דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
סלולאר ואביזרים (ראשון לציון)
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
אתר:
בעלים:
SMS Phone
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2012
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בsmsphone ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
57
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
49
0
8
נמצאו 57 חוות דעת גולשים על smsphone
תמונת משתמש
שם:
עמרי
תאריך:
23/02/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
החנות מציגה באתר שלה שהמכשיר נמכר עם מטען מקורי, אוזנייה מקורית וסוללה מקורית. בפועל המטען והאוזנייה לא מקוריים בשביל להרוויח עוד 100ש"ח על הקונה!
בנוסף בשיחת טלפון הוצג המכשיר ככזה שמגיע עם שנתיים אחריות ע"י היבואן הרשמי שבפועל כאשר פתחתי את הקופסא גיליתי שהאחריות היא אחריות המעבדה שלהם ולשנה בלבד!
מוצר:
טלפון סלולרי Nexus 5 32GB D821
תמונת משתמש
שם:
רוני
תאריך:
14/09/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מתעניין באייפון 5S . התקשרתי לעסק לברר זמינות המוצר. דווח לי שיש . הקשיתי רק שאין זה הפריט האחרון ואז שהוא יימכר עד שאגיע. קצרתי את העבודה ונסעתי משדרות לראשון לציון. המוכר פותח את הכספת עם פנים אטומות ומודיע לי שיש בעייה. פשוט אין לו. רק 64MB . הוא גם זוכר שדברתי איתו. למה לא אמר - שוב פנים אטומות... אני נוהג לרכוש הרבה באינטרנט ומשתמש הרבה בשירותי זאפ. בסוג כזה של התנהגות טרם נתקלתי. בושה!!!. ממליץ בכל לב להמנע מביקור בחנות זאת. טוב תעשה גם זאפ שתסיר עסק כזה מהאתר ולאלתר!!!!
תגובת החנות:
שלום לכם.. האדון הנכבד צלצל לחנות כדי לבדוק עם יש במלאי איפון 5s..הוסבר ללקוח שיש דרישה רבה למכשיר ועם ברצונו לשמור מכשיר הוא צריך להשאיר מקדמה עבור שמירת מכשיר.. הלקוח החליט שלא לעשות כך והוא הגיע לחנות לאחר מספר ימים ...לצערנו לא נשאר במלאי מכשיר שהוא חיפש עכב מאגר לקוחות גבוה שיש לאס אמ אס פון...לא יתכן שכל לקוח שיצלצל ויבקש לברר על מכשיר וירצה לרכוש אותו לא ישאיר דמיי רצינות עבור שמירת מכשיר.. אנו מתנצלים שלא סופק מכשיר ללקוח שזוהי מטרתנו למכור .
תודה מראש צוות אס אמ אס פון .
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 5S
תמונת משתמש
שם:
Ruben
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניתי מכשיר חדש עם ארחיות של שנה שהינה על רכיבי חומרה בלבד. אחרי 10 חודשים, המכשיר הפסיק לעבוד בלי שום סיבה. הלכתי לחנות עם הארחיות כדי שיתקנו אותו. אחרי 3 ימים, אמרו לי שאני צריך לשלם 600 שקל אל התיקון למרות שהארחיות מכסה את התקלה הזו.
אני ממליץ לכולם לא לקנות שמה ולא לסמוך אליהם, אין להם מילה. בשביל למכור, הם יגידו כל משאתה רוצה לשמוע, אבל בשביל לעמוד אל הארחיות שלהם, אין אף אחד! בושה וחרפה
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S 3
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
15/07/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
אני רכשתי מכשיר בחנות אס אמ אס בראשון לציון, רחוב רוטשילד.
המכשירים בדרך כלל תקינים, אולם היתה בעיה קלה במכשיר (הסוללה לא ישבה טוב), וכשירות מעל ומעבר, בעל החנות לא רצה לקחת סיכונים ומייד החליף לי את המכשיר באחר.

תודה לכם על שירות נפלא.
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג גלקסי 4
תמונת משתמש
שם:
Michael
תאריך:
29/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ב2/6/2013 הGalaxy S2 שלי הפסיק לעבוד והייתי צריך טלפון דחוף אז החלטתי לקנות את S4 אצלהם. בזמן שקניתי המוכר הציע לי להביא לו את הS2 לבדיקה בחינם לאתר את הבעיה ואחרי זה יתן לי הצעת מחיר ואני אוכל לבחור לתקן או לא. השארתי את מספר הפלאפון שלי בשביל שיודיע לי מתי שיהיה לו חדשות לגבי הS2 שלי. הוא אמר שתוך יום-יומיים תהיה לו תשובה! עבר שבוע ושום טלפון לא הגיע... אני מתקשר והוא אומר לי שבדיוק הודיעו לו שיש בעיה ברכיב הפלאש והתיקון יעלה 350 ש"ח... כבר לקח שבוע במקום יום-יומיים. אני מסכים לשלם על התיקון ושוב הוא אומר שזה יום יומיים והוא יודיע לי שהמכשיר מתוקן. כרגיל אני זה שנאלץ להתקשר ולבדוק מה מצב המכשיר... פתאום הוא מופתע והיה בטוח שעוד לא החזרתי לו תשובה האם לתקן את המכשיר או לא... למרות שבמפורש אמרתי לו שכן שאני מבכים לשלם 350 ש"ח על התיקון. לפני כמה ימים הוא מודיע לי שהמכשיר שלי יהיה מוכן ב-8 בערב ואני יכול להגיע לעסוף אותו. כאשר אני מגיע הוא אומר לי שהשליח נתקע בפקק בתל אביב ויהיה עוד שעה. כן בטח פקק ב-8 בערב מתל אביב לראשון למשך שעה... הוא אומר לי באותו יום יביא לי את המכשיר המתוקן הביתה. כמובן שלא קיבלתי שום מכשיר באותו יום ואפילו לא טלפון. יום למחרת אני מגיע לחנות שלהם ומתווכח עם המוכר והוא אומר ש"מיליון ואחת" אחוז הוא מחזיר לי את המכשיר עובד באותו יום... לבסוף הוחזר לי מכשיר שהוא לא עובד, במצב ההתחלתי. כמובן שלא שילמתי להם על ה"תיקון" אבל הם בזבזו לי 3 שבועות על כלום... ממליץ לכולם להתרחק מהחנות הזאת. מקצועיות כאן שואפת ל-0. רק להדביק מגני מסך הם יודעים טוב...
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
יוסף
תאריך:
12/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה לא נורמלית וכמעט חריגה בדור הזה!!אמינות,יחס אישי וסבלני,(להסבר על המוצר לאדם בגילי 72 )יניב אחד מבעלי החנות נאות לבוא במוצאי שבת במיוחד לחנותו בראשון לביצוע העסקה וכל הכרוך בה מאחר שאני גר בערד ולא היה באפשרותי להגיע אליו באמצע השבוע להעתיק את כל התוכן מהסמרפון הקודם דרך אגב כבר בשיחה הראשונה עם יניב הבנתי שיש לי עסק עם חנות אמינה ולכן קניתי שני מכשירים.כן ירבו!!!!
מוצר:
גלקסי 4 GTI9505
תמונת משתמש
שם:
alpr
תאריך:
06/06/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הקנייה היתה בסדר ואין לי טענות. הטענות הם עבור שירות על התקלה שקרתה, כאשר המכשיר היה תחת אחריות. לא קיבלתי מידע מי עוסק בתיקון, מה התקלה במכשיר ומה תיקנו באופן מפורט ולא כמו שאמרו לי "תיקון בתוכנה". לא נתנו לי שום פרט. לכן אין אפשרות לבקר את טיב התיקון (אולי הם עושים את זה בשחור, ולא באופן רשמי?) עוד נאמר לי שאני גרמתי לתקלה, כאשר אין שום ביסוס מאחורי זה. בקיצור נאלצתי לשלם עבור התיקון (שלא ידוע מהו, מי ביצע אותו, ולקח שבועיים לתקנו). אני מעוכזב מהשירות ולא ממליץ לקנות בחנות הזו
תגובת החנות:
הלקוח פנה לחנות בקשר לבעיה שהמכשיר שלו לא עובד ,נאמר ללקוח מספר פעמים עוד בשיחה הטלפונית לפני הגעתו לחנות שאחריות למכשיר הינה על רכיבים פנימיים בלבד ולא על תוכנה.
כמו כן,נאמר לו שבמידה והתקלה היא במערכת ההפעלה התיקון יהיה בתשלום.
לאחר מספר ימים נאמר ללקוח שהבעיה הינה במערכת ההפעלה(ככל הניראה הלקוח התקין או הוריד אפליקציה עם וירוס שזה מה שגרם בעצם לתקלה במכשיר) והוא רשאי להגיע לחנות כדי לקבל את המכשיר מתוקן ופועל.
בנוסף,יש לציין שהלקוח רכש את המכשיר לפני חצי שנה ויצא מהחנות מרוצה מהמכשיר שרכש(ללא תקלות כי הרי המוצר חדש).
כמו כן נאמר ללקוח שהמכשיר נשלח לייבואן לבדיקה ויוחזר תוך 14 ימי עסקים.
יש לציין שהלקוח יצא מהחנות עם חשבונית והוסבר לו כל מהות התיקון.
בכל אופן צוות SMSPHONE טיפל בתקלה כראוי ואנו מביעים צער רב שלמרות השרות הטוב שאנו נותנים לקהל לקוחותינו עדיין יצא לקוח "מאוכזב" למרות שהמכשיר שלו טופל כראוי במסגרת אחריות המכשיר.
(כי הרי אי אפשר לרצות את כולם)
צוות SMSPHONE מטפל בלקוחותיו על הצד הטוב ביותר וימשיך לעשות זאת גם בעתיד.

בברכת יום נעים .
SMSPHONE
מוצר:
טלפון נייד S3
תמונת משתמש
שם:
יוחאי
תאריך:
22/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי פעם ראשונה לחנות בגלל המלצות שקראתי ב ZAP . אחרי קניית ה IPHON הראשון, היה לי ברור שאת קניית הסלולרי הבא (לבן שלי) אני עושה שם.
מהטלפון הראשון לחנות בה הוא סיפר לי הכל על המוצר (גם מה שברוב החנויות לא מספרים - כגון העובדה שאין IPHON 4 חדש בשוק. כל מה שנמכר זה לא ממש חדש) הבנתי שיש לי עסק עם אנשים אמינים
אבל מעבר לזה, הסבלנות בה הוא עזר לי לבחור את המוצר המתאים , הסבלנות בה הוא הסביר לבן שלי איך מתנהגים עם פלאפון בכיתה במגרש...
זה הרבה יותר ממוכר.
חייב לציין שאני ממודיעין ולמרות שיש במודיעין כמה חנויות סלולאר נסעתי לראשון לציון לקנות את המוצר. אגב זה לא הכי חשוב אבל גם המחירים שלו מצויינים
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy 2
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
05/05/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מענה טלפוני מהיר אדיבות ומקצועיות, רכשתי באמצעות הטלפון מכשיר אחד ובזכות השרות החלטתי לרכוש מכשיר נוסף כשהגעתי לחנות. החנות קטנה נקייה ושוקקת פעילות עם 3 חברה צעירים נמרצים ומקצועיים, כשרות טוב קיבלתי תוספות קטנות ללא תשלום
מ מ ל י ץ
מוצר:
סמארט פון galaxy mini 2 s6500
תמונת משתמש
שם:
ערן
תאריך:
16/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רציתי לרכוש בחנות מאחר והיא מדורגת במקום דיי גבוה במחיר אטקרטיבי + קנייה חכמה של זאפ.
א. בטלפון אמרו שאין בכלל במלאי ולהתקשר מאוחר יותר
ב. התקשרתי לאחר מכן אמרו שיש במלאי אז החלטתי לבצע הזמנה דרך האתר מאחר ולא יכולתי להגיע.
כתוב "משלוח:חינם"
אך שניה לפני סיום ביצוע העסקה ראיתי שאני מחוייב על 80 שקלים משלוח!
80 שקלים משלוח!!!! פשוט גניבה לאור היום.
ישנם רק 2 אפשרות למשלוחים: 1. משלוח רגיל ב80 שקלים, ומשלוח אקספס ב160 שקלים.
אך ורק איסוף עצמי בחינם באתר !?
ובזאפ היה ועדיין כתוב "משלוח חינם"
הגעתי לחנות בגלל שזו "קנייה חכמה" אם אלו הקניות החכמות בזאפ, בדרך כלל אני נוטה להאמין לקניות חכמות בזאפ ולהשתמש בהם, אבל הפעם זה עבר כל גבול.
לא מומלץ לקנות בחנות הזו בשום פנים ואופן!!
והכי גרוע בכלל לא היה להם במלאי והעיקר הם מפרסמים כדי להופיע ראשונים.
בושה לחנות, ולזאפ כאחד.
מוצר:
סלולרי S3
תמונת משתמש
שם:
איתן
תאריך:
04/04/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפנתי ערב קודם לחנות ונאמר לי שקיים מכשיר אייפון 4 במלאי. נאמר לי גם בפרוש שהאייפון אינו חדש אלא משומש בין שעה לשבועיים. הגענו למחרת והכל התנהל בדיוק כפי שהוסבר. המכשיר נראה חדש לחלוטין ובאריזה מקורית. אני מאד מרוצה מהשרות, מהאמינות, ובכלל. אמליץ בכל פה על חנות זו לכל אחד..
מוצר:
אייפון אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
בן בן
תאריך:
03/03/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות שבראשל"צ במיוחד מבאר שבע, קיבלתי את המכשיר אותו ביקשתי לרכוש, כולל התאמת כרטיס סים ואביזרים נלווים, שירות מקצועי, מהיר ויותר מכל זה, אדיב.
ממליץ לכל מי שצריך לרכוש מכשיר סלולרי לפנות ל SMS PHONE.
מוצר:
טלפון נייד גלקסי נוט 2
תמונת משתמש
שם:
יהודית קרטנשטיין
תאריך:
15/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום רב,
נשלחתי לחנות ע"י הנכד הגדול שלי שרכש בעבר מכשיר סלולארי מהחנות.
בהמלצתו הגעתי לחנות ואפילו המוכר דאג לעזור לי בחניה. כבר ידעתי שהגעתי לאנשים נחמדים.
סיפרתי להם שהנכד קנה בעבר טלפון נייד ושאני רוצה בדיוק כמו שלו.
המוכר התקשר לנכד שהסביר לו איזה מכשיר אני רוצה. אברהם הוציא מכשיר חדש בדק שעובד והוריד לי כל מני תוכנות לעזר. כמו זכוכית מגדלת וחיוג מהיר.
תודה לאברהם ויניב שהיו נחמדים ויעילים מאוד ותודה על הסבלנות וגם על ההנחה.
יהודית
מוצר:
סלולארי גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
יונתן
תאריך:
14/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קניה הכי נעימה שבצעתי, החל מרמת המקצועיות ,בתחום אדיבות ,מחירים הוגנים והכי חשוב שרות ברמה הגבוהה ביותר.
קבלתי הסבר מפורט על המכשיר תעודת אחריות ודלת פתוחה לכל שאלה.
ממליץ מאוד למתלבטים לא לחשוב פעמיים.
תודה לויקטור על השרות שירבו אנשים כמוך.
מוצר:
פלאפון S3
תמונת משתמש
שם:
ארז
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר חיפושים בין החנויות התקשרתי לס.מ.ס פון,כבר בשיחת הטלפון הייתה תחושה נעימה וסובלנית לגבי שאלות כלליות,כמו כן ביקשתי שישמרו לי מכשיר הצד עד להגעתי,הגעתי לחנות ונאלצתי להמתין בתור וכבר בהמתנתי ניגש אלי אחד מצוות החנות והציע לי כוס מיים או אספרסו על חשבון הבית כדיי שההמתנה תהייה יותר נעימה,פה הבנתי שהגעתי למקום ויודעים מהוא שירות,כשהגיע תורי הוציאו לי מכשיר חדש לחלוטין ועליו פתק עם שמי ומספר הפון שלי,בדקנו את המכשיר קיבלתי מגן מסך מתנה,הנחה נוספת על אביזרים שקניתי.כל הכבוד לכם צוות ס.מ.ס פון עלו והצליחו
מוצר:
סמרטפון גלקסי מיני2
תמונת משתמש
שם:
איציק
תאריך:
05/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך הטלפון מכשיר סמסונג Galaxy S2. למרות שלא היה במלאי צבע לבן,ע"פ בקשתי הוזמן וקיבלתי תוך יום אחד מכשיר משודרג לאנדרויד 4 (תוספת 100 ש"ח). השרות בטלפון ובחנות היה אדיב מאוד ויעיל (בחור בשם ויקטור). מחירים סבירים מאוד. קניתי גם כיסוי של Case Mate בהנחה וקיבלתי מגן מסך במתנה. לסיכום חנות מומלצת מאוד.
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S2
תמונת משתמש
שם:
shlomi
תאריך:
02/01/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ברצוני לציין את השרות האדיב,האמין והמצויין שקיבלתי משלושת החבר'ה בחנות.
כניראה שאותם חבר'ה צעירים הגיעו מאחת ממדינות אירופה מקום בו יודעים ומבינים מה הוא שירות ומה המשמעות של המושג "קשרי לקוחות".
בקניה הבאה כלקוח מרוצה לבטח אגיע לחנות הנ"ל,ישר כוח , שלומי.
מוצר:
פלאפון s2
תמונת משתמש
שם:
יעקב
תאריך:
27/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות אמינה ,מוכרים מקצועיים ואדיבים , מחירים הוגנים .בהחלט הייתי חוזר וקונה ,המלצתי על החנות בפני משפחתי וחבריי. ואכן כולם שיבחו את היחס האדיבות והמקצועיות
מוצר:
סולולרי W
תמונת משתמש
שם:
אריה
תאריך:
25/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי שני מכשירי אייפון. המוכרים בחנות היו מקצועיים, אמינים ואדיבים. רמת שירות גבוהה מאד. סיפקו הסברים בפרטי פרטים, ענו בסבלנות על כל השאלות, גילו רמת מקצועיות ואמינות גבוהה. ביוזמתם ובהסכמתי פתחו את המכשירים, העבירו זכרונות, ניסו שיחות נכנסות ויוצאות, ולא שחררו אותי עד שווידאו שהמכשירים עובדים ותקינים. סיפקו לי את כל המוצרים הנלווים למכשירים והמליצו על מוצרים נוספים (לפי בקשתי בלבד, לא ניסו "לדחוף" לי שום מוצר נוסף ביוזמתם). לסיכום - חנות מומלצת בחום.
מוצר:
טלפון סלולרי 4
תמונת משתמש
שם:
ruth
תאריך:
21/12/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשנו בחנות גלקסי נוט 2 אחרי התלבטות קשה בין גלקסי לאייפון 5. המוכרים היו אדיבים בצורה לא רגילה, הסבירו לנו את ההבדל בין שני המכשירים היתרונות והחסרונות. יצאנו משם מרוצים עם חיוך. ארבעה ימים לאחר מכן, הופיע פיקסל שרוף על מסך הטלפון. ניגשנו שוב לחנות ומיד החליפו לנו את הטלפון באחד חדש מהקופסא, העבירו לנו את כל ההיסטוריה של הטלפון וכאילו כלום לא קרה. שוב אנחנו עם טלפון חדש.
אנחנו מאוד מרוצים מהשירות ומחווית הקנייה בsmsphone
וממליצים בחום אם אתם רוכשים טלפון מחוץ לחבילת החברות הסלולריות - גשו לחנות הקטנה והמופלאה ברוטשילד, ראשון לציון.
תודה לכם, עזרתם לנו מאוד!
מוצר:
טלפון נייד נוט 2
תמונת משתמש
שם:
אורית אילון
תאריך:
28/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קניה טובה. שרות אדיב. מוכרים מקצועים עם הרבה סבלנות. לא שחררו אותי עד שבדקו את המכשיר כולל שיחות נכנסות ויוצאות אפילו העבירו לי את אנשי הקשר מהטלפון הישן לחדש ללא עלות.חנות מקסימה ויפה. ממליצה בחום.
מוצר:
סלולארי גלקסי S2
תמונת משתמש
שם:
שמעון
תאריך:
25/11/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביום חמישי האחרון 22/11/2012 התקשרתי לחנויות המציעות את המכשיר ע"פ סדר מחיר עולה וכך הגעתי לחנות SMS שלהם היה את המכשיר במלאי.
הגעתי באותו ערב לחנות ורכשתי את המכשיר.
פגשתי בחנות את יניב וויקטור שנתנו לי שירות יוצא מן הכלל, אדיב ומקצועי.
חוויית הקנייה נשמע כמו משהו מאד מופשט ולא תמיד ברור מה היא החוויה אולם, במקרה זה ובחנות זו הרגשתי שיש גם מי שידאג לי גם אחרי הקנייה.
אין לי הספק כי לחברות שירותים אין זכות קיום ללא יכולת לתת את השירות הנדרש ע"י הצרכן.
לצרכנים הייתי אומר "תדרשו איכות בשירות, ותענישו את הרעים"
ליניב וויקטור ישר כוח!!!
מוצר:
סלולארי DUOS
תמונת משתמש
שם:
גיא
תאריך:
22/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי מכשיר דרך האינטרנט חזר אלי נציג של החנות
ולאחר ברור כמה פרטים שמרו לי בצד מכשיר
הגעתי קניתי קיבלתי שרות והסבר
מוכרים נחמדים
מוצר:
טלפון סלולרי גלקסי s3
תמונת משתמש
שם:
Avi
תאריך:
18/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני ארבעה ימים הזמנתי את המוצר באתר של החנות. לא ניתן היה להכניס פרטי כרטיס אשראי, וגם לא להגדיר דרך משלוח. במקום זאת, קיבלתי הודעה שנציג החנות יתקשר אלי תוך מספר שעות. עד כה איש לא התקשר, וגם לא ענו לבקשת הבהרה ותזכורת באימייל. אם הם לא רוצים למכור, לפחות שיודיעו, שלא אחכה סתם. ואם זאפ לא מתכוונת לפרסם את חוות הדעת בגלל הסכם כלשהו עם החנות, כפי שעשתה בעבר, וכפי שנרמז בהערה, זוהי הונאת הצרכנים, ויש להוקיע זאת וליידע את הציבור.
תגובת החנות:
חברת SMS PHONE רוצה להבהיר ללקוח מספר דברים:
על פי התקנון הרשום באתר, ההזמנה דרך האתר תענה בתוך 7 ימי עסקים.
בתאריך 14/10/2012 מר אבי היקר ביצע הזמנה דרך האתר. כבר בתאריך ה-15/10/2012 בשעות הבוקר, נעשו מספר ניסיונות ליצור עימו קשר, אך לצערנו מר אבי לא טרח לענות. כמו כן לאחר מספר ניסיונות להשיגו ללא מענה, נשלח ללקוח מייל.
אדם אשר רוצה באמת לקנות מוצר כלשהוא ורוצה לקבל שירות מיידי ומהיר, מין הסתם, היה טורח ומתקשר לחנות לקבל מענה אנושי.
מר אבי היקר, בפעם הבאה שאתה מזמין מוצר באינטרנט ולא מקבל מענה מיידי תדע שתמיד אתה יכול להתקשר למספר הטלפון שמופיע באתר ואז תדע מה מצב הזמנתך. אגב, זה הרבה יותר פשוט מלרשום תגובות ולקוות שהן התפרסמו.
יש לציין, שהלקוח הזמין מוצר ולא רכש מוצר לכן גם, המשלוח לעולם לא יגיע.
חברת SMS PHONE עושה את כל המאמצים לתת את השירות הטוב ביותר ולרצות את כלל לקוחותיה הן באינטרנט הן בטלפון והן בשירות הפרונטלי.

מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4S
תמונת משתמש
שם:
יניב
תאריך:
17/10/2012
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות נפלאה עם שני מוכרים נהדרים ויקטור ויניב שעוזרים מכל הלב עם חיוך היה לי מאד נעים לקנות שם הלוואי שכולם יתנו שירות כזה יש תחושה ממש חיובית שנכנסים למקום
מוצר:
פלאפון galaxy y duos s6102
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply