אורח,
שלום

מקרר מקפיא תחתון Samsung RL67SBSH ‏595 ‏ליטר סמסונג

6,989 - 5,029
מתוך 4 חנויות
מותג:
Samsung
סוג המכשיר:
ביתי
בר חיצוני:
ללא בר
כיוון פתיחת הדלת:
פתיחת דלת מימין, אפשרות הפיכת דלת
מיקום המקפיא:
מקפיא תחתון
מספר דלתות:
2
הוסף למועדפים
הוסף להשוואת דגמים
השוואת מחירים קנייה בחנות מקומית מפרט טכני מלא חוות דעת גולשים מוצרים דומים
נמצאו 5 חוות דעת גולשים למוצר מקרר מקפיא תחתון Samsung RL67SBSH ‏595 ‏ליטר סמסונג
שם:
תאריך:
25/09/2014
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
מקרר על הפניים לא להתקרב מצטבר קרח בתא הקירור שגורם להרעשה כתוצאה של קרח על המאוורר עד לעצירת המאוורר לגמרי והתקלקלות המזון שרות על הפנים תיקנו פעם ללא עלות פעם שניה התנערו מזה שלחו טכנאי לאחר שהובטח לי שהביקור ללא עלות דרש כסף עבור הביקור הם מכירים בבעיה ומתעלמים כאילו אין בעיה כזו לכלל או לרוב הרוכשים מתכוון לתבוע אותם .שקרנים לא להתעניין אפילו
יתרונות
איןןןןן
חסרונות
נוצר קרח בתא המזון מים במגירות ומתחתן אפשר לפתור ככה את בעיית המים במדינה
שם:
תאריך:
10/09/2014
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוות דעת
המקרר היה בסדר גמור במשך שנתיים עד אשר התחילו להופיע בעיות של מים במגירות.
מסתבר שבעיית מים במגירות במקררי סמסונג מסוג זה מופיעה בחוות דעת רבות באתר דפי זהב
יתרונות
מקרר יפה ופרקטי
חסרונות
תיקון בעיית המים במגירות היינו יקר מעל 800 ש"ח
שם:
תאריך:
31/08/2014
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
בהתחלה המקרר הוציא המון לחות.
מקלקל את האוכל.
אחכ המאורר התחיל לעשות רעש נוראי !
תקלה ידועה במקרר.
יתרונות
גדול
יפה
חסרונות
מקולקל. תקלה ביצור.
שם:
תאריך:
07/05/2014
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
לא להתקרב למקרר. אחרי חצי שנה התחיל לייצר קרח ברצפת תא ההקפאה. כמו כן ממלא במים את מגירות הירקות. יש הצטברות קרח גם בתוך גב המקרר וכתוצאה מכך מרעיש כמו טרקטור. כל גב המקרר הוחלף אחרי שנתיים. הבעיה חזרה בחמסין הראשון !!
היבואן צריך להחליף את כל המקררים מסוג זה.
יתרונות
אין
חסרונות
קופא. נוזל. מרעיש.
שם:
תאריך:
26/01/2014
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
לא להתקרב, קיימת בו בעיה ידועה של רעש נוראי מהמאורר, עשרות אנשים כבר מתלוננים עליה וסמסונג כרגע מתנערת מאחריות
יתרונות
אף יתרון ששוה חוסר שינה בלילה בגלל רעש נוראי
חסרונות
מרעיש באופן נוראי, אובחן כבר אצל עשרות אנשים.
שרות גרוע והתנערות מהבעיה של חברת ססמסונג
שם:
תאריך:
31/10/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
היתרון היחידי הוא המראה החיצוני .אין לי יותר מה להוסיף .לא לגעת במקרר זה!
יתרונות
מרעיש בצורה בלתי רגילה כל היום והלילה .
חסרונות
מרעיש ומשמיע פיצוצים נוראיים .
שם:
תאריך:
09/09/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
מקרר יפה גדול וקומפקטי. רכשתי אותו לפני כשנה וחצי.
לאחר כמעט שנה התחילו הבעיות.
בעיה ראשונה היא נזילת מיים. כל יומיים יש לנקז את המיים מהמיגרות.
בעיה נוספת היא שהמקרר לא מקרר מספיק.
מד חום שהכנסתי קבע שהטמפרטורה אינה הטמפרטורה שמצויינת על פנל המקרר.
לא ממליצה לקנות!!
יתרונות
מקרר נוח מאוד
חסרונות
נזילת מיים חוזרת
אינו מקרר כראוי
שם:
תאריך:
14/08/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
ממש נכון כמו שכותבים ממש ים של בעיות פנל מתקלף, לא מקרר כמו שצריך כיוונתי למעלה אחת (לא במקפיא שלו) מדדתי במספר מקומות ע"י מד חום מקצועי בקושי 7 מעלות . פניתי לשירות סםליין וקיבלתי בצד שני לא שירות אלא מנורה אליה דיברתי . ים של תירוצים איך לא לתקן את הבעיות. בקיצור ממש לא לקנות
יתרונות
יפה וזה הכל
חסרונות
הכל ורק יפה
שם:
תאריך:
26/07/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
ממליצה שלא להתקרב. אנו סובלים מנזילות חוזרות ונשנות במקרר שהחלו בתוך תקופת האחריות, ועד היום, כמעט שנה וחצי אחרי הרכישה טרם נפתרו על ידי מרכז השירות. ביקורי הטכנאים ושיחות הטלפון הרבות גוזלות זמן יקר וגורמות עוגמת נפש. חשבו על כך טוב לפני שתרכשו את המוצר.

ממליצה לקחת בחשבון את הנ"ל ברכישת מקרר סמסונג או מוצר של חברת מיניליין (היבואן) מכל סוג שהוא וזאת משום שכשקונים מוצר יקר חשוב שהשירות יהיה ברמה גבוהה ולא, תשארו בלית ברירה עם מוצר פגום ובלי הכסף.

סוף מעשה במחשבה תחילה !!!
יתרונות
מקרר יפה
חסרונות
כאמור לעיל
שם:
תאריך:
25/06/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
אל תתקרבו!
המקרר נראה טוב ואיכותי... עד שעוברים מספר חודשים. קנינו את המקרר לפני פחות משנה. לאחר מס' חודשים מהקנייה הוא החל להשמיע רעשים מטרידים במיוחד, שהעידו על תקלה. המגרות התמלאו מים, ובאכזבתנו הגדולה פנינו לשירות הלקוחות של סמסונג. המושג "שירות לקוחות" רחוק כל כך מהטיפול שקיבלנו; תחילה התבקשנו לנתק את המקרר מהחשמל ל-24 שעות. (קיץ, דמיינו מה קרה למוצרים.) לאחר שהדבר לא עזר הגיע הטכנאי שנית, והפעם הצהיר שיש להחליף חלק, אלא שהחלק יגיע רק בעוד שלושה שבועות. ומה עד אז? לשירות הלקוחות של סמסונג אין פתרון. נכון, א"א להסתדר בלי מקרר שלושה שבועות, אבל זה מה יש. ותודה שבחרתם סמסונג. (אגב, איפה נמצא החלק? בקוטב? שלושה שבועות???)
יתרונות
בחודשים הראשונים עובד כראוי.
חסרונות
כשמתגלים הפגמים- אין עם מי לדבר. שירות הלקוחות מתנדב להסביר את הבעיה ולדאוג- בזמנו הפנוי- לפתרון, אם יש.
שם:
תאריך:
29/04/2012
דירוג:
(3 מתוך 5)
חוות דעת
יש לי אותו כמעט שנתיים. יפה, לדעתי נפח שלא מנוצל כמו שצריך. קניתי בגלל שהיה אפשר להפוך צד של דלת. משמיע דפיקות ממש חזק במיוחד נשמעות בלילה. לא נעים. חסר תבניות לביצים יש ממש קצת. מגירה באחד המדפים ממש לא לעיניין גימיק מיותר. והכי הכי פנל פיקוד עשויי מסתם פס מודבק שיצא אחרי כמה זמן. ולחברה זה לא מעניין. ובכלל היבואן ממש נותן יחס אוהד. אין הגנה למדפים והם משתשפים אם מניחים עליהם סירים. באמת שומר על טריות הירקות זמן ארוך יחסית לאחרים. בסך הכל לא כל כך מחזיר את ההשקעה. יש יותר מוצלחים ממנו.
יתרונות
למעלה
חסרונות
למעלה
שם:
תאריך:
22/03/2012
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
לא להתקרב! אחרי 4 חודשים התקלקל המדחס ואיתו נזרקה תכולת המקרר והמקפיא (נזק של כ-1,500 ש"ח). לאחר כ-3 ימים הוחלף המדחס במדחס חדש, אולם בנוגע לאובדן המזון ועוגמת הנפש, היבואן הציע כפיצוי מיקרוגל או הארכת האחריות בשנה...
יתרונות
כשעובד... נפח אחסון גדול
חסרונות
אמינות מוטלת בספק, יבואן שמתנער מאיכות מוצריו
שם:
תאריך:
12/01/2012
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוות דעת
מוצר איכותי .יפה .מאוד קל ונוח לשימוש בזכות המקפיא התחתון. שקט. מצב שבת מובנה מבטל תאורה בחוץ וגם את תאורת הלד הפנימית .
יתרונות
נראה לי שאמרתי כבר הכל
חסרונות
אין
שם:
תאריך:
12/10/2011
דירוג:
(2 מתוך 5)
חוות דעת
המקרר אצלי כבר שנה. היו המון בעיות עם המקרר (ויש עדיין).
המקרר עושה רעשים: גם לאחר ביקורים רבים של טכנאי ופתיחה וסגירה של גב המקרר , לא הצליחו לטפל בזה.
פעולה בשבת: חשוב ביותר לשומרי שבת. בזמן הפעולה בשבת יש הצטברות של קרח. הטכנאי אמר לי לנתק את המקרר 10 דקות כל מוצ"ש, כלומר כל מוצ"ש אני צריך להזיז את המקרר מהמקום , לנתק מהחשמל , לחכות 10 דקות ,לחבר ולהחזיר למקום.
אני ממליץ בחום לוותר על קנייה של מקרר כזה.
אני כבר השלמתי עם העובדה שזו הייתה קנייה לא טובה ושאין לי דרך לפתור הבעיות. אבל פעם הבאה אני מוותר על סמסונג.
יתרונות
המקרר נראה טוב ומרשים (מבחינה חיצונית בלבד)
חסרונות
כל מה שכתבתי למעלה ועוד...
שם:
תאריך:
20/09/2011
דירוג:
(1 מתוך 5)
חוות דעת
המקרר נרכש לפני שנתיים וכבר אחרי מספר חודשים הגיע התקלה הראשונה. הכיוון שהמקרר עדיין היה במשגרת האחריות לא נתבקשנו לשלם.
לצערי לפני כמו חודשים המקרר שוב התקלקל והפעם נתבקשנו שלם עבור התיקון.

בקיצור, המלצתי - לחשוב פעמיים לפני שבוחרים בסמסונג...
יתרונות
מקרר יפה שאגב זו הסיבה למה קניניו אותו
חסרונות
בנוסף לשני התקלות שצויינו, המקרר עושה מרעיש(דפיקות)
שם:
תאריך:
04/04/2011
דירוג:
(5 מתוך 5)
חוות דעת
מקרר גדול ומאוד נח מבחינה פונקצונאלית של מקפיא תחתון. שקט ועושה את העבודה בסך הכל.
יתרונות
שקט
מרווח
חסרונות
כדי להוציא דברים מהמקפיא, צריכים לפתוח את הדלת עד הסוף כדי לפתוח את המגירות.
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.