אורח,
שלום

איסייל (ESale)

אלקטרוניקה וגאדג'טים (שדה ורבורג)
(5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-7560050
פקס:
לא צויין
כתובת:
ההדרים 84, שדה ורבורג
דוא"ל:
בעלים:
אקסיטו
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
76
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר באיסייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
4
0
0
3 חודשים אחרונים
10
0
0
6 חודשים אחרונים
39
0
0
שנה אחרונה
74
0
2
כל הזמן
115
0
2
נמצאו 117 חוות דעת גולשים על איסייל
שם:
איל
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה בלתי רגילה !! ליאור נותן שירות מקצועי , אדיב , הגון מאד ויוצא מהכלל !! ממליץ בחום על רכישה באמצעות החנות
מוצר:
שעון דופק וספורט 110
שם:
noamklein
תאריך:
12/06/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
התשלום, המשלוח והשירות הבסיסי מצוינים. מעבר לכך, למוכר קשר עם היבואן, והוא נותן מעבר לאחריות הרגילה, גם עזרה בשיחה ובהתקשרות עם היבואן במידת הצורך, מה שממש עזר לי כשהייתה תקלה במכשיר.
מוצר:
שעון GPS fenix
שם:
kkkkkkkkk
תאריך:
29/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה !!
זו פעם שניה שאני רוכש אצל ליאור. מקצוען, זריז, שירותי ואכפתי.
אני תמיד מעדיף לקנות אצל אנשים שמבינים מה הם מוכרים ורואים את הלקוח במרכז.
ליאור תמשיך לייצר חווית קניה נעימה, מקצועית ומהירה.
בהצלחה בהמשך
מוצר:
garmin220 fr220
שם:
ido
תאריך:
28/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחלה חנות !!
מקום טוב ואמין
תקשורת מעולה עם המוכר
התייחס באופן אישי לכל פניה \ שאלה, והיו הרבה...
וכמובן מחיר מעולה ...
מוצר:
מכשיר GPS Monterra
שם:
שי
תאריך:
28/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השרות מרגע הפניה כולל קבלת המוצר היה מהיר מאד
השרות אדיב ואני ממליץ בחום על קניה בחנות זאת
גם מוצרים אחרים //////
מוצר:
שעון דופק RS300
שם:
anc
תאריך:
28/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הייתי זקוק לצמיד בדחיפות.
ליאור הסכים לקבל אותי בכל שעה עד השעה 22 (10 בלילה)
באתי אליו וקיבלתי את הצמיד.
שירות מועלה
אשמח לחזור

מוצר:
צמיד כשר VIVOFIT
שם:
yair
תאריך:
26/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי שעון למדידת צעדים. כיוון שהיה חסר במלאי, יצר איתי ליאור קשר. הבטיח לבדוק ולהחזיר תשובה בהקדם. בזמן קצר חזר אלי כשהמוצר אצלו ורק אז ביצע חיוב לתשלום.
שירות מקצועי- המשיכו כך
מוצר:
FITBIT FLEX FLEX
שם:
לימור
תאריך:
23/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
שירות הלקוחות הכי טוב שקיבלתי מבית עסק באינטרנט אם לא בכלל.
היתה לי בעיה עם הזמנה דרך האייפון
התקשרתי והשארתי הודעה, חזר אלי במהרה ליאור. יחסי אנוש מעולים. פתר לי את הבעיה במהרה, שלח לי את המוצר עוד לפני שהעברתי לו את התשלום.
שירות אמין מאוד ואדיב, בהחלט ממליצה בחום
מוצר:
כבל לנגן לא ידוע
שם:
ברק
תאריך:
22/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי נגן mp3 לשחייה במרץ 2014.

לאחר כחודשיים בטעות שכחתי לסגור את האוטם של כניסת הUSB בעת שנכנסתי למים. המכשיר נרטב והפסיק לעבוד.

יצרתי קשר עם החנות וליאור הסביר לי שכנראה שהמכשיר נפגע, ושלא ניתן להפעיל אחריות על דבר כזה, אבל הציע לי הנחה של 20% על מכשיר חדש במידה וארצה לרכוש.

בעת שחיכיתי להגעת הנגן החדש, הנגן הנוכחי חזר לחיים. יצרתי שוב קשר עם החנות, וליאור אמר שלא תהיה כל בעיה לבטל את הרכישה החדשה.ושאשלח את הנגן חזרה.

אני ממליץ על השירות של החנות. ואני גם ממליץ על הנגן הזה. רק צריך לוודא שהאטם סגור כשנכנסים לשחות.
מוצר:
נגן mp3 לשחייה 11000206
שם:
לקוח מרוצה
תאריך:
18/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות מדהים!!!
יצרתי קשר דרך האתר של איסייל שלא קיבלתי את האוזניות שהזמנתי לאחר שעבר שבוע.
נציג של איסייל חזר אלי תוך מספר דקות, מאוד התנצל ומיד הציע שאבוא לקחת את האוזניות ישירות ממנו. הוסבר לי את סיבת העיקוב שאיננה תלויה באיסייל, האוזניות כבר היו בדואר מספר ימים ולא סופקו בזמן עקב שביתה בדואר.
מוצר:
נגן MP3 עמיד במיים mp3
שם:
יעל
תאריך:
18/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שירות מעולה, הנגן נשלח בדואר שעתיים לאחר ביצוע ההזמנה וקבלתי במייל את כל הפרטים כולל מספר החבילה למעקב בדואר.
כמו כן ענו לי טלפונית על כל השאלות שהיו לי.
מכיוון שהיתה שביתה בדואר וחששתי שהנגן לא יגיע עד יום ההולדת של בעלי , שאלתי את ליאור כיצד אפשר לזרז את הדואר - למרות שזו כלל אינה הבעיה שלו !
ליאור מצדו הציע פתרון יפה , הוא הציע שאגיע לסניף לקבל נגן נוסף וכשהקודם יגיע הדואר אשלח לו אותו בחזרה.
היחס שלו היה מעל המצופה ! לא נתקלתי בשירות לקוחות מדהים כזה !
ביום שישי החבילה הגיעה, אז כנראה הפקק בדואר מתחיל להפתח...
מוצר:
נגן לשחיה swimp3
שם:
yair
תאריך:
14/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
(מעולם לא הגיע)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
הקניה הייתה בסדר אבל המשלוח לא התקבל עד עצם היום הזה וגם אין עם מי לדבר כל ניסיון ליצור קשר מצידי לא נענה ואני מופנה למוקד להעברת הודעות וזה אינו מקובל עליי
תגובת החנות:
חברת "איסייל" הינה אחת מתוך רשת החנויות של חברת "אקסיטו". חנות וותיקה זו, מתבלטת במקצועיות וברמת שירות גבוהה שהיא מספקת ללקוחותיה. בין הגופים הנהנים משרות החנות הינם: משרד הביטחון, צה"ל, בנקים, מפעלים שונים, קבוצות ריצה ולקוחות פרטיים. החנות מספקת סחורה הן ללקוחות בארץ והן בחו"ל.

החבילה נשלחה ללקוח באותו יום העסקים בו ביצע את התשלום. לצערנו חברת דואר ישראל פתחה בשביתה שארכה חמישה ימים מה שגרם לעיכוב שלא בשליטתנו.
יתרה מכך, בעקבות השביתה ויום העצמאות שחל אחריה, נוצר עומס בדואר המרכזי שנמשך עד היום מה שגורם לעיכוב החבילות הרבה מעבר לזמן הרגיל.
למרות העיכוב שלא באשמתנו, שלחנו מכתב המיידע את קהל לקוחותינו ואף הוספנו שני קודי הנחה כפיצוי!
ללקוחות שפנו אלינו אף הצענו מכשיר נוסף כתחליף בתמורה להתחייבות להחזיר את המוצר הראשון לכשיגיע.

לגבי הלקוח הנ"ל, ניסינו ליצור איתו קשר בטווח של כשעתיים מכל פניה שפנה אלינו, אך ללא הצלחה. הלקוח לא היה זמין.

אנו מתנצלים על תקלות שלא בשליטתנו ונשמח להציע ללקוח את הפתרונות אותם הצענו לשאר לקוחותינו באם יצור קשר.

בברכה,
איסייל
מוצר:
mp3 s.e/ שחור
שם:
konfortes
תאריך:
07/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מesale דרך ליאור שעון טריאתלון Garmin 910. מחיר הכי טוב בארץ ותחרותי מאוד בחו"ל, שירות אדיב ומעולה, מוצר מצויין.
ממליץ בחום לכולם.
תהנו
מוצר:
שעון 910
שם:
alonsh
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
אחלה שירות, אדיבות, מקצועיות, יחס אישי וכמובן מחירים מצוינים.
החברה ממוקמת בשדה ורבורג (ליד כפר סבא) ומחזיקה הכל במלאי כך שתושבי המרכז יכולים פשוט לבוא ולאסוף את המוצר מבלי לחכות למשלוח.
מומלץ בחום.
מוצר:
צמיד כושר Vivofit
שם:
נחי
תאריך:
04/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
שרות נפלא, ומהנה, חווית קניה מעולה.
הגעתי לחנות וקיבלתי יחס אישי ואדיב.
פשוט שרות מעולה !!!
ואכן אמשיך לקנות אצלו בעתיד ואמליץ לכל מכרי לקנות גם.
מוצר:
שעון ספורט 810
שם:
Dor
תאריך:
02/05/2014
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רוצה לציין שמה שנראה מובן ואליו אינו כזה כל יום
ואני מתכוון אכן בעל עסק צריך להיות מקצועי ולתת שירות טוב
אבל לא בכל מקום תמצאו אדם כמו ליאור שלוקת את העבודה שלו למקום אחר ( אין לי היכרות מוקדמת עם החנות או המוכר ואין לי אינטרס )
המוכנות והרצון לעזור לתת שירות עומד מעל הכול
חייב לציין מעל לכל רמה שאתם מכירים
אם המוצר שאתם צריכים נמצא אצלו ויש לכם ספק אין ספק
שווה לרכוש אצל ליאור ! ותבינו את ההבדל
ובהצלחה לליאור
מוצר:
מפות 10569
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.