בהתחלה חשבתי לקנות את השעון באופן פרונטלי בחנות, שכן אני תושב הצפון. התקשרתי לטלפון שמופיע באתר כדי לברר לגבי זמינות המוצר במלאי, ונאמר לי שיחזרו אלי טלפונית. רק אחרי שלא קיבלתי מענה, וביצעתי את השיחה הזו שוב, גיליתי שמדובר שמרכזיה חיצונית ואין להם מושג מהמתרחש בחנות, בקיצור, תקשורת גרועה עם החנות. הגעתי באופן פיזי לחנות והראתי להעלים את הדגם המבוקש ואת המחיר המופיע באתר. הבעלים אמר לי בקצרה ובחוצפה "אין את השעון הזה, אין את המחיר הזה, השעונים האלו מתחילים מ600", וזאת על אף שרשום באתר במפורש שהם מתחייבים לאותו המחיר כמו באתר גם בחנות. חזרתי הביתה והזמנתי את השעון דרך האתר עם המחיר המקורי. הפלא ופלא הזמנתי התקבלה והשעון הגיע היום. אז מדוע לשקר ללקוח בחנות? זה מראה על חוסר שקיפות ומריח לא טוב בכלל. אחרי ההזמנה האינטרנט לא היו לי עוד בעיות, מקווה שלא תהיה לי סיבה לחזור לשם.
מוצר:
שעון יד B10629
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין