דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום
שאלות כלליות
חוות דעת ודירוג מוצרים
דירוג המוצר מאפשר לכם הגולשים לקבל תמונה מקיפה ואיכותית לגבי המוצר אותו ברצונכם לרכוש, שכן ביכולתכם להנות מניסיונם של גולשים אשר כבר רכשו את אותו המוצר ופרסמו את דירוגם וחוות דעתם המקיפה על המוצר.
שלחתי חוות דעת על מוצר, למה היא לא מופיעה?
כל חוות הדעת עוברות בדיקה במחלקת התוכן של zap. רק חוות דעת שעברו הליך אימות קבוע ואושרו על ידי צוות התוכן יפורסמו באתר. בעמוד "zap שלי" תוכל לראות את סטטוס חוות הדעת ששלחת (בטיפול / נדחתה / אושרה).
מדוע חוות הדעת שלי על המוצר נדחתה?
הסיבות הנפוצות שבגללן נדחות חוות הדעת הן:
1. חוות הדעת מכילה גידופים, קללות, שפה בוטה, או שיש עמה הוצאת לשון הרע.
2. חוות הדעת מכילה פרטים אישיים, מספרי טלפון וכתובות מייל.
3. חוות הדעת מכילה התייחסות לשירות החנות ולא על המוצר.
4. חוות הדעת מכילה קישורים (לינקים).
5. חוות הדעת הינה בעלת אופי פרסומי מובהק ("לרוץ לקנות", "הטלפון הטוב בעולם").
6. חוות הדעת מכילה מידע או המלצה לגבי מוצר אחר.
7. חוות הדעת אינה מפורטת דיה.
בכל שלב ניתן לשלוח שוב את חוות הדעת עם השינויים הנדרשים על מנת לאפשר את פרסומה.
האם zap מתערב או משנה את חוות הדעת שהגולשים העלו?
לא – חוות הדעת מפורסמות על ידי zap כפי שהן, ללא מחיקה, הוספה או שינויי טקסט וללא תיקון שגיאות כתיב.
כמה זמן יכולה חוות הדעת שלי להיות בטיפול?
zap עושה את מירב המאמצים על מנת לפרסם את חוות הדעת בהקדם האפשרי. הטיפול בחוות הדעת לוקח מספר ימים.
כיצד ניתן לעדכן חוות דעת שנדחתה?
על מנת לעדכן את חוות הדעת יש להיכנס לעמוד המוצר וללחוץ על כפתור "שלח חוות דעת". המערכת תזהה שכתבת כבר חוות דעת על מוצר זה, תציג בפניך את המלל המקורי ותאפשר לך לערוך אותו ולשלוח לטיפול חוזר. שים לב שלא ניתן לשנות את הדירוגים השונים שנתת למוצר, אלא את המלל בלבד.
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר