אורח,
שלום

מובייל פור מי (Mobile4Me)

סלולאר ואביזרים (רמת גן)
(3.5 - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
טלפון:
036057775
פקס:
035744761
כתובת:
זבוטינסקי 52, רמת גן
דוא"ל:
בעלים:
מובייל פור מי בע"מ
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר במובייל פור מי ?
3.47
ציון ממוצע
19
חוות דעת בשנה האחרונה
221
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
1
0
1
3 חודשים אחרונים
3
0
1
6 חודשים אחרונים
7
0
1
שנה אחרונה
11
2
6
כל הזמן
107
5
109
נמצאו 221 חוות דעת גולשים על מובייל פור מי
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי ומכרו פלאפון שהיה פרוץ
חזרתי והחליפו לפלאפון חדש בלי שום וויכוחים אנשים טובים ונחמדים ביותר!!!!

מומלץ בחום!!!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי Samsung Galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא להתקרב! הגעתי לחנות דרך זאפ. אדם בשם איציק שמזדהה כמנהל חנות וכאשר אין לו תשובות הוא מזדהה כמוכר. הציע לי לרכוש מכשיר LG3, כמו כן הציע לי להרחיב את אחריות 24 חודשים במחיר של 199 שקלים, היות ולא רציתי כאב ראש ובגלל אדיבותו של איציק, החלטתי לרכוש את האחריות. לאחר שנה ו-9 חודשים WIFI ובלוטוס לא עבדו וניגשתי לחנות. איציק אמר לי לשחזר את הטלפון לנתוני יצרן והכל יסתדר. לאחר שחזור של הטלפון השפה העברית נמחקה והיות והטלפון אינו מיובא על ידי היבואן הרשמי נמחק העברית והבעיה לא נפתרה. נגשתי לחנות ומסרתי לאיציק את הטלפון ואמר לי שבצהריים הטלפון יהיה מוכן. אחה"צ התקשרתי לחנות ושאלתי מה קורה לטלפון, הטכנאי אמר לי שהשקע של הטלפון לא תקין. אמרתי לו שאיך זה ייתכן היות והתחברתי למחשב על מנת להוריד את החומר למחשב לפני שעשיתי שחזור של הטלפון, אך אם צריך להחליף את השקע שיחליף. הוא אמר ששקע לא באחריות ועלי לשלם 150 ש"ח. ששאלתי את איציק על מה האחריות, הוא אמר שאני מקבל הנחה על תיקון כי הם לוקחים 220 שקלים ולי עושה את זה ב-150 ש"ח. לאחר ויכוח אמרתי לו שבמקום אחר אמרו לי 80 שקלים והסכים לעשות ב-50 שקלים. לאחר תיקון של השקע הוא התקין את הגרסה אך הבעיה של הWIF והבלוטוס לא נפתרה ולכן השארתי את המכשיר. לאחר כשבוע שהמכשיר היה בתיקון למרות שרשום באחריות קדימות בתיקון מכשיר, התקשרתי לחנות ואז אמרו לי שלא יכולים לתקן ועלי לשלם 400 שקלים על לוח אם. כמובן שלא הסכמתי ולקחתי את הטלפון למעבדה אחרת וסידרו לי את המכשיר ב250 ש"ח ואם זה לא מספיק, כאשר לקחתי את המכשיר מהם במקרה פתחתי את הפלאפון וראיתי שלקחו לי את הסוללה המקורית שקניתי יומיים קודם ב-130 ש"ח ורק לאחר שצעקתי בחנות הם החזירו לי את הסוללה. לכן אני מציע לרכוש מכשיר אצל יבואן רשמי אפילו אם צריך לשלם כמה שקלים יותר ולא אצל נוכלים שמוכרים לך אחריות 199 ש"ח ולא יודעים לכבד אותה.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון lg3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטכנאי היה אדיב מאוד והסביר לי את הכל בלי שום לחץ, בהחלטה חווית קנייה נוחה מאוד
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S8 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
במובייל פור מי הצליחו לתקן לי את הJBL שלא נטען - גם לי יש מעבדה וקצת חששתי לפתוח את המכשיר - אבל הטכנאי שם מקצוען אמיתי וסידר אותו בפחות משעה.
ממליץ בחום - הטכנאי שם יש לו ידיים טובות. ואיתמר הבעלים מאוד נחמד
מוצר:
תיקון שקע טעינה JBL PLIP 3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חווית קנייה מושלמת ,שירות אדיב קניתי מספר פעמים בחנות תמיד קיבלתי יחס ושירות מצויין עם הרבה סבלנות ונכונות לעזור דרך הגב רמקול שעובד במיקלחת תחת מיים והוא גם דיבורית המחיר מצחיק מומלץ תודה לאיתמר
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
רמקול נגד מים Er55
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי למעבדה כי חבר המליץ לי . שירות מעולה חם וזריז תכנאי אדיב מסביר בלי לחץ . נהנתי מאוד. מחיר מאוד טוב כמו שאתם רואים .אין לי ספק שאחזור למעבדה רק בזכות השירות שקיבלתי תודה רבה והצלחה
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי Note2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שלום חברים אני מאוד מרוצה מהשירות המיקצועי שנתנו לי חיפשתי אוזניות טובות הרבה זמן.במוביילפורמי עזרו לי מאוד נתנו לי לי ליבדוק כמה דוגמאות עד שהייתי מרוצה שירות מעולה מאוד נחמדים תודה .
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
אוזניות T200a
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
שירות מקצועי ומהיר, יחס אישי ואדיב של איציק ואיתמר... לפני ...בזמן ...ואחרי הקניה והכי חשוב מחירים נוחים .
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולארי j5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חנות מקסימה המוכר מקצועי נותן לך להרגיש בנוח בלי לחץ ולא מנסה לידחוף סתם מכשירים יקרים עשו לי אחלה מחיר על מגנים כמובן מכשיר הכי זול שבדקתי ותאמינו לי אני חופר בקיצור אני בטוח יחזור ובטח המליץ תודה רבה במיוחד ליצחק תצליחו אמן
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי N9100
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
טלפנתי לפני לוודא שיש את המוצר בחנות, אמרו לי להגיע והגעתי עם הורי לחנות על מנת לרכוש עבורם באותו היום, פקקים היו מעל שעה... ובכל זאת כשהגענו לא היה את מה שרצינו והציעו לנו לשדרג למשהו אחר ביותר כסף, דברו לא יפה ולא מכובד, פשוט לא אמינים. מציע להתרחק מהחנות הזו
מוצר:
Asus Zenfone 2 ZE551ML 4GB RAM 32GB 2 ZE551ML 4GB RAM 32GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לא קניתי, אך מוזר למה החנות מפרסמת בזאפ שהיא מוכרת את המוצר ב 916 ש"ח אך כשאתה נכנס לאתר החנות המחיר 970 ש"ח ולא כפי שמפורסם בזאפ. תמוהה.
מוצר:
מכשיר סלולרי redmi 4 64 giga
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר ברור טלפוני שיש את המוצר שאני רוצה ולאחר שיידעתי את המוכר שאני מגיעה לקנות כאשר כבר הגעתי נאמר לי שיש רק מכשיר יקר יותר. מאוד התאכזבתי . כי גרמו לי להגיע לחנות כדי שאקנה מוצר יקר יותר. ממש לא מקצועי!!! לא ממליצה לקנות בחנות זו
מוצר:
טלפון סלולרי Redmi Note 4 64GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
חיפשתי את המסך במשך 4 ימים במספר מעבדות, בכולן לא היה במלאי המסך ונאמר שלי שהתיקון ימשך לפחות שבוע, בחלק מהמעבדות ניסו לשכנע אותי לרכוש מכשיר חדש בטענות שונות ומשונות. במובייל פור מי היה להם את המסך תוך 25 דקות המסך תוקן במחיר סביר שירות מהיר מקצועי ואדיב, הייתי חייבת להודות, שפו גדול...
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
החלפת מסך mi 5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הגעתי לחנות היה שם מוכר אני לא זוכרת איך קראו לו..היה נחמד קניתי משם פלאפון גלקסי 5 וכשחזרתי הבית בדקתי אותו יותר לעומק וראיתי שהמצלמה לא טובה!! התקשרתי ישר לחנות ואמרתי להם שרכשתי פלאפון מהם ואני רוצה להחליף ולשדרג לפלאפון יותר טוב ואחד בשם "אלכס" אמר לי שאין מה לעשות המשכיר היה בשימוש ואין אפשרות להחליף! ממש חוצפה עדין לא עבר 24 שעות מיום הקניה ואומר לי שאין אפשרות להחליף?! למה? הצעה שלי אל תקנו מהם!!! הכל טוב ויפה שם עד שאתם מחליפים או מחזירים פלאפון. לא ממליצה במיוחד שיש להם רק 2 כוכבים בחסדי ה' באמת! יש עוד הרבה חנויות אחרות יותר טובות .חבל ליפול בפח של חנות כזאת!!תתרחקו מנסיון!!!!!!!!!!!ראו הוזהרתם.
מוצר:
טלפון סלולרי S5
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
המוכר היה נחמד ומקצועי. השירות היה מהיר.
קניתי את הערכה הבסיסית.
כאשר ניסיתי בבית להטעין את הטלפון התברר שהראש של המטען לא תקין ונאלצתי לעשות שימוש בראש של מטען אחר שהיה ברשותי.
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי K10 K420N
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
מובייל 4 מי חנות הכי מומלצת לרכישת פלאפונים וציוד היקפי. שירות מדהים, אנשים נעימים ואמינים. מכשיר שלישי שאני קונה מהחנות ומרוצה עד השמיים!
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy S5 SM-G900F 16GB LTE
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הטלפון מת לאחר 13 חודש ומסרתי להם לתיקון, הם החליטו לא לכבד את האחריות בת 24 חודשים שרכשתי בטענה שיש בו מקות בפינות וכאשר התקלה של התחולים אין סופיים מקורה בבעיה של היצרן בלוח האם כפי שפורסם ברבים וגם אצל היבואן הרשמי. בקיצור, יש אחריות ואין מכשיר ואין שירות. חוויה מאוד עצובה!!! עכשיו
המכיר השני מת גם כן ושוב סירבו לתקן בטענה שהאחריות לא חלה על לוח אם..?
*חוות הדעת נערכה על ידי הגולש
מוצר:
טלפון סלולרי G4 H815
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
ביצעתי את ההזמנה ב 3/8/16 וקיבלתי אישור הזמנה למייל. לאחר כשבוע נשלח אליי מייל נוסף שיש להם בעייה עם מספר הטלפון שלי (הם לא ידעו לקרוא מספר טלפון הרשום עם קידומת בינלאומית 972-2…… ..) השבתי להם במייל את המספר הנכון ובנוסף צירפתי את הנייד שלי. מאחר שראיתי שההזמנה לא נשלחה אליי פניתי אליהם שוב והם חזרו אליי רק כחודש אחרי שההזמנה בוצעה באתר… מפאת הזמן הרב שעבר, לא נותרה לי ברירה אלא לבטל את ההזמנה לחלוטין. כששאלתי אח זה נראה להם הגיוני שבגלל מספר טלפון הם מעכבים כל כך את ההזמנה והנציג שלהם ענה "כן"
מוצר:
טלפון סלולרי סמסונג פוקט ניאו פוקט ניאו s5310
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
פניתי לחנות טלפונית בעקבות פרסום מחיר נמוך יחסית של הטלפון. ביקשתי לוודא שהדגם אותו מפרסמים במחיר המופרסם בזאפ אכן קיים במלאי ואף ביקשתי לוודא באילו צבעים יש להם כרגע (!!!) במלאי. עוד ביקשתי לוודא את שאר הפרטים המפורסמים כמחיר זה כמו קבלת מטען ומקורי וכו'. נעניתי שהדגם במחיר המפורסם קיים במלאי. התרצתי ועניתי שאני מגיע בתוך כשעה לחנות. לאחר למעלה משעה של הסתבכות בפקקים וחיפוש חנייה שהסתיים בחנייה בתשלום (אין סיכוי לחנייה באזור החנות) הגעתי סוף סוף לחנות. מיותר לציין שכאשר ביקשתי לקבל את המוצר שפירסמו נענתי לאין להם את הדגם הזה אך יש להם את הדגם של היבואן המורשה במחיר מופקע ואפילו לא קרוב למחיר המפורסם.
קשה לי לתאר את רמת העצבים שהדבר גורם כשמנסים להשחיל לך מוצר יקר כי "כבר התאמצת והגעת עד לכאן, אז תיקח מה שיש..."
אני קורא גם לזאפ להפסיק לפרסם את החנות ולהימנע מהשוואת מחירים מול חנויות שלא מחזיקות במוצר המפורסם אלא מפרסמות רק כדי "לעלות למעלה את דירוג החנות".
תתרחקו מהחנות!!! חבל על שיחת הטלפון ועל העצבים שלכם!
**השיחה עם החנות לפני ההגעה מוקלטת והושמעה למוכר במקום.
מוצר:
טלפון סלולרי G5 H850
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לפני כשנה קניתי טלפון LG G3 בהמלצת מוכר החנות.
כעבור כמה חודשים נאלצתי להחליף מסך ולאחר שאספתי אותו שמתי לב שרכיב אחד בטלפון חסר - פתח האוזניות, הגעתי למעבדה בחזרה כעבור כחודש ולאחר ויכוח של 45 דקות בהם הואשמתי שהוצאתי את הרכיב בעצמי הסכימו לשים לי אחד חלופי.
בדיעבד, הנזכר של הרכיב בחסר גרם נזק לטלפון (ע"פ מעבדה אמינה אחרת).
לאחר כמה חודשים נוספים (השבוע) המסך ברגע אחד הפסיק לעבוד-מגיב חלקית בקושי, חזרתי שוב למעבדת החנות שם אמרו לי אחרי מבט חטוף אחד שהמסך שבור - אך בפועל הפאלפון לא נפל ואין אליו אפילו לא שריטה אחת כשכמה שעות לפני זה הוא תפקד כרגיל.
כמובן שלפאלפון יש אחריות של שנתיים בחנות שכוללת בדיקות מעבדה חינם וטלפון חלופי במידה והתיקון עורך יותר משלושה ימים.
נאמר לי בחנות ש"ככה זה עם הסוג פלאפונים הזה צריך להחליף להם מסך כל חצי שנה".
באיזה פאלפון נייד צריך להחליף מסך פעם בחצי שנה סתם ככה? במיוחד מסך שעולה 450 שקל??

ממליצה להמנע מהחנות ובטח שלא להגיע למעבדה. בבתחלה הכל יהיה טוב, אבל כשיתחילו הבעיות תגלו התנערות מאחריות ונסינות לקחת מכם כסף לחינם!
מוצר:
טלפון סלולרי LG G3
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בעת הקנייה הוצע לי להוסיף הרחבה של שירות VIP - הרחבת שירות לשנתיים, כולל טלפון חלופי בעת תיקון מעבר ל-3 ימים.
לאחר מספר חודשים השמע של הטלפון הפסיק לעבוד (לא ניתן לשמוע ישירות באוזן, רק דרך הרמקול החיצוני)
הבאתי את הטלפון "למעבדה המתקדמת" שבה מתגאים כל כך... לאחר כמה ימים של הלוך ושוב, צריך לשלוח למעבדה. לאחר שבוע וחצי, וטלפון ביוזמתי... אאא... יש לנו הצעת מחיר של 300 ש"ח (טלפון שעלה 900 ש"ח...).
אחריות... השתגעתם... הינה תראה, יש בפינה כאן שריטה - הטלפון נפל... אין אחריות... (והאמינו לי - אין שם בעיה.. ותראו לי טלפון ללא שריטות)....

בקיצור - התנערות מוחלטת מאחריות.
שירות VIP... טלפון חלופי... אין לנו טלפון פנוי כעת... רק אחרי שבוע.. וגם זה אחרי טלפונים חוזרים שלי שוב ושוב... אה כן, יש... אבל כבר הסתדרתי לבד...

לסיכום - לא לגעת בחנות זו... שום מחוייבות ללקוח והתנערות מוחלטת ברגע האמת.
מוצר:
טלפון סלולרי G4S Beet
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי באתר טלפון סלולרי סמסמונג J5, 8G, שעלה 710 ש"ח. כשהתקשרתי לברר, אמרו שאין 8GB, אלא 16 בלבד ו 24 חודשים אחריות ועולה 929 ש"ח, בלית ברירה הסכמתי. אח"כ בדקתי וראיתי שניתן לקנות מכשיר זהה בהרבה פחות.
אני מרגישה שעבדו עלי. בכוונה מפרסמים מחיר נמוך ואח"כ כאילו "אין במלאי" וכבר אין ברירה, משלמים הרבה יותר, מבלי לבדוק. כמובן יכולתי לסרב, אך כבר הזמנתי ורציתי מכשיר בהקדם, אז הסכמתי.
מעבר לזה- השירות טוב, המכשיר הגיע מהר. אמנם היה הכל בסינית, אך איך שהו הצלחנו לעבור לעברית. מכשיר מצוין..
מוצר:
טלפון סלולרי Galaxy J5 2015 SM-J500F 8GB
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קראו בזהירות את תנאי ה"אחריות". אנחנו לא קראנוץ בקיצור אין אחריות. פחות או יותר בשניה שהשתמשתם במכשיר אין אחריות. לקבלת שירות מוטב אם במסגרת "האחריות" ואם לא. בהצלחה להשיג מישהו בטלפון. 2 מתוך 5 נסיונות יענו לכם בכלל. אף פעם לא יענו לכם יפה. אפילו ברמה של ניתוב שיחות, יש טעות במשיבון. תת רמה. חוויית קניה איומה. מאכזבת ומרגיזה. פשוט תחשוה של זלזול מכפיר. ממליץ לכם להמנע מהחוויה הלא סימפטית. יש כמה אנשים שעוד מכבדים לקוחות. הם לא האנשים האלה. אנחנו במקביל פונים לרשות להגנת הצרכן, וגם לבית דין לתביעות קטנות!
מוצר:
טלפון סלולרי ZENFONE 2
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
כשקניתי את השעון לקח למוכר עשרים דקות!!! לבצע את התשלום כי הברקוד לא עבר....!!! אבל סבבה.. אחרי חודש וחצי השעון הפסיק להגיב למגע לא עזרו איתחולים ושום פתרון. הלכתי לחנות מסרתי את השעון ביום שישי אמרו שיצרו איתי קשר ביום ראשון בסביבות 3. בפועל לא התקשרו בכלל. אני התקשרתי אליהם ביום רביעי לברר מה קורה אחרי בקשת פרטים נאמר לי שיבדקו ויחזרו אלי כמובן שלא חזרו התקשרתי שוב למחרת ואז נאמר לי שזה בבדיקה שאלתי כמה זמן זה יקח אמרו לא יודעים. זה נשלח ליבואן ובכלל כיון שהבעיה בטאצ' אז אין אחריות!!!! אז עבר כבר שבוע ואין סימן באופק שאני הולך לקבל שעון תקין בזמן הקרוב עצה שלי לא להתקרב למקום הזה אולי המחיר זול אבל שירות זוועה ולא שווה את ההנחה
מוצר:
שעון חכם אסוס zenwatch wi500q
תמונת משתמש
שם:
תאריך:
דירוג:
חוו"ד עזרה
חוו"ד לא עזרה
תיאור חווית הקנייה:
באתי לקנות מכשיר טלפון בחנות, אחרי שבדירוג זאפ ראיתי שהיא הכי זולה.
באתי במיוחד מכפר סבא. בטלפון המוכר אמר שיש את המכשיר שאני רוצה, אבל כשהגעתי לחנות, מסתבר שיש להם תקלה בקופה, ואי אפשר לשלם, אלא כשיגיע בעל החנות. - ומתי יגיע בעל החנות???? שאלה טובה... אולי עוד כמה דקות.... אולי עוד חצי שעה.. אולי יותר....
בעל חנות נכבד, ככה לא מנהלים חנות. אתה רוצה שאנשים יקנו אצלך, אז תתמודד גם כשיש בלתמים, ותבוא לחנות לא רק כדי לגרוף את הרווח היומי.
מוצר:
טלפון סלולרי G 3 STYLUS
מוצרים נוספים הנמכרים במובייל פור מי
חוות דעת של מוצרים פופולריים במובייל פור מי
המידע המופיע ב zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. במידה ונתקלת בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלח אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין.
ykm לאתר