דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
אורח,
שלום

אין סייל (InSale)

מוצרי חשמל ואלקטרוניקה (הרצליה)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
09-7444447
כתובת:
ספיר 7 (בית ישפאר), הרצליה פיתוח
בעלים:
מחסני היבואנים
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר באין סייל ?
3.49
ציון ממוצע
76
חוות דעת בשנה האחרונה
96
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
3
0
3
3 חודשים אחרונים
13
0
7
6 חודשים אחרונים
21
0
12
שנה אחרונה
47
0
29
כל הזמן
62
1
33
נמצאו 96 חוות דעת גולשים על אין סייל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
גל מחברתIn sale ממציא את המושג שירות מחדש.
פשוט תענוג היה לקנות ממכם ובמיוחד מגל המקצועי.
מוצר:
Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכישה מהירה ובטוחה.
המוצר הגיע בזמן קצר ומהיר.
ראוי לציון במיוחד המענה, המשוב של העסק והתמיכה לאחר הרכישה ובמיוחד מאיש המכירות גל שסייע בכול שאלה בסבלנות נחמדות ובמקצועיות.
מוצר:
מכונת קונסטרוקטה פטח עליון
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במילה אחת - סיוט. הזמנתי מייבש כביסה בלומברג ומקפיא ווירפול. המחירים היו טובים אבל זו הנקודה החיובית היחידה. איחרו באספקת המייבש, ואת המקפיא פשוט לא סיפקו. שירות לקוחות נורא- משאירים הודעות ולא חוזרים. מבטיחים הבטחות ולא עומדים בהם. ביטלתי את העסקה ופיגרו גם בביצוע החזר התשלום, שילמו רק לאחר איום בתביעה.
לא נתקלתי הרבה שנים בזלזול בלקוח ברמה כזו.
תגובת החנות:
שלום רב לקוראים - הלקוח הזמין מייבש כביסה ומקפיא זה אכן נכון מאוד, אך הלקוח לא טרח לציין ששילם רק מקדמה בעבור הפריטים! המוצרים הגיעו תוך יומיים לחנות כי האמנו ללקוח שאכן ישלים את ההפרש ואז יסופקו לו המוצרים! אז כמובן שהלקוח לא הגיע לשלם בעבוד המוצרים וציפה שהם יגיעו אליו ללא תשלום! לאחר שבוע התקשר הלקוח לשלם בעבוד המייבש אך לא היה לו אישור לכרטיס האשראי - פנה הלקוח לחברת האשראי ולאר יום סודר הנושא - ויום למחרת המייבש היה אצלו! לאחר כמה ימים התקשר הלקוח להשלים את התשלום בעבור המקפיא אך שוב לא היה לו אישור לעסקה! ולכן לא סופק ללקוח המקפיא!
מוצר:
מקפיא ווירפול 6 מגירות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי תנור סאוטר 1060. אחרי 3 ימים התקשרו להגיד לי שהוא לא במלאי, והציעו דגם אחר (סאוטר 1080). הסכמתי.
אחרי שבוע התנור עוד לא הגיע, ניסיתי מספר פעמים ליצור קשר עם החברה (דרך פנייה באתר, בטלפון החברה, במייל ובטלפון מול הסוכן שדיבר איתי). מספר פעמים אמרו לי שיחזרו אליי ולא חזרו. כשבסוף תפסתי את הסוכן קיבלתי יחס מזלזל ולא מקצועי.
לאחר שבועיים וחצי, שהתנור עוד לא הגיע, והסוכן לא היה מוכן להגיד לי מתי הוא יגיע, ביטלתי את ההזמנה (החברה מתחייבת שהתנור מגיע תוך 7 ימים).
תגובת החנות:
שלום רב!
הלקוח הזמין תנור שאכן לא היה במלאי והחלטנו לתת לו מוצר יקר יותר באותו מחיר! חברת השליחויות יצרה קשר 4 פעמים עם הלקוח בכדי לספק לו את התנור, אך הלקוח לא ענה למרות שהשאיר 2 מספרי טלפון!! אחרי יומיים התקשרנו ללקוח לברר מדוע לא היה זמין, אך כמובן שהלקוח לא ענה לטלפון...
בנוסף לכך נשלח ללקוח מייל עם מספר המשלוח וטלפון של חברת השליחויות בכדי שיוכל ליצור קשר לקבלת התנור!
אך מטעמים אישיים של הלקוח הוא החליט לבטל את ההזמנה. וכמובן שביטלנו לו לפי רצונו ללא דמי ביטול!

מוצר:
Sauter 1060
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
היום לאחר מספר שיחות לחברה חזר אליי הנציג מכירות גל . ממש כמו מלאך משמיים !!! גל מקצוען אמיתי פתר לי את הבעיה בשיחת טלפון של 5 דקות
אז גל היקר תודה רבה לך על השירות האדיב והמקצועי אין ספק שיהיו לי עוד הרבה קניות אצלך🙏🙏🙏
מוצר:
Bosch
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:

מתנה ליו מולדת!
לא ידעתי מה לרכוש לכבוד יו מולדת של ..... הפתעתי אותה במוצר שרכשתי (כיריים גז בוש pch6asb90y-o) בדיוק בזמן .
השירות של חברת INSALE היה מעולה והמוצר פשוט מצוין!.
תודה לכולם!
מוצר:
כיריים גז בוש pch6asb90y-o
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר וקבלתי שרות מגל ממש טוב, גם מחיר סוף הדרך ומוצר מי התצוגה היה בסדר גמור! מומלך בחום , אבל רק עם גל לדבר!
מוצר:
מקרר bosh
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מאד התרשמתי מיעילותו של גל סימן טוב מקצוען אמיתי,חביב וחברתי.המוצר שקבלתי עונה על הציפיות כמצופה.
מוצר:
mixser bosh mum54i00
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לגל סימן טוב חברת IN SALE שלום רב,

אנו מודים לך גל באופן אישי על היחס היוצא דופן שהענקתה לנו בקנית תנור בנוי BOSH.
עם קבלת התנור התגלו שריטות בפנל הקדמי על נירוסטה ,בנוסף לכך התנור הגיע עם פנל עקום למעלה
ובמוסף תבנית עם חלודה .
לאחר שהודענו לו על הליקויים ,הוא התנצל והבטיח להחליף את התנור ותוך זמן מה באמת החליף את התנור בתנור מתקדם יותר וחדיש יותר,
על כך מגיעה תודה לגל סימן טוב לחברת IN SALE.
בברכה
יהודה שפיגל
מוצר:
תנור בנוי BOSH
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה מעולה. חיפשתי תנור משולב מתצוגה. קראתי פה חוות דעת קודמות וכולן דיברו על גל ולכן ישר ביקשתי לדבר אתו. הוא היה אדיב ויעיל ועזר לי לבחור את המוצר המדויק לי. יחס היה אישי לגמרי וראיתי כי אכפת לו שאהיה מרוצה (אפילו התקשר אלי חזרה לוודא שכל עניין ההובלה סודר כראוי) למחרת כבר היה התנור אצלי בבית. הוא נראה מעולה (עדיין לא הותקן אז לא יכולה להעיד על איכותו - אבל אני לא מודאגת).
מוצר:
תנור גז משולב CH755750ILB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מצטרפת לחוות דעת רבות באותו סגנון שיש כאן. הזמנתי מקרר של שארפ דרך האתר. המקרר הגיע וכבר שהורד מהמשאית ראיתי דפיקה ממש גדולה בתחתית דלת ימין ולאחר מכן עוד 3 דפיקות בחלקים נוספים. התקשרתי מיד לשירות ונציג בשם גל התייחס לפנייה באופן מבזה. תחילה טען שזו בעייה שלי כי מדובר במוצר " מתצוגה" וכשטענתי בפניו שהחברה לא עמדה בחובת הגילוי שלה מאחר ובשום מקום לא נכתב כי קיימת דפיקה- לא בעת הרכישה ואף לא לאחר אישור ההזמנה. תשובתו של גל הייתה שזו בעייה שלי שלא שאלתי את שירות הלקוחות או שלא הגעתי פיסית לחנות המחסן. ראשית- כל הכבוד לגל שיצר מונח חדש בחוקי הגנת הצרכן " חובת התשאול".. לא ידעתי שקיימת חובה שכזו. כמובן שמדובר בטענה לא רצינית ובלתי חוקית בעליל במיוחד שעה שמדובר בעסקת מכר מרחוק.
גם כאשר ביקשתי שלכל הפחות תוחלף לי הדלת עם הדפיקה, לא הסכים הנציג גל להתחייב שכך יעשה. כמובן שלא הסכמתי לקבל את המקרר ומיד שלחתי הודעת ביטול מחמת פגם. בנתיים למרות הבטחות העסקה לא בוטלה וחוייבתי בכרטיס האשראי. מיילים וטלפונים שלי לא נענים וכל שביכולתי לעשות הוא לפעול על מנת לקבל את כספי בחזרה - כמובן שאעמוד על פיצוי.
אני פשוט רוצה להזהיר לקוחות נוספים. מהחוייה שלי- אין מדובר בחברה רצינית ואמינה וכדאי מאוד מאוד להיזהר.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
תגובת החנות:
שלום רב
כמו בכל מוצר מתצוגה שקיים באתר יש תמונה של המוצר עצמו על מנת למנוע אי נעימויות מהלקוח - בנוסף לכך כמובן שיש את שירות הלקוחות שלנו שיענה על כל שאלה ובקשה במגוון דרכים: בטלפון, במייל, בוואטסאפ ואפילו הגעה פיזית לחנות לראות במה מדובר על מנת לתת את המענה הנכון לכל שאלה ובקשה של הלקוח! הלקוחה בצעה הזמנה עצמאית באתר וכמובן שראתה את התמונה המדוייקת של המוצר עם כל ה"דפיקות" שלו ואכן החליטה להזמין את המוצר! יום למחרת שירות הלקוחות התקשר ללקוחה לוודא שאכן יודעת לגבי מצב המוצר ואישרה אותו טלפונית. באותה שיחה תואם לה מועד אספקה ליום אחרי וכך קרה. יש לציין שבאתרינו ניתן להחזיר מוצא תוך 30 יום ולא משנה מה הסיבה! הלקוחה החליטה לבטל - אין בעייה. יום למחרת צולם ללקוחה ביטול העסקה + אסמכתא מחברת כרטיסי אשראי!!! ויש הוכחות לכך! שירות, אמינות ויושר עומדים בראש סדר העדיפויות של חברתינו!

מוצר:
9610sj מקרר שארפ 5 דלתות
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר LG ומייבש של בקו מתצוגה,
את כל התהליך ליווה גל, בחור אמין ורציני,

מהחוויה שלי אני ממליץ בחום על אינסייל,
מוצר:
מקרר LG מקפיא תחתון GM849RSC
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה חיובית ביותר. גל סימן-טוב הציג אפשרויות באופן מקצועי, הגון והוגן. קנייה חוזרת... מומלץ ביותר.
מוצר:
מכונת כביסה פתח קדמי 6 ק"ל LG
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נתקנו ללא מקרר ואנחנו משפחה עם 4 ילדים. מה שהיה דחוף מאוד לקנות מהר מקרר חדש. לאחר בירור מצאנו את ינסייל שנתנו לנו מענה איכותי מהיר ומתאים מאוד לכיס!!! כמובן שרכשנו והמקרר הגיע לאחר יומיים!! שירות מעולה וייחס מצויין!!
מוצר:
מקרר בקו 600 ליטר מקפיא תחתון נירוסטה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי טלוויזיה גדולה לסלון, הסתכלתי באתר ומתוך כל החנויות שמתי לב לביקורות הטובות שיש על IN-SALE .
התקשרתי וענה לי גל מהחנות . הסברתי לו מה רצוני והאם יוכל לעזור .
גל היה אדיב ותוך שעה חזר אליי , עם טלוויזיה שענתה על יותר מרצונתיי !
קרוב לרף המחיר שקבעתי ! שכוללת גם אחריות יבואן רשמי וגם התקנה על הקיר .
לאחר מספר ימים קיבלתי את הטלויזיה לביתי, חיברתי, ומאז אני ואישתי נהנים מהצפייה בטלויזיה, מכל הפונקציות שהיא הציעה ,
ואף מהתוכניות בערוצים החדשים - 12 13 14 :)
ומה עכשיו ?
תורי לרשום ביקורת טובה וחיובית על החנות , וללא ספק אחזור לקנות שם בעתיד .
מוצר:
טלויזיה 55 אינץ' סמסונג 4K
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגיע לי מכונה פגומה מקולקלת .ולא מוכנים שרות גרוע .לא עונים לטלפון .לא ממליץ להתעסק איתם
תגובת החנות:
הלקוח הזמין מכונת כביסה ותואם לו אספקה ביום שלמחרת! הלקוח גר בקומה רביעית ללא מעלית, והלקוח לא הסכים לשלם עוד 50 ש"ח בעבור קומה רביעית ואמר למוביל עזוב אני יעלה את הקומה הנוספת - בשביל לחסוך 50 ש"ח! הלקוח חתם למוביל על קבלת הסחורה. למזלנו המוביל נשאר והסתכל על הלקוח מעלה עוד קומה ופתאום נפלה מכונת הכביסה ללקוח במדרגות. המוביל רצה לעזור אך הלקוח אמר שהכל בסדר. יום למחרת התקשר הלקוח לחנות בטענה שיש למכונה כמה מכות. בשיחת ועידה עם המוביל והלקוח התלונן הלקוח שהמוביל הפיל את מכונת הכביסה!! לאחר כמה דקות התקשרה אשתו של הלקוח למוביל וצעקה עליו ואפילו קיללה אותו! ושוב למזלנו המוביל זכר שיש מצלמות בביניין וביקש לבדוק את הנושא באמצעות המצלמות! יום למחרת התקשרה אשתו של הלקוח והתנצלה!!! למרות כל זאת אנחנו באינסייל הסכמנו להחליף ללקוח את המכונה (ואפילו נשלח מייל ללקוח בנושא ההחלפה)
ולשאת בהוצאות ההובלה! שיהיה יום טוב לכולם!
מוצר:
מכונת כביסה beko wmb91242
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מדיח של בוש מתצוגה .. כמובן שחייבו אותי שלחו הזמנת רכישה וקבלה ואמרו שייקח כשבוע .
היום כעבור שבוע התקשרתי לראות מה קורה עם האספקה . נאמר שאין להם את המכשיר במלאי בכלל .
המדיח עדיין מופיע במלאי בחנות .
פשוט מבזה . מיותר לציין שלא ארכוש דרכם שוב .
מוצר:
SMS46MW00Y-O מדיח בוש
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי , נעים ומכל הלב.
אני מאד מאד מרוצה מהרכישה בחנות זו
ומודה מאד לגל סימן טוב על השירות המקצועי , האדיב והמעולה
שנתן לי.


תודה רבה
מוצר:
סאוטר lx pro 90
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות אדיב, יחס אישי. באתי לקנות טלויזיה לד, כיוונו אותי לצרכים שרציתי עם הרבה סבלנות. מרוצה.
מוצר:
Lg uj620y לד 55"
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניית מדיח הכלים מסוג סימנס SN23500IY שקניתי בחנות זו בקניה טלפונית
קודם כל אני מציין לטובה את גישתו האדיבה ונכונותו לעזור של בחור בשם "גל " לטפל ולפתור כל בעיה הקשורה בקניית המוצר -
שנית - סופק לנו מדיח סימנס סוג "ב" עם פגיעות וקמטים בדלת החזית ובפנל התחתון שגרמו לנו עוגמת נפש והשעיית התקנתו - לאחר פנייתי הטלפונית למוקד השרות של הספקית - לבחורה בשם "שרה" - נעניתי לשביעות רצוני נקבע מועד חדש להחלפת החלקים הפגועים והתקנת המדיח וחיבורו לצנרת - ואכן הוחלפו החלקים הפגועים ובינתיים אנו שבעי רצון מהמוצר
מוצר:
מדיח כלים סימנס sn23500iy
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יחס אישי מדהים. איתי עזר לי מאד והבין את הצרכים. המוצרים סופקו במהירות ואיכותיות. ממליץ לכל מי שצריך מוצרים איכותיים באספקה מיידית ןמחירים זולים.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מוצרי חשמל
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לאחר המודעה של מכירת מוצר מתצוגה.
הרי חיפשתי את הדגם המדויק כך שהחלטת הקניה היתה קשורה למצב הפריט ואמינות החנות.
נציג מכירות היה מקצועי ואמין, סיפק את כל המידע הנדרש ואפילו מעבר לזה.
הוא ליווה אותי במהלך כל התקופה מבחירת הפריט התצוגה עד להספקת המוצר בבית בעזרת המנוף, תיאום שירותי תיקון מול ספק רשמי.
נשמח לחזור לאותו נציג מכירות לרכישות הבאות
מוצר:
SIEMENS KG86NAI30L-O מקרר תצוגה
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוצר טוב היה טוב, הקשר עם הספק מצויין גם טלפוני וגם במייל,
השרות שקיבלתי היה כמו שצריך, הכל טוב, ישר ובזמן.
קניצי מקרר בקו, הכל מומחץ ביותר
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
מקרר בקו 590 ליטר
מוצרים נוספים הנמכרים באין סייל
חוות דעת של מוצרים פופולריים באין סייל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר