דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
קניון מוצרים ביבוא אישי
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
Idgu Ltd
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2017
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בidgu ?
1.87
ציון ממוצע
23
חוות דעת בשנה האחרונה
176
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
1
0
3
6 חודשים אחרונים
1
0
9
שנה אחרונה
5
0
18
כל הזמן
111
1
64
נמצאו 176 חוות דעת גולשים על idgu
תמונת משתמש
שם:
ibilokopit1966
תאריך:
13/03/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מחברת IDGU זוג רמקולים בסך 5,075 ש"ח.
לאחר הרכישה עלו מספר דגלים אדומים שעורר בי חשד בנוגע לאמינות האתר והשירות שהם מציעים.
ניסיתי להתקשר כדיי לקבל מענה טלפוני שיענו על מספר שאלות שהיו לי וכדי להפיג את תחושת החשד שהייתה לי בנוגע לאמינות החברה.
התקשרתי מעל 100 פעמים לאורך זמן של שבוע שלם, לא היה מענה. שלחתי מייל - לא היה מענה, ניסיתי ליצור קשר דרך הבוט באתר - לא שימושי ולא יעיל, התקשרתי למחלקה הפיננסית של החברה, ענו ואמרו שהם חברה חיצונית שנותנת להם שירותים ואין להם איך לעזור לי. כדיי לשים את הדברים על דיוקם, ניסיתי ליצור קשר עם החברה בכל ממשק או דרך אפשרית ולא היה מענה.

בשלב זה הבנתי שנפלתי קורבן לתרמית. פניתי מיידית לחברת האשראי ועדכנתי אותם במצב. לאחר עדכון חברת האשראי פניתי לרשות ההגנה לצרכן ופתחתי קריאה עם הפרטים להמשך טיפולם של הרשות בחברת IDGU.

באורח "פלא" באותו יום שפניתי לחברת האשראי ורשות ההגנה לצרכן, קיבלתי מייל מחברת IDGU. לאחר שבוע ששירות הלקוחות של החברה לא קיים בכלל פתאום יש מענה.
לשון המענה של נציגה בשם - "שלי":
"בהמשך להזמנתך מס *******, לצערי עודכנו ע"י הספק על עיכוב בשליחת המוצר אלינו,
המוצר צפוי לצאת למשלוח למחסן רק במהלך שבוע הבא ולכן צפוי עיכוב של בערך שבועיים באספקה אלייך."

כדי לקבל תמונה רחבה יותר בטרם תגובתי למייל של הנציגה "שלי", פניתי לאתר ממנו הגעתי לחברה - אתר "זאפ" וחיפשתי ביקורות על החברה.
הביקורות על החברה שליליות באופן קיצוני (דירוג ממוצע של 2\5).
מהתגובות עולה ששירות הלקוחות שלהם לא קיים ושאיני הראשון שנמצא בסיטואוציה הזאת.
כמו כן, ניכר בבירור ש"עיכובים" זו שיטת העבודה שלהם.
אם יש "עיכוב" מדוע לא עודכנתי? מדוע לא יצרתם קשר? התקשרתי למשרדכם מעל ל-100 שיחות בשבוע, השארתי הודעה במייל ובאתר, הגעתי עד להנהלה הפיננסית שלכם שלא נתנה לי מענה.
למעשה עד שלא פניתי לחברת האשראי והרשות להגנת הצרכן לא קיבלתי מכם שום אות חיים.

עדכנתי את החברה כי במידה וכספי לא יוחזר אחל כנגדם בהליכים משפטיים (לפי התגובות אני לא הראשון).


תגובת החנות:
שלום איגור,

ראשית, צר לנו על תחושתך הלא נעימה עם הזמנה זו.
כמו כן צר לנו על הטלת דופי באמינותנו. לדבריך "נפלת קורבן לתרמית".
הזמנת מוצר שזמן האספקה שלו מעט ארוך מהרגיל.
ביצעת הזמנה ב3.3.24. לאחר כשבוע נציגה מטעמנו התקשרה לומר לך שיש עדכון בנוגע לזמן האספקה- איחור של שבוע. אתה לא הסכמת לקבל זאת וביקשת ביטול מיידי וכך היה.
טענת שפנית אלינו במיילים ובבדיקה שלנו לא התקבל ולו מייל אחד ממך כמו כן טענת שניסית ליצור קשר טלפוני אך אין לנו מענה טלפוני כבר שנתיים.
אין פניה שלא נענית תוך 24 שעות ע"י שירות הלקוחות.
לא ברור לנו לאיזה מחלקה פיננסית פנית אך זו בטח לא הייתה פניה אלינו.

לסיכום, סירבת לקבל דחיה בשבוע באספקה וביקשת לבטל ומיד נענית בחיוב שההזמנה תבוטל.
נשמח לסייע ולעמוד לשירותך בעתיד.
מוצר:
זוג רמקולים Mission
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
29/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מהם מוצר בעלות של כמעט 2000 ש״ח, מתנה ליום הולדת של בת הזוג שלי. כעבור מעל שבועיים הם שלחו לי הודעה שהמוצר אינו במלאי ושייכנס כסף בחזרה בעוד 3-5 ימים.
היה לי מאוד חשוב לקבל את המוצר הזה, והם חיכו מעל שבועיים לפני שגילו לי שאין להם בכלל יכולת להזמין אותו, בשונה מההתחייבות שלהם להגעה של משלוח בפרק זמן הזה.
בנוסף, כמובן שעד עכשיו עוד לא ראיתי את הכסף בחזרה.
כשפניתי לשירות לקוחות, לקח להם 4 ימים לענות לי, וגם אז לא ענו שום תשובה טובה
תגובת החנות:
שלום אמיר,
ראשית, אנו מצרים על תחושתך ועל האמון שנפגע.
לרוב, מוצרי החנות מסופקים תוך 10 ימי עסקים. לצערנו חווינו תקלה עם המלאי, חיפשנו אלטרנטיבה על מנת לספק את ההזמנה גם אם בעיכוב' אך כשגם האפשרות הזאת לא צלחה, נאלצנו להודיע לך על ביטול ההזמנה. בנוסף להודעת הביטול הוצע לך פיצוי לרכישה בחנות.
ההחזר בגין ההזמנה הועבר אליך יום לאחר קבלת הודעת הביטול.
אנו מזמינים אותך לאתר להתרשם ממגוון רחב של פריטים ומקווים שנוכל לתקן את החוויה ברכישתך הבאה.

נשמח לעמוד לשירותך.
צוות IDGU
מוצר:
Dyson airwrap complete
תמונת משתמש
שם:
eilonsha
תאריך:
26/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
השתמשתי בשירות כתובת דואר בחו''ל
השירות היה מצויין, הממשק פשוט וברור, המענה במייל היה מהיר וטוב, זמן האספקה היה מצויין
מוצר:
שירות כתובת בחו''ל
תמונת משתמש
שם:
akuonfku
תאריך:
19/02/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החבילה שלי נכנסה למחסן שלהם לפני חודשיים והעלתי חשבונית מזמן ואני עדין מחכה להתייחסות, אין מענה בהודעות ואני מרגיש זלזול נוראי, הם פתחו חבילה אחרת ששלחתי לשם ואחרי מעל חודש של עינויים הם שלחו לי אותה עם פריטים שחסרים
לא להתקרב
תגובת החנות:
היי שלום,
מתנצלים שכך חווית את השירות שלנו.
נראה כי לצערנו אכן התרחש בלבול עם הזמנותיך בנוסף לעיכוב שנגרם.
לצערנו, העיכובים אינם היו נקודתיים, אלא תוצאה של מספר החודשים האחרונים.
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לספק את החבילות בהקדם האפשרי, אך עם זאת, ישנם מקרים שאינם בשליטתנו ולכן אנו מציינים זאת באתרנו.

בנוגע לבלבול בהזמנות, בפנייתך לשירות הלקוחות ניתן לך מענה, כמו כן, קיבלת כפיצוי הנחה בדמי המשלוח, ולבסוף הזמנותיך סופקו במלואן.

נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד!
מוצר:
פריט אספנות
תמונת משתמש
שם:
Adi Seifert
תאריך:
15/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כבר מעל שבוע אומרים לי במיילים שהמוצר בארץ ועוד יום-יומיים הוא יגיע אליי, והוא לא מגיע. אין שירות לקוחות זמין. שילמתי להם כ-1500 ש"ח רק על המשלוח ואין לי מושג האם המוצר יגיע. לא אזמין מהם שום דבר יותר לעולם.
תגובת החנות:
שלום פאולה,

צר לנו על תחושתך, אך עם זאת קיבלת ליווי מלא ע"י שירות הלקוחות שלנו ומענה מלא לכל שאלה ופניה. הזמנתך אינה הזמנה רגילה אלא מסחרית והשחרור מהמכס היה שחרור פרטני כידוע לך והוא התעכב בהתאם. עשינו את כל המאמצים האפשריים על מנת לשחרר את החבילה מהמכס בהקדם האפשרי והיא סופקה לך.
לעיתים, ישנם עיכובים שאינם בשליטתנו אם זה נושא הטיסות בימים אלו או שחרורים פרטניים מהמכס כמו במקרה הזה.

נשמח לעמוד לשירותך גם בעתיד.

מוצר:
מוצרי פלסטיק יקרים מאנגליה
תמונת משתמש
שם:
manasherovtami
תאריך:
15/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי בגד עבור אמא לפני חודש וחצי, רק אחרי כמה פניות נאמר שהזמנה שלי הגיע בכתובת אחר ויזמינו שוב מחדש... נתתי להם עוד הזדמנות אך לצערי גם פעם שניה לא ברור לי מה קורה... לצערי יצתרך לבקש אחזר כספי וכמובן לא ימשיך להזמין מidgu
תגובת החנות:
שלום תמר,

ראשית, אנו מתנצלים על אי הנעימות. הזמנה זו נרכשה פעמיים עבורך. בפעם הראשונה היא לא סופקה למחסן שלנו, ובפעם השניה היא הוחזרה לשלוח ע"י חברת ההפצה בצורה יזומה ללא עדכון מקדים. כמובן ששלחנו אלייך עדכון מיד כאשר עודכנו בנידון, הצענו לך אפשרות ביטול הזמנה או רכישה מחדש. אנו לוקחים את מלוא האחריות בגין הזמנות שנרכשות דרכנו. ההזמנה תזוכה באופן מלא.
ישנם מקרים חריגים לעיתים שאינם בשליטתנו, אך עם זאת אנו כאן על מנת לתת את המענה לכל מקרה שקורה בדרך.
נשמח לתת שירות גם בעתיד.


מוצר:
קרדיגן
תמונת משתמש
שם:
gczobel
תאריך:
14/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חברה לא אמינה. לקח להם שנים לשלוח את ההזמנות, לא קיבלתי את הפריטים בהזמנה שלי ואין דרך לדבר איתם. המיילים לא נענים בזמן, והתחושה היא שפשוט לא אכפת להם... עדיף להשתמש בחברה אחרת, או למצוא פריט חלופי או לבקש מחבר שיביא את זה מחו"ל...כל דבר עדיף מהחברה הזו .
תגובת החנות:
שלום גוסטבו,

אנו מצרים על תחושתך. לצערנו הרב ישנם עיכובים בתקופה לא פשוטה זו שעוברת על כולנו הן בשירות הלקוחות והן בזמני האספקה. אנו מפרסמים באתר עדכונים בנוגע לעיכובים באספקה בעקבות המצב הבטחוני בארץ. העיכובים ממשיכים ועם זאת אנו עושים את כל המאמצים על מנת להטיס הכל בהקדם האפשרי.
הזמנתך פוצלה ל2 משלוחים נפרדים וסופקה לך במלואה.
כאמור, מתנצלים על העיכוב במענה בשירות הלקוחות אנו חויים בימים אלה עומסים חריגים ומגיעים לכל פניה- גם אם באיחור כולם מקבלים את המענה.

נשמח לסייע בכל שאלה נוספת ולעמוד לשירותך.

מוצר:
לא ספציפי
תמונת משתמש
שם:
טל
תאריך:
11/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תקשורת קשה מאד, אין מענה טלפוני, התכתבות כמו עם בוט. עדיין מחכים לחבילה אחת שלמרות שהבטיחו שכל החבילות אוחדו ונשלחו (ואפילו שילמנו אקסטרה על השירות הזה ספציפית), נותרה מאחור.
תגובת החנות:
שלום טל,
ראשית, אנו מתנצלים על התקלה בהזמנה זו. בהמשך לפנייתך לשירות הלקוחות נמסר לך כי אנו לוקחים את מלוא האחריות בגין הזמנה זו והטעות שקרתה ושולחים את החלק החסר באופן מידי על חשבוננו, נפתחה הזמנה חדשה ועודכנה על כך קיבלת גם עדכון במייל מאיתנו.
כמו כן נענית לכל פניה ע"י שירות הלקוחות שלנו.
אנו מצרים על תחושתך. לצערנו הרב ישנם עיכובים בתקופה לא פשוטה זו שעוברת על כולנו, אנו מפרסמים באתר עדכונים בנוגע לעיכובים באספקה בעקבות המצב הבטחוני בארץ. העיכובים ממשיכים ועם זאת אנו עושים את כל המאמצים על מנת להטיס הכל בהקדם האפשרי.

נשמח לסייע בכל שאלה.

מוצר:
פרינטים מסוסייטי6
תמונת משתמש
שם:
yt
תאריך:
02/01/2024
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוסר עונים אין מענה הזמנתי בחודש דצמבבר 2 פריטים מחנות החנות שלחה לי בנפרד את הפריטים ב21 בדצמבר שלחו לי מאינדיגו בקשה לתשלום עם סכוום בשמים ( יודעת להשוות כי הזמנתי אותם פריטים או דומים במקביל מחברה אחרת שמייבאת ) פניתי במייל ובצור קשר ברמה יומית לברר האם 2 הפריטים התקבלו ושיבדקו שוב את הסכום המבוקש שהם דורשים על המשלוח על מנת שאוכל להתקדם ולשלם אבל אין מענה בכלל וכין דרך לקבל תשובה לפחות שיענו שהכיעו 2 הפריטים אני יודעת בוודאות שלמרות שאת הזמנה אחת החנות שלחה את הפריטים בנפרד לפחות שיענו על זה ולכ על המחיר המופקע שהם דורשים חבל שלא קראתי ביקורת לפני וחבל שיש כאלה שנותנים להם ציון 5 כי אין סיכוי שלמישהו אחד נותנים מענה וזה אחרי ששלחתי כל יןם בקשה עם שתי השאלות בינתיים אני כלואה אצלהם ללא מענה לגבי הפריטים שלי מעולם לא חוויתי כזה שירות וזילזול בחוסר מענה ללקוח אגב ניסיתי להתקשר ממה שיש כאן בזאפ אין מענה וגם טוענים שיש צאט לא מצאתי אותו
תגובת החנות:
שלום איילת,
ראשית, שירות הלקוחות שלנו פעיל ויש מענה במיילים. לאחר בדיקה מעמיקה נראה ששלחת מייל לכתובת (DO NOT REPLY ולכן ההודעות שלך לא הגיעו לשירות הלקוחות שלנו.
באתר ניתן ליצור קשר בטופס "צור קשר" ויינתן מענה תוך 48 שעות מרגע הפניה.
צר לנו על תחושתך, כמובן שמטרתנו היא לתת את המענה והשירות לכל אחד בזמן סביר, גם אם ישנם עומסים.
לגבי ההזמנה- קיבלת בקשת תשלום לפי 1 ק"ג נפחי, המידות סבירות ביחס לפריטים שהוזמנו.

נשמח לתת שירות בכל עת,
צוות IDGU
מוצר:
מכנסים וסוודר מזארה אנגליה
תמונת משתמש
שם:
eliransasi4
תאריך:
10/12/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חבילה של 1800 דולר שוכבת אצלהם במרכז הלוגסטי באנגליה מעל לחודש ללא התקדמות
תכף מתחיל תהליכים של תביעה משפטית מולם הזהרו!!!!!!
תגובת החנות:
שלום אלירן, המשלוח עודכן וממתין לטיסה לישראל. כפי שהוסבר לך כבר בפנייתך הראשונה לשירות הלקוחות, בימים אלו ישנם עיכובים חריגים וזמן האספקה עומד על עד כ21 ימי עסקים מרגע קבלת החבילה במחסן. המשלוח התקבל במחסן ב23.11.23
נודה על סבלנותך, החבילה תישלח ארצה בהקדם האפשרי.
נשמח לסייע בכל שאלה.
מוצר:
Hilti
תמונת משתמש
שם:
dina
תאריך:
13/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רוכשת מאיביי אנגלייה פריטי אספנות/תחביב. החלטתי לנסות את idgu במשלוח לארץ. המוכר שלח את החבילה לכתובת באנגלייה וקיבלתי דרישת תשלום של 190 דולר כולל ביטוח. המחיר נקבע לפי נפח במידות שהם שלחו לי. נכנסתי למחשבון השילוח וראיתי שאכן המחיר "נכון" אבל בטבלה הוא מחוק בקו ומופיע לידו מחיר של 162 דולר (כולל ביטוח). פניתי אליהם בשאלה מדוע נקבו במחיר הגבוה שהוא מחוק! קיבלתי קוד קופון "הנחה" שהוריד את המחיר לנכון בטבלה. שאלתי אותם מדוע דרשו בתחילה את התעריף הגבוה המחוק? מרחו אותי בתשובות סתמיות. לסיכום: להבנתי ניסו ב "שיטת מצליח" לדחוף לי מחיר גבוה. אין סיכוי שאעבוד איתם יותר.איבדו את אמוני וכבר מהנסיון הראשון! חובבני. התקשורת איתם רק דרך מייל ומאד מסורבלת.לא ממליץ. התשלום רק באשראי. הזמנה 114002
מוצר:
חבילה עם פריטי אספנות
תמונת משתמש
שם:
orzaida87
תאריך:
05/10/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממליץ להתרחק מ IDGU, הוזמנה חבילה שהגיעה אליהם ב 20 לספטמבר, הועלתה חשבונית באותו היום, וזה הפך לתירוץ שבגללו החבילה לא נקלטה, אחרי זה, החגים, והעומס במחסן הפכו לתירוץ, בראשון לאוקטובר קיבלתי הודעה שהם שלחו למחסן טיפול ״בהול״ לחבילה, ובפועל היום 5 לאוקטובר, החבילה עוד לא נקלטה. אני לקוח שבוי שלהם, ולהם לא ממש אכפת ממך, כי אתה היחיד שיש לו מה להפסיד, מאד מתסכל. אפשר לפנות אליהם רק דרך האתר, וגם אז לא בטוח שיענו לך. יש חברות אחרות שעושות את משלוחים מח״ול והם הרבה הרבה הרבה יותר טובות. פעם ראשונה ואחרונה.
מוצר:
חלפים למכונת כביסה
תמונת משתמש
שם:
עוז מלמד
תאריך:
24/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי טוחן אשפה מחו"ל דרך החברה. התהליך היה פשוט וקל. הטוחן אשפה הגיע אלי עם שליח תוך כשבוע. בכל שלב של התהליך קיבלתי עדכון סטאטוס על המשלוח.
מוצר:
טוחן אשפה ISE 100
תמונת משתמש
שם:
tameertar
תאריך:
01/08/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרכם אוזנייות מאמזון "בשירות קונים עבורך בארה"ב ובאירופה" קבלתי הצעת מחיר X אחרי שבצעתי את ההזמנה ושלמתי כסף, יום אחרי הם התקשרו אליי להודיע לי על זה שהספק ייקר את המוצר אז עליי להוסיף את את ההפרש או לבטל את ההזמנה ! לי זה לא נשמע הוגן מכיוון שכבר שלמתי כסף וסגרתי עסקה על מחיר X
זה כבר לא הבעיה שלי וגם שאלתי את הנציגה שדיברה איתי האם זה כתוב בתקנון היא טענה שכן אז בקשתי ממנה לבטל את ההזמנה. אח"כ עברתי על התקנון וגליתי שזה לא רשום שם.
תגובת החנות:
שלום תמיר
מתנצלים על החוויה הלא נעימה.
לגופו של עניין, כפי שהובהר לך טלפונית, הצעת מחיר בשרות קונים עבורך, תקפה כל עוד מחיר המוצר שאתה בחרת באתר הספק בחו"ל לא השתנה.
במקרה שלך, המחיר השתנה. עדכנו אותך על כך וביקשת לבטל. חשבונך זוכה במלוא הסכום.
חשוב לציין, שבהצעת המחיר שאתה מקבל מאיתנו רשום במפורש שהצעת המחיר תקפה כל עוד מחיר המוצר לא השתנה.
צר לנו שבחרת להגיב בצורה זו
המשך יום נעים
צוות idgu
מוצר:
אוזנייות
תמונת משתמש
שם:
Dmitry
תאריך:
27/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אתר נוח לשימוש, יום לאחר הרכישה המוצר כבר היה בדרך למחסן של החברה, תוך שבוע היה אצלי בפתח הבית. בהחלט אשתמש בשרות שלהם בעתיד. מכיוון שהמוצר הוזמן מאמאזון אנגליה אז יש להחליף תקע עצמאית לישראלי. המחיר היה מאוד משתלם.
מוצר:
טוחן אשפה insinkerator 100s
תמונת משתמש
שם:
anastasiakre92
תאריך:
05/07/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא הייתי מדרגת את האתר אפילו בכוכב אחד,שירות מחריד ,אם בכלל יש שירות,אין טלפון כדי לתקשר איתם שזה כבר סימן לא טוב,אפשר לתקשר איתם רק במייל שגם שם המענה חצוף,מנסים להתמרח מהלקוחות שרכשו מהם מוצרים.
עשיתי הזמנה של מכונת אוברלוק,ההזמנה היא מחו"ל,עברו כבר 17 ימים(כאשר ימי האספקה מחו"ל הם עד 14 יום),פניתי אליהם פעמיים,בקושי מתייחסים אליך,רק אחרי פעם שניה שפניתי אליהם טענו שההזמנה שלי "בבדיקה" וכמובן שאני לא סומכת עליהם.
שילמתי 1390₪ על המכונה.
אני בחום ל-א ממליצה עליהם בכלל!לא כדאי להזמין מהם ,במיוחד מוצרים מחו"ל כי התהליך נעשה בצורה זוועתית והם לא מעדכנים בכלל,משאירים אותך באוויר,העיקר לשלם להם.
תגובת החנות:
שלום אנסטסיה,
ראשית, אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה. הדגם שהזמנת לא משווק יותר ולכן הספק שלח אלינו דגם משודרג, הצענו לך שדרוג ללא עלות אותו לא הסכמת לקבל. ניסינו לבצע מהספק הזמנה חוזרת אך קיבלנו שוב את הדגם המשודרג. לאורך כל הדרך עודכנת על ידי הצוות בנוגע להתנהלות. ברגע שבחרת לבטל את ההזמנה, ביצענו כבר באותו היום החזר כספי מלא.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד,
צוות IDGU.
מוצר:
Brother Serger 1034D
תמונת משתמש
שם:
sharon.meshulam
תאריך:
29/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממשק החנות ברור לפתעול ופשוט , מחיר זול ותיאור הדגם מדוייק.
מקבלים עדכון בכל השלבים עד הגעת המוצר
מוצר:
טוחן אשפה InSinkErator Evolution 250- דגם פרימיום!
תמונת משתמש
שם:
limork3111
תאריך:
28/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מאוד ממליצה על קנייה ב-"IDGU"
אני האמת עושה שליחות איתם מעבר לים באנגליה וארה"ב והם 10 מעולים !!!!!!!!!!!!!אין לי מילים לתאר כמה הם טובים ומקצועים וגם שהיה לי בעיה אישית הם טיפלו בה ברגישות ואיכפתיות וזו חברה שלא רק רוצה כסף אלא גם איכפת לה מהלקוחות שלה כל הכבוד!!!!!!!!!!!!!
מוצר:
שליחות מארה"ב
תמונת משתמש
שם:
dan.modedestock
תאריך:
19/06/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למה בשנת 2023 עם כל הטכנולוגיה שירות מעקב החבילות הוא שירות הלקוחות האם זה גם קטסטרופלי תתקשר אלי תשלח לי מדהים אני חושב על גניבה.
תגובת החנות:
היי דן,
צר לנו שכך אתה מרגיש, אך חשוב לציין שאנו, ביחד עם חברת ההפצה, מנסים ליצור איתך קשר טלפוני שוב ושוב אך ללא מענה- שלחנו לך מס' רב של תגובות במייל שביניהן ציינו את מס' המעקב של החבילה שלך, אך לצערנו, ללא שיתוף פעולה מצידך, לא נצליח לסיים את תהליך האספקה. אנא העבר אלינו מס' נייד תקין על מנת שנוכל לסייע.
מוצר:
InSinkErator HC1100
תמונת משתמש
שם:
רוני לוי
תאריך:
30/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אם היה ניתן לדרג פחות מ-1 גם זה היה קורה.
שירות נוראי, אם בכלל ניתן לקרוא לזה שירות כי אף אחד לא מעדכן אותך, לא חוזר אלייך ואתה שבוי שלהם.
קנינו מהם דייסון חדש דנדש ב2100 שח (עוד לאחר הנחה) ולאחר ארבעה חודשים הוא החליט לא לעבוד יותר.
מכיוון שהוא הינו באחריות עדיין פנינו אל idgu והם ביקשו מאיתנו לסוע למשרדים שלהם בראשון לציון (לא גרים בראשון ולא ניידים) ולהביא את המכשיר הפגום.
השכרנו רכב במיוחד ולקחנו יום חופש מהעבודה כדי להספיק להגיע לשם בשעות הפעילות ומסרנו את המכשיר.
המכשיר שם כבר יותר מחודש, אין אף אחד שמעדכן מה הסטטוס שלו ומתי יחזור אלינו. שלחנו אין ספור מיילים ואין מענה. אין גם טלפון שניתן להתקשר אליו. בפעם היחידה שטרחו לחזור לפניה שלנו נאמר שמתעכב משלוח של בטריות חדשות למכשיר אבל מאז עברו עוד שלושה שבועות ועדיין אין קול ואין עונה.

ממליצים להתרחק בחום, אין סיבה לקנות שם, השקענו לחינם וכמו שניתן להבין המכשיר שם יותר מחודש ואין צפי לקבלתו חזרה. אנשים שמנהלים עסקים מהימנים לא מתנהלים ככה ובטח לא משאירים את הלקוחות שלהם תלויים באוויר. ככה עסק שאמור לתת אחריות למכשירי חשמל נוהג אז איך נוכל לממש אחריות על מוצר פגום שמכרו לנו?!
תגובת החנות:
שלום רוני,
ראשית, אנו מצרים על אכזבתך משירות הלקוחות שלנו.
בפניותייך במייל נענית על ידי הצוות, כמו כך גם לגבי העיכוב שנוצר במהלך הזמנת הסוללה החדשה.
המכשיר הגיע אלינו בתחילת חודש מאי ונשלח אלייך בחזרה תקין בשבוע שעבר, אכן היה עיכוב במסירת המכשיר אך לצערנו ישנם עיכובים שהם מעבר לשליטתנו ותלויים באספקות, שרשרת לוגיסטית וכדומה. כמו כן, פניתם אלינו ב2 מיילים שונים ושניהם נענו בהתאם.
ערוצי התקשורת לפניה לשירות לקוחותינו הם צ'אט לייב עם נציג בעמוד הבית באתר או במייל.
מתנצלים על אי הנעימות בעקבות העיכוב שנוצר.
נשמח לעמוד לשירותכם בכל נושא
מוצר:
דייסון v12 slim complete
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
16/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
Elad
תאריך:
12/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תשמרו מלעבוד עם Idgu Israel השירות שלהם על הפנים, לצערי ניסיתי אותם בעקבות המלצה פה בקבוצה. ומשלוח שהתקבל אצלהם לפני שבועיים, אני מספרים לי עליו סיפורים! שירות הלקוחות מזעזע - ברמה של אין שרות לקוחות! זה משהו שלא קיים! כשאני מגיע לדף "צור קשר" הוא ריק!

הזמנתי משלוח אחרי שהזמתי מהם דרך Dealtas וגם דרך Ushops ושני המשלוחים כבר אצלי! כך גם משלוח מאליאקספרס! ממליץ לכם בחום שלא להשתמש בשירות שלהם. לא רואה בו שום תועלת.

דיס המלצה חזק! יש שירותים כ"כ יותר יעילים, ועם ממשק עדכון משתמש ראוי!
תגובת החנות:
שלום אלעד, הזמנתך הועלתה לאתר לאזור האישי ב28.04.23
החבילה הגיעה למחסן שלנו ב29.04.23 ביום שבת שהוא לא יום פעילות שלנו. פעילות במחסן בימים שני- שישי, החבילה נקלטה ועודכנה ביום שני, כבר באותו השבוע יצאה בטיסה ארצה.
בפנייתך לשירות הלקוחות נענית שהחבילה נקלטה ולינק לתשלום יישלח אליך בהתאם.
אנו מציינים באתר כי זמן האספקה הינו עד 14 ימי עסקים, קליטת חבילה ועדכונה עד 3 ימי עסקים מרגע הגעתה למחסן, כאמור עמדנו בכל אחת מהתחייבויות הללו. צר לנו שלמרות שאכן עמדנו בהתחייבות אתה חש מאוכזב.
באתר ישנו עמוד "צור קשר" ובו חלון לפניה, הוא אכן ריק מפני שיש להזין תוכן פניה לשירות הלקוחות.
אנו מתחייבים לתת מענה תוך 24 שעות מרגע הפניה.
נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.
מוצר:
רולאפס
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
12/05/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
על הפנים, להתרחק! שירות איטי וגרוע מאוד! יש חברות אחרות עם שירות הרבה יותר טוב ומהיר הרבה יותר.
תגובת החנות:
שלום אבי
השתמשת בשרות המשלוחים שלנו. החבילה הגיעה למחסן שלנו בארה"ב ב-7.5.23 ויצאה בטיסה בדרך אליך. קיבלת את החבילה לאחר כ-7 ימי עסקים, בעוד שאנחנו מתחייבים על אספקה של עד 14 ימי עסקים. צר לנו שזו הרגשתך, אך זה לא עומד במבחן המציאות.
בכבוד רב,
צוות idgu
מוצר:
רולאפס
תמונת משתמש
שם:
NL
תאריך:
09/04/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
‎ואוו חברה גרועה עם שירות לקוחות מזעזע- להתרחק!!!! זמני המתנה ארוכים- אם זה מענה או על קליטת החבליה. אחרי ששילמתי והזנתי את הכתובת אליהם עבור חבילה שקניתי, הם ביקשו ממני למלא טופס של יבוא מוצרים עסקי (מה?!?!) יש לציין שקניתי מוצר באופן פרטי מאיביי. סירבתי למלא שכן אני לקוחה פרטית, ולא מיבאה בהמונים. כמו כן אני לא מתכוונת לשקר בעת מילוי הטופס.. ביקשתי מהם שישלחו לחברה אחרת בתוך אנגליה, אך הם ביקשו שאשלם 25£ עבור משלוח בתוך אנגליה..!!! זו פעם ראשונה שאני נעזרת בהם ובהחלט זו תיהיה הפעם האחרונה!!! ממליצה להתרחק מהם ולהיעזר בחברות אחרות.
תגובת החנות:
שלום נועה,

צר לנו על תחושתך בעקבות הזמנה זו.
כבר במעמד אישור החשבונית הובהר כי יש צורך באישור אמ"ר על מנת להשלים את תהליך היבוא.
הטופס הינו מקוון וחינמי.
לטענתך לא ביצעת יבוא אך כלל המשלוחים המתבצעים דרכנו הם במסגרת יבוא אישי, מכאן שאת היבואן והאישור צריך להיות מוגש על ידך.
העברנו את כל ההנחיות אך לא היית מעוניינת להמשיך את התהליך וביקשת שנשלח לכתובת אחרת באנגליה.
נענית שעלות המשלוח לכתובת המבוקשת הינה £18.03 לפי תעריפי חברת שילוח מקומית.
גם במשלוח זה לא היית מעוניינת ואישרת לנו לשלוח את החבילה על אחריותך לישראל וללא האישור הנדרש.
ברגע שאישרת זאת, ההזמנה תכף ומיד עודכנה וכבר באותו השבוע נשלחה ארצה ללא עיכובים.
קיבלת מענה לאורך כל התהליך ע"י שירות הלקוחות שלנו ועם זאת צר לנו כי התאכזבת מהחוויה.

כל השירותים שלנו ניתנים במסירות ובכפוף למדיניות היבוא האישי על פי חוקי המכס בישראל.

נשמח לעמוד לשירותך בעתיד.
מוצר:
מכשיר להקלת צירים
תמונת משתמש
שם:
oran
תאריך:
18/03/2023
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי חבילה מאיביי דרך שירות הכתובות.
החבילה הגיעה אליהם ב-27.2, אך לא נקלטה כך שלא יכלתי לשלם על משלוח לארץ.
יומיים לאחר הגעת החבילה הם שלחו מייל לפיו הם עוברים למחסן חדש וכי ״ייתכן עיכוב קל בקליטת חבילות״, כיוון שהם שולחים את כל החבילות מהמחסן הישן לחדש.
החבילה נקלטה אצלם לבסוף תשעה ימים לאחר שהיא הגיעה אליהם בפועל. שילמתי על המשלוח מספר ימים לאחר מכן (ולאחר שהם פנו אלי בנוגע למצב החבילה). כרגע עבר שבוע מאז התשלום על המשלוח והחבילה עדיין לא יצאה אלי.

בהתכתבות איתם הם היו יחסית זמינים ואדיבים, ולכן נתתי להם שני כוכבים ולא אחד.
אבל אם צפויים עיכובים כתוצאה ממעבר מחסן, מן הראוי להודיע על כך מראש, לפני ביצוע ההזמנה, ולא בדיעבד, כך שאפשר יהיה לבחור אם להזמין דרכם. ההתנהלות הזו גררה את המצב הנוכחי, שבו חבילה שהגיעה אליהם ב27.2, עדיין שוכבת אצלם במחסן ב-18.3, כל זה עוד לפני המשלוח לארץ.
תגובת החנות:
שלום אורן,

לצערינו, המעבר לכתובת החדשה בוצע בחתך התאריכים של הגעת ההזמנה שלך למחסן.
עם זאת, עדכנו על כך במייל בזמן אמת ,צוין במייל זה שיתכנו עיכובים בעדכוני החבילות.
מייל לעדכון הכתובת החדשה לא יכול להישלח בטרם אנו עוברים לכתובת על מנת לא ליצור בלבול ומשלוח לכתובת שאינה מאוישת ולכן נשלח רק כאשר המעבר התבצע בפועל.
בנוסף על כך, כאשר החבילה הגיעה למחסננו בוצעו ניסיונות לקבל ממך מענה לגבי מצב החבילה ואת אישורך לשלוח כך את החבילה.
משנענינו ההזמנה עודכנה.
ההזמנה תצא ארצה במהלך הסופ"ש הקרוב.
אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לתת את השירות על הצד הטוב ביותר.

מתנצלים על אי הנוחות הזמנית ומודים על הסבלנות.
מוצר:
Oral-B iO 6 Series Electric Toothbrush
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply