דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרים לבית
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
אלרז ח.נ ייבוא ושיווק בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר ברזקו ?
1.13
ציון ממוצע
8
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
1
3 חודשים אחרונים
0
0
4
6 חודשים אחרונים
0
0
7
שנה אחרונה
0
0
8
כל הזמן
0
0
10
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על רזקו
תמונת משתמש
שם:
ahuvarevi
תאריך:
24/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות גרוע במיוחד. השליח לא מודיע לפני שהוא מגיע. אם שניה אחת לא עונים לטלפון הוא ממשיך הלאה.
לא להזמין מהם!!!!
מוצר:
כיסאות בר
תמונת משתמש
שם:
hadekhier
תאריך:
15/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקום הכי גרוע שראיתי בחיים מתרתרים אותי כל הזמן הזמנתי לפני שבועיים השליח לא מעדכן איזה שעה הוא מגיע לא עונה לטלפון וגם מתקשר רק מתי שהו מגיע ובכלל זה יכול להיות ב 5בבוקר לא תוכל לדעת החברה בעצמם קבעו איתי אחר כך ביום אחר וגם ביום שקבעתי השליע עדכן שהוא מגיע ואני נשאר בבית כדי לכחת את המוצר וגם כן לא הגיע והמשיכו לתרתר בי ואפילו לא מנסים להיות היגיוננים בזה שקונה מקבל רק רוצים להשאיר את הכסף אצלם
מוצר:
מזנון שחור וויטוריה
תמונת משתמש
שם:
sh.hadra
תאריך:
08/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גם אם אני יכולתי, הייתי נותנת 0, ומצטערת שלא בדקתי ביקורת לפני. חברה נוראית, שירות נוראי!!!!
מוצר:
ארון נעליים קינג
תמונת משתמש
שם:
ora8605
תאריך:
31/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות לקוחות מזעזע, אם היה אפשרית לתת אפס הייתי עושה את זה
מחכה לזיכוי על שידה שקניתי אבל אזל מהמלאי ואני מקשרת כל יום ואין מענה. אל תתקרבו!
מוצר:
שידת לילה
תמונת משתמש
שם:
עידן
תאריך:
13/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אומר זאת כך: המחיר הנוח מאוד מגיע על חשבון איכות המוצרים. הזמנתי שולחן מחשב שהגיע פצוע (חתיכה חסרה באחת הדפנות). ייתכן שאם תזמינו תקבלו מוצר פגום. אני לא יצרתי קשר עם החברה כי הבנתי שהשירות לקוחות לא מצטיין במיוחד ולכן פשוט הרכבתי ותיקנתי אותו בעצמי… המחיר נוח מאוד והמשלוח היה מהיר מאוד. אם לא אכפת לכם מהאיכות של המוצר (סך הכל האיכות סבירה, אם השולחן לא היה פצוע זו הייתה עסקה מעולה) אז לכו על זה. אני אישית, לא אקנה שוב.
מוצר:
שולחן עבודה מודרני משולב מתכת ועץ איכותי
תמונת משתמש
שם:
akodan5
תאריך:
27/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השירות שלהם פשוט נורא,חבל שלא קראתי לפני את הביקורות כאן,הנהג כתב הודעה שהתקשר ולא עניתי,לא השאר לי את החבילה על היד הדלת,גם לא היו לי שום שיחות,השירות לקוחות שלהם לא מגיב בכלל
מוצר:
שידת נעליים
תמונת משתמש
שם:
tomerktzv
תאריך:
09/11/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני שאתחיל אגיד שהשירות שלהם כן היה זמין ובדק לי, אבל בשורה תחתונה לא פתר לי את הבעיה.
קניתי מהם מזנון טלוויזיה דגם פלורידה, והוא עקום - פשוט בשיפוע ניכר לעין ואין מה לעשות בנידון.

500 שקלים לפח. ממליץ לא לקנות.
מוצר:
מזנון פלורידה
תמונת משתמש
שם:
אלי
תאריך:
25/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מוצר שפורסם ב"הרכבה קלה" התברר שאינו קל בכלל, חשד לפגום (הברגות שאינן מתאימות).
נציגת השירות האשימה אותי שאני לא מרכיב טוב. לא עזרו ההסברים שחצי בית פה איקאה ואני הרכבתי הכל, גם לא שנעזרתי בעוד חבר עם מברגה חשמלית אחרת וששנינו ניסינו.

**עריכה**
למחרת המקרה התקשרה אליי מנהלת השירות של רזקו, התנצלה, הבינה מה קרה. המוצר בסופו של דבר עומד ועובד, אחרי מאמצים רבים.

מוצר:
שידת לילה מודרנית דגם אלמריה
תמונת משתמש
שם:
Dalit
תאריך:
08/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבל שלא קראתי את הביקורת פה טרם הקנייה, כי החוויה שלי כמעט זהה למי שכתבה כאן, וגם בקניית פח אלקטרוני 30 ליטר. למרות שהחזרתי את המוצר, טרם ניתן לי זיכוי (מטופל כרגע בחברת האשראי שלי). כשדיברתי עם "שירות" הלקוחות, הזדעזעתי מרמת השירות הנמועה שהבחורה נתנה לי. ממליצה מאוד לא להתקרב אליהם!
תגובת החנות:
הלקוחה רכשה את המוצר ב20.8 בחנותנו למחרת המוצר יצא למשלוח באמצעות חברת השילוח פדקס לבית הלקוחה המוצר היה אמור להימסר לה לאחר מספר ימים על ידי שליח עד הבית
לפני קבלת המוצר בביתה החליטה הלקוחה לבטל את העסקה ולא לקבל את המוצר .
הלקוחה פנתה אלינו על מנת לבטל את העסקה ונאמר ללקוחה כי אין בעיה לבטל בעת החזרת המוצר אלינו.
הלקוחה סירבה לקבל את המוצר הסברנו ללקוחה כי החזרתו על ידי חברת השליחויות לוקח יותר זמן למרות זאת סירבה לשתף פעולה.
בסיכומו של דבר המוצר הוחזר אלינו באיחור על ידי חברת השליחויות ואנו דואגים לזכות את חשבונה של הלקוחה בסכום הקניה.
ברצוני לציין את כי הלקוחה קיבלה מענה הולם ואדיב ולצערי בחרה להשמיץ ולהתנהל בדרך של התלהמות וצעקות כאשר מראש הובהר לה כי אין בעיה לבטל את העסקה
מוצר:
פח אלקטרוני 30 ליטר
תמונת משתמש
שם:
Olga
תאריך:
16/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טרם קיבלתי את המוצר לכן הביקורת שלי היא אך ורק כלפי מתן שירות הטלפוני שהיה מזעזע ומתחת לכל ביקורת חייבת לציין שאני בעצמי עובדת במתן שירות לקוחות ומעולם לא נתקלתי בשירות כזה . רציתי לשנות כתובת משלוח כאשר התקשרתי ענתה לי בחורה בשם מורן לאחר בירור אמרה לי שבגלל השינוי המוצר יגיע עד עוד שבועיים כמובן שהייתי תמוהה כיוון שאם הייתי מזמינה את המוצר מחדש הוא היה מגיע תוך יומיים שלושה. במקום להסביר לי מדוע היא ענתה לי ״את יודעת מה זה דואר שליחים? תחפשי בגוגל״ התשובה הכי לא מקצועית שניתן לקבל מנותן מתן השירות (חייבת לציין שזו הפעם הראשונה שאני משתמשת בדואר שליחים). במהלך השיחה אותה פקידה חיכתה את השפת דיבור שלי (!!!), ליגלגה על הצורה שאני מדברת וחזרה אחרי, מיותר לציין כמה זה לא בסדר ואיך זה גרם לי להרגיש. והדובדבן שבקצפת היא נתקה לי בפרצוף!!!!!! זו מבחינתי חייצית קו אדום חמור ביותר !! איפה נשמע דבר כזה ?? אי מתן שירות, זילזול ולעג וניתוק השיחה. חמור בעייני מאוד זו ממש לא הצורה בה לקוחות אמורים לקבל שירות. פשוט בושה. לבסוף חזרתי שוב לאותו המספר אותה פקידה לצערי ענתה לי כאשר כעסתי על כך שניתקה לי אמרה לי ״את צעקת ויש לי עוד דברים לעשות״ (לא צעקתי אלה הייתי תמוהה ולא קיבלתי שירות מה שמאוד תיסכל אותי) לבסוף בחוסר חשק הסבירה לי על התהליך אישרתי את הכתובת וסיימנו. היא יכלה פשוט מההתחלה להסביר את התהליך ולדבר כראוי וממש לא להתנהג כך.
זהו השירות הכי גרוע שקיבלתי אי פעם בחיי. חבל
מוצר:
פח אלקטרוני 30 ליטר
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply