה
1
חוו"ד לא עזרה
0
מקרר Samsung RL67LBPN סמסונג
החל מ- 0 ₪
הוספת חוות דעת על המוצר