דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
חשמל ואלקטרוניקה (2 סניפים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
שפע חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בשפע חשמל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
26
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
13
0
13
נמצאו 26 חוות דעת גולשים על שפע חשמל
תמונת משתמש
שם:
Yizhar
תאריך:
21/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך3.2 התקשרתי לבחור בשם אלון היה נשמע אמין הזמנתי מקרר נורמנדה על סך 1600 ש״ח,הובטח לי שהמקרר יגיע תוך 7 ימי עסקים.לאחר 7 ימי עסקים התקשרתי ואמרתי להם מה קורה אם המקרר הבחור אמר לי שזה נפל בין הכיסאות ויחזרו אלי,עבר מספר ימים אף אחד לא חזר אלי!התקשרתי שוב העבירו אותי לאחד בשם קובי שהןא המנהל,הבחור דיבר בזלזול ואמרת לי שביום חמישי (21.2) יגיע אלי המקרר בין 12-15 בצהריים לקחתי יום חופש במיוחד! ושוב המקרר לא מגיע,מתקשר שוב שיבטלו את העסקה,אחד מעביר אותיצלשני וככה אני ואישתי כל היום בטלפונים מול החברה! איימנו בתביעה ושלחתי מספר הודעות רק בשעה20:30 שלחו לי הודעת ביטול! ממליץ לכל האנשים שקוראים את החוות דעת שלי לא להתקרבבבבב פשוט יחס מזעזע!!! עדיף לשלם טיפה יותר ולהיות רגועים ובטוחים! גם שאמרתי להם שאני מעוניין לבטל זה לא הזיז להם ולא שאלו למה לא הסבירו את עצמם,פשוט טוב סבבה נעביר את זה.לא להתקרב ראו הוזהרתם!!!!
מוצר:
מקרר נורמנדה 303 כסוף
תמונת משתמש
שם:
David
תאריך:
14/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר. הבטיחו לי שיבוא בתוך 5 ימי עסקים. 5 ימים עברו וכלום לא הגיע. לאחר מכן במשך 10 ימים נוספים ועשרות טלפונים, שכל יום הבטיחו לי שזה יתוקן ויגיע. בפועל עשו ממני צחוק ושום מקרר לא הגיע. לאחר 15 ימים בקשתי לבטל את העיסקה. הבטיחו לי שיחזרו אלי מהנהלת חשבונות. כמובן שאף אחד לא חזר אלי. לאחר כמה נסיונות נוספים לבטל ללא הצלחה, בטלתי את העיסקה דרך חברת האשראי.
תעשו לבד את החשבון.
מוצר:
מקרר ‏מקפיא תחתון LG GR-B264MAJ ‏715 ‏ליטר
תמונת משתמש
שם:
דוד
תאריך:
06/02/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכונת כביסה טלסה 9 ק"ג.
המחיר היה מעולה, וגם השירות היה מעולה
אני רוצה לציין במיוחד את אלון משפע טל בת ים שלא חסך כל מאמץ לאספקה מהירה של המוצר, כולל דאגה לטכנאי,
ותוך 30 שעות מרגע ההזמנה המכונה הותקנה על ידי טכנאי והופעלה בכביסה ראשונה. כל הכבוד.

מוצר:
מכונת כביסה Telsa 9 kg
תמונת משתמש
שם:
anatle
תאריך:
23/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מקרר הייר ארבע דלתות אצל אורן. השירות היה מצויין! המקרר הגיע דרך ניופאן לשביעות רצוני המלאה! תודה רבה על חויית קנייה נהדרת! בראש שקט! ובתנאים הכי טובים!
מוצר:
הייר 620
תמונת משתמש
שם:
Yossi
תאריך:
15/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לשתף אותכם בחויה קניה שבצעתי בשפע חשמל בפעם הראשונה בסניף תל אביב ממנהל החנות גיא. כל מה שנאמר לי והובטח לי התבצע .
גם שנקלתי בבעיה מול יבואן הטלויזה גיא וקובי בעל רשת החניות עמדו לצידי בכל עט לכל טלפון שלי היו זמנים תמיד עד התוצאה לשביעות רצוני.
זה בימנו לא מבון מאליו לקבל שירות אדיב , מקצועי ואמין.ועל כך מגיע להם כל הכבוד. תודה גיא וקובי אתם תותחים! אני אשאר לקוח שלכם. יצאתם צדיקים וזולים ממולצים מאוד!!!
מוצר:
Nu8000
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
06/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
01/01/2019
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי 20.12.18 חיפשתי מקרר עבור זוג קשישים בראשון לציון והגענו באמצעות זפ דפי זהב אליהם
ביצענו הזמנה ושילמןו בכרטיס אשראי , סוכם שההובלה תיעשה באותו יום עד כאן הכל היה בסדר
כשהגיעו המובילים עם המקרר נדהמתי לגלות כי המקרר אינו ארוז באריזת קרטו מקורית וכי הוא עטוף בניילון נצמד
הסיכום היה שמפנים את המקרר הישן מיבת הקשישים בזמן ההובלה , אולם המוביל טען שהוא עייף ויבוא מחר לפנות את המקרר הישן , המקרר נשאר במרכז הסלון כל השבת , עד שהזמנתי מוביל אחר שיפנה להם את המקרר .
ועוד ... עד כה לא קיבלתי תעודת אחריות של היבואן הרישמי של המקרר , למרות פניות חוזרות ונשנות בכל אמצעי התקשורת איתם
שלא לדבר על כך שהם אינם עונים לטלפונים ולא חוזרים ללקוח
בקיצור עברתי איתם חוויה קשה
מוצר:
מקרר RT46K6000
תמונת משתמש
שם:
naama
תאריך:
23/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מבקשת להגיד תודה על היחס האדיב שקיבלתי בהזמנת המכשיר, היה נעים ונוח מאוד לברר מידע שאינני מכירה. תודה לאלון.
מוצר:
מייבש קונדנסור 90
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
18/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הפחידו אותנו לא לקנות בחנות האינטרנטית אבל קיבלו בזמן ובשרות נהדר.
אני ממליץ בחום על הקנייה ברשת הזו
מוצר:
מקרר LG
תמונת משתמש
שם:
מעוז
תאריך:
18/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתפתות למחירים הזולים !

בקיצור: קניתי מכונה - לא קיבלתי אותה - ביקשתי לבטל עסקה - מתחמקים ממני ומנסים להלביש עלי גם משלוח וגם ביטול בסך 200 שח - בושה !!! וכמובן אין עם מי לדבר. תשלום אחד כמובן כבר ירד. בינתיים 8 ימים עברו מאז שביקשתי לבטל את העסקה ו14 יום מאז שרכשתי את המכונה.

בתאריך 04.12.18 קניתי מכונת כביסה מסוג bosch 20260, המכירה היתה נעימה ואמרו לי שהמכונה תגיע ביום חמישי 6.12.18 (על זה קיבלו את המינימום כוכב אחד)
בהמשך תיאמו את המשלוח ליום שני 10.12.18 בין השעות 15:00-18:00, השליח התקשר שהוא יגיע עוד חצי שעה ,אמרתי לו שאני לא בבית ותיאמו איתי שעות , הוא הרים עלי את הקול ואמר שיעדכן אותי , אחכ התקשרתי לברר מתי השליח יגיע ואמרו שיתקשרו אלי, השליח אכן חזר אלי, בצעקות שהוא לא מתכוון לעבוד כל הלילה,הגענו להסכמה שיגיע למחרת בבוקר ואכן הגיע אבל כשפתח את המשאית לטענתו הוריד את המכונה אצל לקוח אחר. מיותר לציין שאני בזבזתי מספיק שעות כדי להיות בבית ולקבל את המוצר.
התקשרתי ביום שלישי 11.12.18 בצהריים שוב (ניסיתי את כל השלוחות עד שענו לי, עוד נורה אדומה!!! יותר מאוחר התברר לי שכשדיברתי עם הסניף של תל אביב בעצם דיברתי עם אותו בחור בשם "אורן" שיושב בסניף בראשון והוא מזדהה כמנכל החברה ומדבר בצורה הכי מגעילה שיש)
לא רוצה קשר עם חנות כזו.התקשרתי לבטל,דמי הביטול קפצו מ100 שח ל200 שח,אמרתי אין בעיה תבטלו,אמרו שאני חייב להגיע למשרד בתל אביב.נסעתי לסניף בראשון לציון שם קניתי את המוצר ואז גיליתי שכל השיחות מגיעות לאותו מקום , והבחור בשם אורן יושב מולי ומדבר איתי כאילו הוא לא מכיר אותי עד שנפלט לו שזה הוא דיבר איתי בצהריים , ביקשתי לבטל את העסקה אז אמרו לי להגיע מחר כשהנהלת החשבונות תהיה , מאז אני מנסה להשיג את החנות ללא הצלחה והנהלת החשבונות אף פעם לא נמצאת , השארתי הודעות ולא חזרו אלי , ניסיתי ליצור קשר באתר ופייסבוק, ללא הצלחה עד כה.
הורדתי את כל ההעלבות והזלזול שהיו לאורך כל ההתנהלות שלהם.
מוצר:
מכונת כביסה בוש 20260
תמונת משתמש
שם:
sagi
תאריך:
12/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מרגיש מרומה.

הזמנתי מייבש כביסה של אלקטרולוקס עם הבטחה לאספקה תוך 7 ימים,

ביום השמיני להזמנה פנה אלי נציג מהחנות ואמר שאין את המייבש שהזמנתי,
אבל כפיצוי על האיחור ועל זה שהמוצר בכלל לא במלאי הוא ייתן לי במחיר מיוחד מייבש יותר טוב של המותג הגרמני באייר,
הסכמתי ישר לעסקה המצוינת, ורק עכשיו הפנו את תשומת לבי שהמוצר שקיבלתי בכלל לא של
"BAYER" הגרמנית אלה של "BAYERE" ה-? (שמשווקת באופן מפתיע רק בישראל)
והמוצר אותו רכשתי DC-80S1E הינו מוצר גנרי הנמכר באותו מק"ט תחת מספר חברות שונות ובמחירים נמוכים יותר בצורה משמעותית.

ניצלתם את הלחץ שלי לאספקת המייבש, דחפתם לי מוצר שעובד בצורה בינונית במקרה הטוב, במחיר מופקע ובמרמה, אין לי עבור זה מילים אחרות.
מוצר:
BAYERE DC-80S1E
תמונת משתמש
שם:
Ori
תאריך:
09/12/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חוויית קנייה מצויינת!
הזמנתי מוצר שלא התאים לי דרך האתר, קיבלתי טלפון ייעוץ מאלון יום למחרת והוא הסביר לי דברים שלא הבנתי מההזמנה, ובסוף המליץ לי לקנות מוצר אחר ממה שהזמנתי בהתחלה. המוצר שהזמנתי היה יותר זול ממה שהייתי משלם לו אם לא היה מתקשר, ואני קיבלתי את המקרר הנכון בשבילי.
קיבלתי משלוח יום למחרת בליווי קשר טלפוני אישי.

חוויית הקנייה הכי טובה שיכלתי לבקש! שווה להזמין.
מוצר:
מקרר סמסונג rt46k3640
תמונת משתמש
שם:
חן וטל סגל
תאריך:
29/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המלצה חמה!!!
בתחילת השבוע רכשנו טלויזיה משפע חשמל, חנות מקסימה ומזמינה עם חוויית קנייה אמיתית ותחושה חמימה ומשפחתית. התלווה אלינו אלון, שהיה מקצועי, קשוב, סבלני ונכון לענות על כל דרישותינו בחפץ לב. עד שהטלויזיה לא הונחה במקומה בביתנו בכל שאלה ובקשה היה אלון נכון להשיב ולסייע בכיף ובשמחה .
אז תודה רבה על שירות ללא תחרות וזאת לא קלישאה או סיסמה במקרה הזה.., אנחנו ללא ספק נשוב לקנות בשפע חשמל.
תודה!
חן וטל
מוצר:
Toshiba 50u788
תמונת משתמש
שם:
renee
תאריך:
23/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הייתה חווית קניה מדהימה, אלון המנהל הראה מקצועיות ברמה גבוה ביותר, השירות היה מעולה והמחיר היה זול מן המצופה בכל האתרים, אנחנו בהחלט נחזור לקנות בחנות, הרגשנו אמינות ויצאנו מרוצים ביותר.ממליצים בחום...
מוצר:
טלויזיה טושיבה 55VQ
תמונת משתמש
שם:
Barak
תאריך:
19/11/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מחירים פצצה ואחלה של שירות אלון עזר מאוד ממש נחמדים ממליץ מאוד על המקום ועל המוצרים
מוצר:
טושיבה
תמונת משתמש
שם:
IB
תאריך:
25/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לקנות טלוויזיה. אומנם קראתי תגובות לא מחמיאות על החנות, אך מחיר המפתה גרם לי לנסות.
בכדי לא להסתבך עם המשלוחים, הגעתי לחנות פיזית כדי לקנות ולוודא קבלת הטלוויזיה, אך לא לפני שווידאתי טלפונית שמוצר קיים במלאי.
כשהגעתי נאמר לי שמוצר הזה "צריך להזמין מחברה". וכשטענתי שהם הרי אמרו לי בטלפון שמוצר זמין בסניף, התחילו לספר לי על זה שטלוויזיה אומנם קיימת, אך אין עליה תוכנה בסיסית ואני חייב לחתום שלא תהיה לי שום טענה אם אני קונה את הטלוויזיה. "אבל בואו נציע לך טלוויזיה אחרת שהיא יותר טובה".
אין לי ספק שחנות מפרסמת מוצרים שלא קיימים פיזית ובמחיר זול במיוחד רק כדי למשוך לקוח ואז לנסות לשכנע אותו לקנות משהו אחר.
מקום לא אמין - להגיד את זה בעדינות
מוצר:
UE50NU7400 טלוויזית סמסונג '50
תמונת משתמש
שם:
מורן
תאריך:
23/10/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי קנייה אצל שפע חשמל חייבת להגיד שהשירות שם מעולה המחירים מצויינים, המבחר ענק! והאספקה הייתה זריזה ביותר.
ממליצה בחום לכל מי שצריך מוצרי חשמל לבית שם זה המקום!!
מוצר:
מקרר שארפ
תמונת משתמש
שם:
liza
תאריך:
16/07/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
זמנתי בטלפון תנור מולר 6203. למחרת קבלתי את התנור. אבל תנור אחר.
Bayere BI60X.
תנורים אלה דומים, אך שונים בתכונות:
1. נפחשל BI60C הוא ב4 ליטר פחות ממולר 6203
2. מצב הטורבו של BI60C הוא פסיבי
3.i BI60C אין גימור עם מניעת כתמים מאצבעות, כמו במולר 6203
4. BI60C אין קירור מאולץ, כמו מילר 6203.
כאשר התקשרתי לחנות, הם התחילו לשכנע אותי שזה אותו תנור, אם כי בקבלה כתוב: מולר.
למרבה הצער, אני עולה חדשה "טריה" יחסית ולא יודעת עברית מספיק כדי להתווכח עם החנות. הדבר היחיד שהשגתי: קיבלתי חשבונית מתוקנת עם השם הנכון של .התנור.


אני לא ממליץ להזמין מוצרים בחנות זו
מוצר:
מולר 6203
תמונת משתמש
שם:
Ofer
תאריך:
26/03/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברגשות מעורבים אבל המציאות מחייבת : 1: חנות בין היקרות לדגם זה בהפרש משמעותי !!
2: סוכם שהמוביל יבצע גם התקנה , נאמר שכן כדי שתהייה אחריות בתוקף. במציאות הופנתי לחברה .
3. מוכרן שפגשתי בפעם השניה לאחר רכישה כדי לשדרג את המוצר , לא מתאים שרותית למכירות ומתווכח סתם ומנסה לשכנע בצידקתו בכל מחיר. טעות יסודית במיוחד כשהוא טועה ובגדול.
מוצר:
AEG
תמונת משתמש
שם:
shlomi
תאריך:
02/01/2018
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ענת|02/09/2017
שיחת המכירה היתה מצויינת ואדיבה.כל השירות לאחר מכן היה גרוע.אמרו שאני יקבל הנחה ולאקיבלתי.
מוצר:
65" LED 4K Smart TV Muller מולר.אמרו שאני יקבל הנחה ולאקיבלתי. רשום ש
תמונת משתמש
שם:
ענת
תאריך:
02/09/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שיחת המכירה היתה מצויינת ואדיבה. גם המחיר מצויין. כל השירות לאחר מכן היה גרוע.
הזמנתי שואב אבק ביום שישי. הובטח לי שאקבל אותו בתחילת השבוע. לאחר שבוע התקשרתי לברר מה קורה - נאמר לי שלא היה במלאי ואקבל בתחילת השבוע הבא. לאחר כמה ימים שוב התקשרתי לברר מה קורה ורק אח"כ התקשרו לתאם אספקה וביקשו שאהיה בבית למשך חצי יום כדי לחכות לשליח. לא הסכמתי להפסיד חצי יום עבודה וביקשתי לשנות כתובת למקום העבודה. חברת השליחויות החזירה אותי לחנות. לקח עוד שבוע ועוד כמה שיחות טלפון עד שהתקשרו לתאם אספקה לכתובת החלופית. ואז השליח לא הגיע בשעות שתואמו. גם למחרת השליח לא הגיע. וזה המשיך... הייתי צריכה כל הזמן להתקשר לחנות כדי לברר מה קורה עד שהתייאשתי. וביקשתי לבטל עיסקה. את כספי קיבלתי חזרה אך רק לאחר שהייתי צריכה לתזכר את החנות בכמה שיחות טלפון. תאריך הקניה - 23/6/2017. זוכיתי בתאריך 20/7/2017 (חשבונית מספר 12-800005)- סה"כ חודש טירטור מבלי לקבל מוצר. חוויית קניה רעה מאוד.
תגובת החנות:
כאמור השואב לא היה קיים במלאי הספק, וברגע שנכנס למלאי התקשרו לתאם ואפילו יצאו אל הלקוחה יותר מפעם אחת אך הלקוחה התעקשה על שעות מסויימות שלא התאפשרו לחברת ההובלות וזאת יותר מפעם אחת, ברגע שהעסקה בוטלה הזמן שלקח עד לזיכוי ימים ספורים מכוון שלא משהו שנעשה מהרגע להרגע.
נשמח לעמוד לצד הלקוחה כדי שתצא מרוצה.
בתודה
שפע חשמל


מוצר:
שואב אבק דייסון DC 52
תמונת משתמש
שם:
אמיר
תאריך:
26/07/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נרכש מקרר סמסונג ב 23.05. עד היום מעל חודשיים לא קבלנו חשבונית/קבלה למרות פניות חוזרות ונשנות והבטחות למשלוח (הכל מתועד). הקבלה היא תנאי לאחריות, האם החנות הזו עובדת ללא קבלות? בכוונתנו לפנות לערכאות אכיפת החוק ולבדוק את הנושא. לא מומלץ בעליל לעבוד עם חנות זו אם ברצונכם לקבל אחריות למוצר.
מוצר:
מקרר סמסונג RT58K70WW samsung RT58K7000SL
תמונת משתמש
שם:
שחר
תאריך:
18/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ממש חשוב לי להעביר כי הייתה לי חווית קניה נהדרת. קניתי את המוצר פיזית בחנות, קיבלתי שירות מדהים עם הסבר מפורט (למרות שהגעתי עם ידע שרכשתי על דגמים נוספים). המחיר הוא אכן ללא תחרות וזאת לאחר שעשיתי סקר שוק. הזמנתי את המוצר ויום למחרת כבר היה תלוי אצלי על הקיר. כמובן שאני גם ממליץ בחום על הדגם, עובד יופי ורואים נהדר. תודה!!!
מוצר:
טלוויזיה UN65JU6500
תמונת משתמש
שם:
Alisa
תאריך:
18/01/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הטלויזיה בטלפון, נציג החנות היה מאד אדיב, הוא הבטיח לספק את הטלויזיה באותו יום, ואכן הטלויזיה סופקה לשביעות רצוני המלאה. נכון לעכשיו הטלויזיה עובדת מצויין.
מוצר:
טלויזיה מולר 50 לד
תמונת משתמש
שם:
ירון
תאריך:
30/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב - 30/12/16 הגעתי אל החנות כדי לקנות טלוויזיה.
המוכר נתן הרגשה טובה מאוד. היה מאוד אדיב, עזר למצוא את הדגם המתאים יותר, פתח את החבילה ובדק שהטלוויזיה אכן עובדת ואין עליה שריטות.
אחרי ששילמתי ושניה לפני שהלכתי, הוסיף גם מתנה שווה מהחנות.
חווית קניה מצוינת ולצידה גם טלוויזיה מעולה
מוצר:
טלוויזיה 32fled
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply