דלג לתפריט עליון דלג לתוכן דלג לתפריט תחתון
מחשבים ותקשורת
( - ממוצע דירוג הגולשים ב-12 החודשים האחרונים)
בעלים:
סלקום ישראל בע"מ
עסק זה מפרסם ב-zap החל משנת 2011
דירוג החנות בשנה האחרונה:
רכשת מוצר בסלקום ?
-
ציון ממוצע
0
חוות דעת בשנה האחרונה
10
כל חוות הדעת
התפלגות חוות דעת
חיובי
נייטרלי
שלילי
חודש אחרון
0
0
0
3 חודשים אחרונים
0
0
0
6 חודשים אחרונים
0
0
0
שנה אחרונה
0
0
0
כל הזמן
3
0
7
נמצאו 10 חוות דעת גולשים על סלקום
תמונת משתמש
שם:
ז'לייזקו
תאריך:
30/12/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
קובלו ההזמנה, פנו לחברת אשראי, קיבלו אישור, אמרו להגיע דחוף לסניף על מנת להעסוף את המכשיר ו..... אין מכשירים במלאי, לא מבינים מי אמר את זה, לא יודעים מי מכר את המכשיר. לאף אחד לא איכפת מלקוח, חברת אשראי אומרת שעיסקה בוצע, נציג סלקום מכחיש. בקיצור סלקום-סלכלום. שום דבר לא משתנה. תזהרו, גובל בנוכלות.
מוצר:
iPhone 7 פלוס 128 ג״ב
תמונת משתמש
שם:
Sergey
תאריך:
14/06/2016
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר של סלקום . אחרי תשלום הייתה אופציה לבחור תאריך קבלה עם שליח , הגדרתי את הכתוכת עבודה שלי . היגעה שליח אפילו לפני זמן . קיבלתי מוצר חדש . חוץ מזה קיבלתי הדאות בטלפון לסטטוס הזמנה שלי
מוצר:
gear vr Gear VR
תמונת משתמש
שם:
Bella
תאריך:
17/08/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר חדש בסלקום,נציג השירות היה מאוד נחמד,קיבלתי הסברים מלאים, קיבלתי אפילו מטען אלחוטי במתנה,ממליצה מאוד על חווית הקנייה בסלקום
מוצר:
טלפון סלולרי galaxy s6
תמונת משתמש
שם:
davgold
תאריך:
31/07/2015
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי כרטיס זיכרון ביום ראשון ולהפתעתי הכרטיס הגיע ביום שלמחרת.. השליח היה מאוד אדיב והתקין את הכרטיס בטלפון.. בהחלט מרגיש שיפור בסלקום
מוצר:
כרטיס זיכרון 2Gb
תמונת משתמש
שם:
tsvikal
תאריך:
27/12/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
בשדה מס' חשבונית שלעיל מופיע מס' ההזמנה בלבד, מכיוון שהעסקה מעולם לא בוצעה בסופו של דבר...
שבועיים אחרי שהזמנתי באתר והתקשרתי כמה פעמים במהלכם, בסופו של דבר התקשרו "לבשר" לי שהגיע משלוח אבל לא בצבע שביקשתי. ביקשתי לבטל את ההזמנה. למה לקחת הזמנה של מוצר שאיננו במלאי "ולנעול" לקוח לכל כך הרבה זמן?
מוצר:
טלפון סלולרי iPhone 6
תמונת משתמש
שם:
Mary
תאריך:
18/05/2014
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
רכשתי מכשיר גלקסי 2 . לאחר חודש התחילו תקלות רבות . כול ביקור במרכז שירות היה נימשך לפחות שעתיים וחצי בתור ו אף פעם לא היו מוצאים תקלה.תקלות עם טאץ', סוללה נגמרת בתוך שעה ועוד מלא תקלות אחרות,אבל מבחינת חברה הפלאפון תקין לחלוטין ו הם לא היו מובנים מה אני רוצה מהם.
לאחר שמתאן שלי התקלקל שוב פעם פניתי לסלקום והחליפו לי את המתן. באותו חודש קרה עוד דבר מעניין...
קיבלתי לחשבון מחברת סלקום .חשבון שאני עשיתי שיחות ושלחתי הודעות מטורקיה..הביעיה שאני בחיים לא הייתי בטורקיה!!!
שהגעתי למרכז שירות ועם דרקון כי הככה קיבלתי מהם תשובה מדהימה:"אם קיבלת חשבון אז עשית שיחות!המערכת שלנו אף פעם לא טועה!ואין לנו על מה לזכות אותך"!!!!!!!!!
אז עברתי לחברה אחרת אבל המשכתי לשלם את המכשיר אצל סלקום.

עבר חודש ומתאן שלי התקלקל שוב פעם ושוב פעם הגעתי למרכז שירות.
לאחר זמן רב של המתנה נציג שירות אמר שאני לא לקוחה של סלקום והוא לא יכול לתת לי שירות.
ביקשתי את המנהלת ותשובתה:" זה לא משנה שאת משלמת לנו את מכשיר שלך והמתן בתוקף האחריות ברגע שאת לא משמשת גם בשרות שיחות של סלקום זה מבטל האחריות."
אני למדתי שאם חברת סלקום לא עושים עסקים!
מוצר:
סוללרי s2
תמונת משתמש
שם:
מוטי
תאריך:
11/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
לאחר שהזמנתי את המכשיר (פורסם באתר אספקה תוך 24 שעות) הובטח שיצרו קשר לתאום אספקה אך מאחר ולא נוצר שום קשר ניסיתי לצור קשר עם חברת סלקום אך לאחר המתנה של שעתיים ואחרי שהעבירו אותי מנציג אחד למשנהו ומאחר ולא קיבלתי שום תשובה ניסיתי את מזלי בצ'אט מול נציג סלקום ושם כבר קיבלתי התייחסות אך לא קיבלתי תשובה, מלבד כך שהמוצר חסר במלאי ושאין להם מושג מתי אמור להגיע.
אני מציע לא לרכוש מסלקום מוצרים דרך אתר המכירות שלהם. לא אמינים, וכמו כן מציעים למכירה מוצר שאין להם
מוצר:
טלפון סלולרי 5S
תמונת משתמש
שם:
Mosh
תאריך:
07/11/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי דרך אתר סלקום והציוד הגיע בזמן עם תקלה. מפה התחילה מסכת יסורים שכללה המתנה ארוכה לנציגי שירות שלא יודעים מה קורה איתם וכלה בביקור זוועתי "במרכז שירות של סלקום" שם המתנתי קרוב לשעתיים. החזרתי להם את הטלפון .
מוצר:
טלפון סלולרי אייפון 4
תמונת משתמש
שם:
Omer
תאריך:
16/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
סלקום חיבו אותי 120 ש"ח עבור כרטיס סים ב 36 תשלומים ולא טרחו להפנות את תשומת ליבי למחיר השערוריתי הזה.
מוצר:
מנוי סלולר מנוי סלולר
תמונת משתמש
שם:
איתי
תאריך:
09/10/2013
דירוג:
חוו"ד לא עזרה
חוו"ד עזרה
תיאור חווית הקנייה:
הזמנתי שני מכשירי נוקיה לי ולאשתי. הזמנתי דרך סלקום מתוך הנחה שהמוצר יהיה טוב ולא יהיו בעיות עם השירות. איזו טעות חמורה!
קודם כל במקום חיוב על 998 ש"ח חייבו אותי על 1318.34 הבנתי מהם שפשוט הוסיפו מע"מ על 998 ואז הוסיפו עוד קצת לא ברור למה. שאישרתי את ההזמנה היה רשום בבירור שסכום החיוב הוא 998 ש"ח. לקח לי שעתיים של טלפונים שהעבירו אותי מאחד לשני עד שדרשתי לדבר עם מנהל. אני חייב לציין שזאת שדיברה איתי לפני המנהל טענה שהוא לא יכול לעזור אבל הוא דווקא יכל ועזר. הוא טוען שאני אראה תיקון לחיוב אבל עדיין לא ראיתי.
בנוסף הגיע רק מכשיר אחד ולא שניים. שוב דיבור עם נציגה שטענה שהמכשיר יגיע מחר. לא הגיע ואף אחד לא טרח להתקשר אלי לאמר לי מה קורה. שוב דיבור עם נציגה שעכשיו אומרת לי שהיתה בעיה באספקה ויתקשרו אלי מחר לתאם פגישה. כלומר גם מחר אני לא אקבל את המכשיר.
אני מזכיר שמדובר בסלקום ולא באיזו חנות צדדית...
תגובת החנות:
החברה יצרה קשר עם הלקוח לטיפול בפנייתו שכללה משלוח המכשיר החסר וזיכוי בהתאם.
מוצר:
טלפון סלולרי c2-01
המידע המופיע ב- zap מסופק על ידי החנויות עצמן ובאחריותן בלבד. אם נתקלתם בבעיה כלשהי בנתונים המוצגים באתר, אנא שלחו אלינו הודעה ואנו נטפל בעניין
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply