דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
רשת חנויות אינטרנט (7 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
לאסט פרייס בע"מ (מקבוצת ניופאן)
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2003
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בלאסטפרייס ?
3.75
ציון ממוצע
213
חוות דעת בשנה האחרונה
5581
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
2
0
3 חודשים אחרונים
52
2
8
6 חודשים אחרונים
78
2
29
שנה אחרונה
144
5
64
כל הזמן
4709
57
815
נמצאו 5581 חוות דעת גולשים על לאסטפרייס
תמונת משתמש
שם:
Omri
תאריך:
26/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה. הזמנתי מכונת כביסה בערב חג סוכות. ביקשתי לזרז את ההזמנה ועוד באותו יום קיבלתי הודעה מחברת המשלוחים לתיאום משלוח. תוך 4 ימים המוצר היה אצלי.
מוצר:
מכונת כביסה בוש
תמונת משתמש
שם:
odelyaoz33
תאריך:
24/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים טובים, מבצעים מעולים. הכי זול שמצאתי. שירות אדיב, מקצועי ויעיל. משלוח מהיר- תוך 22 שעות מרגע ההזמנה זה אצלי בבית!! ועוד עם עומס המכירות של נובמבר.
מוצר:
מיחם הידורית 80 כוסות
תמונת משתמש
שם:
חגי
תאריך:
21/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שואב אבק טלפונית ב 10/11/22 ונאמר לי ע"י הנציג כי השואב במלאי ויסופק במהרה לדעתו.
נכון להיום - 11 ימים לאחר מכן, ולאחר מספר שיחות טלפוניות עם נציגים ופניות לאתר - השואב לא סופק, ובנוסף לא יודעים מתי יסופק כי לא חוזרים אל נציגי המכירות של החברה עצמה עם תשובה.....
בקיצור - אכזבה.
מוצר:
שואב אבק DREAME V11 SE
תמונת משתמש
שם:
urbanic.arch
תאריך:
16/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מצלמת רשת דרך האתר של חברת לאסטפרייס. המחיר היה נמוך משמעותית מכל המתחרים והשירות היה מעולה! כבר יומיים אחרי שביצעתי את ההזמנה המצלמה הייתה ברשותי. כל הכבוד! כייף לראות ספקים אמינים ובלי אותיות קטנות.
מוצר:
מצלמת רשת רחבת קריאייטיב
תמונת משתמש
שם:
turge91
תאריך:
15/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי אוזניות גיימינג (Arctis 7), חיכיתי בסבלנות לקבלתם.
אך ביום האחרון למועד המסירה קיבלתי טלפון שהמוצר אינו זמין ולא יהיה זמין בזמן הקרוב ושלחו זיכוי כספי.
מוצר:
Arctis 7
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
09/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כחודשיים עשיתי קנייה של כמה מוצרים, אחרי כ-20 ימים התקשרתי לשאול מה עם אחד המוצרים וקיבלתי תשובה של "מצטערים, אין אותו במלאי".
אף אחד לא חשב להודיע לי את זה בשום שלב ב-20 הימים הללו. מי יודע מתי, אם בכלל, היו מתקשרים להודיע לי את זה. לאחר מכן, מנהל התקשר אליי, התנצל ונתן פיצוי קטן.
מכיוון שהשתמשתי בקרדיט של האתר ולא באשראי, ולמרות שממש לא רציתי לרכוש שוב מהאתר הזה, נשאר לי סכום כסף שלא רציתי לזרוק ולכן לפני כשבועיים קניתי פלאפון שאמור להגיע עם אוזניות ומגן מסך מזכוכית. מגן המסך לא הגיע.
התקשרתי אליהם והנציגה אמרה לי שלא מגיע לי מגן מסך מעבר למה שקיבלתי על הפלאפון עצמו, הייתי צריך להגיע איתה לטונים גבוהים כדי שתיכנס לאתר שבו היא עובדת, למבצע שלהם, ותראה שמגיע לי. כשהלקוח צריך להסביר לשירות הלקוחות את העבודה שלו, זה אומר הכל.
כרגע אני כמעט שבועיים אחרי הקנייה, לא מתכוון להוציא את המכשיר מהבית בלי הגנה מתאימה, ויש לי פלאפון ב-2600 שקלים שפשוט יושב בצד עד שמתישהו אקבל את מגן המסך. בנוסף, ביקשתי לדבר עם אותו מנהל שדיבר איתי לאחר הקנייה הראשונה, אמרו לי שיחזור תוך יום עסקים אחד. עברו 4 ימי עסקים, נאדה. אני מחכה ליום שסוף סוף אקבל את כל מה שמגיע לי ולא אצטרך להתעסק יותר עם האתר הזה לעולם.
מוצר:
Xiaomi 12T Pro
תמונת משתמש
שם:
לנור
תאריך:
08/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין שירות!!!! קודם קונים ומשלמים על מוצר מקולקל ואחר כך או עם מי לדבר. רכשתי סטרימר שיאומי... לא היה לו סאונד. ניסיתי ליצור קשר ממש ביום קבלת המוצר, מצאתי פניתי דרך שירות הלקוחות, לא התייחסו אלי. לתפישתי, בעולם העסקים והמכירות, כאשר קיים קשר רק לפני קניה ולא לאחר קניה מדובר לכאורה במצב שהינו כעבירה על תקנות המחוקק ויפה שעה אחת קודם להתרחק מכל עסק הנוהג כך.
יש בעיה בסאונד של המכשיר אז אם קניתם משהו תקין במחיר טוב - מעולה. אבל אם קניתם משהו תקול לא יענו לכם. מרגיש כמו נוכלות לכאורה. ממש לא מומלץ לקנות שם. בית עסק נמדד בהגינות שלו כשיש תקלה. מאחר והסטרימר שווה פחות משלוש מאות שקל אין לי כוחות נפשיים לשגר להם מכתב משפטי או לגרור אותם לתביעות קטנות אבל דעו והיזהרו.
מוצר:
Xiaomi MI box s
תמונת משתמש
שם:
נפר רוסטוביץ
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקלתי בבעיות במכשיר. יורק מים מלוכלכים ומשאיר פסים. שלחתי מייל עם שאלות ולא קיבלתי תשובה.
מוצר:
Bissell Crosswave Cordless 2582N
תמונת משתמש
שם:
Nat
תאריך:
07/11/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
דבר ראשון מחייבים, אחר כך בודקים אם יש במלאי. חייבו ולא שלחו קבלה/חשבונית. 4 ימים אחרי החיוב התקשרו למסור שאזל במלאי.
מוצר:
Guy Laroche Intense 100ml E.D.P
תמונת משתמש
שם:
arielkeren23
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:

לא לקנות שום מוצר מחברת האונליין "last price" בשום פנים ואופן!

להלן המקרה.
ב8.9.22 קניתי באתר קומקום חשמלי בצבע כסוף.
לאחר 10 ימים ב18.9.22 קיבלתי קומקום בצבע שמפניה. על הקבלה בתוך הקופסה כתוב צבע כסוף.
הרמתי טלפון לחברה שאמרה שקרתה טעות גם במחשב שלהם כתוב צבע כסף ושהיא תשלח שליח לעשות איתי החלפה.
התקשרתי אחרי 4 ימי עסקים ואמרו לי שיעשו הכל כדי לזרז את התהליך. עבר ראש השנה יום כיפור , חג ראשון של סוכות.
התקשרתי שוב.
"אנחנו מחכים שהכסוף יגיע למחסן שלנו ונשלח, תקבל את זה עד סוף השבוע הזה" (11.10)
התקשרתי 3 ימים אחר כך. "לא יודע מה קרה אבל אני מוציא לך את זה היום לשליחויות ותקבל את זה מיד אחרי החגים (13.10)

מתקשר יום אחרי החגים
"זה עבר לשליחויות וכבר לא בשליטתינו , מאמין שיגיע עד סוף השבוע." (18.10)

מתקשר יומיים אחרי
"אני רואה שזה עכשיו הגיע למחסן שלנו . זה ייצא היום לשליחויות (20.10)

מתקשר שבוע אחרי
איפה המוצר?
"זה בשליחויות אין לנו דרך לעקוב, תקבל פיצוי זה לא בסדר. בא נדאג שיגיע אליך קודם ואז נדבר . אני עושה הכל כדי שזה יקבל זירוז" (24.10)

היום ב26.10, חודש וחצי אחרי הזמנת המוצר מופיע שליח מתחת לבית שלי ואומר "הבאתי לך קומקום."
אמרתי לו , אני רוצה לראות את הקומקום לפני שתסע מפה.
פותח את הקומקום ורואה קומקום לבן!!!!!!!!
לא כסוף.
אין לתאר , זה עבר כל גבול, אם זה לא היה שערורייתי כל כך הייתי צוחק.

לא להתקרב לחברת Last price מניסיון.
שירות מ ז ע ז ע
מוצר:
קומקום חשמלי
תמונת משתמש
שם:
בר
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות נוראי.
קיבלתי טלפון נייד תקול מהחנות. במשך שלושה חודשים מהרגע שקיבלתי אותו, שלחתי אותו לתיקונים כבר 4 פעמים כי לא הסכימו להחליף למכשיר חדש.
לא מוכנים להחזר כספי אפילו שכל החודשים האלה לא יכולתי להשתמש במכשיר.
כשכבר הסכימו להחליף למכשיר חדש, שלחו לי מכשיר משומש!!!
אפס תודעת שירות. פשוט יחס מזלזל ללקוחות.

מוצר:
samsung galaxy s20 fe
תמונת משתמש
שם:
DUT
תאריך:
26/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע שלא נתקלתי בו בחיים. שלחו מוצר לא נכון, לקחו אותו מהר מאוד אבל חיכינו חודשיים עד שיגיע המוצר הנכון. בשירות הלקוחות מאוד נחמדים אבל לא עושים כלום.
מוצר:
אוזניות טלוויזיה אלחוטיות Gplus
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום ראשון קבלתי ביום שלישי ההתכתבות בצט היתה עם תשובה מהירה לשאלות נהנתי מהשרות
מוצר:
טלפון סלולרי 6.5" Samsung Galaxy S20 FE 5G 128GB SM-G781 128GB/8GB RAM
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
25/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכונת גילוח ביום ראשון בשעה 12 בצהריים וביום שלישי בשעה 2 בצהריים היא הייתה אצלי ביד. למרות שאני גר בדרום........
מוצר:
מכונת גילוח פיליפס דגם s3134
תמונת משתמש
שם:
eldadglobus1
תאריך:
24/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שקר בפרסום!
הבטיחו משלוח עד תאריך. בפועל לא יצרו קשר כלל. רק לאחר בדיקה בתאריך עידכנו שיהיה עיכוב של שבוע וחצי. לא להאמין לפרסום.
מוצר:
כיריים גז
תמונת משתמש
שם:
אירית
תאריך:
20/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר לפני 3 שבועות , הובטח 3-7 ימי עסקים , נקבע מועד אספקה אך לא הגיעו במהלך המועד ולא עדכנו , והיינו חייבים לצאת מהבית - במשך שבועיים אנחנו "רודפים" אחרי Last Price כדי לקבל מועד אספקה נוסף ללא עלות היות וחוקית המוביל לא עמד בתנאי ההובלה ,
אני לא יכולה לקבל שיחה עם מנהל , ההמתנה בכל שיחה ארכה מעל שעה , ושיא החוצפה התשובה של הנציגה שהתקשרו אלינו שיחה אחת בשעה מסוימת ולא ענינו , על פי הנציגה האחריות שלנו לענות ובמידה ולא ענינו נחכה .... עד מתי ? מי יודע, הם לא ייצרו אתנו קשר נוסף (הזוי - מעולם לא שמעתי תשובה כזאת )
לעולם לא אקנה בלאסט פרייס , כל עוד הכל זורם הם בסדר אבל ברגע שיש תקלה או בעיה , צריך לרדוף אחריהם
ומדובר על מוצר הכרחי כמו מקרר

ניסיתי לדרג כוכב אחד אך המערכת איננה מאפשרת,
מוצר:
Electrolux EBE5304ABS
תמונת משתמש
שם:
אבי כהן
תאריך:
14/10/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שרות שאהבתי!
זמינים ועונים בהתכתבות דרך האתר, רכשתי את המגהץ בחול המועד, ולמרות שזמן האספקה בין 3 ל7 ימי עסקים, ביקשתי מהם לנסות לזרז את המשלוח כי אני תקוע ללא מגהץ, הם ענו שישתדלו אבל לא יכולים להתחייב, בפועל המגהץ היה אצלי תוך יומיים! תודה וכל הכבוד.
מוצר:
מגהץ קיטור פיליפס GC9682
תמונת משתמש
שם:
lev
תאריך:
28/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מספר פעמים מלאסטפרייס בשנים האחרונות, האתר קל ונוח, מבצעים טובים והמשלוח מגיע בזמן. עד כאן הכל טוב ויפה, ברגע שיש בעיה כפי שקרה בהזמנה של מג׳ימיקס אשר הגיע עם חלקים שבורים, כבר שנה שנציגי השירות מורחים אותנו בוואטסאפ עם הבטחות חוזרות ונשנות להחליף את החלקים השבורים וזאת למרות שצילמתי סרטון ושלחתי תמונות בעת פתיחת המשלוח (מומלץ לכולם לעשות כך). מיותר לציין שהמג׳ימיקס עלה הרבה כסף, שחלק מהחלקים לא שמישים אבל לאסטפרייס מתנערים מכל אחריות והתחייבות למרות הזמן הרבה שעבר. לא נחזור לקנות מהם שוב
מוצר:
Magimix CS5200JGRXL
תמונת משתמש
שם:
Alfred
תאריך:
27/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח לשימוש, תיאור מדוייק של המוצר, שרות אדיב, בטלפון - זמן המתנה לנציג סביר .
מוצר:
טלפון M32 SAMSUNG
תמונת משתמש
שם:
nimrod.arev40
תאריך:
26/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני כבר שנים רבות קונה ב last price ממוצרים קטנים של מאות שקלים ועד מוצרים של עשרות אלפי שקלים כגון טלוויזיות ומקררים. ולא היתה פעם אחת שהשירות היה פחות ממעולה, מקצועי, קשוב וענייני.
מוצר:
שואב שוטף טינקו
תמונת משתמש
שם:
Adi
תאריך:
25/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אחת מחוויות הקניה הטובות שהיו לי באתר הזה. הזמנתי את המדפסת ביום חמישי ביום ראשון או שני המדפסת כבר הייתה אצלי.
כשפתחתי את החבילה לא שמתי לב שהכבל חשמל היה בפנים והתקשרתי לשירות להגיד שאני לא מוצאת את הכבל חשמל. טיפלו בי ממש יפה ובסובלנות למרות שמצאתי אותו בסוף.
המדפסת הגיעה אלי סגורה. מדפיסה באיכות ממש טובה לא מצאתי אותה באף אתר חיפשתי בכמה מקומות עד שמצאתי באתר הזה.
ממליצה בחום להזמין מהם.
מוצר:
מדפסת Canon TS5352
תמונת משתמש
שם:
Nir
תאריך:
24/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכש מלאסט פרייס באופן קבוע. שירות, מחיר, וזמינות. למרות העומס בהזמנות המוקדמות של המוצר, הם סיפקו את המוצר מהר ובזמן.
מוצר:
Galaxy Z Fold 4
תמונת משתמש
שם:
peisrae
תאריך:
22/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שתי כירות חשמליות באותו היום בשתי הזמנות נפרדות. מיד קבלתי הודעה באימייל שההזמנות בטיפול. תוך יומיים ההזמנה הראשונה הגיע ליעד אבל ההזמנה השניה לא. כשהתקשרתי, ענה לי נציג חביב ביותר שאכן נגמר במלאי והוא יטפל בעניין. כבר למחרת הוא התקשר מיוזמתו ואמר שהם מביאים למחסן שלהם את הדרוש, ואכן קבלתי בס.מ.ס הודעה שהגיע למחסן ולמחר הודעה שהגיע ליעד. כלומר תוך יום במאמץ מיוחד דאגו לכך שיגיע לפני החג. רציתי להודות לכל הצוות ששותף להצלחה זו. תודה ושנה טובה, פסח
מוצר:
כירה חשמלית זקש
תמונת משתמש
שם:
amnon
תאריך:
21/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קורל שטיפלה בפנייתי היתה אדיבה מאד, אמפטית ונכונה לסייע ולתת מענה. בדקת עבורי כאשר היו לי שאלות בדבר הרכישה, כולל השוואה למוצרים חלופיים.
תודה.
מוצר:
מיקסר
תמונת משתמש
שם:
itay
תאריך:
20/09/2022
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשמגיע- מגיע,
שמח לשתף בחוויית רכישה ושירות חיובית.
רכשתי תנור אפיה (סמסונג) מעבר למחיר הטוב, ולחוויית הרכישה הנוחה ויעילה באמצעות האתר.
המוצר גם הגיע מוקדם מהצפוי.
למרבה הצער בעת פתיחת האריזה הסתבר שיש מכה בחלק העליון של התנור (כנראה אירע במחסן/הובלה)
עדכנתי את לאסט פרייס באמצעות הווטצאפ, די מהר התקבל מענה אנושי
והופניתי לשירות היבואן- הגורם שאמור לשאת בנזק.
חייב לציין שבשלב זה די חששתי, אבל ג'ניה- מלאסט פרייס, שהבטיח בשיחה הראשונה שהוא מטפל באופן אישי
ויוסיף לסייע עד לפיתרון שיניח את דעתי- אכן היה שם עבורי.
ג'ניה התקשר על בסיס יומי (לפעמים כמה פעמים ביום) סייע בתיאום ואף זירז והקדים את ביקור הטכנאי מצד היבואן.
ולא נטש אותי עד שווידא איתי שהפיתרון שהציע היבואן מניח את דעתי.
לזה אני קורא שירות מצויין, והלוואי שנותני שירות אחרים במדינה ילמדו ויישמו.
תודה ג'ניה, ותודה ללאסט פרייס.
מוצר:
תנור אפיה סמסונג
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply