דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
כורסאות טלויזיה ומערכות ישיבה (15 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
אמריקן קומפורט מבית עמינח
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באמריקן קומפורט ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
9
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
1
8
נמצאו 9 חוות דעת גולשים על אמריקן קומפורט
תמונת משתמש
שם:
לקוח
תאריך:
05/06/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניה הכי גרועה שייתה לי אי פעם
רכשתי סלון ושילמתי מקדמה על פי סיכום שנקבע מראש , נאמר לי שהסלון יסופק ויהיה אצלי בבית תוך שלושה חודשים מיום הקניה 20/2/18
לצערי אנחנו חודש יוני 2018 ועדיין הסלון לא נראה באופק .אולי יגיע באוגוסט .לא מתקשרים לא מודעים על עיכוב .אין עם מי לדבר .
הפיצוי מגוחך(2 כריות )
וכעט אין לי סלון בבית כי הוצאתי אותו לפי תאריך אספקה שהתחייבו לי .
תזהרו מלשלם לעמינח תשלום מלא .
חברה גרועה , עדיף להתרחק יש מספיק חברות אחרות טובות יותר
לקוח מאוכזב מאוד .
מוצר:
סלון גולדן בריג' 3535 כולל קונסולה
תמונת משתמש
שם:
Eleanor
תאריך:
23/05/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות על הפנים !!!!!
הזמנו סלון בצבע ב'ז וקיבלנו סלון בצבע אפור.
בנוסף, אמרו לנו שהסלון יהיה מוכן ב16/04/18 וקיבלנו אותו רק היום 23/05/18.
חברה לא אמינה בכלללל
מוצר:
גולדן ברידג
תמונת משתמש
שם:
Nahla Sh.
תאריך:
13/04/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב, מוצרים מלאים בעובש. קנינו ספה שכולה מלאה בעובש והם אומרים שזה לא עובש, אבל הספה מסריחה. אני מחכה קצת ואז פונה לעורך דין. תנוסו על נפשכם מחנות זו.
מוצר:
גולדינברג מושב בד
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
25/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
05/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו כורסת טלביזיה בסניף חדרה. כשבוע לאחר שהגיעה הכורסה נפל בורג...בנוסף הכורסה אינה בצבע שהובטח ומאוד חורקת. היום הגיע טכנאי, אמר שהכל בסדר והלך.
לא להתקרב!
תגובת החנות:
היי עופר,

מצטער לשמוע על כך אשמח אם תוכל להשאיר מס' טלפון.

ויצרו קשר מהשירות לקוחות בהקדם על מנת לטפל בבעיה.

תודה רבה
מוצר:
כורסת יוסטון
תמונת משתמש
שם:
קונה מאוכזב
תאריך:
22/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקבל מוצר פגום ברמת איכות ירודה ביותר
יותר נכון להגדיר את המוצר סיני קומפורט
עדיף להמנע מרכישת מוצרי החברה
תגובת החנות:
שלום,ראשית כל אני מצטער שזאת התחושה שלך.מה הטלפון שלך,בבקשה ?אני אשמח להתקשר אליך
אשמח לעמוד לרשותך בכל עת.תודה.אולג
מוצר:
כורסה מקאו
תמונת משתמש
שם:
tammy
תאריך:
23/12/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקנינו את הספות הבטיחו לנו שהן חזקות ושיש אחריות לשנים.
השבוע נשברה ידית קטנה העשויה מפלסטיק. בחנות הפנו אותי לשירות עמינח. בעמינח הסבירו לי שאין אחריות וצריך לשלוח בעל מקצוע בעלות 250 שח. וחתיכת הפלסטיק עולה עוד 100 שח.


עלי לציין שהידית לא קיבלה מכה ולא נעשה בה כל שימוש לא סביר. היא עשויה מפלסטיק שפשוט לא מספיק חזק.

ציפיתי למוצר עמיד יותר ולשרות ואחריות אמריקאיים....
תגובת החנות:
שלום.הידית המדוברת לא באחריות.האחריות על החלק הזה היא שנה.לפנים משורת הדין אנחנו יכולים לתת את הידית ללא עלות ובמידה
והלקוח לא מעוניין לשלם על ביקור טכנאי,הוא יכול להגיע למפעל שלנו במושב ניר צבי,לקבל את החלק ולקבל הסבר מאחד מאנשי הצוות הטכני כיצד להרכיב את הידית.תודה.אולג
מוצר:
ספות 2 + 3 legend 302
תמונת משתמש
שם:
Boris
תאריך:
05/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב 08/09/2015 רכשתי בסניף נתניה כורסת טלוויזיה כי מתנת יום הולדת לאשתי. ב 21/09/15 סופקה הכורסא שמנגנון מכני שלה היה פגום. מובלים דרשו בכוח לקבל טיפ. אנחנו שילמנו 260 ש''ח עבור הובלה ולכן לא היינו מוכנים להוסיף עוד לתשלום לפני שהם ירכיבו ויבדקו את הכורסא. ואז מובילים השאירו כורסא שלא הייתה תקינה ועזבו. הם לא היו מוכנים להתייחס לאשתי שקיבלה אותם בבית

לאחר שהתקשרתי מספר פעמים לחנות ורבתי איתם מובילים חזרו לבדוק את הכורסא, ראו שהיא אנה תקינה ולקחו אותה. גם בביקור הזה הם התנהגו בצורה לא מכובדת לא נתנו יחס הולם והסברים כפי שמקובל לא היה מוכנים להשאיר אסמכתא שכיסא נלקח ולקחו אותו בכח. אשתי נפגע מאוד מהיחס שקיבלה מנציגיי חברת עמינח.
אני התקשרתי לחנות ממנה רכשתי את הכורסא וביקשתי לבטל את העסקה, הם סירבו לעשות זאת והפנו אותי לשירות לקוחות. בשירות לקוחות נאמר לי, שביטול עסקה אמור לעשות חנות שמחרה מוצר. ומאז אני לא מקבל מענה, גם למכתב שכתבתי לשירות לקוחות.

במקום מתנה יפה ליום הולדת של אשתי קיבלנו עוגמת נפש מהייחס של עמינח.
מוצר:
כורסא טלוויזיה קליפורניה SR111119147B40
תמונת משתמש
שם:
משה צור יגאל
תאריך:
27/04/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מושב עיסוי במחיר של 1000 ש"ח.
כחצי שנה לאחר הרכישה המושב התקלקל ונמסר לתיקון במסגרת האחריות.
כשנה לאחר מכן המושב התקלקל שוב, אולם הפעם החברה (עמינח) סירבה לקבל את המוצר לתיקון בטענה שהם לא מתקנים את המוצר לאחר שנת אחריות.
לא הועיל הטיעון שלי שהמוצר עלה 1000 ש"ח והם חייבים לתת שירות 7 שנים - כלומר זה מוצר שהולך לפח.
אני לא יודע מה לגבי הכורסאות והמיטות שלהם, אבל אני אישית לא הייתי לוקח סיכון עם חברה שלא ערוכה לתת שירות למוצר לאחר שנת האחריות.
מוצר:
מושב עיסוי לבית ולרכב S002090
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply