אורח,
שלום

די וואן מובייל (De-Mobile)

סלולאר וציוד היקפי (תל אביב)
(ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
03-6121282
פקס:
03-6121283
כתובת:
דיזנגוף 81, תל אביב
בעלים:
דידי וואן מובייל בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
מספר חוות דעת
13
ציון ממוצע
מהירות משלוח
שירות לקוחות
נוחות ביצוע ההזמנה
רכשת מוצר בדי וואן מובייל ?
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
5
0
8
כל הזמן
40
2
21
נמצאו 63 חוות דעת גולשים על די וואן מובייל
שם:
בנימין
תאריך:
28/11/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
ב 22/8/13 הזמנתי מ D1mobail אייפון דרך האתר שלהם ב
באתר כתוב שהאייפון חדש מהייצרן הזמנתי ואחרי שעה היתקשרה אלי נציגה לקחת פרטים של האשראי היא לא! אמרה שהמכשיר לא חדש
כשקיבלתי את המכשיר היו שני שריטות קטנות מאחורה
שלחתי להם מייל והם לא ענו ,חשבתי שזה קרה בדרך או משהו כזה
אחרי חודש וחצי קראתי באינטרנט על מכשירים מחודשים והחלטתי לבדוק את שלי
ניכנסתי לאתר של אפל וראיתי שהוא היה בשימוש של אדם אחר בתאריך 5/6/2013
היתקשרתי אליהם הם טענו שאף אחד לא מוכר חדש
בדקתי בחנויות אחרות וראיתי שיש חדש בניילון באותו מחיר
אז הם טענו שאין להם ביכלל חדש ושהם לא יכולים ליכתוב את זה באתר שלהם ביגלל זאפ
(ממש לא מובן )
כשאמרתי שאין כזאת בעיה הם אמרו שהם אמרו לי בטלפון
כשהיתעקשתי שהם לא אמרו הם טענו שאין לי הוכחות וזה מילה שלי מגד המילה שלהם
בסוף ענתה פקידה אחרת שאמרה שהם לא מפצים אותי ושאני יעשה מה שאני רוצה
בקיצור עדיף לא ליקנות שם
(יש לי הקלטה של השיחות עם החנות וצילום האתר כשעוד היה כתוב שזה מהייצרן!!)
מוצר:
אייפון 4 4
שם:
noamsofer
תאריך:
20/11/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(באיחור רב)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
השירות במקום היה מחפיר, בכל פעם שהתקשרתי לברר מתי הנייד חוזר מתיקון עשו לי פרצוף, אמרו שיחזרו ולא טרחו להתקשר! בכל פעם גם שאלו מחדש מה המספר שאפשר להתקשר אליו... מאוד לא מרגיע ואפילו מרתיח!
הטלפון החלופי שקיבלתי היה מקולקל, הבטרייה לא החזיקה יותר מכמה שעות והייתי צריך להיות מחובר לשקע 3 פעמים ביום. לאחר כמה ימים כשהתקשרתי לברר ושוב לא חזרו אלי, הודיעו לי שהאחריות לא מכסה את התיקון ל-GPS כי לא הודעתי שזה מקולקל מלכתחילה, מעצבן מאוד אך אפשר לומר שזה לגיטימי... לאורך כל השיחה מנהלת החנות לא ידעה להסביר לי מה התקלה, צעקה עלי כאילו אני חייב לה משהו, ולאחר חמש דקות שיחה אמרה, ואני מצטט: "טוב אני מבינה שהשיחה הזו טוחנת מים אז אני מנתקת..." לאחר לא מעט ויכוחים התברר בכלל שהטכנאי כתב כי יש חוסר בקבל, היא כמובן לא ידעה להסביר מה זה ולא הבינה את ההסבר שלי שלא הגיוני שיש חוסר במכשיר אם לא פתחתי אותו (מה שמוכח אחרת הטכנאי לא היה מקבל אותו לתיקון) היא אף ניסתה לשכנע אותי שבגלל שהוא נפל (מה שלא קרה) הקבל עף החוצה... מרתיח כבר אמרתי? לאחר שבוע ולאחר לא מעט רדיפות אחריה המכשיר חזר מתיקון. בעודי מגיע לחנות מתברר ששלחו מכשיר לא נכון, ושאני צריך לשרוף פה עוד חצי שעה עד שיגיע המכשיר שלי. המכשיר הגיע בלי המגן שלו שנעלם, המספרים שהעובדת שלה גיבתה בשבילי על חשבון הגוגל (כי אני לא ידעתי איך לעשות ושאלתי לפחות שלוש פעמים אם היא בטוחה שזה גובה כראוי) נעלמו ולא נמצאו. בשלב זה החלטתי שלא ראוי שאשלם! היא כמובן פתחה פה וצרחה, כששאלתי למה היא צועקת ענתה שככה היא... בשלב מסויים ושוב אני מצטט אמרה: "אתה יודע מה אני נציגת שירות לקוחות גרועה, בעיה שלך אתה משלם!". ממליץ בחום להתרחק מהמקום!
מוצר:
טלפון סלולרי s2
שם:
בנימין
תאריך:
10/11/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קניתי את האייפון כתוב באתר שהכל חדש מהייצרן
כשקיבלתי אותו היתברר שהוא לא חדש
בדקתי באתר של אפל והישתמשו בו חודשיים וחצי לפני שאני קניתי
החברה טוענת שאין להם אייפון 4 חדש ביכלל
ושהם אמרו בטלפון שהוא לא חדש - מה שלא נכון ביכלל
הם לא מוכנים להחזיר או לשלם את ההפרש במחיר
חשוב לי לציין שלא כתוב באתר שלהם או בחשבונית או בתעודת אחריות שהמכשיר לא חדש
מי שמעוניין לקבל הוכחות (תמונות קבלות והקלטה של השיחות) שיפנה אלי במייל
מוצר:
סמארטפון 4
שם:
Leonid
תאריך:
24/10/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(כמעט בזמן)
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(ממוצע)
תיאור חווית הקנייה:
קיבלתי מכשיר עם מסך פגום, החזרתי אותו, עברתי מסכת של שקרים מנציגי שירות שצורחים ומסרבים להזדהות. למרות הסיוע של צוות זאפ עדיין לא קיבלתי את הזיכוי, הייתי מעדיף שלא תתאפשר לחנות הזאת לפרסם בזאפ , מומלץ להמנע מקנייה בחנות הזו.
מוצר:
טלפון סלולרי Nokia 1280
שם:
משה חסון
תאריך:
23/10/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לבעל החנות, קניתי נקסוס 4 16 ג' בראשון לחודש, הוא התקלקל לאחר שבוע ונשלח על ידכם ליבואן. היבואן טען טענה הזוייה שעודכנה גרסה במכשיר. מיותר לציין שלא עדכנתי שום גרסה. מכשיר בן שבוע !!!!! הטלפון נשלח שוב ליבואן לבקשתי ונמצא שם "עד שהטכנאי יחזור מחופשת מחלה" אני מבקש ליצור איתי קשר בהקדם. בחנות כבר לא מוכנים לשמוע ממני בטענה שאני מתקשר יותר מדי.... המכשיר היה שבוע אצלי וכל שאר הזמן בתיקון וגם ברגעים אלה. זאת אחריות של החנות לפעול מול היבואן. הטלפון משמש לעבודה ואני זקוק לו נואשות !!
תגובת החנות:
החנות פועלת מכירה ומטפלת בנושא מול היבואן תשובה תינתן ללקוח בהקדם .
מוצר:
טלפון סלולרי 4
שם:
אסף
תאריך:
18/10/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לרכוש פלאפון אך התלבטנו בין סמסונג S3 לנקסוס 4

שגיא היה מקצועי, לבבי ונכון לעזור.

ייעץ לנו, כיבד את הצרכים שלנו ובזכותו השלמנו את העסקה.
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 4
שם:
מיקי
תאריך:
03/10/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
תזהרו, לא מומלץ לקנות בחנות הזאת,
רכשתי טלפון סלולארי. באתר החברה רשום תמיכה מלאה בעברית. צילצלתי לוודא והמוכר אישר שהמוצר תומך תמיכה מלאה בעברית.
כשהגעתי הביתה גיליתי שהמקשים בם רק באנגלית (אין עברית במקשים).
צלצלתי לחנות יום למחרת לבקש לבטל את העסקה- המוכרת טענה זאת לא בעיה שלה, מבחינתה לא אכפת לה מהמקשים, אם מערכת ההפעלה בעיברית אז לא אכפת לה.
הגעתי לחנות יום למחרת- וביקשתי לבטל את העיסקה- בעלת החנות אמרה שמבחינתה המערכת הפעלה בעיברית ואין בעיה עם זה שהמקשים הם רק באנגלית- שזאת בעיה שלי. אם אני רוצה אז לשלם ביטול עסקה.
תגובת החנות:
המכשיר נקנה בחנות ולא באתר כמו שהלקוח ציין ,הלקוח הגיע לחנות (אם היה מזמין באתר היה שולח בדואר)וטען שהוא רוצה לבטל עיסקה לא היה שום בעיה להחזיר ללקוח ולבטל אך יש דמי ביטול לפי חוק התמת 5 אחוז מהעיסקה.מערכת ההפעלה הינה בשפה העברית משמע שהמכשיר אכן תומך בעברית מלאה .הלקוח לא היה מוכן לבטל את העיסקה בגלל הדמי ביטול ,ושוב אני חוזרת הלקוח קנה את המכשיר בחנות ולא באתר .העובדים אצלנו לעולם לא יתבטאו כפי שהלקוח ציין תשבותנו לא מצאה חן בעיניו והוא החליט שלא לבטל את העיסקה .
מוצר:
טלפון סלולארי 7230
שם:
aladin
תאריך:
30/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לכל המבקרים באתר זאפ תזהרו מהחנות הזאת, ממליץ לכם שלא להאמין להם, מנהלי החנות מתנהגים בחוסר תום לב ומטעים את הלקוחות. אני אישית נפלתי קורבן להטעיה שלהם, ביום 29.9.13 יצרתי קשר עם החנות ודיברתי עם עובדת בשם ענבל, ביקשתי לברר אם יש להם GALAXY NOTE 2 במלאי ונעניתי בחיוב, לאחר מכן התקשרתי מספר פעמים באותו יום ודיברתי עם עוד שני מוכרים רציתי לקבל כמה פרטים לגבי המכשיר. בסוף החלטתי לקנות את המכשיר אך רציתי לבצע את העסקה בחנות ולא באתר ולצורך כך התקשרתי לחנות פעם נוספת כדי לוודא שיש להם את המכשיר במלאי מאחר ואני מגיע אליהם מירושלים והם נמצאים בתל אביב והם הבטיחו שיש להם אותו במלאי במבחר צבעים ושאני יכול להגיע לחנות ולקנות אותו. מיד לאחר סיום השיחה נסעתי לתל אביב, ותוך שעה הייתי אצלם בחנות, אך הופתעתי לשמוע כי אין להם את המכשיר במלאי, המוכרת ענתה לי בקור רוח כי אין להם את המכשיר למרות שבטלפון אמרה שכן יש להם אותו במבחר צבעים. יתרה מזאת, הנימוק שלה היה מוזר, היא טענה כי "ייתכן" שהיא מכרה את המכשירים במהלך שעת הנסיעה שלי מירושלים לחנות!!!!! "ייתכן...היא לא זוכרת אם מכרה או לא.. ייתכן!!!!!" חוויה קשה מאוד יצאתי משם בהרגשה רעה מאוד, טרטרו אותי מירושלים לתל אביב ועבדו עליי כדי שישכנעו אותי לקנות מוצר אחר. אפילו לא התנצלו על המעשה שלהם, תתרחקו, מהחנות הזאת, לא לקנות מהם אין להאמין להם חנות לא אמינה
תגובת החנות:
הלקוח התקשר רק פעם אחת לחנות ואכן היה 2 מכשירים בחנות לא בשלל צבעים אלא בלבן הלקוח לא ביקש לישמור לו( כי אם היה מבקש אנו עושים זאת ) הגיע כעבור כמה שעות ולא שעה כמו שציין והמכשירים נמכרו הלקוח צעק והשתולל בחנות והתבטא בצורה מאוד לא מכובדת בחנות .לקוח יקר אין שום סיבה שאנו לא היינו שומרים לך אם היית מבקש ומעדכן שאתה בטוח מגיע צר לנו על אכזבתך.הן החנות וההנהלה תעשה את הכל בכדי שלקוח יהייה מרוצה אין שום סיבה שלא היינו שומרים לך אם היית מבקש.חבל רק שעיותת את המקרה !
מוצר:
סמארטפון GALAXY NOTE 2
שם:
דינה
תאריך:
26/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
הגענו לחנות לאחר המלצה של חברה. שירות אדיב , מקצועי מאוד מצד ענבל ושני אנשי המכירות שהיו במקום. לא ניסו למכור מוצר יקר אלא כיוונו למוצר שמתאים לצרכים של הבן שלי.מחיר הוגן. ביצעו במהירות את כל התהליך של הקניה ובדיקה של תקינות המכשיר במקום. בהחלט אשוב לרכוש שם.
מוצר:
טלפון סלולרי GALAXY S3 MINI
שם:
Yosef
תאריך:
18/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
חווית הקניית בDe-Mobile פשוט מעולה !
כבר לראשונה שהגעתי לשם כדי לרכוש את המכשיר שלי ,קיבלתי יחס מדהים.
האווירה שם נעימה ,השירות מצויין ,התרשמתי מהכל .
חייב לציין שהשירות שם מהיר ומקצועי מאוד והמוכרים מעולים כל אחד ואחד !
למשל :שלחתי את המכשיר שלי לתיקון ונאמר לי שהוא יגיע בעוד שבוע-שבועיים, אבל הוא הגיע כבר יומיים אח"כ .
לסיכום,מהירות המשלוח והחזרה מהתיקון מצויינים ומעבר לכך !
השירות לקוחות חם ואהוב ! מצויין +.
והייתי קונה שוב בחנות הזאת בהחלט.
תודה . :)

מוצר:
samsung i9100 galaxy S2 i9100
שם:
עמית
תאריך:
15/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל)
תיאור חווית הקנייה:
כשהגעתי ישר ניגשו אליי, קיבלתי שירות אדיב ואישי. למחרת הגעתי לאחר שגיליתי תקלה ותוך מהרה החליפו לי למכשיר חדש מאותו סוג.
הרבה חנויות ומוכרים היו יכולים להתעלם מהבעיה מכיוון שהייתה בתוכנה אבל למרות זאת זכיתי לקבל את יחס יותר ממעולה.
מוצר:
טלפון סלולרי 8x
שם:
אביב
תאריך:
10/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
לפני שהגעתי לחנות התקשרתי לשאול אם קיים אצלם אייפון 4 בנפח 8G, נעניתי בחיוב ופורטו בפני המחירים גם של ה-8G וגם של ה-16G של אותו דגם (אייפון 4), לאחר נסיעה לא קצרה בפקקים ממזרח ראשל"צ עד לחנות בדיזינגוף 81 נאמר לי שכלל אין ברשותם אייפון 4 בנפח 8G, וללא שום חרטה או עניין מיוחד במקרה שלי או בהתנהגותם ללקוח נאמר לי באדישות: "אנחנו בני אדם, גם אנחנו טועים".
זאת מרמה והתנהגות מחפירה ומטעה של העסק הזה כלפי הלקוחות שלו, לשקר ללקוח בטלפון על מנת שקודם כול יגיע לסניף, יגלה שאין את מה שהובטח לו ואז לנסות למכור לו משהו אחר - פשוט הונאה של לקוחות. לא אגיע לשם יורת בחיי וממליץ לכולכם להתרחק מהם.
תגובת החנות:
צוות החנות משתדל תמיד להיות מעודכן ומסונכרן עם מערכת החנות .במקרה שלכם העובד אכן התבלבל כיוון שהסתכל במלאי על 16 גיגה (ממש לא במכוון בכדי שתגיעו לחנות) אנו מתנצלים על אי הנעימות שנוצרה ועל כך שבכל זאת הגעתם ,את היית מאוד כעוסה והעובד אכן הביע חרטה ואף התנצל על הטעות .
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 4
שם:
הלל
תאריך:
03/09/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
(הגיע בזמן)
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המכשיר דרך האתר וביקשתי חיוב טלפוני.למחרת נוצר קשר עם מוכרת בשם ענבל שנתנה לי שירות יוצא מן הכלל. התברר שהמכשיר שרציתי לרכוש אינו מתאים לרשת הוט מובייל וענבל יצאה מעורה לבדוק איזה מכשירים מתאימים לרשת הזו עד שמצאנו את המכשיר המתאים לרשת במחיר שהתאים לי. המכשיר נשלח עוד באותו יום והגיע למחרת.
מוצר:
טלפון סלולרי YOUNG
שם:
dror
תאריך:
29/08/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות די וואן מובייל וענתה לי בחורה בשם קורל.. מתוקה אמיתית ועזרה לי בהכל גם אחרי ששגעתי אותה בערך ארבע פעמים במהלך יומיים . המשיכה את כל התהליך איתי עד למכירת המוצר.. הייתה נחמדה ונתנה שירות מעולה והסבירה הכל הכל..
בקיצור , כיף לקנות .
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s3
שם:
ברוני ורדי
תאריך:
28/08/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(מצויין)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קל מאוד)
תיאור חווית הקנייה:
ההזמנה בוצע בטלפון, יחד עם ענבל.
הרבה סבלנות, אדיבות ומקצועיות.
אספתי את המוצר בעצמי.
בתיאום מושלם ומדוייק , בני יצא למסור לי את החבילה, ללא צורך בחנייה.
נחסך ממני זמן רב.
מוצר:
טלפון סלולרי LG Nexus 4 E960 16GB
שם:
matantk
תאריך:
28/08/2013
דירוג:
מהירות משלוח:
לא רלוונטי
שירות לקוחות:
(גרוע מאוד)
נוחות ביצוע הזמנה:
(קשה)
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך ה-27.5 תיקנתי את מסך המכשיר שנשבר. לאחר כמה ימים שבדקתי בבית את המכשיר גיליתי להפתעתי שהמצלמה הקדמית לא עובדת והחיישן הקדמי שמכבה את המסך כאשר מקרבים אותו לאוזן גם הוא לא עובד. (חשוב לציין שכאשר המסך היה שבור שני אלה עבדו מצוין) לאחר כשבוע הגעתי לחנות כדי להגיד להם על התקלה הם קיבלו אותי מאוד באדיבות אך הטכנאי לא היה זמין לטפל לי בתקלה (הוא לא היה בחנות) התבקשתי לחזור למחרת. אני אדם עובד ולכן נבצר ממני להגיע למחרת אך הגעתי לאחר שבוע שוב הפעם בחנות קיבלו את המכשיר ממני ואמרו לי שכשהטכנאי יגיע הוא יסדר אותו ואני יכול לחזור בעוד כמה שעות, כשחזרתי אחרי 5 שעות אמרו לי שהטכנאי ככל הנראה לא יגיע היום ושאני אצטרך להגיע ביום אחר וככה במשך כמה חודשים מטרטרים אותי מהבית לחנות וחזרה כל פעם בתירוץ אחר למה הטכנאי הפעם לא שם. היום בפעם הראשונה השכלתי להתקשר לפני שבאתי ואמרו לי שהטכנאי נמצא שמחתי סוף סוף שיתוקן לי המכשיר והלכתי לשם לאחר שבחנות אמרו לי שעבר יותר מידי זמן והם לא יכולים לסדר ביקשתי לדבר עם המנהלת מסרו לי שהיא לא מדברת עם לקוחות ושהם יתקשרו אליה לאחר שחיכיתי בחנות חצי שעה היא סוף סוף ענתה ומסרה לי דרכם שאין לי איך להוכיח שהמכשיר לא התקלקל בחודשים בין הטיפול בחנות לעכשיו ושהיא לא מוכנה לטפל לי בו..
וכמובן שבחנות לא שומרים שום אזכור לזה שהייתי כמה וכמה פעמים שם וניסיתי לסדר את המכשיר
התאכזבתי מאוד מהשירות ואני ממליץ לכולם לא לקנות שם מוצרים ולא לתקן שם מכשירים
תגובת החנות:
אשמח לחדד מס פרטים על המקרה הלקוח אכן תיקן בתאריך 27-5(שימו לב לתאריך התיקון)הגיע אתמול לחנות בטענה שתיקן פה מסך ושהלך לו המצלמה קידמית וחישן עקב תיקון שנעשה אצלנו לפני שלושה חודשים, וכמו כן שהגיע שבוע אחרי שתוקן לו שזה משהו שממש לא זכור בכל אופן לאחר שיחה עם מנהלת החנות אכן נאמר שאין באחריותנו לדעת מה נעשה שלושה חודשים לאחר התיקון ולמי שבאמת היתה בעיה ולא יכל להגיע פיזית לחנות במעט היכולת היה לפחות מתקשר מס ימים אחרי ומעדכן מתי יוכל להגיע לתקן ועל הבעיה בכיף היינו עוזרים לו ומטפלים בבעיה.הן החנות והן המעבדה משתדלים לתת את השירות הכי טוב.צר לנו על אכזבתך אך החנות אינה אחראית על תיקון אחרי שלושה חודשים שיצאת מהחנות והכל היה בסדר .
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4
אפליקציות ומדיה חברתית
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.