נתתי את המכשיר להחלפת סוללה ביום חמשי בשבוע הטכנאי אמר שיתקשר להודיע לי מתי לבוא לקחת את המכשיר וכל הסיכויים שיהיה מוכן באותו יום עד יום ראשון לא היתה כל תגובה התקשרתי למעבדה ענה לי הטכנאי שעד הסוף היום המכשיר יהיה מורכב ביום שלישי יומיים אחרי שהמכשיר היה אמור להיות מורכב התייצבתי לקבל את המכשיר במורכב אמר לי הבחור שהוא עדיין לא מתוקן משכך בקשתי לקחת את המכשיר כפי שהוא מבלי לתקנו ופה נתקלתי ביחס בוטה מצד הטכנאי שבקש תשלום עבור מה שלא עשה בית ברירה המתנתי עוד שעה ובאתי לקחת את המכשיר אך הוא עוד לא היה מורכב נאלצתי להמתין עוד חצי שעה בערך אחרי כל התלאות לקחתי את המכשיר הביתה למגינת לבי הסתבר שהתיקון היה גרוע והכשיר אינו מתפקד
תגובת החנות:
ראשית הלקוח היקר לא קיבל הארכת זמן לתיקון באותו היום(כידוע מוזכר באתר "זאפ" ובנוסף באתרנו כי זמן ההספקה עד 7 ימי עסקים) ולכשאר שוחח עמנו ביום א' הובהר לו כי המכשיר עדיין בתהליך ובמידה ויהיה מוכן לפני זמן ההספקה הידוע יצרו איתו קשר בסוף היום או למחרת מה שלא קרה כלומר לא היה מוכן. כשהגיע הלקוח ביום שלישי ללא כל הודעה או תיאום העבודה במכשיר הסתיימה אך נותר רק לאטום את המסך לאחר התיקון ובדיקת QC מלאה למכשיר לפני אטימתו וכשהסברנו ללקוח את הפרוצדורה ושיאלץ להמתין כשעה נוספת התחיל הלקוח להתלהם ולדבר בגסות אל הטכנאי המנומס והמסור ודרש את המכשיר בחזרה באופן מיידי, שוב בנועם הסברנו ללקוח כי המכשיר מוכן ואם הוא דורש את המכשיר בחזרה יאלץ לשלם מחיר סמלי עבור העבודה שבוצעה עד כה. החל וויכוח קל לבסוף הלקוח התרצה והלך לסניף פיצה האט הקרוב אלינו לאכול וכשחזר המכשיר היה מוכן ואף פיצינו את הלקוח על אי הנעימות שנוצרה במגן זכוכית יוקרתי למסך האייפד ב50 שח בלבד (עלות של מגן מסך זכוכית לאייפד מיני הינו 120 ש"ח)
-חבל שאנשים לא רושמים ביקרות טובות כי על כל אחת שלילית יש לפחות 100 אם לא יותר חיוביות וחבל שאין תיעוד לתשומת לב קהל הלקוחות הרחב!
בתודה, תמיד כאן לשירותכם צוות EA MOBILE :)
מוצר:
טאבללט איפד מיני mini
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין