הזמנתי נעליים ושילמתי 30 ש"ח למשלוח עד הבית, כפי שאני עושה כמעט בכל חנות ועם כל מוצר. למרות זאת, המשלוח הגיע לסניף הדואר והיה עלי לגשת לשם.
כשפניתי לשירות הלקוחות לבקש זיכוי (כי למה שאשלם 30 ש"ח לדואר רשום?), קיבלתי הסבר מוזר וסירוב לזיכוי.
רוצה להדגיש, שההסבר שלהם על התקנון ועל מדיניות הדואר - דרכם הם עושים את המשלוחים - לא מספק. מבחינתי אני אמורה לקבל את השירות שעליו שילמתי, ואם קיבלתי שירות מתחתיו, אז התמחור צריך להיות בהתאם. את העניינים שלהם עם הדואר או כל חברת שילוח אחרת שיפתרו בעצמם, זה לא עניינם של הלקוחות.
פעם ראשונה ואחרונה שאני קונה מהם.
מוצר:
נעלי ספורט grid cohesion 6
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין