הזמנתי. לא הגיע כלום. אחרי שיחת טלפון הוסבר לי שאין במלאי, ושקיבלתי מייל על כך - מה שלא קרה. הבטיחו שישלח תוך יום/יומיים כשיהיה במלאי. לא נשלח. טלפנתי - אמרו שטעות, וישלחו אפילו משהו משודרג. ושוב לא הגיע כלום. בסוף זיכו אותי על הרכישה. מאוד נחמדים, אבל ממש לא ברור למה לא הגיע אלי כלום בסוף.
מוצר:
נגן MP3/MP4 DL118
שם:
גולש
תאריך:
13/03/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
חיים
תאריך:
19/06/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רונן בחור מקצועי שענה לשאלותיי בסבלנות ובפירוט.ההזמנה הגיע לדואר תוך יומיים מרגע ההזמנה.בנוסף עלי לציין שרונן אמר שייבדוק אפשרות לשדרג את הכבל לאיכותי יותר על חשבונו ואכן קיבלתי כבל איכותי יותר שעלותו יותר מכפול מהמחיר ששילמתי בפועל!(שילמתי 69 ש"ח וקיבלתי כבל שעולה 160 ש"ח).תודה רבה לרונן,בהחלט ממליץ על קנייה בחנות זו!
מוצר:
כבל HDMI HD6020
שם:
גולש
תאריך:
29/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
חוות הדעת הוסרה לבקשת הגולש
?
שם:
Elr
תאריך:
18/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מערכת מערכת קריוקי הכוללת זוג רמקולים ומיקס מדגם LEXUS KRK2 בחנות ארפל אלקטרוניקה על כל השאלות ששאלתי ענו לי באדיבות והמוצר הגיע בזמן
מוצר:
מערכת קריוקי KRK2
שם:
eran
תאריך:
14/11/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
התקשרתי לחנות ודיברתי עם רונן. התעניינתי לגבי כבל קואקס דיגיטלי של חברת HQ שעלה 50 ש"ח. לאחר שהתברר כי אין אותו במלאי, רונן הציע לי בעצמו לשלוח אלי כבל של Acoustic Research שהוא יותר איכותי וגם עולה יותר כסף (70 ש"ח), בעלות של הכבל היותר זול שאני רציתי - 50 ש"ח. שילמתי ב PAYPAL שזה יתרון גדול מבחינת האבטחה. קיבלתי מיד אישור הזמנה למייל וגם קישור למעקב אחרי המשלוח באתר של דואר ישראל. הדבר היחיד שהיה קצת פחות טוב היה שנאמר לי שהמשלוח יגיע תוך 5 ימים, ולאחר שלא הגיע, שלחתי מייל לרונן (שענה בזריזות) ומיד ווידא שהמשלוח ייצא אלי כמה שיותר מהר. 5 ימים נוספים עברו, והכבל הגיע חדש באריזה מקורית. אשמח לקנות שם שוב.
מוצר:
כבל קואקס דיגיטלי AP072
שם:
Gilad
תאריך:
23/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
הייתי צריך כבל מסוכך (מבודד) לסאבוופר מאחר וזה שהיה ברשותי גרם לזמזום מעצבן כשהמגבר המחובר היה כבוי, כנראה בגלל הקרבה לחוטים נוספים, ביניהם כבל חשמל. יצרתי קשר עם החברה, והם היו אמינים מספיק כדי להגיד שכדאי לי לבדוק שהבעיה באמת נגרמת מהכבלים ולא מתקלה באחד המכשירים, לפני שאני קונה את הכבל. הם גם אמרו שאם הכבל לא יפתור את הבעיה אני אוכל להחזיר אותו ולקבל 95% החזר (והמשלוח על חשבוני). הכבל עובד מעולה!!! צליל נקי ובלי רעשים סטטיים או זמזומים!!! שירות אדיב ואחלה מוצר!!
מוצר:
כבל לסאב SUB50
שם:
Gil
תאריך:
11/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
ברגע שהגעתי לחנות נתנו לי את האוזניות. בנוסף נתנו לי כבל DVI שבמקור עולה 99 שקל ב-5 שקלים. חנות מאוד טובה עם מגוון רחב והמוצר (אוזניות אל חוטיות לטלוייזיה) מאוד טובות
מוצר:
אוזניות אל חוטיות לטלוויזיה WH75
שם:
מארק
תאריך:
03/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
שלחתי אוזניות לתיקון המישלוח הגיע אף אחד לא לוקח אותו אף אחד לא מגיב למיילים לא יודע מה יהיה בסוף עם כל הסיפור הזה אבל אני לא אוותר אני ממש מאוכזב
מוצר:
אוזניות GAMECOM 777
שם:
יהודה
תאריך:
25/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
המוצר הגיע באריזה מאולתרת ללא שום הסבר. זה כבר היה חשוד. אחרי קצת מאמץ הצלחתי להבין איך זה עובד. בהמשך הבחנתי שהכבל פגום, וגם הרמקול הפסיק לעבוד. הרדיו המשולב עבד, אבל לא הקשר עם הטלפון (ערוץ AUX). שלחתי מייל ולא קבלתי מענה. בקיצור - חפשו חנות אחרת...
תגובת החנות:
יצרנו קשר עם הלקוח, מהסיבה שלא ידענו על המקרה הנ"ל-וחבל שלא יצר איתנו קשר טלפוני-היינו פותרים את הנושא במיידי. התנצלנו בפניו-והודענו שמדובר בטעות אנוש, הצענו לזכותו או לשלוח מכשיר אחר ללא חיוב, וללא צורך החזרתו של הקודם. בימים אלו אנו שולחים אליו מכשיר אחר.
מוצר:
רמקולים ניידים SG-20
שם:
mreshef
תאריך:
07/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
0
חוו"ד עזרה
0
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המקרן בשיחה טלפונית שבה בררתי במיוחד שניתן לחברו למכשיר טלוויזיה שלי ולאחר שקבלתי תשובה חיובית הומלץ לי לרכוש מהם גם כבל אופטי וכך עשיתי. המקרן שהגיע הגיע כשהוא שבור ופגום. התקשרתי לחברה ודווחתי להם והובטח לי כי נציג חברת השליחויות יגיע על מנת לאסוף את המוצר הפגום ונציג "ארפל" הבטיח לשלוח לי למחרת עם הנהג שלהם מוצר חילופי. זה כמובן לא קרה ואני נאלצתי לרדוף אחריהם . כעבור שבוע נואשתי ומאחר והם התחמקו ממני טלפונית נסעתי למשרדי החברה ובקשתי לבטל את העסקה אך שוכנעתי להמתין עוד יומיים. כשהגיע המוצר החדש הוא כלל גם את הכבל האופטי (שרכשתי מהם בנפרד בהתאם להמלצתם לחיבור המקרן לטלוויזיה) אך להפתעתי הרבה הסתבר לי למקרן עצמו אין ולא היה אף פעם חיבור מסוג זה ולכן לא ניתן לחבר אליו כבל אופטי בשלב הזה נשברתי העמסתי את המקרן על הרכב ונסעתי שוב למשרדי החברה והפעם במטרה לסיים את הרומן הזה. לאחר שבועיים של טרטורים, המתנות בבית לשליח, שתי נסיעות למשרדי החברה וסחיבת המוצר על גבי הגעתי לבטל את העסקה ובמקום התנצלות, פיצוי או בקשת סליחה חטפתי מהם על הראש . אז תודה ארפל זה לא אתם זה אני...
תגובת החנות:
הלקוח יצר קשר איתנו לגבי מקרן הקול, והופנה לאתר ולנתונים הטכניים לוודא שהם תואמים את צרכיו. לאחר בדיקתו החליט להזמין, החליט להזמין בנוסף כבל אופטי, שנשלח יחד עם המוצר. לאחר קבלת המוצר הלקוח התקשר לומר שהמוצר הגיע שבור ומרוסק-וללא הכבל. מהסיבה שהמשלוח נשלח עם חברת שליחויות-יצרנו איתם קשר והודענו על המקרה-הם ביקשו לאסוף את המוצר חזרה, ולוודא שאכן המוצר ניזוק על ידי חברת השליחויות. התקשרנו ללקוח וידענו אותו שחברת השליחויות יבואו לאסוף תוך מספר ימים את המוצר, ומייד לאחר שייאסף-נשלח לו חדש-הפעם עם נציג של חברתנו. הלקוח הסכים-אך, לאחר יום כשחברת השליחויות לא הגיע, איבד את סבלנותו והתקשר בצעקות ואף הגיע למשרדנו. בכדי לרצות את הלקוח, החלטנו לאסוף את המוצר בעצמנו, ותיאמנו איתו על פי בקשתו ליום שישי בבוקר-למרות שברגע שאנו אוספים-חברת השליחויות מסירה את אחריותה. כשהגענו אליו ההביתה, מצאנו להפתעתנו, מוצר שנפתח, ואת הכבל כלול בפנים (למרות שטען שלא הגיע). בכל מקרה-הלקוח קיבל מוצר חדש שנפתח לידו, וכבל חדש ואיכותי יותר-הלקוח ראה שהמוצר חדש. ביום א' הגיע הלקוח למשרדנו עם המוצר, פתוח לאחר שהורכב, משומש, מהסיבה, שאין יציאה אופטית למוצר. יש לציין שוב שהלקוח הופנה לאתר לבדיקת הנתונים הטכניים. בכל מקרה-הלקוח ביקש את כספו חזרה, ולמרות שהוחזרו שני מוצרים פתוחים ומשומשים שמחנו להחזיר ללקוח את כספו ולסיים עימו את ההתקשרות לתמיד.
מוצר:
מקרן קול GM-7001
x
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין