דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מוצרי חשמל (חולון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
בונדד חשמל
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בבונדד חשמל ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
20
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
5
0
15
נמצאו 20 חוות דעת גולשים על בונדד חשמל
תמונת משתמש
שם:
שאול
תאריך:
31/03/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מקרר מהחנות נאמר לי שזה תקין ושלם אבל בפועל הגיע חסר בלי מדף אם סריטות ובאיחור של כמעט שבועיים מהרגע שזה היה אמור להגיע. לאורך כל השיחות שלנו היה מצידם זלזול אחד גדול בלי טיפת התחשבות והרגשה ששילמתם תלכו לעזזאל וכרגע המקרר תקוע לי חודש בבית בלי שימוש. ומחכה להם לתשובה אבל אפס אחד גדול. בקיצור גועל נפש ומתחרט בגדול. זה כסף שחסכנו ובסוף גרמו לנו מלא צער ועוגמת נפש
מוצר:
מקרר AB632S
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
23/01/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו אצלם מקרר של בלומברג ולאחר התמקחות על המחיר קיבלנו מחיר הוגן על מקרר חדש והבטחה שהמקרר יגיע תוך יומיים, כמו כן ששאלנו אם למקרר יש מפסק כיבוי אור בשבת ונאמר לנו במפורשות שכן ("זה בהגדרות").
בפועל המקרר הגיע לאחר שבוע עם הובלה של החנות (ולא של היבואן) דבר שהעלה את חשדנו מיד - כשביקשנו לראות את האריזה נאמר לנו שהיא כבר נפתחה... למטה מצאנו אריזה בלויה שהבהירה שלא מדובר במקרר חדש אלה מתצוגה - זה גם היה הרושם שקיבלנו כשבדקנו אותו (ללא קלקרים,שקיות וכד' פשוט מקרר מורכב וזהו).
ברור שאין לו מפסק שבת ונאלצנו לשלם עוד כ 300 ש"ח להתקין כזה....
בקיצור - לא להתקרב!
מוצר:
מקרר 1110
תמונת משתמש
שם:
NANA
תאריך:
18/10/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי ביום 27.9.2014 . המחיר נוח 1350 ש"ח וממש מפתה להזמין.
חזרו עם מייל כי המוצר אינו נמצא במלאי וניסו להחליף למוצר אחר...
יצויין כי הם ממשיכים לפרסם את המוצר שאין להם כפיתוי ללקוחות.
חכם לומד מנסיון של אחרים, לפיכך המנעו מלהזמין בחנות שכזו.
מוצר:
מזגן 1 כ"ס HAIER HSU09HRA03
תמונת משתמש
שם:
IDS
תאריך:
27/07/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו טלויזיה שהובטחה כי תגיע בזמן אבל בפועל אחרה במעל שבוע למה שהובטח. הלך לה קורא הכרטיס של השלט לאחר 10 חודשים. והשירות שקיבלנו מרטפון מזעזע, לא ניתן לקרוא לזה שירות אלא פשוט התעללות לשמה. מעל 7 שבועות של טלפונים בלתי פוזקים ללא שחוזרים אלינו וביקורי טכנאי ריקים מתוכן. עד היום אני מחכה לתיקון טלויזיה שאמור לקחת עד 3 ימים על פי החוק. אין טלויזיה מתוקנת (בזמן צוק איתן...) אין מכשיר חלופי ואין זיכוי כספי שמגיעים לנו על פי החוק! הגשתי תלונה במועצה לצרכנות. אל תקנו אצלם השירות פשוט לא שווה את זה!
מוצר:
טלויזיה 46PFL5007
תמונת משתמש
שם:
Yaniv
תאריך:
04/04/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קנינו מקרר בלומברג חדש בחנות.
התמקחנו על המחיר ולבסוף קיבלנו מחיר הוגן.
בסופו של דבר מתברר שקיבלנו מקרר מתצוגה כאשר דובר על מקרר חדש.
פשוט בושה!!!
למזלנו שירות הלקוחות של היבואן נהדר, הם בדקו את הנושא ויחליפו את המקרר לחדש.

מוצר:
מקרר בלומברג Kmd9952w
תמונת משתמש
שם:
אנה
תאריך:
09/02/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי את המקרר ביריד העודפים בת"א.
קיבלתי את המוצר בזמן אבל פגום ושרוט.
נאמר לי בשרות הלקוחות שבגלל שרכשתי את המקרר ביריד העודפים אין אחריות על המוצר.
פניתי לאורן,מנהל החנות בונדד חשמל שבחולון ,רחוב המלכה. הוא אמר שאני עשיתי את השריטות ופגמים והוא לא מתקוון להחליף.
אני לא מתכוונת לוותר,פניתי למועצה הישראלית לצרכנות
מוצר:
מקרר 299T
תמונת משתמש
שם:
Sig
תאריך:
02/01/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
תיאור חווית הקנייה:בונדד חשמל בחולון,גם אני הצטרפתי לקהל הלקוחות המאוכזבים של בונדד חשמל בחולון.בבירור טלפוני מול מספר חנויות למוצרי חשמל,החלטתי להגיע לבונדד חשמל בחולון מכיוון שאמרו לי טלפונית בגלל סוף שנה ומכיוון שאני מעוניין במספר מוצרי חשמל אז יעשו לי מחיר הכי טוב שיש נאמר לי "שאגיע לחנות ויהיה בסדר" חשוב לי לציין כי לחנות הזו היה דירוג של 3 כוכבים בזאפ לעומת 5 כוכבים של מתחרים אך בכל זאת המחיר הנמוך הוא זה שמשך אותי. בהגעתי לחנות קיבלתי שירות ממוכר שעשה לי עסקת חבילה על 5 מוצרי חשמל במחיר גלובלי שמסתכם ב 16 אלף שקל מוצר אחד קיבלתי באותו הרגע ועוד מוצר קיבלתי לאחר מספר ימים אך כאשר התקשרתי לברר מדוע לא הגיעו שאר המוצרים נאמר לי כי חל בלבול ולא ניתן לספק לי את 1 המוצרים כי הדגם הוא יותר יקר ממה שנמכר לי,הסברתי כי זו הייתה עסקת חבילה ועשו לי מחיר על הכל יחד ולכן רכשתי מהם ויש לי חשבונית שחור על גבי לבן ובה רשום המחירים והמוצרים. הגיבו לי בכך שהעניין ייבדק ויחזור אליי מנהל. הכן חזר אליי מישהו שהציג את עצמו כמנהל וטענתו הייתה שכלל אין את הדגם לספק לי כרגע ויש להמתין עוד מספר ימים שיגיע כי יש חוסר במלאי ולכן המליץ לי לקחת דגם אחר "יותר טוב" או שהמתין מספר ימים שיגיע המלאי. בכל התקופה הזו התקשרתי אינספור פעמים וכל פעם העבירו אותי מאחד לשני וכל פעם ניסו לשכנע אותי לעבור לדגם אחר וכאשר לא הסכמתי שוב אמרו לי להמתין " עוד יומיים" ,"עוד כמה ימים ", "תחילת שבוע" , סוף שבוע "בשבוע הבא " בקיצור תקליט שבור. מהתסכול ומחוסר ברירה הגעתי לחנות והמוכר החל להתנער מאחריות ופשוט בזלזול אמר או שתמתין או שתיקח דגם אחר ועוד בשיא החוצפה דורש תוספת תשלום. לבסוף מייאוש לקחתי את המכונה שיש במלאי מדגם בוש והוספתי כסף ואפילו במחיר יותר יקר מהזול ביותר בזאפ !!! המסקנה היא : ללכת בעקבות החוות דעת כי הם אלו שבסוף ימנעו עוגמת נפש והמתנה שבסוף מגיע לחיסכון של לא מעט כסף.
מוצר:
מוצרי חשמל כולל מכונת כביסה 12P26
תמונת משתמש
שם:
קטיה
תאריך:
26/12/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מייבש כביסה בעיר העודפים
הובטחה אספקה של 14 ימי עסקים
במשך חודש מטרטרים אותי, כל יום אני מתקשרת לחנות ולא מקבלת תשובות ענייניות
בהתחלה הם לא העבירו את ההזמנה ליבואן
אחר כך הם איבדו את ההזמנה, ואז מצאו אותה והעבירו ליבואן.
אחר כך אמרו שאזל המלאי אצל היבואן אבל יגיע מלאי חדש תוך יומיים
לפני יומיים הודיעו לי שאין לחנות שום אחריות לאספקת המוצר
שהם העבירו את ההזמנה ליבואן ושאני צריכה לפנות ליבואן ולנסות לקבל את המוצר
הסברתי לנציגה שכסף (אגב - מזומן) שולם לבונדד ולא ליבואן ומבחינתי האחריות היא עליהם, על זה היא ענתה לי שהיא לא מהנהלת חשבונות ושאני מפריעה לה לעבוד!!!!

בושה וחרפה,

לא לקנות שם!!!
חוסר מקצועיות ואי עמידה בהתחייבויות ללקוח.
מוצר:
מייבש כביסה 123
תמונת משתמש
שם:
רועי
תאריך:
17/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בתאריך 17.10.13 הגעתי לבונדר חשמל ברחוב המלאכה בחולון ורכשתי כיריים גז 4 להבות. זה מקום ענק עם מבחר גדול של מוצרים. אין מוצר או דגם שלא ניתן למצוא אצלם. שירות סבלני ואדיב. הם נותנים הצעות זולות מאוד למי שמגיע ורוכש במקום. יש להם מחירים שלא תמצאו באף חנות אחרת וגם לא באינטרנט. מומלץ ביותר.
מוצר:
כיריים גז 4 להבות KL2
תמונת משתמש
שם:
מיה
תאריך:
01/09/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אין קושי בהזמנה באתר, מהירות האספקה סבירה (5-6 ימי עסקים, למרות שבאתר מבטיחים 2) והמחיר אכן היה הכי זול. אבל שירות הלקוחות - מתחת לכל בקורת. בכל יום מאז ההזמנה התקשרנו לברר מתי בערך צפוי המשלוח, כי דלת הכניסה שלנו צרה והעברת חפצים גדולים דורשת פתיחת הדירה של השכן (דירה מפוצלת). בכל יום הבטיחו לנו שיחזרו אלינו מאוחר יותר, ומעולם לא חזרו. כך במשך 4 ימים! התשובה היחידה שקיבלנו שהייתה קרובה לעניינית הייתה "בגלל שזה ירושלים, לא יודעים מתי יהיה המשלוח". אם הם לא יודעים, מי יידע? כמובן שבסוף השליח התקשר ב-11 בבוקר והודיע שהוא מגיע בעוד חצי שעה. אם אני עובדת מחוץ לעיר? אם אני בחופשה? באתי במיוחד לקבל את פני השליח, השכן לא בבית, והמכונה ממתינה בחדר המדרגות. הכל בגלל שהם לא טורחים להיות בקשר עם חברת השליחויות. נחמד שהמחיר נמוך, אבל עם כזאת תודעת שירות, מה זה עוזר?
מוצר:
מכונת כביסה cwf10b20
תמונת משתמש
שם:
April
תאריך:
23/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בדקנו מספר רב של מקומות המחזיקים באותו הדגם של מכונת הכביסה שבחרנו לעצמנו, בשיחה הטלפונית עם מאיר מנהל המקום, קיבלנו הצעה יותר טובה ממה שאפילו חיפשנו לקבל. במקומות אחרים שמחזיקים באותו דגם ניתנה אופציה של תשלום ב-10 תשלומים בכרטיס אשראי. היו גם מספר מקומות בהם ניתנו לאותו הדגם 3 תשלומים בלבד בעוד שהתקנה והובלה הם בתוספת תשלום משמעותית.(-מקומות שכמובן נשללו באופן מיידי כי הדבר פשוט לא משתלם) כבר רצינו ללכת על תוכנית של חלוקה ל-10 תשלומים, זה מה שמציעים רוב המקומות וזה די סביר. ברגע האחרון קיבלנו את ההצעה מבונדד חשמל (ממאיר עצמו) על אפשרות חלוקה ל-24 תשלומים, עם הובלה חינם, הצעת מחיר שקיבלנו ללא מיקוח מצידנו. הגענו בכל זאת למקום עצמו על מנת לבצע את העיסקה פנים מול פנים ולראות את המכונה. הצוות הוא בעל תודעת שירות גבוהה, ליוו אותנו בערך שלושה אנשי צוות שדאגו להראות לנו דגמים שונים, להסביר איזה מהם הם פחות טובים וגם למה, ואיזה מוצרים הם נוטים להעריך יותר נכון להיום, דואגים לספק ללקוח מידע שימושי עד לפרטים הקטנים והחשובים. ניכר היה שחשוב לאנשי המקום להשאיר לקוח מרוצה. בהחלט מקום לחזור אליו עם הרכישה הבאה שעומדת על הפרק, גם כי המחירים ברובם מאוד משתלמים בחלק גדול מהדגמים המועדפים (שזה כבר עניין של העדפה אישית) וגם השירות ברמה מעולה. ממש כל הכבוד והמון תודה לבונדד חולון
מוצר:
מכונת כביסה בוש מכונת כביסה פתח קידמי Bosch WAE16062IL בוש
תמונת משתמש
שם:
ישי
תאריך:
13/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
נהניתי מאוד מהשירות המסור והאישי של מאיר אוזן מנהל המכירות של האתר שאפילו שנגמר במלאי של האתר עשה מאמצים וסידר לי את המכונה הרצויה והכל באוזן קשבת ובשירות שאין מילים לתאר על מהירות ההגעה של המכונה אין לדבר יום למחרת ההזמנה היא הגיעה כבר לכתובת הרצויה בקיצור אם אתם רוצים יחס אישי ואמין מהירות ואחריות רק בונדד חשמל.

(והמלצה קטנה תבקשו את מאיר אוזן)
שיהיה בהצלחה וחווית קנייה מדהימה.
מוצר:
מכונת כביסה 10E062
תמונת משתמש
שם:
זאפ
תאריך:
08/08/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
למרות שהמחיר עלה באתר הם יישארו את המחיר הנקוב ולא העלו אותו
הטיפול היה מהיר וללא עיקובים מיותרים אשמח לקנות שוב
מוצר:
מכונת כביסה LG81256
תמונת משתמש
שם:
משה
תאריך:
26/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המקרר שסופק שונה מהמקרר שהוזמן והוא נחות ממנו ברמתו. הדבר התגלה כ 5 דקות לאחר קבלת המוצר השגוי אך המוביל של החנות סירב לקבלו בחזרה בטענה.חוות דעתי כרגע היא זמנית ומותנית בשאלה באיזו מהירות בית העסק יאסוף חזרה את המוצר השגוי. ייתכן שמדובר בטעות תמימה וזאת נגלה בימים הקרובים. אמשיך לעדכן.
מוצר:
מקרר 131
תמונת משתמש
שם:
נועם
תאריך:
21/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי דרך האינטרנט מיקסר יד קנווד דגם 565 מבונדד חשמל.
לאחר מספר ימים קיבלתי לביתי בלנדר יד מדגם אחר. התקשרתי לבית העסק ונאמר לי שהדגם שרכשתי לא נמצא במלאי (לא התנצלו, חס ושלום).
נאמר לי שאוכל להחזיר אותו או לקחת מוצר אחר במקומו.
הגעתי לחנות שלהם ברמת גן ב 24.01.13 והחזרתי את המוצר ביד לאחד המוכרים (איציק) וביקשתי שיזכו אותי על סכום העיסקה. נאמר לי ע"י איציק שאין בעיה והעסקה תתבטל ואקבל את כספי בחזרה.
במועד החיוב באשראי ראיתי שחוייבתי על העסקה והיא לא התבטלה.
במשך חודשיים התקשרתי לבונדד חשמל לפחות פעם בשבוע ודרשתי לברר מה קורה עם הזיכוי שלי וכל פעם נאמר לי ע"י אורי מהנהלת חשבונות שהנושא בטיפול.
לאחר חודשיים פניתי למועצה לצרכנות, ורק לאחר שני מכתבים שלהם ואיום בתהליך משפטי, החזירו לי את הכסף לאחר 3 חודשים.
בקיצור - אל תתקרבו למושחתים האלו!
מוצר:
מיקסר יד 565
תמונת משתמש
שם:
מאיר
תאריך:
27/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
יצרתי קשר טלפוני עם בונדד חשמל , בעקבות השוואת מחירים בזאפ , נענתי מיד , הסבירו לי בנעימות ובאדיבות והמליצו לי להגיע לחנות ברמת גן
הגעתי נתנו לי מחיר יותר זול מכל הצעה אחרת שראיתי , הזמנתי לאחר יומיים המקרר הגיע חדש ובזמן כפי שהבטיחו .
חווית קניה מצוינת , שירות מעולה .
כל הכבוד
תמשיכו כך כן ירבו נותני שירות כאלה .
תודה למאיר אוזן מנהל החנות על הסבלנות
מוצר:
מקרר sj-x7113
תמונת משתמש
שם:
יחף
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח הגיעה די מהר (אחרי 4 ימים, באתר היה מוצהר 2, כעת שונה ל-3 ימים). המוצר היה פגום.

להתקשר לשרות לקוחות היה סיוט. כמה שנשמע מוזר, לרוב הטלפונים לא ענו, או שהיו תפוסים, או התקבלה הודעה ש-"התא הקולי של המבוקש מלא".

כאשר סוף-סוף נוצר קשר, בהתחלה בקשו לחכות כי "הם בתערוכה". כאשר הצלחנו ליצור קשר שוב, אמרו "על תדאגו, נחליף אותו".

אחרי כמה ימים המנגינה השתנתה: "תביאו לחנות" או "תשלחו בדואר". החנות בחלון, אני גר בחיפה (קירית מוצקין). המוצר (רדיאטור 3000 ואט) לא קטן.

אחרי עוד מספר ימים הצלחתי לדבר עם המנהל (מאיר). הגרסה החדשה: האחריות היא מול היבואן, אתה (כלומר אני) צריך לפנות אליו.

רק לאחר רמז עבה לתביעה המנהל הסכים להחליף את המוצר. הרדיאטור החדש הגיע בדיוק 3 שבועות אחרי הזמנתו.

תגובת החנות:
שלום
הלקוח קיבל את הרדיאטור אחרי 3 ימי עסקים כרשום באתר עם שליח עד הבית .
השרות לקוחות ומרכז ההזמנות עובד וזמין משעה 10 בבוקר עד 6 בערב ולפעמים הטלפון תפוס
יצאנו באותו זמן עם יריד מכירות ענק בפרסום ענק והיו הרבה מאוד טלפונים .
הלקוח טען שבוע אחרי שקיבל את המוצר כי כפתור מסוים רופף ברדיאטור וזה לא לשביעות רצונו , הוצע ללקוח להחליף את המוצר באחד מהחנויות שלנו או להגיע לתחנת שירות של היבואן או להחליף לו לאחר במקום .לאחר שאמר כי לא מעוניין להגיע לתחנת שירות , הוחלף הרדיאטור לאחר במקומו שוב עם שירות שליחים עד הבית .
הלקוח טופל עד החלפת המוצר באחר כפי שהובטח לו ,קורה שמוצרים לא תקינים אבל לכל מוצר יש אחריות מלאה תמיד.
מוצר:
רדיאטור CDE3ECC4
תמונת משתמש
שם:
Kevin
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני מבקש לשנות פה את דעתי ולאכול את הכובע
אחרי שבועיים של נסיונות ולאחר דילוג מעל המכשול הטכנולוגי של מערכת הטלפון שלהם הצלחנו להגיע לאנשים בשר ודם, אנשים שמודעים למושג שרות לקוחות, אנשים שלקחו את המקרה שלנו ללב, ובמחשבה מחוץ לקופסא הצליחו למצוא פתרון ולגרום לי אישית להכנס לחנות ולרכוש מהם מוצרים נוספים.
תודה
אני כן ממליץ לבונדד לחשוב פעם נוספת על ספק ההובלות שלהם.
מוצר:
כיריים
תמונת משתמש
שם:
Oz
תאריך:
28/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ראיתי באתר החנות מכונת גילוח ב-259 ש"ח. כשהגעתי לחנות נאמר לי שאין קשר בין המחירים באתר והחנות. מחירו של המוצר בחנות הוא 390 ש"ח, כאשר על המוצר ישנה מדבקה בכלל של 499 ש"ח. מפאת הצורך הדחוף במכונה החלטתי בלית ברירה לרכוש אותה במחיר הגבוה.
באותו היום לאחר מס' שעות גיליתי באתר זאפ כי קיימות חנויות רבות מהן ניתן לרכוש את המוצר במחיר זול יותר. אי לכך החלטתי להחזיר את המוצר לחנות ולקבל את כספי בחזרה. חזרתי לחנות עם המוצר כשהוא סגור באיזתו המקורית, שם נאמר לי שבעקבות תקלה לא ניתן לבצע את הזיכוי במקום ושיצרו איתי קשר למחרת. בשבוע החולף לא יצר איתי קשר איש וכל ניסיונותיי להשיג את החנות בטלפון כשלו. כאשר סוף סוף השגתי מישהו שענה לי הוא אמר שהנושא בטיפול ושיצרו איתי קשר.
נכון לרגע זה לא קיבלתי את כספי בחזרה.
חווית קנייה מזעזעת!
לא הייתי ממליץ לרכוש במקום הזה.
מוצר:
מכונת גילוח R4130
תמונת משתמש
שם:
מיכאל
תאריך:
17/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המשלוח עדיין לא הגיע אבל אני מבלה כבר שעתיים בניסיון לברר היכן הוא נמצא. הפקידות לא יודעות שום דבר והן לא נחמדות בעליל. האדם האחראי על ההזמנה ענה לטלפון הנייד שלו (שהשגתי בדרך לא דרך) ואמר שהוא יצא לעיסוקים אישיים ומישהו במשרד כבר יטפל בזה. במשרד אין מענה והפקידות הממש לא נחמדות ממשיכות להעביר אותי לאנשים שלא עונים לטלפונים. בקיצור, גם אם המשלוח יגיע בזמן, ממש לא שווה לקנות שם שוב. שירות לקוחות מחריד
תגובת החנות:
שלום רב האדון מיכאל ביצע הזמנה דרך אתר האינטרנט של בונדד חשמל ההזמנה בוצעה בסוף שבוע לאחר השעה 11 בבוקר ,כתוב במפורש הזמנות באתר לאחר 10 בבוקר יעברו ליום עסקים אחריו . ביום ראשון התקשר לשרות לקוחות ושוחח עם המזכירה ונאמר לפי הכתוב באתר עד אשר לא קיבלת אישור ביצוע על ההזמנה ואישור כרטיס האשראי ההזמנה שלך עדיין לא עברה ולא אושרה ע"י בונדד חשמל , ואנו נשלח לך אישור במייל לפי התקנון אשר אתה אישרת בו את ההזמנה ,לפני אישור ההזמנה הלקוח חייב לאשר את תקנון הרכישה של בונדד חשמל , אחרי זמן מה הלקוח התקשר למספר הטלפון של החנות בחולון ואמר להם את מספר ההזמנה שהזמין באינטרנט, כמובן שהפקידות לא יודעות על ההזמנה דרך אתר האינטרנט, יש מספר טלפון של האתר אינטרנט ושרות לקוחות של האינטרנט כולל מייל ואין קשר בין מספר הטלפון של החנויות שלנו לבין הטלפון של האתר , יש לבונדד חשמל סניף בחולון ,סניף בראש העין ,סניף ברמת גן , ומחלקת סיטונאות באשדוד , ואתר אינטרנט , ואם אדון מיכאל פונה למספרי טלפון שונים שהשיג דרך 144 או דפי זהב או בזק אי אפשר לתת לו תשובה על הזמנה שביצע ובכלל לא אושרה !!! , והאדם אשר הוא השיג את מספר הפלאפון הפרטי שלו בדרך לא דרך !!! הוא במקרה סמנכ"ל החברה , אשר לא היה בעבודה והיה ביום חופש ואדון מיכאל מצפה שסמנכ"ל החברה ידע על איזה הזמנה שהוא ביצע ויתן לו תשובה מיידית ולא יפנה אותו לשרות הלקוחות של האינטרנט ,ביום חופש שלו ולא מוכן להמתין בסבלנות או להתקשר לשרות לקוחות חטיבת אינטרנט ,ולבסוף העיסקה גם לא בוצעה , והלקוח לא לקח את המוצר , ולא ניגבה ממנו אף שקל .
בונדד חשמל קיימת למעלה מ 15 שנה מוכרת עשרות אלפי מוצרים בשנה לכל הארץ , מקיימת את עיר העודפים בגניי התערוכה יריד המכירות הכי גדול של מוצרי חשמל במדינה . ועומדת מאחורי כל מילה שלה .
אנו נשמח לפתור כל בעייה ושאלה בצורה הוגנת ונעימה לכל לקוח וללא כל השמצות ולשון הרע !!! אשר אני לא יודע איזה מניע עומד מאחורי השמצה כזאת !!! תודה
מוצר:
מכונת כביסה L50840
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply