אורח,
שלום

גיזמו (Gizmo)

אתר פומביות למוצרי חשמל ואלקטרוניקה (רעננה)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
097409619
פקס:
097409617
כתובת:
ת.ד 2086, רעננה
דוא"ל:
בעלים:
לא צויין
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
0
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בגיזמו ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
16
2
10
נמצאו 28 חוות דעת גולשים על גיזמו
שם:
אופיר
תאריך:
03/05/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פשוט אכזבה.
זכיתי במכרז על טלויזיה ויום למחרת ילדה שלהם מהשירות חזרה אלי ואמרה: "אנו מצטערים, אנו נאלצים לבטל לך את הזכייה"
למה?
זו הייתה תקלה טכנית באתר (בולשיט).
זה כ"כ מעצבן שבזבזתי 4 שעות מזמני על המכרזים שלהם ועד שאני זוכה, מבטלים.
פשוט זלזול מוחלט בלקוח.
אני בטוח לא נכנס יותר לאתר שלהם.

אופיר
מוצר:
טלויזיה lcd LG80RF
שם:
מאור
תאריך:
07/04/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר אשר קיבלתי לא היה המוצר שהזמנתי - קיבלתי HT-TX22 שזו מערכת מיושנת יחסית בלי כניסת ויציאת HDMI (לעומת המערכת שהזמנתי). כאשר התלוננתי קיבלתי יחס אדיב בו נאמר לי שנגמרה המערכת החדשה יותר במחסן, ואין אפשרות לפצות כי המערכת הישנה עולה בדיוק כמו הישנה עד האגורה (בולשיט).
הם לא הסכימו לפצות, לא הסכימו להחליף במודל חדש יותר אבל כן הסכימו להחזיר לי את כל הכסף ולקחת את המערכת הישנה בחזרה.

שורה תחתונה - אני רואה זאת כזלזול, עד שנגמר כל התהליך כבר אי אפשר יותר לקנות את המערכת שרציתי והיה לי מאד חשוב לקבל את המערכת הזו (זולה ותומכת בראיית סרטים דרך USB). לעולם לא אקנה דרכם דבר יותר.
מוצר:
מערכת קולנוע ביתית HT-THX22
שם:
רוזי
תאריך:
18/03/2009
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
לא סיפקו את המוצר לאחר חודש וחצי לא הפסיקו לשקר בלי סוף עד שביטלתי את ההזמנה מול חברת האשראי מחשש שהם לפני פשיטה
מוצר:
מכונת כביסה bt12699
שם:
Igor
תאריך:
25/12/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
i win the tv at december 5, the delivery came at december 12, but there is a missing part in that particular box.
since then the only promices from gizmo to take care, but missing part still missing. the company, which supply the tv is y.shalom. i have no idea whos falt it is, the lg officials sent me a list of their relaible resellers in israel and y.shalom wasn't in that list.

מוצר:
tv 42lg80fr
שם:
עופר
תאריך:
14/08/2008
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך17.7 זכיתי והזמנתי LG37LG30R ,בתיאום עם היבואן ומכוון שהטלויזיה לא היתה במלאי ,קבענו הספקה בתאריך 11.8.
בסופו של אותו יום הטלויזייה לא סופקה.
כאן נכנסה לפעולה נאווה מגיזמו שהייתה קשובה,נחמדה ומקצועית. תוך זמן קצר העלתה נאווה נציג בכיר של י.שלום(אייל)בשיחת ועידה איתי,והוא דאג לשדרג את הקנייה שלי ל-LG37LG60UR וביום ד בצהריים הותקנה הטלויזייה בסלון.
אני מרוצה מאוד מדרך הטיפול של נאווה מגיזמו ושל אייל מ י.שלום
תודה רבה.
מוצר:
LCD LG37LG60UR
שם:
david
תאריך:
09/10/2007
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
הגשתי הצעה למכרז אשר היה אמור להיות ביום מסויים למקפיא 6 מגירות
באופן מפתיע אני מגלה במהלך אותו בוקר שהמכרז הועבר למחרת. ללא כל הודעה מוקדמת. לא באתר ולא במייל.
מוצר:
מקפיא GN2153NF
שם:
מוטי
תאריך:
16/06/2007
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי בטלויזיה במכרז ב-7/5/07. למחרת התקשרו אלי מחברת גיזמו אישרו הזכייה וקיבלו פרטי כרטיס האשראי. למרות שחשבתי/ידעתי שהאספקה תבוצע תוך 14 ימים נאמר לי שהאספקה תבוצע תוך 21 ימי עבודה. לא התווכחתי.
בפועל הטלויזיה סופקה ב-8/6/07 (שזה גם מעבר ל - 21 ימי עבודה וגם חודש ימים בסך הכל)וזאת לאחר מספר תזכורות בטלפונים ופקסים - וכמובן אפילו ללא הצעה לפיצוי.
ספק רב אם הייתי מזמין בחברת גיזמו באם הייתי יודע שאקבל הטלויזיה אחר חודש ימים.
מוצר:
טלויזיה la40r81b
שם:
עוזיא
תאריך:
06/12/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך גיזמו מדיח כלים של BOSCH וגם את הסט - כיריים, קולט ותנור של לי וונט.
לכל אורך הדרך הפגינה נעה אדיבות ורצון לעזור. פניתי אליה מספר פעמים בשאלות על המוצרים והדגמים השונים, והיא הציעה שתתקשר ליבואן בעצמה על מנת לברר את השאלות, וכך אמנם עשתה.
המוצרים הגיעו הרבה לפני המועד המקסימאלי, ולשביעות רצוני המלאה.
אמליץ לחבריי לקנות דרך גיזמו. המחירים הוגנים מאוד, השירות אדיב ומקצועי.
עוז, מעגן מיכאל
מוצר:
סט כיריים, תנור, קולט
שם:
משה
תאריך:
10/10/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצעה במהירות, במחיר הנמוך ביותר שניתן למצוא בשוק-בדוק! האספקה לאחר 14 ימי עבודה. ע"מ להגיע לשירות הלקוחות, צריך להשאיר הודעה במענה קולי, לא תמיד חזרו- חבל. בסה"כ קנייה ראשונה דרך האתר- די אמין
מוצר:
מקרר rs28klsg
שם:
מימי
תאריך:
04/10/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית ההזמנה פשוט נהדרת,
טילפנו לאחר יומיים וכבר קיבלנו את המדיח.
השירות היה אדיב, נפלא, ומצויין אנשים פשוט מקסימים היחס היה אישי,
אמין והמחיר מצויין.
תנסו ותווכחו שאין מקום אחר,
ממליצה בחום.
מוצר:
מדיח כלים G1220 SCI
שם:
רונית
תאריך:
27/09/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מקרר RS28FAMS ביום רביעי וביקשתי אספקה מהירה לחג .
הנציגה הסבירה לי שבאופן עקרוני מועד האספקה תוך 14 ימי עסקים אך היא תשתדל להקדים את ההזמנה .
למחרת כבר התקשרו אליי מהאספקות וקבעו איתי ליום ראשון.
באותו יום של האספקה שיניתי את דעתי לגבי הדגם וביקשתי להחליפו.
שרות הלקוחות גיזמו נענו לבקשתי ועידכנו מיידית את ההזמנה,
לאחר שעות ספורות כבר התקשרו לתאם מועד חדש עם הדגם האחר.
מוצר:
מקרר RS28FAMS
שם:
עמית
תאריך:
27/09/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מדיח כלים, תנור, מקרר, ו 2 מכשירי דיוידי לאחר שבדקתי באינספור אתרים וחנויות.
אני מאוד מרוצה משירות הלקוחות המהיר והאדיב שקיבלתי מנעה.
אני רוצה לומר תודה לצוות גיזמו על שירות הלקוחות שדאג לאספקה מהירה
וגם דאג לתיאום מול השירות הטכני של כל יבואן ויבואן.

מחירים מעולים
שירות מצויין
בקיצור אחלה.
מוצר:
תנור סאוטר 585DBBI
שם:
גיא
תאריך:
19/09/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מצוין.
נועה, שניהלה מולי את המכירה היתה סבלנית וענתה לשאלות שלי באדיבות רבה ומקצועיות.
כבר למחרת העסקה התקשרו אלי כדי לתאם הבאת המוצר.
הבעיה היחידה שהיתה לי היא שבמכרזים הפומביים ולפעמים דווקא ברגעים המכריעים, נתקע השדה שמעדכן את המחיר המוצע הנוכחי.
מוצר:
מקרר 712 טיטניום
שם:
זיו
תאריך:
13/09/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי תנור והגיע תוך פחות משבוע.
כשפתחתי את האריזה, גיליתי שהתנור חבוט ועקום, מכיוון שגוף התנור התעקם, כל החלק העליון היה כמו סכין.
ביליתי כמה שעות בשיחות עם נציגי השירות ולאחר וויכוחים רבים, הבטיחו שיחליפו את המוצר אחרי שיבוא טכנאי בעוד כמה ימים.
כעבור שבוע, הגיע משלוח עם תנור חדש להחליף את הפגום. כשבדקתי את התנור גיליתי שהוא גם.. פגום - הייתה דפיקה מכוערת בצד העליון שלו. סירבתי לקבל את המשלוח, המוביל לקח את התנור הישן וגם את מחליפו וחזר כלעומת שבא. ביקשתי מגיזמו לבטל את העיסקה ונאמר לי שהחיוב כבר התבצע והזיכוי יתבצע בעוד 30 יום.
אני ללא תנור ופחות 5500 ש"ח.
מוצר:
תנור אפייה DOP440XJ
שם:
Dan
תאריך:
11/09/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הבלנדר בזמן המלחמה בחודש יולי האחרון, ולמרות שהספק היה מאזור חיפה, הצליחו לספק לי תוך 14 יום כפי שהובטח במכרז. המוצר הגיע חדש באריזה עם אחריות מקורית של ניופאן. באופן כללי אפשר לסכם את חווית הקנייה כמוצלחת ולראיה קניתי מגיזמו מוצר נוסף לאחרונה.
מוצר:
בלנדר KSM150
שם:
מירה
תאריך:
08/08/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
נועה, אשר קיבלה את זכייתי, הייתה יעלה, מהירה, עניינית, ובמיוחד אדיבה. ביקשתי משלוח דחוף, ואכן, למחרת קיבלתי את מייבש הכביסה. הערה לגבי מוצרי מייטג- רצוי לציין בבירור באתר כי למכשירים אילו יש דרישות חשמל מיוחדות. לסיכום- מזה זמן רב לא קיבלתי שירות כה אדיב מהיר וענייני. לאחר יומיים הזמנתי תנור-וגם זכיתי להנחה על תוספת למכשיר. תודה רבה!!
מוצר:
מייבש כביסה
שם:
ליאור
תאריך:
20/06/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגיזמו כ 5 מוצרים לבית החדש, מקרר, מדיח כלים, מיקרוגל, תנור ומכונת כביסה.
הכל הגיע מאוד מהר עד שבוע מיום ההזמנה, אתר מצויין ומומלץ בחום רב!
מוצר:
Nקרר SR686-EV
שם:
אפרת ומ וטי
תאריך:
26/02/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אני משתתפת רבות במכרזים וברצוני לציין לשבח את החנות "גיזמו" וזאת משום שזכיתי במוצר ב22/2/06 וקיבלתי את המוצר לאחר שלושה ימים בלבד, השירות מהיר אדיב ומקצועי מאוד...ממליצה בחום!
מוצר:
תנור בנוי 330550
שם:
עידו
תאריך:
18/02/2006
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר DVD מקליט+וידאו LG, אחרי שבוע רציתי להחליף אותו במכשיר אחר.
כהרגלי התקשרתי ישירות לספק, אך הם הפנו אותי לאתר בטענה שהכל מתבצע דרכם, קצת היה לי מוזר.
התקשרתי לאתר והטלפנית שם ביצעה לי את ההחלפה ללא כל בעיה ובשמחה. היו מספר דברים שביקשתי ממנה לברר על המכשיר החדש והיא חזרה אלי כמה פעמים עם כל התשובות.
על המכשיר החדש הייתי צריך להוסיף כסף ומבלי לבקש ממנה היא ישר נתנה לי מחיר מעולה נמוך הרבה יותר ממה שניסיתי להשיג במכירות פומביות ובחנויות אחרות.
המכשיר החדש הגיע לאחר שבוע ואותו שליח גם לקח את המכשיר הישן.
השירות שקיבלתי מהטלפנית היה מקצועי אדיב חמים ומקסים, לצערי יש לי זיכרון קצר בשמות, אבל תודה בכל זאת.
מוצר:
DVD מקליט +HD DVR-433H-S
שם:
ברוך
תאריך:
06/07/2005
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
זכיתי במכרז על טלוויזה דרך האתר שלהם (שהגעתי אליו מזאפ) ההזמנה התקבלה, הכל עבר (ואני מצותת אימייל שקיבלתי מהם לאחר שבוע וחצי ששאלתי מה קורה עם ההזמנה, וזאת התשובה שקיבלתי: "ברוך שלום רב.
ההזמנה אושרה.
יתאמו איתכם אספקה תוך 14 ימי עסקים

שבוטע טוב
צוות גיזמו"
לאחר כ-3 ימים ממייל זה הם התקשרו והודעו לי שנגמרו הטלויזיות במלאי היבואן. (זאת לאחר שהם פירסמו מכרז שבו זכיתי)
מוצר:
טלויזיה KV32CS70
שם:
עידון
תאריך:
24/06/2005
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המדיח במכרז, יומיים לפני תום מועד האספקה (14 יום) קיבלתי הודעה ש"אזל ממלאי היבואן" ושהחנות אינה מתכוונת לעמוד במחיר המכרז שזכיתי על פי הנוהלים. נראה רע במיוחד לאור העובדה שהפריט מוצע בעוד 10 חנויות וירטואליות במקביל עם אותו יבואן. במקום המחיר האטרקטיבי 3100 ש"ח הוצע לי מדיח אחר במחיר השוק. נציגת השירות אדיבה אך החנות לא סיפקה את הסחורה תרתיע משמע. שילמדו מ- wallashops איך עובדים.
מוצר:
מדיח כלים 44060
שם:
אוהד
תאריך:
17/05/2005
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את יעילות שירות הלקוחות שהיה מעל ומעבר למצופה, מהיר, יחס אישי, טיפול מסור ומקצועי למרות תקלה בהזמנה (ספק בעייתי), לא נותר לומר עוד יותר מכל הכבוד ותמשיכי כך (;
מוצר:
רמקולים מאסטרו
שם:
אדוארד
תאריך:
03/04/2005
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(טוב)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי קניה במוצ"ש דרך המכרז.
קבלתי אישור + טלפון למחרת, המקרר היה אצלי כבר ביום שיש. קצר ולעיניין, בלי בזבוז זמן מיותר תוך 5 ימים למרות שבאתר רשום 14 ימי עבודה.
מומלץ ביותר
מוצר:
מקרר 2060
שם:
דורי
תאריך:
06/03/2005
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(ממוצע)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מגבר במכירה פומבית.
קצת קשה לתפוס אותם בטלפון. המוצר הגיע תוך 6 ימי עבודה.
בסה"כ הם בסדר, ממליץ לכם לקנות שם גם המחיר קצת יותר גבוה ולא אצל מי שמוכר ב 1790. האחריות אצלם היא אחריות של טר.
מוצר:
מגבר 514
שם:
תמר
תאריך:
13/11/2004
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באחור רב. קושי גדול בהשגת שרות הלקוחות. כאשר רציתי להחזיר את המוצר משכו אותי, הבטיחו לחזור אך לא עשו זאת, לא הגיבו למיילים לשרות לקוחות... בקיצור - לא להתקרב!!!
מוצר:
מיקרוגל
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.