דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
ריהוט (ירושלים)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
זולה אום דיזיין
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2013
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בom design ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
18
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
6
1
11
נמצאו 18 חוות דעת גולשים על om design
תמונת משתמש
שם:
שירה
תאריך:
08/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את הארון באתר , המחיר לא היה זול במיוחד והוספתי כסף בשביל ארון עץ מלא
קיבלתי אישור מיידי וחיכיתי 21 יום עד למשלוח
בתום 21 יום התקשרתי לברר היכן הארון
האיש שענה צעק עלי שאני לא לקוחה יחידה ודברים לוקחים זמן
הסברתי לו ששילמתי מחיר מלא עבור המוצר וזה לא שהוא עושה לי כאן טובה אישית
הוא צעק שוב וניתק את השיחה
יום אחכ הגיע הארון, המתקינים עשו עבודה ז-ב-ל
המגירות לא נכנסות נכון והמסילות לגמרי שבורות
מסקנה: לקנות ממקום עם שירות לקוחות
תגובת החנות:
החברה שלנו משרתת נאמנה מזה כ 70 שנים עשרות אלפי לקוחות מרוצים. שירות לקוחות מעולה הוא החשוב לנו ביותר, ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחותינו המרוצים.
וכך נהגנו גם במקרה זה: הלקוחה קיבלה את המוצר בזמן. המוצר שהלקוחה קיבלה הוא איכותי ביותר.
ההתקנה בוצעה לפני 9 חודשים ומאז לא שמענו דבר מהלקוחה. שוחחנו איתה לברר את פשר התלונה, ובשיחה לא
הצלחנו להבין על מה ומדוע היא מתלוננת.
שירות הלקוחות של האתר נהג ביושר, באמינות וללא דופי.
מוצר:
ארון 5 דלתות
תמונת משתמש
שם:
Leon Gorlik
תאריך:
17/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי את השולחן לפני חודש וחצי, קבלתי מייל המאשר את ההזמנה עם זמן הספקה של 21 יום. בפועל נכון להיום לא קיבלתי את המוצר. כאשר פניתי פעמיים לשירות הלקוחות קיבלתי מהם תשובה שיחזרו אלי בפועל לא חזרו. בקיצור חבל על הזמן....לא להזמין !!!
תגובת החנות:
החברה שלנו משרתת נאמנה מזה כ 70 שנים עשרות אלפי לקוחות מרוצים. שירות לקוחות מעולה הוא החשוב לנו ביותר, ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחותינו המרוצים.
במקרה זה נציגי שירות הלקוחות ניסו כמה פעמים ליצור קשר עם הלקוח לצורך נטילת כרטיס האשראי ולא הייתה תשובה. כך שבפועל לא בוצעה כלל רכישה והלקוח לא חויב בדבר.


מוצר:
שולחן כתיבה אביב
תמונת משתמש
שם:
איילת
תאריך:
09/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי בהמון מקומות חדר ילדים לביתי היו מקומות שמצאתי אבל השירות במקום וזמן האספקה לא היו לרוחי עד שהגעתי לחנות "זולה" בתלפיות לדויד, ודברים כאלה לא חוויתי מעולם באף מקום רמת השירות הייתה גבוהה מאוד , סבלנות ללא גבולות, דוד הסביר ופירט לנו על המוצר ולא היסס לענות לי על כל שאלה ששאלתי, מכון שהאספקה הייתה לי דחופה דויד סידר אספקה דחופה ל5 ימים בלבד ואכן אתמול קיבלתי את המוצר בשלמות ולשביעות רצוני, אני מאוד מרוצה וממליצה בחום על המקום והשירות, גם ביתי עכשיו מרוצה שקיבלה במהרה את חדרה .מומלץ....
מוצר:
חדר נערה סער
תמונת משתמש
שם:
נתן
תאריך:
05/07/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 10.6.2012 הזמנתי טלפונית מיטה חשמלית. ההזמנה התבצעה במהירות. תאמו איתי משלוח ל 5.7.2012 בשעה 15.00. אלא שהמוביל החליט שאני צריך לקבל את המיטה ב 10 בבוקר, הסברתי לו שתואם לשעה 15.00 והוא החליט שזה לא נוח לו. התקשרתי לשירות הלקוחות ( פאני ) והיא הודיעה לי שיש לי 2 אפשרויות או לקבל את המיטה לפי הנוחות של המוביל או להמתין עוד שבוע. כלומר מענישים את הלקוח בהמתנה נוספת למרות שהתאום היה ל 15.00
תגובת החנות:
החברה שלנו משרתת נאמנה מזה כ 70 שנים עשרות אלפי לקוחות מרוצים. שירות לקוחות מעולה הוא החשוב לנו ביותר, ועל כך יעידו עשרות אלפי לוחותינו המרוצים.

בבירור שערכנו מצאנו שהמוביל אכן הקדים בכמה שעות ומסיבות שונות לא יכול היה לחכות.
מיד כשנודע לנו על הנושא התקשרנו ללקוח והתנצלנו. בנוסף הסברנו ללקוח כי אנו בשירות הלקוחות של החנות בכלל לא היינו מודעים לנושא, ומיד כשידענו פעלנו למען יקבל את המוצר בזמן המתאים לו, בנוסף עמדנו על כך שיקבל את התנצלות המפעל.
כך שגם במקרה זה שירות הלקוחות שלנו פעל כיאות ועשה ככל יכולתו למען הלקוח.

מוצר:
מיטה אטלנטיק
תמונת משתמש
שם:
evgeni
תאריך:
07/06/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טיפול מסור של דוד אחלה שירות מומלץ בחום הזמנתי ארון הזזה 2 דלתות והארון הגיע לפני המועד במהירות הבזק שווה וכדאי גם שירות מצויין וגם ארון מהמם ביופיו דגם קשת בשני גוונים שמנת וונגה
מוצר:
ארון בגדים הזזה קשת
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
16/05/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ארון 4 דלתות מהאתר. לא האמנתי שניתן לבצע רכישה כזאת דרך האינטרנט אך מכיוון שהתהליך היה קל ומהיר, והשירות היה אדיב ומקצועי בטלפון - החלטתי ללכת על זה.

איריס לקחה ממני את כל הפרטים, שיתוף הפעולה היה מעולה, והידע והרעיונות של עיצובי הארון קלעו בול לטעם שלנו.
המוצר הגיע בזמן, כמו שהובטח, ההתקנה הייתה מהירה ומקצועית, ואני מרוצה מאוד מהאיכות של הארון - למרות שהוא עם דלתות הזזה!
בקיצור - מומלץ מאוד, אנשים נחמדים, אדיבים, מוצר מצוין.
וכמובן הכי חשוב - המחיר היה שווה את הכל.
מוצר:
ארון 4 דלתות
תמונת משתמש
שם:
daniel
תאריך:
12/02/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מהרגע הראשון שחזרו אלי מברנינה, חוויתי שירות מצוין. עופר נציג החברה, שירת אותי באדיבות בכל תהליך הקנייה, פעל במהירות לשביעות רצוני המלאה. ללא ספק בקנייה הבאה אחזור לבית העסק בגלל המחיר,המוצר האיכותי והשירות האדיב של עופר, תודה רבה.
מזרונים.
מוצר:
מזרונים
תמונת משתמש
שם:
רמי
תאריך:
21/01/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המוצר הכי יקר בשוק לאותו זמן במטרה לסייע בניקיון הבית.
המוצר הגיע כשהוא ארוז בצורה מרושלת ונראה היה כאילו כבר פתחו אותו קודם לכן.
אחרי טלפונים רבים שלחו לי מכשיר שנחזה למכשיר חדש. היום אני כבר לא בטוח משום שתוך ימים ספורים היו בו תקלות והגלגל שמוליך אותו הפסיק להסתובב. התקשרתי לחברה ובקשתי פתרון, אמרו לי תביא את המכשיר אלינו למעבדת החברה.
אמרתי שאין לי כל כוונה להביא מכשיר בין כמה ימים לתיקון. העבירו אותי לבחור בשם "עופר" שהוא כך נאמר לי, מנהל החברה.
אחרי טלפונים רבים לעופר ואחרי ששיקר לי במצע נחושה מספר פעמים, פשוט הנחתי למכשיר . המכשיר מונח בביתי כאבן שאין לה הופכין.
מעבר לזה ברצוני לומר מי שחושב לרכוש מכשיר כזה, חבל הזמן ועל הכסף.
לגבי ברנינה, עושה רושם שמדובר בחברה מאד לא אמינה. ממליץ להתרחק מהם.
שמי: רמי רצון 052-3651118



תגובת החנות:
החברה שלנו משרתת נאמנה מזה כ 70 שנים עשרות אלפי לקוחות מרוצים. שירות לקוחות מעולה הוא החשוב לנו ביותר, ועל כך יעידו עשרות אלפי לוחותינו המרוצים.
ללקוח נשלח מכשיר חדש לחלוטין. לאחר שהלקוח אמר כי ישנה בעיה עם המכשיר, ביקשנו ממנו כמקובל להביא את המכשיר למעבדת
השירות לצורך בדיקה. כך שגם במקרה זה נהגנו ביושר ובהגינות כפי שאנו תמיד נוהגים.

מוצר:
שאב מט - שואב אלחוטי
תמונת משתמש
שם:
רון
תאריך:
21/12/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראשית,זוהי לא הפעם הראשונה שאני קונה מוצרים דרך האינטרנט.לאחר ביצוע הזמנה התקשרה אליי איריס משירות לקוחות במטרה לקבל פרטי כ"א לביצוע תשלום.היא הייתה אדיבה בהחלט וכשעה לאחר ביצוע הזמנה נשלח אליי מייל עם פרטי הזמנה.לצערי איש לא טרח לציין בהזמנה שאספקה עד 27 ימי עבודה מחושבת לפי 5 ימי עבודה בשבוע ולכן בפועל ארון סופק לי ביום האחרון להתחייבות(לאחר שהבהרתי מראש שאין לי כל כוונה לקבל ארון מעבר לתאריך האספקה האחרון הנקוב בחשבונית.יומיים לפני מועד האספקה התקשרה אליי איריס משירות לקוחות ועדכנה אותי שארון יגיע בין השעות 9 ל11 בבוקר.לשאלתי "האם ניתן להקדים" נאמר שאלו השעות.יום לפני מועד האספקה התקשר אליי המוביל ואמר שהוא יגיע מחר בשעה 7 בבוקר.כאן כמעט אבדתי סבלנות ועניתי לו שבמידה והוא מתכוון להגיע ב7 יצטרך להמתין עד השעות שנקבעו מראש.גם תהליך ההרכבה עבר בצורה חובבנית.בקיצור-קיים פער בין הציפיות(שהם לא מוגזמות כלל) לביצוע בפועל.להבא לא אבצע קנייה של רהיטים באתר הזה!!!
תגובת החנות:
החברה שלנו עוסקת שנים רבות במתן שירות אמין ומסור למאות אלפי לקוחותיה, ותמיד תוך הקפדה על אדיבות ואמינות של אנשי שירות הלקוחות מקריאת חוות הדעת עולה כי גם במקרה זה החברה עמדה בזמני האספקה, ושירות הלקוחות היה אדיב.
מוצר:
ארון בגדים לי
תמונת משתמש
שם:
יפעת
תאריך:
16/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני 3 שבועות רכשתי בחברה מיטת יחיד וכוורת לחדר של בני ,המיטה נרכשה ביחד עם מגן מיטה ,הבנייה הרעועה וחסרת האחריות של המגן התגלתה לי רק לאחר שבני בן ה3.5 נישען עליו ,המגן נשבר וכל המסמרים נגלו. וכמו כן המזרון מיטה שאמור להיות אורטופדי קשה כמו קרש !!! התקשרתי לחנות וביקשתי להחזיר את המגן מיטה ואת המזרן.
כבר 3 שבועות הילד ישן איתי במיטה ו"סוחבים" אותי בחנות עם תרוצים של מחר נחזור אליך והאחראי ייצור של בית הספה יתקשר לברר מה הבעיה - מיותר לציין כי אף אחד לא מתקשר !!!שרות גרוע לא להתקרב
תגובת החנות:
החברה שלנו משרתת נאמנה מזה כ 70 שנים עשרות אלפי לקוחות מרוצים. שירות לקוחות מעולה הוא החשוב לנו ביותר, ועל כך יעידו עשרות אלפי לוחותינו המרוצים.
גם במקרה זה נהגנו ביושר ובהגינות: המזרן הוא מזרן ספוג סטנדרטי מעולה המתאים לילדים ונוער. ובקשר למגן המיטה: חשוב להבין כי המפעל מספק מגן מיטה זהה סטנדרטי וחזק מזה שנים רבות, ומעולם לא התלונן אפילו לקוח אחד אודות מגן זה.
גם במקרה זה נהגנו ביושר ובהגינות, ומיד הסכמנו להחליף את המגן השבור. למפעל יש סדר עבודה, כך שקריאת שירות זו נכנסה לתהליך, אלא שהלקוח אינו רוצה בהחלפת המגן.

וכמו בעשרות השנים האחרונות: אנו מתחייבים להמשיך ולתת שירות מסור והוגן לכל לקוחותינו.

מוצר:
מיטת יחיד +מזנון
תמונת משתמש
שם:
Juli
תאריך:
15/08/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהחנות מיטה זוגית בגודל 160/190. ראינו באתר שאספקת המוצר היא תוך 21 ימי עבודה. אחרי המתנה ארוכה(19 אם סופרים רק את ימי עבודה) שמישהו יצור איתנו קשר כדי לתאם מועד אספקה החלטנו להיתקשר אנחנו. שם ענו לנו שעוד לא עברו 21 ימי עבודה,ושיש עוד יומיים. כעבור יומיים התקשרנו שוב,רק שהפעם ענו לנו ש 21 ימי עבודה נגמרים עוד שבוע(והכי חשוב שתשלום ראשון כבר נלקח יום אחרי שההזמנה נעשתה).אחרי שיחות רבות,עצבים וצעקות התקשרו אלינו אחרי 3 ימים כדי לתאם את מועד אספקה ליום ראשון. ביום ראשון התקשרו ואמרו שיש איזשהי בעיה טכנית והמיטה תגיע ביום שני. בסופו של דבר המיטה שקיבלנו היא לא היתה 160/190 אלא 140/190.בקיצור השירות על הפנים . חברים תזהרו,עדיף לקנות במקום אחר.
תגובת החנות:
החברה שלנו מעניקה מזה כ 70 שנים שירות לקוחות מעולה, ועל כך יעידו עשרות אלפי לקוחותינו.
מי שמצוי בענף הריהוט יודע שמפאת שהריהוט אינו מוצר מדף, מדי פעם ישנן טעויות אנוש.
החברה שלנו עושה ותעשה תמיד ככל יכולתה ובהגינות מלאה למען הלקוחות שלנו, וכך פעלנו גם במקרה זה:
התרחשה במפעל טעות אנוש כך שהמיטה הגיע במידה שגויה. אנו נהגנן באופן ההוגן ביותר שניתן: איפשרנו ללקוחה או לבטל את העסקה ולקבל את מלא כספה חזרה, או להמתין זמן מה ולקבל מוצר חדש.
וכפי שנהגנו עד כה, תמשיך תמיד ונקפיד על שירות לקוחות הוגן ואמין.
מוצר:
מיטה זוגית
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
22/06/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
21/04/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
20/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
12/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנו מהחנות שני ארונות כל אחד של 3 דלתות מדגמים שונים. ארון אחד הגיע מושלם ובדיוק לפי ההזמנה. הארון השני הגיע לא בהתאם להזמנה (גובה לא נכון) ועם מספר רב של פגמים. דיברנו עם החנות. התבקשנו לשלוח תמונות של הפגמים. לאחר מספר שיחות הבהרה נוספות עם החנות ועם היצרן התקבלה החלטה לשלוח לנו ארון חדש לגמרי. ללא כל עלות מצידנו. הארון החדש הגיע אתמול והוא בסדר גמור וללא פגמים. ברצוני להודות לאשר ולאיריס מברנינה על הטיפול המהיר והמסור. וכן למנכ"ל זולה רהיטים על טיפולו בנושא.
תגובת החנות:
חברת "ברנינה-ישראל" פועלת מזה כ 70 שנים בכמה מענפי המסחר.
בכל אותן שנים מקפידה חברת ברנינה על שירות לקוחות מעולה.
כל מי שעוסק בענף הריהוט יודע כי מעצם מהותו, ריהוט אינו מוצר מדף,
ולכן במקרים רבים אצל היצרנים והמובילים מתרחשות תקלות מסוג זה או אחר.
וכאן בדיוק נכנסת לתמונה החנות בה מבצעים את הרכישה: או שהרכישה
בוצעה בחנות עם שירות לקוחות בעייתי, ואז התקלות אינן מטופלות כיאות,
או שרוכשים בחנות עם שירות לקוחות מעולה, שעושה ככל יכולתה (וגם כנגד הספקים),
למען לקוחותיה ולמען שביעות רצונם המלאה.
וכך, ביושר, אמינות ושירות לקוחות מעולה, נוהגת חברת ברנינה מזה עשרות שנים.
מוצר:
ארון ארון ארבל וארון גולן
תמונת משתמש
שם:
גולש
תאריך:
04/01/2011
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
תמונת משתמש
שם:
עינת
תאריך:
24/08/2009
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המזרון הגיע פגום פעמיים והעסקה בוטלה. בעל החברה טפל בעניין והבטיח שמקרה כזה לא יקרה שוב ואני מקווה שכך יהיה.
תגובת החנות:
חברת ברנינה ישראל קיימת כ 70 שנים. בכל אותן 70 שנים החברה מספקת מוצרים איכותיים המלווים בשירות מעולה למאות אלפי לקוחותיה. חברת ברנינה ידועה בקרב לקוחותיה כחברה המצטיינת בשירות, ולקוחותיה זוכים לשירות אמין.

הלקוחה רכשה מזרן של אחד מספקי האתר, ואמרה שהמזרן אינו תקין. אנשי שירות הלקוחות יצרנו מיד קשר עם הספק ודרשו ממנו לספק ללקוחה מזרן חדש. לדברי הלקוחה גם הוא לא היה תקין. בשיחה עם הלקוחה סוכם כי העסקה תבוטל וכספה יוחזר במלואו.

וכמו תמיד: גם במקרה זה נהגנו ביושר ובהגינות, כפי שאנו נוהגים מזה עשרות שנים עם מאות אלפי לקוחותינו. מדיניות החברה תמיד הייתה ותהיה לנהוג ביושר, בהגינות.

מוצר:
מזרון זוגי Supper High Sleep
תמונת משתמש
שם:
Moshe
תאריך:
05/11/2006
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי ביום שישי, לוודא כי ניתן לספק את הארון ביום א (10 ימים לאחר מכן) לכל המאוחר.
נעניתי ע"י מוכר מאוד סימפטי, שהתקשר למפעל לוודא כי ניתן. קיבלתי הרגשה כ"כ טובה שידעתי כי הארון יגיע בזמן.
יום ב', התקשרו אלי ממפעלי בית הספה לקבוע ליום א' בשעה 7:00, הם הגיעו בזמן.
הארון במקומו מונח.
אחלה שירות. משלוח מהיר ובזמן. הכל כפי הנדרש.
מוצר:
ארון 3 דלתות עם מגירות עדי
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply