דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים (הרצליה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
קוסטי
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בקוסטי ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
7
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על קוסטי
תמונת משתמש
שם:
Aviv
תאריך:
31/07/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי סוגי משקולות באתר, רק לאחר שלושה ימי עסקים קיבלתי הודעה ששתי סוגי המוצרים שהזמנתי חסרים במלאי!
החיוב אומנם בוטל אך אם הייתי מזמין במקום אחר המוצרים כבר היו אצלי, עכשיו צריך לבצע הזמנה במקום אחר ולחכות שוב.....
בקיצור אם אתם רוצים גם לקבל את המוצרים שלכם אז עדיף שלא להזמין מאתר זה.....
נ.ב רוב הביקורות פה אומרות את אותו הדבר, חבל שלא נתתי יותר תשומת לב לביקורות :(
תגובת החנות:
היי,הלקוח הזמין שני מוצרים ,ניסינו ליצור קשר כשראינו שהמוצרים לא במלאי ,ורק לאחר ששלחנו הודעה נוצר קשר הוסבר בטלפון שאזל וייודע על חזרה למלאי וכמובן כספו הוחזר מיידית. אנחנו לא אותו אתר שהיה בעבר ,אנחנו הבעלים החל מינואר השנה ,והביקורות ישנות .. אנחנו חושבים קודם כל: שרותיות...
מוצר:
משקולת הקסוגן 12.5 ק"ג, משקולת יד ניאופרן 3 ק"ג
תמונת משתמש
שם:
ivasweity
תאריך:
19/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה בתאריך 18.8.18
ועד עכשיו לא קיבלתי אותה.
התקשרתי מיליון שיחות עד שענו לי ואמרו שיש עיכוב,שאלו אותי במייל אם אני רוצה לקבל את ההזמנה או זיכוי ושעניתי שאני רוצה את ההזמנה שלי בתאריך ב3.9.18 הנה אנחנו כבר ב21.10.18
ואין מענה טלפוני ואין מענה במייל
מוצר:
תיק ארנק בושם שעון
תמונת משתמש
שם:
אמנדה
תאריך:
21/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תיק לפני 3 שבועות. המוצר עוד לא הגיע. השארתי 3 הודעות בטלפון ושלחתי 3 מיילים. לא קיבלתי שום התייחסות. בושה!!
תגובת החנות:
שלום רב,

נציגים שלנו ניסו ליצור קשר עם הלקוחה במהלך שבועיים -- אך הלקוחה לא עונה לטלפון.

לאחר שנציג הצליח להשיג אותה לאחר עשרות פניות - הוא עדכן את הלקוחה שהחבילה לא אותרה בדואר ומידית הלקוחה קיבלה החזר כספי מלא !
לצערנו, הלקוחה לא ציינה שהיא ביצעה 2 הזמנות באתר בפרקים שונים .
הזמנה ראשונה הגיע אליה תוך מס' ימים והחבילה השנייה לא אותרה ונשלחה בדואר ישראל - לאחר שראינו זאת ניסינו לאתר אותה במשך כשבועיים בטלפון.

גם עכשיו, הלקוחה אינה זמינה בטלפון מזה כ- 3 ימים ואי אפשר להשיג אותה.
צר לנו שאתר זאפ אינו בודק מול הלקוחות שמגיבים ואינו מבצע מעקב מקצועי כפי שצריך להיות ומאפשר לכך לקרות.

נמשיך לתת שירות מעולה ללקוחותינו ללא פשרות !

חג פסח שמח
מוצר:
SHUGON-100-אקססוריז-157721-פוליאסטר
תמונת משתמש
שם:
שירי
תאריך:
02/02/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בגדים איכותיים ונעימים, 100 אחוז כותנה, דוגמאות מתוקות, שירות אדיב ונהדר ומשלוח סופר מהיר! אין בעיית החלפות במקרה הצורך. פשוט כיף ונוח.
מוצר:
סט 3 חלקים, בגד גוף ומכנס Carter's - מפלצת
תמונת משתמש
שם:
איבגני
תאריך:
30/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר אוריגינלי. המשלוח הגיע מהר מאוד עם שליח. שרות לקוחות אמין ומצויין. ממש ממליץ על המוצרים.
מוצר:
נעלי PUMA
תמונת משתמש
שם:
קונה בזאפ
תאריך:
21/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי לפי גודל של 200X160 - גודל המזרן שלי.
הסדין והציפה גדולים באופן משמעותי מהמידות שכתובות.
לפני השימוש כיבסתי את הסט בלי לבדוק גודל.
לא פניתי להחזרה כי הנחתי שמה שכתוב זה מה שאקבל ולאחר כביסה כנראה שאין מה לעשות וגם לא בא לי להתעסק בהחזרות ומשלוחים.
תגובת החנות:
שלום רב,

אנו מספקים במהלך השנה האחרונה מאות ואלפי סטים של מצעים ללקוחות מרוצים שלנו, צר לנו שהלקוח שאיננו מזדהה פה לא פנה אלינו לקבלת טיפול.

בנוסף,יש הסבר ברור ומדויק על גבי אריזת המצעים כיצד יש לכבס אותם בצורה ברורה.

לצערנו, איננו יכולים להיות אחראים על פעולות הכביסה ואופן השימוש של הלקוחות במצעים.

חבל שהלקוח ה"אנונימי" לא פנה אלינו ולא ביקש לבדוק מה ניתן לעשות. אם היה פונה - היה יודע שאנחנו נותנים מענה ללקוחות שלנו ומוצאים פתרון לכל בעיה של קהל לקוחותינו.


מוצר:
סט מצעים זוגי סטן אל קמט בצבע כחול ולבן עם פסים דגם 2794 גודל 160X200
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
al
תאריך:
15/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי לא ממליץ לקנות אצלם. קניתי סט פנסים שהוצגו מאד יפה באתר אך התגלו כמוצר באיכות ירודה ביותר.התפרקו תוך שימוש ראשון. בפניות לשרות שלהם ההתנהלות מייאשת לא עונים לפניות אמרו שידברו איתי ולא מדברים. מורחים את הזמן בתירוצים וצריך כל פעם לרדוף אחריהם לתשובה.
תגובת החנות:
שלום רב,

הלקוח שכח לציין בתיאור שהחבילה נשלחה אליו כמו שצריך וקיבל אותה בבמהירות.
איננו יכולים לקחת אחריות על פנסים שנשברו ללקוח בעת השימוש בהם - למרות זאת החלטנו לבצע לו החזר כספי מלא עבור ההזמנה על מנת שיהיה מרוצה.

צר לנו שלמרות כל הניסיונות שלנו לבוא לקראת הלקוח ולתת לו שירות מעולה - הוא בחר לרשום תגובה לא נכונה בלשון המעטה שאינה משקפת את אשר היה.

אנו נותנים את הדעת לכל פנייה של הלקוחות שלנו, צר לנו שלקוח זה בחר לרשום תגובה זו - למרות שהמוצרים נשברו לאחר שימוש לא נכון בהם .
אנו חורטים על דגלנו שירות ומתן פתרונות ללקוחות שלנו.

מוצר:
סט פנסים לאופניים "פתרון מושלם לרוכבים"
תמונת משתמש
שם:
Nady
תאריך:
08/12/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע. המחיר טוב. זמן אספקה ארוך, אך עדיין במסגרת ההבטחה. הזמנתי בתאריך 17.11 וזה הגיע ב-04.12. באותו זמן משלוח מגיע מסין.
מוצר:
פלטת גריל
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
19/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני עדיין ממתין לאבן שמוט שהוזמנה לפני שבועיים.
פעמיים דיברתי עם שרות לקוחות וכל שנאמר לי "אני צריכה לברר".
שומר נפשו ירחק
תגובת החנות:
שלום רב,

נציג שלנו יצר קשר עם הלקוח - עופר ושוחח איתו לגבי ההזמנה.
עקב העומסים בחברת השליחויות של חודש נובמבר אנו מבצעים בירור לגבי סטטוס החבילה שלו שיצאה מאיתנו.

הלקוח עודכן על כך ואף הוסכם שנפצה את הלקוח ונקזז את עלות המשלוח מהעסקה - כתוצאה מכך.

אנו מטפלים מול הלקוח - ונעשה כל מה שצריך על מנת שעופר ייצא מרוצה .

מודים לעופר על שבחר להזמין דרכינו.


צוות CoSTI
מוצר:
אבן שמוט
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply