דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון

‎מיי שופ‎ ‏(My-Shop)

מוצרי בית, פנאי, חשמל וטקסטיל (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
טופ טרייד אלקטרוניקס בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2014
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במיי שופ ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
5
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
0
0
5
נמצאו 5 חוות דעת גולשים על מיי שופ
תמונת משתמש
שם:
אליעזר
תאריך:
05/10/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כיסא בשם 'כורסת מנהלים בודי רסט', ומאחר שמשהו לא היה ברור לי באופציות המשלוח השארתי את התשלום על 'תשלום טלפוני' כדי לסגור את עניין המשלוח בצורה ברורה. יצרה איתי קשר למחרת מישהי בשם יעל, נתתי לה את פרטי האשראי שלי (משום מה היא נתנה לי רק 2 תשלומים שאם אני לא טועה באתר היה רשום או 7 או 12) וסגרתי את עניין המשלוח. המשלוח הגיע לאחר יומיים. הרכבתי את הכיסא וישר שמתי לב שהידיות של הכיסא קצת מתנדנדות וכל הכיסא בכללי מרגיש כמו מוצר באיכות ירודה ולא איכותית בעליל אבל אני לא בנאדם שאוהב להתלונן ובמידה מסויימת האשמתי את עצמי שאני רוכש דברים כאלה דרך האינטרנט בלי לראות בעין ולהרגיש את המוצר קודם אז לא התלוננתי. אך לאחר מספר ימים הריפוד של המשענת גב התחיל להקרע מהמסגרת שלו החלטתי שאני חייב להתלונן. בהתחלה הייתי תמים ושלחתי להם פניה דרך טופס 'צור קשר' באתר שלהם. כמובן שאף אחד לא חזר אלי. לאחר כמה ימים שלא חזרו אלי ניסיתי דרך המספר שלהם וגם שם נפנפו אותי והפנו אותי שוב לאותה יעל שדיברה איתי בפון כשביצעתי את ההזמנה. 'למרבה הפלא' יעל בטלפון כבר לא ענתה. ולאחר ששלחתי לה הודעה בוואצאפ בתוספת תמונות והקובץ של הקבלה של הקניה היא הועילה בטובה להחזיר לי תשובה שהיא תחזור אלי למחרת בבוקר. עברו מאז כבר כמה וכמה בקרים ועדיין לא שמעתי ממנה מילה.
אני לא מתכוון לוותר כל כך מהר על 700 שקל ששילמתי על כיסא פח אבל ממליץ לכולם לא להתעסק עם החנות הזאת..לגמרי חבל על הכאב ראש ועל עוגמת הנפש.
מוצר:
כורסת מנהלים "בודי רסט " הדום נשלף
תמונת משתמש
שם:
erez
תאריך:
30/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תחילה: קניתי את הכיסא דרך דילר של היבואן. היתה בעיה עם קבלת המשלוח וקבלת הכסא, היבואן חזר אליי, הציע לי לבטל את ההזמנה ולקנות דרכו, מה שמעיד על הלויאליות של היבואן.
לאחר כחודש וחצי, בשימוש רגיל, הידית שמחזיקה בין המושב למשענת- ניתקה, מסתבר שלמרות שהיא נראת לכאורה מברזל, היא עשויה מפלסטיק מוקצף הוא חומר דומה, ומכאן הסתברו שבכלל איכות החומרים של הכיסא, די ירודים, על אף שהמחיר הוא של כיסא יוקרה, על המוצר קיימת אחריות של שנה, פניתי לדילר שהפנה אותי ליבואן, שהתנער מכול אחריות, אין אחריות על דבר אצל היבואן הזה, הוא תמיד יטען שאתם שברתם ואין אחריות על כך, אך אתם משלמים עליה, מעבר לכך, היבואן ניסה למכור לי עוד כיסאות והסגה של העניין היתה ארוכה ולא נעימה עם אדם לא אמין ולא שרותי, את החלק קניתי לבסוף בעלות יקרה ובחוויה מאוד לא נעימה.
*** ממליץ לכול, לא לקנות אצל חאפרים שמביאים סחורה מסין ומוכרים אותה ככסא יוקרתי, אם כבר משקיעים, קנו עם תקן ארופאי או אמרקאי, מישהו שעומד מאחורי הכסא שלו. ובטח לא במאי שופ*****
מוצר:
כסא מנהלים מיניסטר
תמונת משתמש
שם:
אורן
תאריך:
24/06/2017
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי כסא מנהלים מדגם מונייר.
הכסא התעקם ונשבר תוך זמן קצר. הריפוד דמוי העור התקלף.
ניסיתי לפנות כמה פעמים לחנות גם במייל וגם דרך האתר שלהם. ללא שום מענה מצידם. ממליץ בחום לא לקנות בחנות זאת
מוצר:
כסא מנהלים דגם "מאי שופ פוקוס"
תמונת משתמש
שם:
אילן
תאריך:
28/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כסא מנהלים דגם טופז לפני שבוע. ההזמנה עצמה היתה מהירה.
מספר ימים אחרי ההזמנה אני מקבל טלפון משליח שאומר לי שהוא בדרך, בלי לתאם, בלי לקבוע מראש, בלי לשאול. הסברתי לשליח שאני בעבודה אז הוא אמר לי שהוא מעביר את זה הלאה לטיפול.
לאחר יום התקשרו אלי מחברת השליחויות והבהירו לי ששעות העבודה שלהם הם 8:00 עד 14:00. התווכחתי ואמרתי שאלה שעות לא הגיוניות!!! נשמע כאילו הם שולחים הזמנות למובטלים בלבד. בנוסף הם לא עובדים ימי שישי.
התקשרתי לחנות, מהצד השני ענה לי אדם גס רוח שלא היה לו סבלנות וצידד בחברת השליחויות. ביקשתי לבטל ואמרו לי שיבטלו.
יומיים אחרי ראיתי שלא זיכו איתי, התקשרתי שוב, ורק אז הואיל כבודו אחרי וויכוח רציני בטלפון לבטל את העסקה לא לפני שדאג לחייב אותי ב-79 ש"ח על משלוח.
כשאמרתי לו שהוא חוצפן שהוא לא רושם את שעות ההובלה או אפילו מתקשר כדי לשאול לפני שהוא מוציא את המשלוח הוא אמר לי שאני עוד צריך להודות לו שהוא לא מחייב אותי בביטול עיסקה.
הטעות היחידה שלי היא שלא קראתי את חוות הדעת היחידה שהיתה על החנות שהזהירה - לא לקנות מחנות זאת!!!!!!
מוצר:
כיסא מנהלים טופז
תמונת משתמש
שם:
עופר
תאריך:
09/09/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני סטודנט ועברתי לדירה חדשה והתקשרתי לחנות כדי להזמין כיסא ושולחן אותם ביקשתי לקבל כמה שיותר מוקדם (בלתי אפשרי לי בלעדיהם), לאחר דיון הגעתי איתם למחירים טובים ולזמן אספקה שיהיה למחרת. הגיע "הלמחרת" ושום דבר. התקשרתי כל יום כדי לברר מתי ההזמנה תגיע כי חוץ מהיותי סטודנט אני גם עובד ולא רציתי שיגיעו מתי שבא להם ואני צריך לשלוף את עצמי מהעבודה בכל רגע נתון כדי להגיע (כי חס ושלום שיודיעו לי יום ושעה). יום עובר ויום עובר, המוצר לא מגיע (צריך להכין אותו מאפס בנגריה! אז למה הוא מפורסם באתר כמוצר מוגמר?) ואני מתקשר וכל יום אומרים לי "היום תקבל את זה", "מחר תקבל את זה", לקראת סוף השבוע שאחרי השבוע של ההזמנה ביקשתי מהם התחייבות לזמן והם ביקשו בתוקף לא להלעמיד אותם במבחן (??) ולפתע השיחה התנתקה. שיא ההשפלה. למחרת אני מקבל טלפון שהם הלכו לאיזה נגריה והאם השולחן הזה מוצא חן בעיניי, זה היה שולחן אפור, רחוק מאוד מהצבע שהזמנתי. שאלו אותי אם אני מעוניין בכל זאת בשולחן ואמרתי שלא ואני גם לא מעוניין בכיסא. כשביקשתי אסמכתת ביטול להזמנה עוד הייתה חוצפה לומר לי "למה קשה איתי כל כך בזמן כל תהליך ההזמנה וגם עכשיו", פשוט בדיחה. לי בזבזו את הזמן, אותי מרחו ומרחו ועוד בסוף הטענות כלפיי למה הייתי נודניק. סליחה, קבלו התנצלותי שאני *לקוח* שלא אדיש להזמנה שלו ואני באמת מתנצל שהייתי צריך ללמוד עם הספרים , המחשבון והניירות על המיטה כל הזמן הזה במקום עם שולחן וכיסא כמו בנאדם נורמלי..
מוצר:
כיסא ושולחן מטריקס
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply