דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות אינטרנט (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ (מקבוצת ניופאן)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלאסטפרייס ?
3.75
ציון ממוצע
221
חוות דעת בשנה האחרונה
5580
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
9
1
0
3 חודשים אחרונים
57
1
9
6 חודשים אחרונים
78
1
29
שנה אחרונה
150
4
67
כל הזמן
4709
56
815
נמצאו 5580 חוות דעת גולשים על לאסטפרייס
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קודם כל הטיפול עד המשלוח ארוך. 4-5 ימים לפעמים.
ואז המשלוח גם לקח יומיים (יש לנו כזו ארץ גדולה, מובן לחלוטין).
אבל אז הגיע מוצר ארוז ברשלנות (מגולגל בפצפצים ומדבקה של לסט פרייס)
ובתוכו קופסא שראתה ימים יפים יותר - יש עליה כתמים חומים\שחורים בכל מיני נקודות, הפינות מעוכות פנימה.
אני בא לחתוך את המדבקות ביטחון - הן נפתחות כמו כנפי פרפר בלי מאמץ.
אני פותח את הקופסא, מסתכל בערכה, בוחן את המכשיר... אני בטוח לחלוטין שמדובר במכשיר משומש.
אני פונה ללסט פרייס, הם בודקים את הדברים, מחכה, עובר זמן, מצלצל נציג שירות, מבקש את מספרי הIMEI,
אני נותן לו ומנתק.
כעבור מספר דקות שיחה נוספת שאני מפספס, יש לי אסמס שמבשר לי על זה - שיחה חזרה אליהם - הנציג אומר לי שהספק אישר החלפה של הטלפון.
הידד.
עובר יום, עוברים יומיים... סופ"ש, שבוע חדש, תחילת הלימודים.
האחיין האהוב שלי כבר לא יקבל טלפון חדש ומטורף (לדעתי) לכבוד כתה א'. אולי לכבוד ראש השנה.
אני פונה אל שירות הלקוחות שלהם (לסטפרייס) בווצאפ, ומבקשים שוב תמונות... הנציג שירות לקוחות (שבשלב הזה תפקידו מבחינתי היה לתאם איסוף בשביל החלפה, כפי שאושר לי כבר) מטרטר אותי, מתווכח, מבקש תמונות... יש שיח. הנה ההודעות של הנציג:


"לא מטרטרים אותך אלא מנסים לבדוק את המקרה ולעזור.
ציינת בשיחה שלא השמתש במוצר אך בתמונות ששלחת, הוא כן שומש והיה בטעינה.
אנו מנסים להסביר שגם אם נחליף האריזה תגיע פתוחה"

"הקשבתי לשיחה, אך זה לא בהכרח ככה ואני בודק את המקרה במקביל
אני לא עושה משהו ללא אישור ובטוח שלא בא פה לבזבז את הזמן שלך אלא רק מנסה לעזור"

פניתי אליהם היום, 5/9 בשעה 11 בבוקר, עכשיו כבר 14 (3 שעות) והם עדיין לא תיאמו החלפה, למעשה, נראה כי ההחלטה מהשיחה המוקלטת, שבה נציג אומר לי שיחליפו לי את המוצר, סומנה בסימן שאלה. זכותם המלאה כמובן, אני כמובן חושב שיש הרבה טעמים לפגם, בין אם במסירת מידע שגוי (בשיחה יזומה מהם כן?), בין בהתנהלות המגזלטת של הנציג בשיחה היום.
תגובת החנות:
שמחתנו לטפל בפנייתך, אנחנו מתנצלים על השתלשלות האירועים כפי שמתוארת בחוות דעתך,
צוות לאסטפרייס מתייחס ברצינות לכל פנייה במערכת ואף על פי שהמוצר שנשלח אלייך הינו מוצר חדש, לפנים משורת הדין מצאנו לנכון לזכות אותך בסכום חלקי על פי שיקולי המערכת.
שמחנו לתת שירות ונשמח שוב בעתיד.
מוצר:
Samsung Galaxy S20 FE 5G SM-G781B/DS 128GB 8GB RAM
תמונת משתמש
שם:
tamarbarshalom
תאריך:
05/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולה ממליצה מאוד!! תנסו את המכירה האישית לי זה עבד רכשתי ב400 ש'ח פחות מאתרים אחרים, בעלי אמר לי מחר יגידו לך שזה טעות, אך תוך יומים קיבלתי את המוצר ,
טינקו שואב שוטף יבואן רישמי אחריות שנתיים, בעת הרכישה היה באתר מבצע של 4 תמיסות מתנה מסתבר ששכחתי לסמן את זה לסל למרות שזה חינם היה צריך לסמן, שלחתי פניה באתר למחרת בבוקר התקשרה נציגה ואמרה ששולחת לי את התמיסות חינם למרות שלא סימנתי,
שרות מצוין יש עם מי לדבר משלוח מהיר ומיקצועי, מוצר רישמי ומקורי
מוצר:
שואב שוטף Tineco s5
תמונת משתמש
שם:
r1986e
תאריך:
04/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות מעולהההה. הזמנתי 2 אחד לי ואחד לא אמר שלי. ביטלתי לאמא שלי. הביטול היה מהיר ונח.
השרות שלהם מעולה גם בוואצאפ וגם בטלפון. מהירים ונותנים מענה מהיר על הכל.
מוצר:
מיקסר 6230
תמונת משתמש
שם:
avishaio
תאריך:
03/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחלה מחירים, ושירות ללא דופי, תמיד עוזרים בצורה הכי טובה שאפשר.
ממליץ בחום לכולם לרכוש מלאסטפרייס ללא חשש!
מוצר:
Hisense טלוויזיה חכמה 43"
תמונת משתמש
שם:
eden30p
תאריך:
01/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מאוד טובה, המוצר הגיע מהר מאוד המוקדנית שחף עזרה לי מאוד
קניה הבאה שלי בטוח אעשה מכם!
מוצר:
Ninja Grill
תמונת משתמש
שם:
meiry.va
תאריך:
01/09/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות הכי טובה ברשת. אחלה מוצרים, מחירים אטרקטיביים ושירות מצוין. כל פעם שהייתי צריך סיוע במה לבחור ידעו לעזור לי לאתר את המוצרים הכי טובים, וכשנתקלתי בבעיות תמיד קיבלתי שירות מצוין.
מוצר:
מקרר 4 דלתות lg
תמונת משתמש
שם:
menahemgazit
תאריך:
31/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לברוח מהם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הזמנתי מוצר, שילמתי באתר, וקבענו שהמוצר יגיע לנקודת חלוקה, ליד ביתי.
אחרי 7 ימי עסקים, אני מקבל הודעה שהמוצר בדרך לבית שלי. הסברתי להם שאני לא בבית!!! ושבכוונה הזמנתי את המוצר לנקודת חלוקה!!!
אבל בתירוצים שלא מעניינים אותי, ("שהמוצר גדול מדי") הם אמרו שאי אפשר לשים את המוצר שם, וזה רק עד הבית.

אז קבענו שלמחרת השליח יבוא ב 9 בבוקר.

הוא עדיין לא בא... לכן נתקעתי יום שלם בבית. כדי לחכות לשליח!!!
אין שירות לקוחות - הם לא עונים.
בקיצור - שירות אפס, ואין עם מי לדבר.

לא כדאי - עדיף לקנות במקום אחר.
מוצר:
מטחנת בשר CHROMEX כרומקס CMG-1805
תמונת משתמש
שם:
רחלי
תאריך:
30/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אסור לקנות מהם !!! יחס גרוע מעליב ובנוסף הזויים פשוט אין מילים לא נורמליים אסור לקנות מהם.
חצופים מאוד!! קניתי מהם מקסר וחלק אחד לא היה תקין וישר זה לא בעיה שלנו תפנו לספק !!! קניתי מהם והם ישר תפני לספק חוצפה ויחס מתחת לכול ביקורת!! אל תקנו מהם אסור לקנות מהם אם זה היחס שמקבלים מהם !! תקנו ממקום אחר באמת יחס כזה מחפיר ממש מצער, שחברה כזאת מתנערת מאחריות כשקונים מהם במקום לעזור אז הם ישר זורקים אותך ולא מנסים לעזור לך חוצפה!! אני ממש רצינית אל תקנו מהם יחס מעליב ומשפיל כאחד !!! יש חברות אחרות שיתנו לכם יחס אישי ולא מזלזל , בושה שהחברה הזאת מתיחסת ללקוחות שלהם כסוג ב', בושה !! הם רוצים שרק תקנו מהם רק כסף זה מה שהם רוצים ממכם אבל כשיש בעיה אתם לא שווים, תחפשו חברה אחרת לקנות ממנה, אל תאמינו לפרסום שלהם הכול שקר !!
מוצר:
מקסר kitcen aid
תמונת משתמש
שם:
Danny
תאריך:
25/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מהם בעבר ולרוב היה בסדר, אך הפעם כשהייתה בעיה - השירות מזעזע. הזמנתי מחבת וקיבלתי אותה עם שריטות וקילופים של הציפוי בכמה מקומות, וכמובן שביקשתי החלפה. לאחר שלושה ימים של "בדיקה" (במהלכם גם פניתי אליהם מידי יום), הציעו פיצוי ושאשאר עם המחבת, אך ה"פיצוי" שהוצע היה קרדיט לחנות ולא הסכימו להחזר כספי אלא בסכום נמוך יותר ב-30%.
ביקשתי בכל זאת לבצע החלפה של המוצר אך אמרו שכלל לא יודעים לומר מתי תבוצע (רק שינסו "לזרז").
בשלב זה נשברתי וביקשתי לבטל את העסקה, ובנסיון התשה אחרון ביקשו שאצלם את המוצר ארוז בפצפצים כפי שהגיע אלי. לשמחתי שמרתי אותם כך שנחסך ויכוח נוסף.
בסופו של יום המוצר נאסף והעסקה בוטלה וזו הסיבה היחידה שהדירוג הוא שני כוכבים ולא רק אחד.
תגובת החנות:
בס"ד

אנחנו מצרים על החוויה האישית של דני.
במהלך האספקה המחבת נפגעה וכתהליך שגרתי בלאסטפרייס דני התבקש לשלוח תמונות, לקחנו לתשומת ליבנו את זמן הטיפול בפניה ונשמח לקבל מדני הזדמנות נוספת להעניק לו את חווית השירות שלאסטפרייס יודעת לתת.
מוצר:
מחבת TEFAL 28
תמונת משתמש
שם:
danigood91
תאריך:
24/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שואב אבק ידיני אלחוטי. המחיר הכי טוב בשוק לסי סקר שלי. קיבלתי אותו יומיים אחרי הזמנה. ממש מהיר.
מוצר:
שואב אבק אלחוטי נייד dreame v10
תמונת משתמש
שם:
igorlevman
תאריך:
24/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי טלוויזיה קיבלתי שירות טוב ומהיר היה מעולה. קיבלתי מחיר פחות ממה שהיה מפורסם באתר
מוצר:
טלוויזיה TCL
תמונת משתמש
שם:
yonigr
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כל חווית הרכישה שלהם היתה רצופת טעויות. איחרו בזמן האספקה של 7 ימים אליו הם מחוייבים לפי האתר. שלחו לי דגם אחר ממה שהזמנתי (הזמנתי L3250 וקיבלתי L3251 - זה לא נורא כי זה דגמים בלי כמעט הבדלים בניהם, אבל עדיין טעות) ולמרות שבחרתי משלוח לנקודת איסוף, שלחו לי את זה הביתה (שוב, יצא לטובתי כי במקרה הייתי בבית באותו יום - אבל זו עדיין טעות). כשפניתי ביום העסקים השביעי לשירות הלקוחות שלהם בווצאפ כדי להבין למה המשלוח מתעכב, קיבלתי מענה רק למחרת ונאמר לי ליצור קשר ברגע שאקבל את המוצר כדי לקבל פיצוי. המוצר הגיע כעבור יומיים ולמרות ששלחתי הודעה על הבוקר בוואצאפ, לא קיבלתי שום מענה. גם כשהתקשרתי למוקד הטלפוני נאמר לי שמספרי בתור הוא 2, אבל גם אחרי דקות ארוכות מאוד לא היה מענה. בסוף נאלצתי לערב את המוכר ובזכותו הם נזכרו לפצות עם 20 נקודות לקניה הבאה - באופן אישי לא רואה בזה שום פיצוי כי לא מתכוון להזמין מהם יותר.
תגובת החנות:
בס"ד

לצערנו, ההזמנה אכן התעכבה בדרכה אל יוני מסיבות לוגיסטיות כיומיים מעבר לזמן האספקה אליו התחייבנו ואנו מתנצלים על כך.
לאסטפרייס לוקחת אחריות על המקרה, ונמשיך לפעול על מנת שמקרים כאלה לא יישנו.

מוצר:
Epson Ecotank L3250
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
23/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית שירות מזעזעת, רכשתי טלפון כיסוי ומגן זכוכית שהגיעו ב3 משלוחים שונים לא עמדו בזמנים (7 ימי עסקים), לא חזרו לטלפונים, חברת שליחויות גם כן מזעזעזת קובעים ולא מגיעים , בקיצור על הפנים.
תגובת החנות:
בס"ד

אנחנו מתנצלים על חווית הקנייה של עודד, שככל הנראה נגרם בעקבות מעבר מחסנים במהלך חודש אוגוסט.
כמובן שנשמח לקבל הזדמנות שנייה ונדאג שמקרים כאלה לא יחזרו על עצמם בעתיד.
מוצר:
Otterbox
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
saronov.adv
תאריך:
14/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים!!!! אל תקנו מהם!!

מעבר לכך שפיצלו לי את ההזמנה ל-3 הזמנות שונות. אחת נאלצתי לבטל לאחר שפשוט לא הגיעה וטרטרו אותי פעמיים לאסוף את החבילה, שלחו אליי ראשי צבע עם תאריך תפוגה שחלף. התקשרתי וביקשתי כי אלו יוחלפו לאור החשש כי הדיו התייבש או שהדבר יגרום נזק למדפסת (חדשה!!).

משירות הלקוחות מסרו שיחזרו אליי. אח"כ חזרו וטענו שהמשווק אמר שאפשר להשתמש ולטענתם זו ההנחיה של HP.

מסרתי להם שלו HP היו סבורים שניתן להשתמש בראש הדיו לאחר התאריך לא היו טורחים להטביע על האריזה תאריך תפוגה ושאם זו ההנחיה שלהם וכדי שלא תפגע לי האחריות אני מבקשת לראות מסמך רישמי מHP שכפי שהם טוענים, אין כל בעיה להשתמש בדיו לאחר תאריך התפוגה שהוטבע עליו.

חרף שיחות חוזרות ונשנות למוקד השירות ובקשות כי ראשי הצבע יוחלפו, טרם הוחלפו ראשי הצבע וטרם ניתנה תשובה רישמית של המשווק כי אפשר להשתמש בראשים כפי שנטען. החברה מסרבת לבטל את העסקה.
מוצר:
ראש דיו צהוב 963
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
08/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
57haim57
תאריך:
30/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה וחנות אמינה.נציגי המכירות אדיבים מאוד .נכונים עזור ולמקסם הורדת המחיר עבור הלקוחות.במידת האפשר כמובן.בסהכ אמינות זה שם הקנייה.ממליץ מאוד
מוצר:
טלויזיה TCL 64C735
תמונת משתמש
שם:
rotemovich13
תאריך:
19/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות רגועה ונעימה, מחירים הכי טובים שראיתי ומוכרים מקסימים :) ממש ממש מליצה, חווית קניה מוצלחת
מוצר:
Aoundcore space Q45 שחור
תמונת משתמש
שם:
eharel
תאריך:
18/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויה זוועתית של שירות. הזמנתי מייבש שלא הגיע ואף אחד לא התקשר לתאם הובלה. אחרי נסיונות התקשרות ושעות המתנה טלפונית הסבירו לי שהייתה טעות במספר הטלפון שהוזן. עד כאן נניח בסדר. תיקנתי את העניין עבר עוד שבוע ואף אחד לא יוצר קשר. לא עונים לטלפון. נאלצתי לבטל את ההזמנה אחרי שבועיים המתנה. ופתאום אין עומס - התקשרו להודיע שקיבלו את הביטול אבל יגבו דמי ביטול כולל הסבר תוקפני שאני אשם בהכל. לא חוויתי דבר כזה בחיי.
מוצר:
מייבש כביסה קונדנסר בקו
תמונת משתמש
שם:
avia
תאריך:
18/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי קומקום מרגע ההזמנה היו איתי בקשר ועד קבלת המכשיר. השרות היה אדיב מקצועי ומהיר . כל הכבוד
מוצר:
קומקום ריצינייד
תמונת משתמש
שם:
eliane
תאריך:
17/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח לשימוש, מגוון מוצרים טוב ובמחירים טובים. משלוח סופר מהיר עד הבית, זו רכישה שנייה.
יחס אדיב של השליח. מעריכה שירות לקוחות שמתקשר לוודא שקיבלתי שירות טוב
מוצר:
מברשת שיניים חשמלית oral b
תמונת משתמש
שם:
shaniparash194
תאריך:
12/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע - קנינו מכונת כביסה עם 4 שנים אחריות, בפועל קיבלנו שנה, בשיחה ראשונית איתם אמרו שיסדירו את זה מול ניופאן ומאז זה עוד לא סודר ורק מושכים אותנו בתירוצים. במשך שבועיים, אנחנו מדברים איתם כל יום וכל יום נציג מבטיח שיחזור אלינו כולל מנהל ואף אחד עדיין לא חזר עם תשובה.
מוצר:
מכונת כביסה Hoover H3W28TME
תמונת משתמש
שם:
מיה פלטונוב
תאריך:
10/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים
לא אמינים ולא עומדים בהבטחות שלהם!
בסוף קיבלנו את המוצר רק שזה עלה לי ב2 ימי חופש.
הובטח פיצוי ולא התקבל עד היום!!!!!!!!!
גם היום ביצעתי שיחה לשירות לקוחות הובטח שיחזרו שוב עם תשובה, אך כמובן שלא חזרו.

*אני כבר לא אקנה שם*
מוצר:
מזגן טורנדו
תמונת משתמש
שם:
7253600
תאריך:
10/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי אוזניית Apple AirPods 2 ,
שירות לקוחות הזוי וגרוע ,
מידע שגוי ,
נשלח למעבדת אפל ,
מתברר שהמוצר אינו באחריות אפל-ישראל
מתברר שהמוצר הוא יבוא לא רשמי .

יחס מזלזל בלקיחת אחריות .

לברוח.
מוצר:
air pods 2
תמונת משתמש
שם:
hillel.arzi
תאריך:
05/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה ישירות באתר. המכשיר הגיע לא תקין אך לאחר שיחה טלפונית עם נציג החברה קבלתי שירות ויחס מעולים ופיצוי על עוגמת הנפש
מוצר:
אוזניות אלחוטיות jabra 7 active
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply