דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
תיקון סלולארי וציוד היקפי (רמת גן)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טאס ישראל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2015
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בטאס ישראל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
7
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
1
0
6
נמצאו 7 חוות דעת גולשים על טאס ישראל
תמונת משתמש
שם:
Ella
תאריך:
25/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לטאס במקרה וקיבלתי יחס הגון מקצועי ואמין מאלון שהיה מאוד נחמד ומאוד מקצועי.
נתקלתי במס' בעיות עם הפלאפון והוא עזר לי במסירות ובאמינות.
שמחה שהגעתי דווקא אליהם ומקווה שירבו כמותם בשוק הסלולאר.
מוצר:
Iphon 6S 6S
תמונת משתמש
שם:
תמר
תאריך:
30/08/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עכשיו כשאני קוראת את החוות דעת אני מבינה שלהרבה אנשים זה ככה ואיך החנות עונה לכל חוות דעת שהלקוחות בעצמם חוצפנים ושאין איך להגיב לחוות דעת המוזרות האלה, זה כבר מראה שמשהו לא בסדר שם, אם הייתי רואה את זה קודם, לא הייתי מעיזה לקנות במקום הזה, אבל קצת מאוחר מידי בשבילי..
פשוט מממממזזעזעעעעע!!
הזמנו בפברואר עט, שעדיין לא הגיע למרות שעברו יותר מ6 חודשים!!
כשהתקשרנו אמרו שכנראה הייתה בעיה בדואר והבטיחו לבדוק ולחזור, מיותר לציין שלא חזרו. והתקשרנו שוב ושוב וזאת הייתה התשובה בכל פעם, עד שפשוט הפסיקו לענות לנו. אז שלחנו מייל, וכתבו ששלחו עט חדש לפני כחודש (אז למה האיש שדיבר איתנו לא טרח לציין זאת כשעוד ענו לנו?) ושאלו אותנו איך יתכן ששני עטים לא הגיעו. כששאלתי אותם איך יתכן ששני עטים לא הגיעו, ענו שאני זאת שבחרתי דואר רגיל ואין מעקב על דואר רגיל.

מאז לא עונים לנו. לא בטלפון ולא במייל.
אל תקנו בחנות הזאת בחייייייים!!

תגובת החנות:
המוצר נשלח פעמיים ללקוחה והיא טוענת שוב שלא הגיע, אנו שולחים אלפי מוצרים ללקוחות ולא נתקלנו מעולם בטענה שלא הגיע פעמיים, במקרה של אי מסירה המוצר חוזר לשולח ובמקרה זה נשלח פעמיים לא הגיע ולא חזר אלינו (קצת תמוהה..) לפנים משורת הדין אנו נאפשר ללקוחה להגיע אלינו לחנות ולאסוף את המוצר (בפעם ה3) ולחתום על קבלתו. מיותר לציין שלא נתקלנו מעולם לאחר אלפי חבילות שנשלחו והגיעו ליעדן בן אם באיחור או לא אבל הגיעו לא נמצא תענה אחת דומה מאף לקוח. אז אני מציעה ללקוחה לבדוק את תיבת הדואר אולי משהו מוזר קורה שם..
מוצר:
עט לנוט 5 Note 5
תמונת משתמש
שם:
shlomi mor
תאריך:
31/07/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אופן ההזמנה נוח מאוד ! המחירים עושים רושם של סבירים סך הכל.
לאחר עיכוב משמעותי הגיעו שתי הסוללות , לא תואמות למכשיר.
לאחר אין ספור שיחות ובירורים שנתבצעו בין שני הסניפים ביקשתי לקבל החזר כספי..
נתבקשתי לשלוח חזרה את הסוללות וכך עשיתי .
ב12/07/16 החבילה נאספה על ידי טאס , עד היום 31/07/16 אף אחד לא יצר איתי קשר (שלא נדבר על כך שלא ראיתי זיכוי).
פניתי לטאס ושוב אותם תירוצים שזה בסניף השני ושהם לא יודעים אם זה התקבל ולאחר שהוכחתי שהחבילה התקבלה עדיין הם מבררים בינם לבין עצמם אם החבילה הגיעה או לא.
שירות לקוחות גרוע מאין כמוהו !! להתרחק מהם כמו מאש !!! אני כבר הבנתי שהכסף שלי והכרסף של המשלוח הלך!!!

פשוט חצופים (יותר נכון חצוף (אלון))
תגובת החנות:
הלקוח טעה בהזמנה והזמין סוללות שלא תאמו למכשיר שלו, העיכוב בזיכוי נבע מהצורך למצוא לו סוללות מתאימות (לבקשת הלקוח) בכל מקרה הלקוח זוכה (לפני שהעלה חוות דעת זו) אז תחליטו אתם מי החוצפן.
מוצר:
סוללה מקורית לסמארטפון S4mini
תמונת משתמש
שם:
CMF-619
תאריך:
27/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שעות פתיחת החנות הן
א'-ה' - 9:30-19:30
ו' - 9:30-13:30
זה בכל אופן מה שכתוב על דלת החנות..
ביום שלישי 22/03/16 בשעה 11:03 [שעת פעילות לכאורה] הגעתי לחנות אך הדלת הייתה נעולה.
היה תלוי דף A4 עליו הודפס מספר טלפון [שלאחר בירור קצר באפליקציה רשום על שם אלון] וצמד המילים "תכף אשוב"
חייגתי למספר, וסוננתי.. כרבע שעה לאחר מכן חייגתי שוב, ושוב ניתקו..
המתנתי בחוץ קצת יותר משעה, ואין מענה במספר, ואף אחד לא טורח להתקשר חזרה.. [שיענה ויגיד לא בא לי לבוא עכשיו, מקבל.. אבל שתהיה תשובה]
שעה זה לא תכף עד כמה שידוע לי..
אחרי שעה וויתרתי, לא רציתי לאחר לעבודה

תחושה של בזבוז זמן יקר של נסיעה הלוך המתנה ונסיעה חזור, וכל זה סתם..
סתם מבאס את היום.
אכזבה.
תגובת החנות:
באתר החברה צויין באותיות קידוש לבנה "במהלך חג פורים החל מ22 עד ה24 לחודש שעות הפתיחה הם: החל מ12:00 ועד 18:00" כך שחבל שהלקוח לא התעדכן לפני ההגעה, מיותר לציין שאף אחד לא "סינן" פשוט היינו סגורים. חג שמח לכולם..
מוצר:
שק"צ s3
תמונת משתמש
שם:
עידו
תאריך:
29/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
עשיתי הזמנה דרך tas ישראל של מנורת לופה ועוד כמה דברים קטנים המשלוח יצא אחרי יומיים לאחר ששילמתי 60 שקלים בישביל שיגיע באותו יום ביטלתי את ההזמנה והשליח עדיין הגיע שלחתי את השליח לדרכו ואמרו שיזכו אותי אחרי שבועיים שלא ראיתי זיכוי בחשבון התקשרתי ואמרו שזיכו אותי בפייפל לאחר יומיים שלא ראיתי זיכוי זיכו אותי ב90 שקלים וההזמנה עלתה 581 ש"ח התיאשתי מזה שלא מזכים אותי והזמנתי מלחם בלאוור ומנורת לופה ועוד כמה דברים קטנים המשלוח היה אמור להגיע אליי באותו יום חיכיתי ולא הגיע אחרי זה הבחור שדיבר איתי (אלי) אמר שיגיע יום למחרת כמובן שלא הגיע ואז היה אמור להגיע ביום שאחרי וגם לא הגיע ואז עבר הסוף שבוע והגיע יום ראשון שהיה צריך להגיע וגם לא הגיע ואז היה צריך להגיע בשני וגם לא הגיע עכשיו שבוע אחרי ועדיין לא הגיע ולא זיכו אותי עכשיו אני לא מדבר על זה שלא הגיע זה כבר פחות מעניין הקטע ש50 מכשירים חיכו לתיקון ועכשיו גם לא עונים לי לטלפון שירות לא מיקצועי לא לקנות!!!!!
***הכתובת אימייל שכתובה לא עדכנית הכתובת העדקנית היא
[email protected]
תגובת החנות:
הלקוח הזמין במשלוח "מהיום להיום" שמיועד אך ורק לגוש גן. למחרת הוסבר ללקוח שקיים רק דואר שליחים לאיזור שלו שמגיע עד 48שעות וכך היה. השליח הגיע בזמן ה48שעות והלקוח סרב לקבל את החבילה. אחרי כמה ימים ביצע שוב את ההזמנה וביקש לא לשלם כי הוא לא רואה את הזיכוי בכרטיס האשראי הוסבר לו שהוא שילם בפייפאל והזיכוי מן הסתם הוא בפייפל ולא בכרטיס האשראי. ולאחר שבדק (הוא לא הבין בזה והתקשה לבדוק) טען שזוכה ב90שקל ולא במלוא הסכום שאצלינו מופיע זיכוי מלא מלבד דמי המשלוח. ואז בשוב ניסה לבצע הזמנה ללא תשלום וביקש עם נהג שלנו כדי שיהיה אפשרי לשלם לנהג אבל לצערינו הנהגים שלנו לא מגיעים לאיזור הצפון. לסיכום: יש כאן הזמנה שסופקה בזמן, יש כאן סרוב לקבל חבילה, ויש כאן זיכוי בניקוי דמי המשלוח לא מבינים את הטענה.
מוצר:
מלחם ובלאוור D_852
תמונת משתמש
שם:
itay
תאריך:
26/02/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לצערי יש לי התנסות שלילית ביותר מול החברה.
הבאתי את הגלקסי שלי לתיקון. ולאחר 4 ימים זו ההתרשמות שלי:
1. ניסיתי לברר איפה עומד התיקון - מעולם לא קיבלתי תשובה. הובטח לי שיחזרו אליי ומעולם לא חזרו אליי.
2. היו לי מספר רב של ניסיונות להשיג את החברה. לא היו זמינים ולא נתנו מענה.
3. לא עומדים בשעות פתיחה של החנות. נאלצתי להמתין זמן רב.
4. לאחר שהבעתי בפני איש החברה את הצער שבמקרה - מעבר לזה שלא התנצל, אלא גם תקף אותי בחזרה שאני "משגע" אותו.
לא מתנהגים ללקוחות! לא כזה יחס מבזה.
חבל על הזמן שלכם. לכו למעבדה אחרת שתיתן להם מענה טוב, בצורה הולמת ושתעמוד מאחורי המילים שלכם.
לצערי לי זה לא קרה, אבל בהצלחה לכם!
תגובת החנות:
אין לנו מושג איך אפילו להגיב לחוות הדעת ההזוייה הזאת, אז בקצרה הלקוח אכן השאיר מכשיר גלקסי S4 עם בעייה בלוח אם. מאותו רגע קיבלנו מאות טלפונים בממצוע כל 4דקות "אני רוצה להתעדכן על מהלך התיקון ומה נעשה עד עכשיו" הסברנו לו בפעמים הראשונות שתיקון לוח אם יכול לקחת כמה ימים הטכנאי מחליף רכיבים ועושה בדיקות (מין הסתם מטפל בכמה מכשירים במקביל) נעדכן אותך כשיסיים. זה לא עצר את מבול הטלפונים ואז הסברנו לו שאנו לא מעדכנים על מהלך התיקון אלא רק כשנסיים ואם אין לו סבלנות שיגיע לקחת את המכשיר בכל זמן נתון מתוקן או לא. מיותר לציין שהלקוח לא שילם שקל אחד מעולם על העבודה שלנו וכרגע הוא מסנן אותנו ולא עונה. ולראות את החוות דעת שלו עכשיו זה יותר ממקומם. אז שלום לך איתי תגיע בבקשה לשלם ולקחת את המכשיר.
מוצר:
תיקון סלולר וטאבלט החלפת מסך LCD מגע מקורי Galaxy S4
תמונת משתמש
שם:
Talia
תאריך:
04/10/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תתרחקו מהמקום הזה!!
התקשרתי ל-TAS ביום רביעי על מנת לברר מחירים להחלפת סוללה לאייפון תיקון של בעיות שמע קלות. הבחור שדיבר איתי (אלון) נתן לי מחירים שנשמעו הגיוניים ואמר שזה תיקון שאפשר לעשות על המקום, תוך שעה-שעה וחצי.
הגעתי למחרת במיוחד ב-14:00 ואמרו לי שהטלפון יהיה מוכן תוך שעתיים. ב16:15 הגעתי, הטלפון יושב, לכאורה מוכן, על הדלפק. שאלתי האם הבעיות נפתרו ואלון אמר "לא יודע, בואי נבדוק". מוזר, הבדיקה היא לא חלק מתהליך התיקון? התברר שלא רק שהבעיה לא תוקנה, אלא שעכשיו לא שומעים בכלל. לאחר כמעט שעתיים הבעיה תוקנה, אך התברר שהצלצלן נהרס בזמן התיקון ועכשיו אין צלילים בטלפון. אלון טען שלפעמים "דברים נהרסים כשפותחים את הטלפון" אבל סיכמנו שהוא יגיע למחרת לאסוף את הטלפון ויחזיר אותו לאחר שעה. מאוחר יותר גיליתי עוד שתי בעיות עם הטלפון (אחת מהן עם השקע של האזניות), אותן תיארתי לו כשבא לאסוף את הטלפון למחרת. הוא אמר שהטלפון יהיה מוכן בין 11-12. בסופו של דבר, לאחר מספר פעמים שהתקשרתי אליו כדי לבדוק מה קורה, הטלפון חזר אליי רק ב-15:00. לאחר בדיקה מהירה התברר שעכשיו השקע של האזניות לא עובד בכלל. ניסיתי לתפוס אותו ושלחתי לו הודעה, הוא אמר שאין מה לעשות עכשיו ונדבר בראשון (היום). היום התקשרתי אליו, מתברר שהם בכלל לא עובדים היום (ערב חג).
כששאלתי אותו מה אני אמורה לעשות, כי בשלישי אני עובדת ואני לא אוכל להגיע, הוא אמר לי להפסיק להפיל עליו את כל הבעיות של החיים שלי (ציטוט מדויק) ושהוא לא רוצה אותי כלקוחה יותר, כי הוא כבר הבין שאי אפשר לרצות אותי. מפתיע שאני לא מרוצה כשמחזירים לי טלפון תקול ואני צריכה עכשיו לשלם על תיקון של רכיב שהוא הרס. ועוד העז להגיד לי שהוא נתן לי כיסוי מסך כפיצוי (האחרון שקניתי עלה דולר).
אם אכפת לכם מהמכשיר שלכם, מהזמן שלכם ומשלוות הנפש, אל תתקרבו למקום הזה!!
תגובת החנות:
מקרה הזוי! הלקוחה הגיע לחנות וביקשה "החלפת שקע טעינה וסוללה" זה בדיוק מה שהוחלף הכל עבד תקין מלבד הצלצלן שנמס מחום השקע טעינה והפסיק לעבוד כשפורק מהשקע. הלקוחה חזרה ובקשה להחליף לה גם את הצלצלן ללא עלות בטענה שאנחנו פגענו בו (מה שכל טכנאי מתחיל מבין שזה חלק מהשקע טעינה) לאחר דין ודברים עם הלקוחה הוחלט להחליף את הצלצלן ללא עלות רק בכדי לרצות את הלקוחה. מכוון של היה צלצלן במלאי ולאחר איומים מצד הלקוחה על כך שהיא הולכת עכשיו לחנות סלולר ומחליפה ומחייבת אותנו ושהיא לא מוכנה "להגיע עד אלינו שנית ולבזבז זמן" הובטח ללקוחה שנאסוף ממנה את המכשיר מהבית בבוקר ונחזיר אליה בצהריים וכך היה אספנו על חשבונינו את המכשיר החזרנו לה לבקשתה למסעדה שהיא התארחה בערב חג ברחוב בן יהודה ובנוסף פוצתה הלקוחה במגן זכוכית חינם על שום אשם מצדנו אבל מה לא עושים בשביל לקוח גם אם הוא חושב שהוא צודק? אבל טעינו והיא התקשרה שוב לאיים על כך שאזנייה אחת לא עובדת כאן מנהל החנות הבין שזה נסיון סחיטה וביקש ממנה להגיע לקבל את כספה בחזרה והתיקון חינם! אבל במקום לשבח אותנו על השירות שמעל לכל סטנדרט בחרה להעלות חוות דעת זו וחבל
מוצר:
אייפון 5C 5C
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply