דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט משרדי (מזכרת בתיה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
בי אם ישראל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2016
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבי אם ישראל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
4
0
3
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על בי אם ישראל
תמונת משתמש
שם:
EMA
תאריך:
20/11/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בניסיון לרכוש לוח מחיק, קיבלתי שרות מחפיר, חוסר התיחסות ויחס מבייש,
לא אקנה מהם שוב .
מוצר:
לוח מחיק אקלוסיב
תמונת משתמש
שם:
saar.levi
תאריך:
30/08/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שידה און ליין ופני 20 יום ועדיין אפילו לא יצרו קשר להסביר את העיכוב, כל פניה טלפונית מסתיימת בניתוק
תגובת החנות:
מר סער הנכבד התקשר רק פעמיים והגיע למענה טלפוני עקב לחץ בקו .
נציג חזר אליו אחרי חצי שעה בדיוק מהטלפון הראשון והסביר לו שזמן האספקה הוא עד 14 ימי עסקים כפי שמופיע בתקנון וכפי שהוא אישר אותו.
אחרי שהלוקח הבין שהוא טעה בספירת הימים הוא התנצל וקיבל את המוצר בחיוך ותודה .
מוצר:
עגלת 4 מגירות ניידת עם נעילה
תמונת משתמש
שם:
עומר
תאריך:
09/05/2021
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא מנהלים מדגם פריס, לאחר פחות משלושה חודשים הריפוד החל להתבקע וזאת למרות שבעת הרכישה נאמר לי מפורשות שאם אקפיד על שימון הריפוד הוא יחזיק לאורך שנים.
חושב לציין כי הכסא נמצא במשרד סגור, מוצל וממוזג.
כשפניתי לחברה נאמר לי כי אין כל אחריות על הריפוד, למרות שעברו רק 3 חודשים מרגע הקניה.
הבעיה היא מעבר לפגם במוצר, תמיד יכולים להיות פגמים, הבעיה היא באמינות של החברה אשר מתנערת ממוצריה לאחר זמן בלתי סביר.
בשיחה עם הנציג של החברה שנערכה בתאריך 9/5/2021, נאמר לי כי החברה מתנערת לחלוטין וזו בעיה שלי
בקיצור, חברה לא אמינה
תגובת החנות:
שלום רב ,
לצערנו מתמונות אשר הגיעו אלינו רואים שאין פגם אלה שיפשוף של חפץ אשר גרם לעור הכסא להתקלף .
החברה שלנו קיימת בשוק כבר 8 שנים ללא שום תלונות מצד לקוחות.
לכל הכסאות שלנו יש אחריות של מנגנון ובוכנה
אך איננו יכולים להחליף כסא שנפגע כתוצאה מהביזר חד ושהכסא ניזוק .
כמובן שאם היה בכסא פגם כבר במהלך הקנייה הלקוח היה שם לב .
צר לי שלקוח שרוצה להחליף כסא בגלל רשלנות שלו מאיים בטלפון שהוא ייפגע בחברה.
מאחלים לאותו לקוח בריאות והצלחה .
מוצר:
כסא מנהלים פריס
תמונת משתמש
שם:
tzach
תאריך:
07/05/2020
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כיסא מעולה מסוג "הילטון" במחיר טוב מול מיכאל שנתן אחלה שירות.
עתיד לרכוש כיסאות נוספים,אחזור לבי אם .

מוצר:
כיסא הילטון
תמונת משתמש
שם:
nogatan
תאריך:
30/11/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר החברה 2 כיסאות משרדיים אורטופדיים מדגם "גל" ללא ידיות, ולא בדקתי את הגודל שלהם. כעבור כמה ימים הביא שליח את הכיסאות. יפים ונוחים במיוחד אבל גדולים ממה שחשבתי, ולא התאימו לשולחנות המחשב שלנו. למרות שאני שגיתי כשלא בדקתי את הגודל, הבעלים של החברה הסכים להחליף את הכיסאות בדגם קטן יותר ולזכות אותי בהפרש. הוא היה נחמד, ענייני והוגן מעל ומעבר. הכיסאות החלופיים הגיעו ואנחנו מרוצים גם מהיחס הטוב וגם מהאיכות והנוחות של הכיסאות. מומלץ ביותר.
מוצר:
2 כסאות דגם ליאור ללא ידיות
תמונת משתמש
שם:
אבי
תאריך:
28/10/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נוח מאוד להזמין באתר.
לאישור ההזמנה התקשרתי טלפונית וזכיתי לשירות אדיב, קשוב, נעים מאוד.

המשלוח הגיע בזמן וגם שם הורגשה אדיבות ומיקצוענות.

הכיסא עצמו נהדר.

תודה
מוצר:
כיסא מנהלים קרנף C4001
תמונת משתמש
שם:
berg
תאריך:
31/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לוודות שהמחיר הוא אכן מה שרשום, התקשרתי טלפונית ונהניתי מחוויה של שירות מעובד שקוראים לו עביעד, ממליץ לכולם שירות מעל הכול מחיר מצויין שווה שווה שווה.
מוצר:
כסא מנהלים דגם אומגה אומגה
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply