חווית הקניה שלי שלילית מאוד ! רכשתי דרך האתר סריג .ביום הראשון שלבשתי אותו הוא נפרם בשרוול לכל אורכו, כך שאי אפשר היה בכלל להמשיך ללבוש אותו. פניתי לחברה טרחו לענות לאחר כמה ימים ביקשו תצלום לתיעוד המקרה. נשלח מייד תצלום, אך מאז אני פונה שוב ושוב ללא מענה. עברו שבועיים. שלחתי כבר כמה פניות חוזרות. מצפה מחברה כזו לטפל בלקוח שכותב מכתבים לשירות לקוחות. מה ביקשתי ? סה"כ החלפת מוצר פגום.
כנראה כשיש תקלות בחברה אין מוטבציה לעזור או לטפל בלקוח ואפילו לא לזכות במענה. ענו פעם אחת כי התלונה העוברה לגורמים המטפלים... טיפול זה בטח לא!
מוצר:
סריג בצבע שמנת
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין