ביצעתי את ההזמנה ב 18/6, לאחר שווידאתי טלפונית שהמוצרים במלאי ושילמתי תוספת למשלוח מהיר (מתחייבים על 3 ימי עסקים למשלוח) ווידאתי שהם מגיעים למקום בו אני גרה. בתאריך ה 7/7 (אחרי כשלושה שבועות) ניסיתי ליצור קשר טלפוני עם שרות הלקוחות - לא היה מענה, לכן כתבתי במייל שברצוני לבטל את ההזמנה מכיוון שהיא מעולם לא הגיעה ורכשתי כבר את הפריטים במקום אחר. הנציג שדיבר איתי סירב, ואמר שהמשלוח כבר ייצא אליי ולא ניתן לבטל - כעסתי, והודעתי לו שלא אקבל את החבילה והוא בשלו. בתאריך 5/8 (חודש וחצי אחרי ההזמנה!!!), החבילה הושארה בביתי, מבלי שאוכל לסרב לקבלה. יצרתי קשר עם שרות הלקוחות, וענה לי בחור בשם גיל - דרשתי ממנו להגיע לאסוף את החבילה והוא טען שזה לא ניתן ואין אפשרות לבטל את ההזמנה. מיותר לציין שהחנות ביצעה חיוב מלא כולל את החיוב על המשלוח "המהיר".
מוצר:
כיסאות מתקפלים Raptor
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין